مطلب فعلی :

آموزش ۶ روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

رفتن به بالا

آموزش ۶ روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

آموزش ۶ روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

برای روشن کردن وای فای در گوشی های آیفون کافی است صفحه گوشی را بالا بکشید و علامت آن را روشن کنید. به همین سادگی هم می‌توانید آن را خاموش کنید. گاهی به دلیل بروز مشکلاتی وای فای به صورت خودکار روشن می شود. ❗ در صورتی که شما هیچ استفاده‌ای از آن ندارید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۶ روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون میپردازیم.

علت روشن شدن خودکار وای فای آیفون اپل

?How to Stop iOS Wi-Fi from Turning on Automatically

ممکن است وای فای گوشی آیفون به صورت خودکار روشن شود. هر چن شما قبلا آن را خاموش کرده باشید. برای رفع این مشکل روش های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از کلاسیک وب روش های رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای اپل را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای در iOS با ری استارت کردن گوشی

برای رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای در iOS گوشی خود را یک بار ری استارت کنید. برخی از مشکلات با همین روش ساده رفع می شود.

علت روشن شدن خودکار وای فای اپل چیست؟

با بالا یا پایین کشیدن صفحه آیفون به بخش Control center دسترسی پیدا می کنید. در این بخش می توانید وای فای را خاموش یا روشن کنید. با نگه داشتن روی آیکون وای فای هم می توانید وارد تنظیمات آن شوید و تغییرات لازم را ایجاد کنید. وقتی وای فای را خاموش می کنید، تا ۲۴ ساعت خاموش می ماند. پس از آن دوباره روشن می شود. حتی پیام Disconnecting Nearby WiFi Until Tomorrow هم برای شما نمایش داده میشود.

روشن شدن اتوماتیک وای فای اپل

روش اول جلوگیری از روشن شدن خودکار وای فای آیفون

برای جلوگیری از روشن شدن خودکار وای فای گوشی آیفون به Settings بروید. سپس روی Wi-Fi بزنید. در این بخش می توانید تمامی وای فای های از قبل ذخیره شده را مشاهده کنید. با خاموش کردن علامت جلوی WiFi می توانید وای فای را خاموش کنید.

روشن شدن اتوماتیک وای فای اپل

با خاموش کردن آن، تمامی گزینه های دیگر هم ناپدید میشود.

روشن شدن اتوماتیک وای فای اپل

حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون با حذف اتصال

برای حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون می توانید اطلاعات اتصالات موجود را حذف کنید. تنها مشکل این است که برای اتصال مجدد باید دوباره اطلاعات آن اتصال را وارد کنید. برای این کار به Settings بروید. سپس روی Wi-Fi بزنید. حال روی آیکون آبی i در کنار نام اتصال موردنظر خود بزنید. سپس روی Forget This Network بزنید.

دلیل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

دوباره روی Forget بزنید.

روشن شدن خودکار وای فای در آیفون

حل مشکل روشن شدن اتوماتیک وای فای اپل با ریست کردن تنظیمات شبکه

برای رفع روشن شدن اتوماتیک وای فای اپل وارد Settings و سپس General شوید.

دلیل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

در iOS 14 و نسخه های قدیمی‌تر باید گزینه Reset را انتخاب کنید. سپس Reset Network Settings را انتخاب کنید. برای iOS 15 و جدیدتر به Transfer or Reset > Reset > Reset Network Settings بروید.

روشن شدن خودکار وای فای در آیفون

رمز را وارد کنید. سپس دوباره روی Reset بزنید.

حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای در آیفون با غیرفعال کردن Auto-Join

برای حل این مشکل به Settings بروید. سپس روی Wi-Fi بزنید. حال روی آیکون آبی i در کنار نام اتصال موردنظر خود بزنید. سپس علامت Auto-Join را خاموش کنید.

روشن شدن خودکار وای فای در آیفون

اگر برای اتصالاتی که از آن‌ها همیشه استفاده نمیکنید هم اعلان اتصال دریافت می‌کنید، باید گزینه Ask to Join Networks را غیرفعال کنید.

این گزینه برای iOS 11 الی ۱۶ وجود دارد. در آیپدها که سیستم عامل iPadOS دارند باید به Settings > Wi-Fi > Auto-Join Hotspot > Never بروید.

حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای در iOSبا روشن کردن حالت پرواز

با روشن کردن حالت پرواز هم می توانید به حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای در iOS بپردازید. کافی است صفحه را بالا یا پایین بکشید و علامت هواپیما را روشن کنید. تا زمانی که این علامت روشن است، تمامی اتصالات گوشی شما قطع میشود. در نتیجه، تماس، بلوتوث و… هم غیرفعال می شود. برای همین در صورتی که به سایر موارد نیاز دارید، نباید آن را روشن کنید.

علت روشن شدن خودکار وای فای اپل

اگر با مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث مواجه شده اید، مطلب آموزش ۵ روش حل مشکل روشن شدن خودکار بلوتوث آیفون را مطالعه کنید.

حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای در اپل با غیرفعال کردن WiFi Assist

WiFi Assist برای زمانی استفاده میشود که اینترنت وای فای ضعیف است یا قطع میشود. وقتی WiFi Assist روشن باشد، با قطع و کند شدن وای فای، اینترنت دیتا به صورت خودکار روشن میشود. هر زمان که وای فای درست شود، دوباره وای فای روشن میشود. گاهی شما نمی خواهید اینترنت وای فای در زمان استفاه از اینترنت دیتا روشن شود. دلیل روشن شدن خودکار وای فای آیفون در این شرایط، فعال بودن Wi-Fi Assist است. برای خاموش کردن ان به Settings بروید. سپس به Mobile Data بروید و علامت Wi-Fi Assist را خاموش کنید.

روشن شدن خودکار وای فای در آیفون

روشن شدن خودکار وای فای در آیفون

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب دلیل روشن شدن خودکار وای فای در آیفون را بررسی کردیم و روش های حل این مشکل را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب