مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش حل مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش حل مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش حل مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

آموزش ۵ روش حل مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

گاهی ممکن است بعد از این که برای اتصال به سایر دستگاه ها بلوتوث خود را روشن میکنید و بعد از اتمام کار خود میخواهید آن را خاموش کنید متوجه شوید که مجددا به طور خودکار روشن میشود. 🔵 در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش حل مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون میپردازیم.

دلیل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

?How to Stop My iPhone from Automatically Turning Bluetooth On

گوشی های آیفون مانند هر دستگاه دیگری ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند. یکی از این مشکلاتی که ممکن است در گوشی های iOS با آن مواجه شوید روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون است. زمانی که با این مشکل مواجه شدید روش های متنوع و آسانی وجود دارد که میتوانید مشکل خود را حل کنید. در ادامه این روش ها را بررسی میکنیم.

رفع مشکل بلوتوث آیفون

اگر در دستگاه اندرویدی خود با مشکل بلوتوث مواجه هستید میتوانید مطلب ۱۲ روش رفع مشکل بلوتوث اندروید را مطالعه کنید.

دلیل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون چیست؟

اکثر کاربران زمانی که بلوتوث خود را روشن میکنند تا با دستگاهی جفت شوند. بعد از اتمام کار از طریق Control Center بلوتوث خود را خاموش میکنند. هنگامی که بلوتوث از طریق Control Center خاموش میشود باعث میشود که فقط از سایر دستگاه های متصل جدا شود. این یعنی بلوتوث دستگاه شما مجددا فعال میشود. در این صورت شما میتوانید از روش های زیر برای غیر فعال کردن بلوتوث خود استفاده کنید.

خاموش کردن بلوتوث بعد از روشن شدن خودکار بلوتوث در آیفون

در صورتی که بلوتوث شما به طور خودکار روشن میشود برای خاموش کردن آن میتوانید وارد Settings شوید.

روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

در صفحه اصلی تنظیمات گزینه Bluetooth را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

در صفحه Bluetooth، روی گزینه Bluetooth که فعال است و دکمه سبز رنگ کنار آن است ضربه بزنید.

روشن شدن خودکار بلوتوث در آیفون

با این کار دکمه سبز رنگ غیر فعال میشود و رفع مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون با موفقیت انجام میشود.

دلیل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

خاموش کردن بلوتوث از طریق Control Center

در صورتی که شما در آیفون خود با مشکل بلوتوث مواجه هستید باید از طریق تنظیمات بلوتوث را غیر فعال کنید. همانطور که گفته شد در آیفون با استفاده از Control Center نیز میتوانید بلوتوث را خاموش کنید اما دوباره فعال میشود. برای این که به طور خودکار فعال نشود باید از روش قبل استفاده کنید. در صورتی که میخواهید در سریعترین زمان بلوتوث خود را خاموش کنید میتوانید از Control Center کمک بگیرید. برای خاموش کردن بلوتوث از طریق Control Center ابتدا در آیفون هایی که دکمه Home دارند لبه پایین صفحه را به سمت بالا بکشید.

رفع مشکل بلوتوث آیفون

درصورتی که آیفون شما دکمه Home ندارد لبه بالا سمت راست را به سمت پایین بکشید. سپس بعد از باز شدن منو Control Center روی آیکن Bluetooth ضربه بزنید تا غیر فعال شود.

رفع مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

غیر فعال کردن بلوتوث با استفاده از سیری

اگر میخواهید با ویژگی سیری بلوتوث را خاموش کنید، ابتدا سیری را فعال کنید. سپس Turn off Bluetooth را بگویید. Siri به صورت خودکار بلوتوث شما را خاموش میکند و غیر فعال شدن آن را به شما نشان میدهد.

رفع مشکل بلوتوث آیفون اپل

در صورتی که با مشکل کار نکردن سیری آیفون مواجه هستید میتوانید مطلب آموزش ۲۰ روش حل مشکل کار نکردن سیری آیفون (Siri) را مطالعه کنید.

رفع مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون با راه اندازی مجدد گوشی

گاهی گوشی های هوشمند با مشکلات مختلفی مواجه میشوند. این مشکلات جزئی میتوانند باعث درست کار نکردن بخش های مختلف گوشی شوند. به عنوان مثال در گوشی iOS باعث میشوند که بلوتوث به طور خودکار روشن شود. در این شرایط یکی از سریعترین و راحت ترین روش های رفع مشکلات جزئی گوشی راه اندازی مجدد آن است. ریستارت iOS مشکلات مختلف دیگر گوشی را نیز میتواند رفع کند. بنابر این زمانی که با مشکل بلوتوث مواجه شدید گوشی خود را ریستارت کنید. نحوه خاموش کردن گوشی های آیفون در مدل های مختلف کمی تفاوت دارد که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

  • گوشی های iPhone X و بالاتر: در این مدل گوشی ها دکمه پاور را همراه دکمه افزایش صدا نگه دارید. بعد از چند ثانیه Slide to Power Off را مشاهده میکنید. بعد از مشاهده Slide to Power Off دکمه ها را رها کنید و اسلاید را به سمت راست بکشید.
  • iPhone 8 و مدل های قدیمی تر آیفون: در iPhone 8 و مدل های قدیمی تر آیفون دکمه کناری را فشار دهید تا Slide to Power Off را مشاهده کنید. بعد از دیدن Slide to Power Off اسلاید را به سمت راست بکشید.
  • iPhone SE: در گوشی های iPhone SE نیز دکمه پاور را فشار دهید. دکمه پاور در این گوشی ها در بالای آن ها قرار دارد.

روشن شدن خودکار بلوتوث در آیفون

بعد از انجام این کار گوشی شما خاموش میشود. چند دقیقه صبر کنید و مجددا آن را روشن کنید.

روشن کردن حالت هواپیما برای رفع مشکل بلوتوث آیفون

حالت هواپیما در گوشی های هوشمند حالتی است که باعث میشود تمام ویژگی های بلوتوث، وای فای، امکان برقراری تماس و… غیر فعال شود. زمانی که شما در این بخش ها مثل سیم کارت و یا بلوتوث دچار مشکل میشوید میتوانید این قابلیت را روشن کنید. بعد از چند ثانیه روشن بودن مجددا آن را خاموش کنید تا قابلیت های گفته شده مجددا شروع به کار کنند و مشکل شما حل شود. برای رفع مشکل بلوتوث آیفون اپل با حالت هواپیما ابتدا وارد Settings شوید. روی Airplane mode ضربه بزنید. بعد از چند ثانیه مجددا روی Airplane mode ضربه بزنید تا خاموش شود.

روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های رفع مشکل بلوتوث آیفون اپل را بررسی کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای رفع مشکل بلوتوث آیفون استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه روشن شدن خودکار بلوتوث در آیفون در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب