مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش ساخت گیف در واتساپ

آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ

در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام و… استیکر متحرک و یا گیف 🎞️ کاربرد های زیادی دارند. در صورتی که شما استیکر متحرک ندارید میتوانید به راحتی آن ها را بسازید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش ساخت گیف در واتساپ میپردازیم.

نحوه ساخت استیکر متحرک و گیف از فیلم در واتساپ

?How to Create GIF and Custom Animated WhatsApp Stickers

پیش از این در کلاسیک وب به آموزش ۳ روش ساخت استیکر واتساپ آنلاین، کامپیوتر و گوشی پرداختیم. به غیر از استیکر شما میتوانید خودتان استیکر متحرک یا گیف درست کنید. این کار هم با برنامه واتساپ امکان پذیر است و هم از طریق برنامه ها و ابزار های آنلاین میتوانید استیکر متحرک بسازید. در ادامه چند روش برای ساخت گیف با عکس در واتساپ بررسی میکنیم.

ساخت استیکر متحرک واتساپ در گوشی های اندرویدی

در گوشی های اندرویدی شما از طریق خود برنامه WhatsApp میتوانید گیف درست کنید و فیلم های خود را به صورت گیف ارسال کنید. برای تبدیل فیلم به گیف در واتساپ وارد برنامه WhatsApp شوید. از لیست مخاطبین وارد مکالمه یا گروهی که میخواهید گیف ارسال کنید شوید. بعد از آن در سمت راست جای نوشتن متن کنار آیکن دوربین روی آیکن گیره ضربه بزنید.

تبدیل گیف به استیکر متحرک واتساپ

در منو باز شده شما میتوانید از ابزار های مختلف واتساپ استفاده کنید. برای دسترسی به فیلم های خود روی Gallery ضربه بزنید.

ساخت استیکر متحرک واتساپ با فیلم

اکنون فیلمی را که میخواهید به گیف تبدیل کنید از گالری خود انتخاب کنید.

ساخت استیکر متحرک واتساپ

بعد از باز شدن فیلم از طریق نوار برش فیلم بالای صفحه ۱۵ ثانیه از آن را نگه دارید (در غیر اینصورت امکان ایجاد گیف وجود ندارد) و روی GIF ضربه بزنید تا به گیف تبدیل شود. در آخر روی دکمه ارسال ضربه بزنید تا برای مخاطب مورد نظر شما ارسال شود.

ساخت گیف واتساپ

ساخت گیف واتساپ در گوشی های آیفون

در صورتی که از گوشی های آیفون استفاده میکنید و میخواهید با گوشی های آیفون گیف بسازید وارد برنامه واتساپ شوید. بعد از باز شدن برنامه، وارد مکالمه شخصی شوید که میخواهید برای او گیف ارسال کنید. بعد از آن کنار جای تایپ متن روی آیکن + ضربه بزنید. با این کار یک منو برای شما باز میشود. از منو باز شده Photo/Video Library را انتخاب کنید.

ساخت گیف با عکس در واتساپ

حالا شما وارد گالری گوشی خود میشوید. از آن جا یک فیلم که میخواهید به صورت گیف ارسال شود انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید. زمانی که فیلم انتخاب میشود یک قسمت برای برش فیلم در بالای صفحه نشان داده میشود. شما میتوانید با استفاده از آن نوار فیلم خود را برش دهید. برای اینکه فیلم به صورت گیف ارسال شود باید زیر ۱۵ ثانیه باشد. بنابر این اگر بیشتر است باید آن را برش دهید و کوتاه تر کنید. بعد از برش فیلم، در زیر نوار برش روی GIF ضربه بزنید.

تبدیل فیلم به گیف در واتساپ

Sticker Maker برنامه ساخت گیف واتساپ

اگر دوست دارید از برنامه های دیگر برای تبدیل فیلم به استیکر متحرک واتساپ استفاده کنید میتوانید از برنامه Sticker Maker استفاده کنید. در گوشی های اندرویدی ابتدا این برنامه را دانلود کنید. برنامه را باز کنید و روی Create a new sticker pack ضربه بزنید. یک نام برای پکیج استیکر های خود وارد کنید و روی Create ضربه بزنید.

نحوه ساخت استیکر متحرک و گیف از فیلم در واتساپ

روی استیکر های که ساختید ضربه بزنید و Select file را انتخاب کنید. سپس از گالری خود عکس های گیف ، معمولی یا فیلم های مورد نظر خود را انتخاب کنید. برنامه آن ها را به صورت خودکار به گیف تبدیل میکند. بعد از اتمام روی Add to WhatsApp ضربه بزنید. اکنون گیف ها و استیکر ها به برنامه واتساپ منتقل شدند.

برنامه ساخت گیف واتساپ

اگر از گوشی های آیفون استفاده میکنید برنامه Sticker Maker را برای آیفون دانلود کنید. روی Create a new sticker pack ضربه بزنید. نام پکیج استیکر های خود را وارد کنید.

ساخت گیف واتساپ آیفون

مانند گوشی های اندرویدی بعد از وارد کردن نام و ضربه روی جای استیکر ها، Files را انتخاب کنید و فیلم مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید. در آخر روی Add to WhatsApp ضربه بزنید تا به واتساپ اضافه شود.

تبدیل فیلم به گیف در واتساپ

دانلود برنامه Videoshop برای ساخت گیف واتساپ متحرک

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید برای ساخت گیف در واتساپ استفاده کنید Videoshop برای اندروید است. شما از طریق این برنامه میتوانید فیلم ها و عکس های خود را به گیف تبدیل کنید و بعد از آن مستقیما از طریق واتساپ آن ها را به اشتراک بگذارید.

ساخت گیف واتساپ آیفون

ساخت استیکر متحرک واتساپ آنلاین با ابزار Ezgif

همچنین شما میتوانید از طریق ابزار های آنلاین نیز برای واتساپ گیف بسازید. برای این کار وارد سایت ساخت گیف واتساپ Ezgif شوید. روی GIF Maker کلیک کنید.

تبدیل فیلم به استیکر متحرک واتساپ

گزینه Choose Files را انتخاب کنید و فیلم مورد نظر خود را آپلود کنید. بعد از آپلود فیلم و تبدیل آن به گیف میتوانید از آن در واتساپ استفاده کنید.

سایت ساخت گیف واتساپ

بعد از ساخت گیف با روش های گفته شده شما میتوانید گیف ها را ارسال کنید. برای دیدن نحوه این کار میتوانید مطلب آموزش ارسال گیف در واتساپ اندروید ، آیفون و کامپیوتر (WhatsApp) را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش برای ساخت استیکر متحرک واتساپ با فیلم بررسی کردیم. آیا شما توانستید از روش های گفته شده برای تبدیل گیف به استیکر متحرک واتساپ استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت گیف واتساپ آیفون و اندروید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب