مطلب فعلی :

آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)

رفتن به بالا

آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)

آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok)

در برنامه تیک تاک اندروید ، آیفون و.. شما ممکن است با حجم بسیار زیادی از ویدیو مواجه شوید که دوست دارید تا آن ها را برای خود ذخیره کنید اما نحوه سیو ویدیو در تیک تاک ⬇️ را نمی دانید! برای آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok) با کلاسیک وب همراه باشید.

چگونه فیلم های تیک تاک دیگران و خودمان را در گالری ذخیره کنیم؟

How to Download Any TikTok Video on Your Phone

بسیاری از برنامه ها از جمله فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به شما اجازه نمی دهند فیلم ها را دانلود کنید، حتی اگر آن ها را خودتان بارگذاری کرده باشید. برای دانلود این فیلم ها معمولاً به یک برنامه دیگر یا اپلیکیشن ضبط صفحه نمایش نیاز دارد که متاسفانه ممکن است استفاده از آن ها باعث از دست رفتن کیفیت شود. با این حال TikTok پلتفرم ویدئویی محبوب امکان دانلود فیلم ها را آسان می کند حتی اگر آن ها مال شما نباشند.

برای ذخیره ویدیو در تیک توک چندین روش وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه شما را با آموزش ذخیره ویدیو در تیک تاک آشنا خواهیم کرد.

به صورت مستقیم چگونه ویدیو خود را در تیک تاک ذخیره کنیم

برای سیو ویدیو در تیک توک می توانید وسط صفحه را فشار داده و نگه دارید.

ذخیره ویدیو تیک تاک

سپس از گزینه های ظاهر شده “Save Video” را انتخاب کنید.

ذخیره ویدیو تیک تاک

این فیلم در گالری شما دانلود می شود. در صورتی که علاقه به ضبط کردن تماس تصویری و صوتی واتس اپ دارید می توانید آموزش ما را مطالعه کنید.

آموزش سیو ویدیو با تیک تاک با استفاده از خود برنامه در آیفون و اندروید

روش دیگر برای پاسخ به سوال چگونه ویدیو تیک تاک را در گالری ذخیره کنیم استفاده از قابلیت اشتراک گذاری در برنامه تیک تاک است. می توانید روی نماد اشتراک گذاری بزنید.

آموزش سیو ویدیو با تیک تاک با استفاده از خود برنامه

سپس “Save Video” را پیدا کرده و روی آن بزنید تا ویدیو برای شما ذخیره شود. برای آموزش ضبط مکالمات تلفنی مطلبی در سایت آماده است که می تواند به شما کمک کند.

آموزش سیو ویدیو با تیک تاک با استفاده از خود برنامه

در صورت بلاک بودن چگونه فیلم تیک تاک را در گالری ذخیره کنیم؟

اگر گزینه “Save video” در هر دو روش فوق ظاهر نمی شود، آن کاربر به طور خاص سایر کاربران را از دانلود فیلم های خود بلاک کرده است. در این حالت، بدون استفاده از برنامه های کمکی، هیچ راهی برای بارگیری فیلم وجود ندارد.

برای سیستم عامل اندروید می توانید از “Video Downloader for tik tok” استفاده کنید. برای آیفون برنامه”Tiktok Downloader” وجود دارد. هر دوی این برنامه ها به شما امکان می دهند فیلم هایی را از کاربرانی که امکان دانلود را بلاک می کنند، ذخیره کنید.

ذخیره ویدیو تیک تاک

اگر در مورد دانلود ویدیوهای خود نگران هستید حتی وقتی که دانلود آن ها را مسدود کرده اید، تنها گزینه شما این است که حساب خود را خصوصی کنید تا فقط دوستان شما بتوانند به فیلم های شما دسترسی پیدا کنند. اگر نمی خواهید کل اکانت خود را خصوصی کنید، می توانید فیلم های شخصی را Private کنید. اگر علاقه مند به ضبط تماس تصویری اینستاگرام می توانید مطلب آموزشی ما را در این رابطه مطالعه کنید.

چگونه در تیک تاک فیلم خودمان را ذخیره کنیم (قبل از پست کردن آن ها)

پس از ضبط یک فیلم باید به جای ارسال آن، ویدیو را در Drafts ذخیره کنید. از این طریق می توانید فیلم خود را در پروفایل Tiktok خود ذخیره کنید بدون اینکه آن را ارسال کنید. شما نمی توانید ویدیوی خود را در دستگاه خود ذخیره کنید مگر این که آن را ارسال کنید. می توانید ویدیو خود را به صورت خصوصی منتشر کرده و سپس با استفاده از یک برنامه ضبط صفحه نمایش آن را دانلود کنید.

برای سیستم عامل اندروید برنامه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای ضبط صفحه نمایش استفاده کنید. معرفی کامل برنامه های فیلمبرداری از صفحه اندروید را می توانید در مطلب مربوط به آن مطالعه کنید.

سیو ویدیو تیک تاک از طریق سایت

وب سایت TikTok Video Downloader به این منظور به وجود آمده است تا افراد بتوانند به راحتی و از طریق این وب سایت فیلم های مدنظر خود را در تیک تاک دانلود کنند.

ذخیره ویدیو تیک تاک

با استفاده از URL ویدیو می توانید آن را با استفاده از این سایت دانلود و بدون مشکل آن را ذخیره کنید. برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی می توانید از آموزش ما استفاده کنید.

ذخیره ویدیو تیک تاک با ضبط صفحه نمایش آیفون

در سیستم عامل iOS 11 امکان ذخیره ویدیو از صفحه نمایش به صورت پیش فرض وجود دارد. به “Settings” بروید و مطمئن شوید که “Screen Recording” در “Control Center” فعال شده است.

ذخیره ویدیو تیک تاک

حالا هر زمان که مایل به فیلمبرداری از صفحه نمایش بودید می توانید با بالا کشیدن صفحه گوشی بر روی آیکون Screen Recording ضربه بزنید تا این امکان برای شما فعال شود.

ذخیره ویدیو تیک تاک

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش ۶ روش ذخیره ویدیو خود و دیگران در تیک تاک (Tiktok) را بررسی کردیم. امیدوارم بتوانید از این روش ها برای ذخیره ویدیو تیک تاک استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ذخیره ویدیو تیک تاک را با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب