مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش رفع ارور This Apple ID is Not Active آیفون

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش رفع ارور This Apple ID is Not Active آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش رفع ارور This Apple ID is Not Active آیفون

آموزش ۵ روش رفع ارور This Apple ID is Not Active آیفون

کاربران اپل ممکن است در حین استفاده از دستگاه خود با ارور This Apple ID is Not Active 🆔 مواجه شوند. این مشکل را می توان با کمک روش های مختلف برطرف کرد. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش رفع ارور This Apple ID is Not Active آیفون میپردازیم.

آموزش روش رفع ارور This Apple ID is Not Active آیفون

?What’s This Apple ID Is Not Active Error and How to Solve It

ارور This Apple IF is Not Active زمانی رخ می دهد که شما بخواهید وارد دستگاه اپل یا برنامه ای شوید اما با وارد کردن آیدی اپل خود با این خطا مواجه می شوید. این خطا را می توانید با روش های گوناگون حل کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش رفع مشکل This Apple IF is not active میپردازیم.

آموزش رفع مشکل This Apple IF is not active با ری استارت کردن

اولین راه حل مشکل نات اکتیو شدن اپل این است که گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. این روش ساده می تواند مشکلات و باگ های کوچک را برطرف کند. پس از روش شدن گوشی دوباره چک کنید و ببینید مشکل وجود دارد یا خیر. در صورت وجود مشکل از روش های دیگر استفاده کنید.

رفع خطای This Apple IF is not active

رفع خطای This Apple IF is not active با استفاده از مرورگر

برای رفع خطای This Apple IF is not active می توانید از مرورگر هم استفاده کنید. اگر قصد دارید از یک مرورگر استفاده کنید ولی با این ارور مواجه می شوید، مرورگر دیگری را امتحان کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشته باشد، اپل آیدی شما مشکل دارد. در غیر این صورت مشکل از مرورگری است که داشتید از آن استفاده می کردید.

دستگاه کامپیوتر خود را روشن کنید. سپس روی آیکون Apple بزنید. System Preferences را انتخاب کنید.

رفع خطای This Apple IF is not active

روی Sign In کلیک کنید. آیدی و رمز را وارد کنید. ممکن است نیاز باشد رمز کامپیوتر خود را هم وارد کنید.

حل ارور This Apple ID is not active با ریست کردن رمز

وقتی سیستم شما درست کار می کند اما همچنان نمی توانید برای فعال سازی اپل آیدی مشکل دارید، بهتر است رمز خود را ریست کنید و دوباره وارد شوید. برای انجام این کار وارد تنظیمات دستگاه اپل خود شوید. سپس روی نام دستگاه بزنید. Password & Security > Change Password را انتخاب کنید. ممکن است از شما خواسته شود رمز دستگاه را وارد کنید. حال مراحل خواسته شده برای تغییر رمز را انجام دهید. در نهایت، از رمز جدید برای اپل آیدی استفاده کنید.

حل ارور This Apple IF is not active

راه دیگر این است که به سایت iForgot Apple بروید. رمز خود را وارد کنید. مراحل خواسته شده را بروید تا رمز تغییر کند.

حل ارور This Apple IF is not active

برای یادگیری ریست کردن اپل آیدی، مطلب نحوه ریست کردن Apple ID را مطالعه کنید.

نات اکتیو شدن اپل به دلیل خطا در iCloud

ممکن است دلیل مشکل This Apple IF is not active باگ های سیستمی سرور اپل باشد و هیچ ربطی به آیدی یا دستگاه شما نداشته باشد. برای مطمئن شدن از این قضیه وضعیت iCloud را در اینترنت جستجو کنید. برای این کار سایت Apple System Status را چک کنید.

حل ارور This Apple IF is not active

در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، کنار آن خدمات علامت آبی رنگ را مشاهده خواهید کرد. بخش iCloud Mail را چک کنید. اگر علامت سبز باشد یعنی مشکلی کلی وجود ندارد.

حل اخطار This Apple IF is not active با کمک گرفتن از پشتیبانی

گوشی موبایل اپل not active بی دلیل رخ نمی دهد. یعنی شرکت اپل بدون دلیل اکانت کسی را حذف نمی کند. اصولا این ارور یک خطای امنیتی است و به دلیل این مشکل رخ می دهد. مثلا وقتی فردی بخواهد رمز را وارد کند و مدام این کار را اشتباه انجام دهد. به صفحه Apple Support بروید و مشکل خود را مطرح کنید. سپس داده های خواسته شده را وارد کنید. صبر کنید تا پاسخ از طریق ایمیل برای شما ارسال شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب نحوه رفع ارور This Apple IF is not active را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع مشکل اپل آیدی استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب