مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش رفع ارور Feedback Required در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش رفع ارور Feedback Required در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش رفع ارور Feedback Required در اینستاگرام

آموزش ۵ روش رفع ارور Feedback Required در اینستاگرام

یکی از ارورهای رایجی که ممکن است در اینستاگرام با آن مواجه شوید، ارور Feedback Required ⚠️ است. این ارور به دلایل مختلفی رخ می دهد و شما میتوانید با استفاده از روش‌های گوناگون آن را برطرف کنید. در این پست از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش رفع ارور Feedback Required در اینستاگرام میپردازیم.

رفع مشکل Feedback Required در اینستاگرام

?How to Fix Feedback Required on Instagram

ارور Feedback Required به دلایل مختلفی رخ می دهد و می تواند جلوی فعالیت شما در این شبکه اجتماعی را بگیرد. راه های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد. در این مطلب از کلاسیک وب نحوه رفع ارور Feedback required را آموزش می دهیم.

Feedback Required Instagram چیست؟

معنی Feedback required در اینستاگرام می تواند به نحوه فعالیت شما در این شبکه اجتماعی بگردد. گاهی این ارور به دلیل بروز مشکلاتی در سرور اینستاگرام رخ می دهد و هیچ ربطی به اکانت شما ندارد. در این حالت تنها کاری که می توانید بکنید این است که صبر کنید تا مشکل سرور رفع شود. بهتر است برا اطمینان از این ماجرا سایت  Down Detector را چک کنید و ببینید آیا دیگر کاربران هم مشکل دارند یا خیر.

علت دیگر بروز این خطا می تواند این باشد که کاربری شما را بلاک کرده است. اگر در زمان برقراری ارتباط با یک کاربر دیگر این خطا را دریافت می کنید، احتمالا بلاک شده اید. البته این در صورتی است که با رفتن به بخش دیگر این ارور را دریافت نکنید.

گاهی هم فعالیت شما به گونه ای است که اینستا شما را به عنوان بات تشخیص می دهد و فعالیت شما را مسدود می کند. در این حالت آی پی شما مسدود می شود. مثلا پشت سر هم پست ها را لایک کنید. کامنت مشابه بگذارید یا فالو/ آنفالو کنید.

همچنین ممکن است از هشتگ هایی استفاده کرده باشید که در اینستاگرام مسدود هستند و قوانین آن را نقض می کنند.

پیشنهاد ما این است که بین یک الی دو روز صبر کنید و هیچ فعالیتی نداشته باشید تا مشکل رفع شود. پس از آن هم دوباره روند لاک و کامنت گذاری و… سریع را دنبال نکنید. زیرا این بار برای مدت طولانی تری مسدود می شوید.

رفع ارور Feedback required در اینستاگرام با تغییر اینترنت

اولین راه برای رفع ارور Feedback required در اینستاگرام این است که اینترنت خود را عوض کنید. برای این کار می توانید وای فای را خاموش کنید و سپس اینترنت دیتا را روشن کنید و برعکس. اینستاگرام را کامل ببندید و سپس وارد آن شوید.

رفع خطای Feedback required در اینستاگرام

اگر از وی پی ان استفاده میکنید، آن را خاموش کنید. گاهی هم با روشن کردن آن مشکل رفع می شود.

رفع خطای Feedback required در اینستاگرام با Access data

برای رفع این مشکل به پروفایل اینستاگرام بروید. روی منوی سه خطی در گوشه راست و بالا بزنید.

رفع ارور Feedback required در اینستاگرام

سپس به Settings > Security > Access data بروید.

رفع ارور Feedback required در اینستاگرام

حل ارور Feedback required در اینستاگرام

حل ارور Feedback required در اینستاگرام

روی آن بزنید. ممکن است از شما خواسته شود رمز اکانت را وارد کنید. سپس صبر کنید تا لود شود.

حل ارور Feedback required در اینستاگرام با حذف و نصب مجدد برنامه

روش دیگر این است که اینستاگرام را حذف کنید. برای این کار روی آیکون آن نگه دارید. سپس برنامه را به سمت آیکون سطل زباله بکشید. گاهی باید روی ضربدر قرمز بزنید و سپس Delete را انتخاب کنید. نحوه حذف برنامه در هر گوشی متفاوت است. اما در مجموع روش انجام این کار بسیار نزدیک به هم است.

حال گوشی را ری استارت کنید. بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت صبر کنید. سپس دوباره برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

رفع Feedback required در اینستاگرام با عدم فعالیت در چند دستگاه

اگر از اکانت خود در چند گوشی یا کامپیوتر استفاده می کنید، ممکن است دچار این مشکل شوید. همزمان در چند دستگاه وارد اکانت خود نشوید. زیرا ممکن است اینستاگرام این فعالیت را مشکوک ببیند و شما را مسدود کند. پس در لحظه فقط از یک دستگاه برای استفاده از اکانت بهره ببرید و در دستگاه های دیگر از اکانت خود خارج شوید.

برای رفع ارور Try Again Later مطلب حل مشکل پیام خطای Try Again Later اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های رفع مشکل Feedback required در اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب