مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل

آموزش ۵ روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل

زمانی که ایرپاد 🎧 خود را گم میکنید اولین سوالی که از خود میپرسید این است که ایرپاد رو گم کردم چگونه میتوانم آن را پیدا کنم؟ خوشبختانه چند راه وجود دارد که شما میتوانید از طریق آن ها ایرپاد های خود را پیدا کنید. برای یادگیری این روش ها در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش ردیابی و یافتن ایرپاد گم شده آیفون اپل میپردازیم.

اگر ایرپاد گم شد چه کنیم؟

?How to Find Your AirPods

پیش از این در کلاسیک وب به آموزش ردیابی و پیدا کردن دستگاه بلوتوث گم شده پرداختیم. یکی دیگر از وسایلی که ممکن است آن را گم کنید ایرپاد آیفون است. ایرپاد به دلیل اندازه کوچکشان به راحتی میتوانند گم شوند اما شما با یکسری روش ها میتوانید آن را پیدا کنید. در ادامه انواع روش های ردیابی ایرپاد گم شده با گوشی آیفون، اندروید و کامپیوتر را بررسی میکنیم.

فعال کردن Find My برای ردیابی Airpod

یکی از ابزارهایی که میتواند در پیدا کردن ایرپاد گم شده به شما کمک کند برنامه Find My است. برای یافتن ایرپاد گم شده از طریق Find My باید ابتدا این ویژگی را فعال کنید. برای فعال کردن Find My وارد Settings گوشی خود شوید و روی نام خود ضربه بزنید. سپس گزینه Find My را انتخاب کنید. در صفحه بعد گزینه Find My iPhone را روی حالت On بگذارید.

پیگیری ایرپاد گم شده

ایرپاد گم شده چیکار کنم؟ پیدا کردن ایرپاد با قابلیت پخش صدا یا Directions

برای پیگیری ایرپاد گم شده و پیدا کردن آن با پخش صدا ابتدا برنامه Find My را باز کنید و به تب Devices بروید. از بین لیست دستگاه ها روی ایرپاد خود ضربه بزنید تا انتخاب شود.

ایرپاد گم شده چیکار کنم

با انتخاب گزینه Play Sound ایرپاد های گمشده صدایی از خود تولید میکنند که میتوانید از طریق صدا ایرپاد های خود را پیدا کنید.

ردیابی ایرپاد گم شده

همچنین این صفحه قابلیت دیگری دارد. اگر روی Directions ضربه بزنید مسیر رسیدن به ایرپاد های گمشده را به شما نشان میدهد.

پیدا کردن ایرپاد گم شده

زمانی که گوشی شما Far را نشان میدهد یعنی در حال دور شدن هستید. زمانی که Near را ببینید یعنی درحال نزدیک شدن هستید و در آخر زمانی که به ایرپاد برسید کلمه Here نشان داده میشود.

ایرپاد رو گم کردم

توجه داشته باشید که این ویژگی زمانی کار میکند که ایرپاد شما به نسخه سیستم عامل ۴A400 به روز شده باشد. برای دیدن نسخه در حال استفاده مسیر Settings > General > About را طی کنید. و نام ایرپاد خود را انتخاب کنید.

چگونه هندزفری گم شده را پیدا کنیم؟

در قسمت Firmware Version میتوانید نسخه در حال استفاده را مشاهده کنید.

کیس ایرپاد گم شده

نحوه پیدا کردن ایرپاد نزدیک با قابلیت Find

از آن جایی که ایرپاد ها سیگنال بلوتوثی ارسال میکنند مکان آن ها میتواند توسط دستگاه های دیگر شناسایی شود. برنامه Find My با ردیابی سیگنال بلوتوث زمانی که حرکت میکنید به شما میگوید که سیگنال قوی تر میشود یا خیر. وقتی سیگنال قوی تر میشود یعنی به ایرپاد های خود نزدیک تر میشوید. برای استفاده از این قابلیت ابتدا وارد برنامه Find My شوید. مانند روش قبل از تب Devices ایرپاد های خود را انتخاب کنید.

چگونه هندزفری گم شده را پیدا کنیم؟

گزینه Find را انتخاب کنید. اگر به ایرپاد های خود به مقداری که لازم است تا گوشی آیفون شما سیگنال آن را بگیرد نزدیک باشید، گوشی شروع به ردیابی میکند و زمانی که به آن نزدیک میشوید به شما نشان میدهد.

نحوه یافتن ایرپاد گم شده آفلاین

اگر ایرپاد شما آفلاین است میتوانید از قابلیت Lost Mode استفاده کنید. این قابلیت ایرپاد شما را قفل میکند تا زمانی که دیگران ایرپاد را پیدا کردند به شما برگردانند. برای فعال کردن این قابلیت ابتدا Find My را باز کنید. به تب Devices بروید. از تب Devices ایرپاد های خود را انتخاب کنید. در زیر بخش Mark As Lost روی Activate ضربه بزنید تا فعال شود. برای ادامه روی Continue ضربه بزنید.

پیگیری ایرپاد گم شده

در مرحله بعد برای اینکه کسی که ایرپاد شما را پیدا کرده بتواند با شما ارتباط برقرار کنید باید شماره تلفن خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. در نهایت گزینه Notify When Found را فعال کنید و Activate را انتخاب کنید تا فعال شود.

ردیابی Airpod

دقت داشته باشید که بعد از پیدا کردن ایرپاد ها باید این قابلیت را خاموش کنید برای این کار به بخش Devices بروید و ایرپاد های خود را انتخاب کنید. زیر بخش Mark As Lost گزینه Activated را انتخاب کنید. در صفحه بعد روی Turn Off Lost Mode ضربه بزنید.

یافتن ایرپاد گم شده

چگونه هندزفری گم شده را پیدا کنیم؟ از طریق مرورگر

اگر کیس ایرپاد گم شده است و شما گوشی آیفون ندارید و میخواهید ایرپاد های خود را پیدا کنید میتوانید از طریق مرورگر اقدام کنید. برای این کار وارد سایت iCloud شوید. بعد از آن اپل آیدی و پسورد خود را وارد کنید. اگر پسورد اپل ایدی خود را فراموش کردید میتوانید برای بازیابی آن مطلب آموزش کامل بازیابی پسورد اپل ایدی (Apple ID) فراموش شده بدون داشتن سوال امنیتی را مطالعه کنید.

پیدا کردن ایرپاد گم شده

در صفحه بعد روی All Devices کلیک کنید.

اگر ایرپاد گم شد چه کنیم؟

حالا ایرپاد های خود را انتخاب کنید.

وقتی ایرپاد گم میشود

روی گزینه Play Sound ضربه بزنید.

چگونه هندزفری گم شده را پیدا کنیم؟

اکنون شما میتوانید با استفاده از گزینه های Mute Left و Mute Right هر بار یکی از ایرپاد های خود را پیدا کنید.

کیس ایرپاد گم شده

وقتی ایرپاد گم میشود چیکار کنم؟ پیدا کردن ایرپاد با برنامه Find Lost Device – Headphones

اگر میخواهید با گوشی اندرویدی ایرپاد خود را پیدا کنید میتوانید از برنامه Wunderfind: Find Lost Device – Headphones استفاده کنید. این برنامه به شما در یافتن دستگاه های متصل از طریق رادار کمک میکند. این رادار تقریبا شبیه به قابلیت Find Nearby است. زمانی که شما در حال نزدیک شدن یا دور شدن از ایرپاد خود باشید این دستگاه اعلام میکند.

جلوگیری از گمشدن ایرپاد با قابلیت Notify When Left Behind

تا اینجا چند روش برای پیدا کردن ایرپاد گم شده گفته شد. زمانی که ایرپاد خود را یپدا کردید میتوانید از گم شدن مجدد آن جلوگیری کنید. برای این کار میتوانید از قابلیت Notify When Left Behind استفاده کنید. این قابلیت زمانی که شما جایی میروید ۲۴ ساعت بعد از طریق گوشی به شما هشدار میدهد که ایرپاد های خود را جا نگذارید. برای فعال کردن این فابلیت ایرپاد های خود را در تب Devices انتخاب کنید.

ایرپاد گم شده چیکار کنم

روی Notifications و بعد از آن Notify When Left Behind ضربه بزنید.

ردیابی Airpod

گزینه Notify When Left Behind را فعال کنید.

یافتن ایرپاد گم شده

در بخش Notify Me, Except AT لوکیشن مکانی که نمیخواهید به شما این اخطار را بدهد مانند خانه خودتان مشخص کنید.

ردیابی ایرپاد گم شده

همچنین مطلب ۴ روش ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش و روشن میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه یافتن ایرپاد گم شده صحبت کردیم. شما از کدام روش ایرپاد خود را پیدا کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه پیدا کردن ایرپاد گم شده در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب