مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش حذف تبلیغات MX Player اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش حذف تبلیغات MX Player اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش حذف تبلیغات MX Player اندروید

آموزش ۵ روش حذف تبلیغات MX Player اندروید

برنامه MX Player ▶️ یک پخش کننده فیلم و موسیقی است که محبوبیت زیادی دارد. این برنامه را می توانید در گوشی اندروید خود هم نصب کنید. با وجود ویژگی های مثبت، نکته منفی درباره آن وجود دارد و این مورد، وجود تبلیغات است. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش حذف تبلیغات MX Player اندروید میپردازیم.

آموزش روش حذف تبلیغات MX Player اندروید

?How to Remove Ads from MX Player

وجود تبلیغات در برنامه های پلیر یا پخش کننده فیلم و موسیقی می تواند بسیار آزاردهنده باشد. این مشکل برای برنامه MX Player اندروید هم وجود دارد اما شما می توانید با روش های مختلف این مشکل را رفع کنید. در این مطلب از کلاسیک وب نحوه حذف تبلیغات در MX Player را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نحوه حذف تبلیغات برنامه MX Player با دانلود نسخه Pro

این برنامه نسخه Pro هم دارد. با دانلود MX Player نسخه بدون تبلیغات می‌توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید. نسخه MX Player Pro آن ویژگی‌های دیگری هم در کنار نداشتن تبلیغات دارد. برای استفاده از نسخه Pro باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

همچنین نسخه پرو را رایگان از سرویس و سایت های داخلی نصب و دانلود کنید.

حذف تبلیغات برنامه MX Player

حذف تبلیغات از MX Player با استفاده از فایل APK

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ای پرداحت کنید، روش دیگر برای حذف تبلیغات از MX Player این است که آن را از منبع واسطی به جز Google Play Store مانند کافه بازار ، مایکت و.. دانلود کنید. در این حالت باید نسخه Mod آن را که معمولا MX Player Pro Mod نامیده می‌شود، دانلود کنید. مشکل دانلود نسخه MX Player Pro Mod این است که نمی‌توانید آن را به روزرسانی کنید. البته این نکته هم باید در نظر بگیرید که دانلود این نسخه می‌تواند مشکلاتی مانند بدافزار و ویروس داشته باشد.

حذف تبلیغات MX Player با استفاده از مسدودکننده تبلیغات در مرورگر

روش دیگر برای حذف تبلیغات MX Player این است که از آن در مرورگر کامپیوتر خود استفاده کنید. سپس از افزونه مسدودکننده تبلیغات استفاده کنید. این افزونه‌ها برای Google Chrome موجود هستند. البته هر افزونه مسدودکننده تبلیغات با MX Player سازگار نیست. برای همین باید موارد مختلف را تست کنید و ببینید کدام با MX Player سازگار است.

اگر با پخش زیرنویس فارسی در این برنامه مشکل دارید، مطلب رفع مشکل زیرنویس فارسی kmplayer، mx player، vlc player و.. اندروید و کامپیوتر را مطالعه کنید.

بستن تبلیغات MX Player با غیرفعال کردن دیتای پس زمینه

راه حل دیگر برای بستن تبلیغات MX Player این است که دیتای پس زمینه را غیرفعال کنید. این برنامه از آیدی تبلیغاتی شما استفاده می کند و تبلیغات را بر اساس جستجوها و… شما نمایش می‌دهد. وقتی دیتای پس زمینه را غیرفعال کنید، این دسترسی قطع می‌شود. البته با این روش تمامی تبلیغات حذف نمی‌شود اما میزان آن کاهش می‌یابد. در گوشی خود وارد Settings شوید.

حذف تبلیغات برنامه MX Player

سپس روی Apps یا App list بزنید.

بستن تبلیغات MX Player

حال روی MX Player بزنید.

بستن تبلیغات MX Player

سپس روی Data Usage بزنید.

بستن تبلیغات MX Player

حال علامت Background Data Usage را خاموش کنید.

بستن تبلیغات MX Player

حذف تبلیغات در MX Player با AdGuard DNS

حذف تبلیغات در MX Player

برای حذف تبلیغات از MX Player می‌توانید از AdGuard DNS استفاده کنید. البته با این روش تمامی تبلیغات حذف نمی شود اما بخش زیادی از آن را می توانید مسدود کنید. با این برنامه سیستم تشخیص تبلیغات با توجه به علایق شما هم مسدود می شود. این گونه برنامه نمی تواند اطلاعات سایت هایی را که مشاهده می‌کنید، ثبت کند. این مورد هم برای گوشی و هم برای ویندوز موجود است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های استفاده از MX Player بدون تبلیغات را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حذف تبلیغات این برنامه استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب