مطلب فعلی :

آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین

رفتن به بالا

آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 8 روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین

آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین

اگر یک فایل MP4 🎦 دارید که می خواهید روی دستگاهی پخش کنید که از این فرمت پشتیبانی نمی کند می توانید آن را به فایل MPEG تبدیل کنید. در کلاسیک وب ما آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین را در اختیار شما قرار می دهیم. با کمک هر یک از این مبدل های MP4 به MPEG می توانید تنها با چند کلیک فرمت فایل ویدیویی خود را تغییر دهید.

نحوه تبدیل MP4 به MPEG آنلاین

How to Convert MP4 to MPEG Online & Free

در این که MP4 به محبوب ترین فرمت ویدیویی در زندگی ما تبدیل شده است شکی نیست. ما می توانیم ویدیوهای MP4 را تقریبا در هر جایی مانند سایت های ویدیویی آنلاین و دوربین های فیلمبرداری مشاهده کنیم. در حال حاضر فرمت MPEG هم روز به روز محبوب تر می شود، بنابراین تبدیل MP4 به MPEG برای کاربران واقعا ضروری است. اگر نمی دانید که چگونه این فرایند تبدیل را انجام دهید، کافیست از یکی از روش های تبدیل فایل MP4 به MPEG که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید.

نرم افزار تبدیل MP4 به MPEG آنلاین Convertfiles

برای استفاده از این نرم افزار آنلاین می توانید روی لینک Convertfiles کلیک کنید تا به سایت مورد نظر وارد شوید. چندین کادر را در رابط برنامه مشاهده خواهید کرد.

برای تبدیل فایل MP4 به MPEG فقط باید سه مرحله را طی کنید. اول از همه روی Brower کلیک کنید و فایلی که می خواهید تبدیل کنید را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک ویدیو آنلاین را اضافه کنید.

سپس MP4 را به عنوان فرمت ورودی و MPEG را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید.

در آخر می توانید با کلیک روی دکمه Convert فرایند تبدیل را شروع کنید. بعد از مدت کوتاهی یک لینک دانلود ظاهر می شود که به شما امکان می دهد فورا به فایل خود دسترسی داشته باشید یا آن را به ایمیل خود ارسال کنید.

نرم افزار تبدیل MP4 به MPEG آنلاین Convertfiles

تبدیل فایل MP4 به MPEG  با Online-Convert

این مبدل MP4 به MPEG می تواند بیش از ۴۰ فرمت منبع را تبدیل کند. با مبدل ویدیوی آنلاین سریع و رایگان Online-Convert ، می توانید فایل ویدیوی خود را به MPEG-2 یا بسیاری از فرمت های دیگر تبدیل کنید. در اینجا سه ​​مرحله آسان برای تبدیل MP4 به MPEG وجود دارد.

به وب سایت مورد نظر بروید.

فایل MP4 مورد نیاز برای تبدیل را انتخاب کنید. می توانید فایل ویدیو را روی سیستم وارد کنید و یا اینکه URL سایت مورد نظر خود را وارد کنید و حتی می توانید از فضای ذخیره سازی ابری انتخاب داشته باشید.

سپس می توانید ویدیوی خود را ویرایش کنید تا قبل از تبدیل، جلوه بهتری داشته باشد.

مطمئن شوید که روی Convert files کلیک کنید و بعد فقط یک دقیقه صبر کنید تا فایل MP4 به MPEG تبدیل شود.

تبدیل فایل MP4 به MPEG  با Online-Convert

اگر به فرمت MP3 هم نیاز دارید می توانید آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین را دنبال کنید.

تبدیل فیلم MP4 به MPEG با Convertio

با Convertio می توانید با چند مرحله ساده MP4 را به MPEG تبدیل کنید. این نرم افزار آنلاین پیشرفته برای مک و ویندوز مناسب است.

می توانید فایل را از سیستم، گوگل درایو، دراپ باکس، URL سایت های دیگر روی صفحه بکشید و رها کنید تا فایل MP4 آپلود شوید.

MPEG را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز فرمت دیگری را به عنوان نتیجه انتخاب کنید، زیرا این صفحه بیش از ۲۰۰ فرمت را پشتیبانی می کند.

سپس فرایند تبدیل را شروع کنید. بعد از یک لحظه می توانید فایل را دانلود کنید. این روش سرعت بالایی دارد و کاربران به سادگی می توانند فرمت های خود را تبدیل کنند.

تبدیل فیلم MP4 به MPEG با Convertio

تبدیل فیلم MP4 به MPEG  با کمک Cloudconvert

تبدیل فرمت MP4 به MPEG با کمک Cloudconvert بسیار ساده است. این مبدل ویدیو قادر به تبدیل بیش از ۲۰۰ فرمت ویدیویی است. در ادامه مراحل انجام کار با توضیح خواهید داد:

روی Select Files کلیک کنید و فایل ویدیو خود را انتخاب کنید.

حالا MPEG را به عنوان فرمت خروجی خود انتخاب کنید.

پوشه نهایی که می خواهید فایل بعد از تبدیل در آن ذخیره شود را انتخاب کنید.

سپس Start Conversion را انتخاب کنید.

تبدیل فیلم MP4 به MPEG  با کمک Cloudconvert

MKV یکی دیگر از فرمت های محبوبی است که می توانید استفاده کنید، برای این منظور آموزش ۱۱ روش تبدیل فرمت MP4 به MKV در کامپیوتر و آنلاین را دنبال کنید.

تبدیل فیلم به MP4 در ویندوز با کمک Zamzar

اگر می خواهید فایل تبدیل شده خود را با ایمیل دریافت کنید، نرم افزار Zamzar را برای تبدیل MP4 به MPEG انتخاب کنید. شما می توانید MP4 را به صورت آنلاین بدون پرداخت هزینه با این برنامه تبدیل کنید. این صفحه وب حاوی اطلاعاتی است که به کاربران کمک می کند تا فرمت فایل های خود را تغییر دهند.

بعد از وارد شدن به وب سایت، فایلی که می خواهید تبدیل کنید را بکشید و در کادر رها کنید.

مراحل موجود در صفحه را برای انتخاب فرمت برای تبدیل دنبال کنید. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به تبدیل MP4 به MPEG دارید، فقط فرمت MPEG را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا فایل تبدیل شده نهایی برای شما ارسال شود.

در نهایت روی دکمه Convert کلیک کنید تا فرایند تبدیل شروع شود. بعد از چند دقیقه می توانید فایل را از ایمیل خود دانلود کنید.

تبدیل فیلم به MP4 در ویندوز با کمک Zamzar

تبدیل MP4 به MPEG ویندوز از طریق Filezigzag

استفاده از Filezigzag برای تبدیل MP4 به MPEG راه حل خوب دیگری است که می توانید امتحان کنید. این مبدل آنلاین و رایگان است و با کمک آن می توانید از فرمت های ویدیویی متنوع استفاده کنید.

روی دکمه select کلیک کنید و فایل MP4 خود را آپلود کنید.

فرمت خروجی خود را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید. مطمئن شوید که آدرس ایمیل را درست تایپ کرده اید و سپس ویدیوی تبدیل شده را در ایمیل خود در یافت خواهید کرد.

برای شروع فرایند تبدیل روی Convert کلیک کنید.

تبدیل MP4 به MPEG ویندوز از طریق Filezigzag

Veed یک مبدل آنلاین تبدیل فرمت MP4 به MPEG

در نهایت ما سرویس آنلاین Veed را به شما معرفی می کنیم که از فرمت های مختلف MP4, MP3, GIF, MOV, WEBM, WAV, M4A و غیره پشتیبانی می کند. برای استفاده از این سرویس کافیست که در کادر سمت چپ فرمت MP4 و در کادر سمت راست MPEG را انتخاب کنید. با انتخاب دکمه آبی رنگ Upload Your File فایل خود را انتخاب کنید و یا اینکه فایل را بکشید و رها کنید و یا آدرس URL ویدیو خود را وارد کنید.

Veed یک مبدل آنلاین تبدیل فرمت MP4 به MPEG

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین ما سرویس های مختلفی را به شما معرفی کردیم. با کمک این مبدل های آنلاین می توانید به راحتی برای تبدیل MP4 به MPEG اقدام کنید بدون اینکه نیاز به نصب نرم افزار یا پرداخت هزینه داشته باشید. شما از کدام مبدل آنلاین استفاده می کنید؟ به نظر شما کدام گزینه نحوه استفاده ساده تری دارد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب