مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش ساخت کاور یوتیوب آنلاین

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش ساخت کاور یوتیوب آنلاین

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش ساخت کاور یوتیوب آنلاین

آموزش ۵ روش ساخت کاور یوتیوب آنلاین

قطعاً یکی از عواملی که سبب می‌شود افراد بیشتری به کانال یوتیوب شما جذب شوند، کاور پروفایل و ویدیو یوتیوب است. 📽️ این کاورها می‌توانند تأثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان داشته باشند. بعضی از کاورها چنان جذاب هستند که دیگران را ترغیب به تماشای ویدیوهای کانال می‌کند. پس اگر به نرم افزارهای ساخت کاور تسلط کافی ندارید و می‌خواهید به ایجاد کاور یوتیوب آنلاین بپردازید، با ما همراه باشید. ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش ساخت کاور یوتیوب آنلاین خواهیم پرداخت.

چگونه کاور یوتیوب بسازیم؟

How to Make YouTube Banner Online

خوشبختانه سایت‌های مختلفی وجود دارد که شما به وسیله آنان می‌تواند به ایجاد کاور یوتیوب آنلاین بپردازید. با کمک این سایت‌ها و ابزارهای موجود در آن به صورت حرفه‌ای و در عین حال آسان و بدون یادگیری نرم افزارهای مختلف می‌توانید کاور مورد نظر را برای ویدیوهای یوتیوبی خود بسازید. ۵ سایت زیر می‌توانند در ایجاد نمونه کاور یوتیوب به شما کمک کنند.

ساخت کاور یوتیوب با گوشی و با استفاده از سایت Canva

سایت Canva ادعا دارد که شما بدون نیاز به تجربه طراحی، می‌توانید بنری حرفه‌ای آن هم در چند دقیقه بسازید. این سایت دارای هزاران الگوی از پیش طراحی شده، هزاران رنگ و فونت رایگان و میلیون‌ها تصویر باکیفیت است. تمامی الگوهای از پیش طراحی شده این سایت مطابق با دستورالعمل‌های یوتیوب است. شما با استفاده از این سایت به راحتی می‌توانید لوگو شخصی خودتان را نیز در طراحی کاور استفاده کنید. وقتی شما از سایت Canva برای ایجاد کاور یوتیوب آنلاین استفاده کردید، تمامی تصاویر، رنگ‌ها و فونت‌های استفاده شده به طور خودکار ذخیره می‌شوند. با این امکان در طراحی‌های بعدی شما نیازی به صرف انرژی و زمان بسیار برای یافتن مجدد آنان نخواهید داشت. به طور کلی سایت Canva یکی از معتبرترین سایت‌ها برای طراحی پست‌ها، استوری ها و کاور هایلایت استوری اینستاگرام است

مزایای استفاده از سایت Canva برای ساخت کاور یوتیوب

  1. برخورداری از صدها قالب و طرح رایگان
  2. امکان استفاده از تصاویر خود در طراحی‌ها
  3. امکان دانلود آسان کاور پس از طراحی
  4. منطبق بودن قالب‌ها با سایر کاور یوتیوب
  5. مقرون به صرفه بودن تصاویر پریمیوم

ایجاد کاور یوتیوب آنلاین با استفاده از سایت Canva

ساخت نمونه کاور یوتیوب با استفاده از سایت Fotor

سایت Fotor یکی دیگر از بهترین سایت های برای ساخت کاور یوتیوب است. این سایت بیش از ۱۰۰۰ قالب کاور یوتیوب داشته که شما می‌توانید بدون صرف زمان برای طراحی از آنان استفاده کنید. کاورهای رایگان این سایت در زمینه‌های مختلف همچون بازی، موسیقی، تناسب اندام، مسافرت و موارد دیگر در دسترس هستند. برای طراحی کاور، به راحتی در این سایت، الگویی را انتخاب کرده و با توجه به موضوع کانال خود سفارشی سازی کنید. با کمک سایت Fotor شما قادر خواهید بود که زمان مورد نیاز برای ایجاد کاور را ذخیره کرده و برای تولید محتوای کانالتان صرف کنید. با استفاده از این سایت شما می‌توانید علاوه بر ایجاد کاور یوتیوب آنلاین، به ساخت لوگو، تصاویر پروفایل و … نیز بپردازید. برای ایجاد یک نمونه کاور یوتیوب در این سایت تنها کافی است روی Make YouTube Banner Now کلیک کرده و اقدام به ساخت کاور کنید.

مزایای ساخت نمونه کاور یوتیوب با استفاده از سایت Fotor

  1. امکان اضافه کردن متن و تصویر به قالب‌های پیش فرض
  2. امکان تغییر رنگ و حذف پس زمینه کاور
  3. برخورداری از میلیون‌ها تصویر، فونت، پس زمینه و …
  4. امکان تغییر سایز کاور یوتیوب برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی دیگر
  5. دانلود کاور یوتیوب در فرمت‌های مختلفی از جمله JPEG، PNG و PDF با کیفیت بالا
  6. ذخیره سازی کاور طراحی شده در فضای ابری و دسترسی آسان و راحت به آن در هر زمان و مکان
  7. رایگان بودن ساخت کاور

ساخت کاور یوتیوب با گوشی و استفاده از سایت Fotor

ایجاد کاور یوتیوب آنلاین با کمک سایت Picsart

سایت Picsart یکی از بهترین سایت‌ها برای تولید کاور یوتیوب بوده که کار با آن کاملاً رایگان است. با استفاده از این سایت می‌توانید کاورهایی جذاب و کاملاً حرفه‌ای آن هم در چند دقیقه تولید کنید. برنامه Picsart را اکثر ما در گوشی‌های خود داریم و تجربه ادیت عکس‌ها با این برنامه را داشته‌ایم. استفاده از این سایت نیز دقیقاً شبیه به استفاده از برنامه Picsart آسان و شیرین است. با کمک این سایت شما می‌توانید کاورهایی در رابطه با غذا، مد، سفر، زیبایی، حیوانات خانگی و بسیاری از موارد دیگر بسازید. کاورهایی آماده و دقیقاً منطبق با سایز کاور یوتیوب نیز در این سایت وجود دارد. با کمک این کاورها شما نیاز به صرف هیچ زمانی ندارید و تنها کافی است بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس از رفتن به سایت Picsart تنها باید روی Create YouTube Banners کلیک کرده و مستقیماً به صفحه ویرایش کاور بروید.

مزایای ساخت کاور از استفاده از سایت Picsart

  1. برخورداری از قالب‌های آماده با امکان سفارشی سازی آنان
  2. برخورداری از صدها تصویر و فونت برای طراحی کاور
  3. ساخت کاور یوتیوب به طور کاملاً رایگان
  4. امکان ذخیره سازی کاور تولید شده در فرمت‌های JPEG یا PNG و انتخاب کیفیت تصویر

ساخت کاور یوتیوب با گوشی و استفاده از Picsart

ساخت کاور یوتیوب با استفاده از سایت Picmaker

سایت Picmaker دارای طرح‌های بسیاری برای گیمرها، آهنگسازان، آشپزان، طبیعت گردان و بسیاری از افراد دیگر است. این سایت ادعا می‌کند که جامع‌ترین سازنده کاور یوتیوب بوده و می‌تواند با ساخت بنرهای جذاب مخاطبانتان را شگفت زده کند. با کمک این سایت می‌توانید تمام تنظیمات موجود در ساخت کاور را شخصی سازی کرده و با موضوع کانال خود تطبیق دهید. تنها کافی است پس از مراجعه به سایت Picmaker روی عبارت Make your YouTube banner now کلیک کرده و شروع به ایجاد کاور یوتیوب آنلاین کنید. این سایت تمام ویژگی‌های یک ویرایشگر درجه یک را درون خود جای داده و شما می‌توانید با کمک آن کاورهای فوق العاده ایجاد کنید.

مزایای استفاده از سایت Picmaker در ساخت کاور یوتیوب

  1. برخورداری از میلیون‌ها تصویر رایگان
  2. وجود میلیون‌ها نماد، شکلک، قاب، برچسب و فیلتر
  3. امکان استفاده از قالب‌های از پیش تهیه شده منحصر به فرد
  4. ذخیره طراحی‌های قبلی در سایت با دسترسی آسان
  5. امکان آپلود تصاویر مورد علاقه با فرمت‌های PNG، JPEG یا SVG

ایجاد کاور یوتیوب آنلاین با کمک Picmaker

ساخت نمونه کاور یوتیوب با استفاده از سایت Brandcrowd

سایت Brandcrowd یک سایت عالی دیگر برای ایجاد کاور یوتیوب آنلاین است. برای استفاده از این سایت تنها کافی است زمینه فعالیت خود در کانالتان را وارد کرده که سایت به شما طرح‌های مرتبط را پیشنهاد دهد. پس از انتخاب یک کاور مناسب می‌توانید به راحتی و با استفاده از امکانات این سایت شروع به سفارشی سازی آن کنید. فرآیند ساخت کاور تنها ممکن است چند دقیقه طول بکشد. حالا شما می‌توانید به راحتی کاور تولید شده را با وضوح بالا دانلود کنید. سایت Brandcrowd دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بوده و شما با خیال راحت می‌توانید به ساخت کاور در این سایت مشغول شوید.

مزایای ساخت کاور با کمک سایت Brandcrowd

  1. برخورداری از هزاران الگوی آماده برای کانال‌هایی با موضوعات مختلف
  2. امکان استفاده از لوگوها، نمادها، رنگ‌ها و فونت‌های گوناگون
  3. امکان ذخیره عکس در فرمت‌های PNG و JPG برای به اشتراک گذاری در یوتیوب و در فرمت‌های SVG، EPS و PDF برای چاپ
  4. برخورداری از کاورهای طراحی شده توسط طراحان حرفه‌ای در سراسر جهان

ایجاد نمونه کاور یوتیوب با استفاده از سایت BrandCrowd

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۵ مورد از بهترین سایت‌ها برای ایجاد کاور یوتیوب آنلاین مورد بررسی قرار گرفت. استفاده از این سایت‌ها کاملاً بستگی به میزان راحتی شما با آن سایت داشته و با استفاده از هر یک از آنان شما قادرید بهترین کاورهای یوتیوبی را طراحی کنید. اگر تا به حال تجربه طراحی کاور یوتیوب با یکی از سایت‌های معرفی شده را دارید، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب