مطلب فعلی :

آموزش ۶ روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)

رفتن به بالا

آموزش ۶ روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 6 روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)

آموزش ۶ روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok)

زمانی که در تیک تاک در حال دیدن ویدیو ها هستید ممکن است از موسیقی یک ویدیو خوشتان بیاید. 🎵 شما در این زمان با ابزار های مختلفی میتوانید موسیقی را دانلود کنید و در دستگاه خود ذخیره کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۶ روش دانلود آهنگ های تیک تاک (TikTok) میپردازیم.

سایت دانلود آهنگ تیک تاک

?How to Download TikTok Sounds

پیش از این در کلاسیک وب به آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک پرداختیم. اکثر ویدیو های تیک تاک دارای موسیقی هستند که ممکن است به موسیقی ویدیو علاقه پیدا کنید. در این صورت میتوانید موسیقی های ویدیو تیک تاک را به صورت جداگانه دانلود کنید. در ادامه روش های دانلود آهنگ های تیک تاک معروف اینستاگرام را بررسی میکنیم.

دانلود آهنگ های تیک تاک خارجی با استفاده از سایت QLoad

یکی از سایت هایی که میتوانید از آن برای دانلود آهنگ های تیک تاکی استفاده کنید سایت QLoad است. در تمام دستگاه ها میتوانید به صورت رایگان از این سایت استفاده کنید و ویدیو های مورد نظر خود را از تیک تاک دانلود کنید. برای استفاده از این سایت ابتدا وارد برنامه تیک تاک شوید. در صورتی که نمیتوانید در برنامه لاگین کنید، میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۲۱ روش حل مشکل لاگین و ورود به برنامه تیک تاک را مطالعه کنید.

دانلود آهنگ های تیک تاک 2023

سپس ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید. بعد از آن روی آیکن اشتراک گذاری ضربه بزنید و در منویی که برای شما باز میشود Copy link را انتخاب کنید.

دانلود آهنگ های تیک تاک ایرانی

اکنون لینک ویدیو کپی شده است. وارد سایت QLoad شوید. در محل مشخص شده لینک ویدیو را پیست کنید. در آخر روی Process ضربه بزنید. این سایت به طور خودکار ویدیو را پیدا کرده و آن را برای شما دانلود میکند.

آهنگ چالش تیک تاک

دانلود آهنگ تیک تاک جدید با Ttdown

Ttdown یکی از ابزار هایی است که میتوانید از آن برای دانلود آهنگ های تیک تاکی استفاده کنید. برای استفاده از این ابزار آنلاین و دانلود آهنگ چالش تیک تاک بعد از کپی کردن لینک ویدیو با روش بالا میتوانید وارد سایت Ttdown شوید و لینک را در قسمت مشخص شده پیست کنید. و روی Go ضربه بزنید. سپس یک دکمه سبز رنگ با نوشته Download mp3 مشاهده میکنید. روی آن ضربه بزنید.

دانلود آهنگ های تیک تاک کره ای

دانلود آهنگ چالش تیک تاک با استفاده از TTDL

سایت TTDL ابزار آنلاینی است که شما میتوانید به صورت نامحدود لینک ویدیو های تیک تاکی را وارد آن کنید و موسیقی فیلم ها را دانلود کنید. این سایت از فایل های MP4 و MP3 پشتیبانی میکند. مانند سایت های معرفی شده برای استفاده از این سایت نیز کافیست وارد آن شوید و لینک ویدیو تیک تاک را وراد کنید و روی Download ضربه بزنید.

دانلود آهنگ های تیک تاکی خارجی

Musically Down ابزار آنلاین دانلود آهنگ های تیک تاکی خارجی

Musically Down سرعت بالایی در دانلود ویدیو و موسیقی های تیک تاک دارد. این سایت در تمامی دستگاه ها مانند ویندوز، اندروید و iOS قابل استفاده است. در این سایت میتوانید به صورت مستقیم فقط موسیقی یک ویدیو تیک تاکی را دانلود کنید.

دانلود آهنگ های تیک تاک خارجی

دانلود آهنگ های تیک تاک کره ای و… از طریق خود برنامه

شما بدون نیاز به نصب برنامه یا استفاده از سایت های آنلاین میتوانید از خود برنامه برای دانلود آهنگ های تیک تاک خارجی استفاده کنید. برای این کار در برنامه تیک تاک ویدیو مورد نظر را پیدا کنید. روی آیکن اشتراک گذاری یا Share که با یک فلش مشخص شده است ضربه بزنید.

لیست تمام آهنگ های تیک تاک خارجی

در منو باز شده Save video را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ویدیو مورد نظر دانلود میشود. در صورتی که گزینه Save video را نمیتوانید مشاهده کنید برای این است که کسی که این ویدیو را به اشتراک گذاشته قابلیت دانلود آن را بسته است. بنابر این باید سایر روش ها را تست کنید. بعد از دانلود ویدیو میتوانید صدا و آهنگ را از فیلم جدا کنید.

دانلود آهنگ های تیک تاک 2024

نحوه ذخیره کردن لیست تمام آهنگ های تیک تاک خارجی در بخش Favorites

اگر میخواهید از موسیقی برای ویدیو های تیک تاکی خود استفاده کنید میتوانید آن را ذخیره کنید و بعد مستقیما آن را برای فیلم خود در برنامه استفاده کنید. برای این کار موسیقی را باید به بخش Favorites اضافه کنید. برای اضافه کردن آهنگ به بخش علاقه مندی ها وارد برنامه تیک تاک شوید. فیلم مورد نظر را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن فیلم روی آیکن موسیقی پایین صفحه ضربه بزنید.

آهنگ تیک تاک جدید

در صحه باز شده Add to Favorites را انتخاب کنید. با این کار موسیقی مورد نظر به بخش Favorites اضافه میشود و بعد ها میتوانید از آن استفاده کنید.

دانلود آهنگ های تیک تاک معروف اینستاگرام

همچنین مطلب معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب اندروید میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به دانلود آهنگ های تیک تاک ۲۰۲۳ و… صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای دانلود اهنگ های رپ تیک تاک استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود آهنگ های تیک تاک ۲۰۲۴ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب