مطلب فعلی :

آموزش ۷ روش حل مشکل You’ve been logged out در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۷ روش حل مشکل You’ve been logged out در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 7 روش حل مشکل You've been logged out در اینستاگرام

آموزش ۷ روش حل مشکل You’ve been logged out در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام ممکن است با ارور You’ve been logged out 🚪 مواجه شوند. این ارور به دلایل مختلفی ایجاد می شود. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۷ روش حل مشکل You’ve been logged out در اینستاگرام می پردازیم.

حل مشکل لاگ اوت شدن اینستاگرام

?”How to Fix “Instagram Keeps Logging You Out

گاهی به دلیل عوض کردن پسورد اکانت، وجود باگ های مختلف، عدم تایید اکانت و هویت، مسدود شدن اکانت و اضافه کردن اکانت های مختلف، ممکن است با ارور You’ve been logged out مواجه شوید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش حل مشکل Logged out اینستاگرام می پردازیم.

ارور خارج شدن از اکانت اینستاگرام به دلیل خرابی سرورها

گاهی مشکل از سرورهای اینستاگرام است. در این حالت شما نمی توانید کاری کنید. فقط باید صبر کنید تا مشکل حل شود. پیشنهاد می کنیم چند ساعت صبر کنید. به سایت Downdetector مراجعه کنید. اینستاگرام را جستجو کنید و وضعیت آن را به صورت کلی بررسی کنید. اگر مشکلی وجود داشته باشد، در این بخش نمایش داده میشود.

حل مشکل Logged out اینستاگرام

همچنین می توانید به توییتر بروید و Instagram down را سرچ کنید و ببینید باقی کاربران چه مشکلی دارند.

حل مشکل You’ve been logged out اینستاگرام با روش های ساده

پیش از هر کاری گوشی خود را ری استارت کنید. گاهی با همین کار ساده مشکل حل می شود.

ممکن است در دستگاه دیگری وارد اکانت خود شده باشید و از آن خارج نشده باشید. همچنین ممکن است فردی سعی کرده باشد وارد اکانت شما شود. در این حالت بهترین راه این است که رمز خود را عوض کنید.

حل مشکل You've been logged out اینستاگرام

علاوه بر این، ممکن است اینستاگرام را محدود کرده باشید. وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس به Security verification settings بروید و ببینید که آیا اینستاگرام در این بخش قرار دارد یا خیر. اگر بود، آن را غیرفعال کنید.

همچنین بهتر است در دستگاهی دیگر وارد اکانت خود شوید. از دستگاهی مطمئن استفاده کنید و ببینید آیا در آن هم این مشکل وجود دارد یا خیر.

روش ساده دیگر این است که یک بار از تمامی اکانت ها خارج شوید. وارد تنظیمات اینستا شوید و روی Log out of all accounts بزنید. سپس از برنامه خارج شوید و پس از بار کردن مجدد آن، وارد اکانت خود شوید.

حل مشکل You've been logged out اینستاگرام

حل مشکل خارج شدن از حساب اینستاگرام با نصب مجدد برنامه

اینستاگرام را حذف کنید. برای این کار روی آیکون آن نگه دارید. سپس روی Delete بزنید یا به گوگل پلی یا اپ استور بروید. اینستاگرام را سرچ کنید. روی آن بزنید. سپس روی Uninstall بزنید. صبر کنید برنامه حذف شود. گوشی را ری استارت کنید. سپس دوباره به گوگل پلی یا اپ استور بروید و اینستاگرام را جستجو کنید. سپس روی Install یا Get بزنید و صبر کنید برنامه نصب شود.

حل مشکل Logged out اینستاگرام

رفع ارور خارج شدن از اکانت اینستاگرام با آپدیت کردن برنامه

راه حل دیگر این است که به اپ استور یا گوگل پلی بروید. اینستاگرام را جستجو کنید. در صورت وجود آپدیت، دکمه Update فعال خواهد بود. روی آن بزنید تا برنامه به روزرسانی شود. بسیاری از مشکلات با این روش رفع می شود.

حل مشکل Logged out اینستاگرام

حل مشکل Logged out اینستاگرام با تایید همه اکانت ها

ممکن است هنوز اکانت خود را تایید هویت نکرده باشید. روی پروفایل خود بزنید. سپس به Setting > Account > Request Verification بروید. فرم را پر کنید و روی Send بزنید.

حل مشکل Logged out اینستاگرام

حال باید صبر کنید و ببینید اکانت تایید می شود یا خیر. اگر تایید شود که مشکل حل می شود. اگر نه راه های دیگر را امتحان کنید.

حل مشکل You've been logged out اینستاگرام 

حل مشکل خارج شدن از حساب اینستاگرام با چک کردن آنتی ویروس

ممکن است این مشکل توسط آنتی ویروس ایجاد شده باشد. گاهی آنتی ویروس یک برنامه را اشتباها بدافزار تلقی می کند و مانع فعالیت آن می شود. برای اطمینان آنتی ویروس را حذف کنید. سپس سعی کنید وارد اکانت خود شوید. اگر مشکل حل شد، باید آنتی ویروس خود را عوض کنید.

حل مشکل You’ve been logged out اینستاگرام با پاک کردن کش

وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی iPhone storage بزنید. Instagram را پیدا کنید و روی آن بزنید. دو دکمه در اینجا مشاهده خواهید کرد. روی Offload App بزنید. این گونه کش برنامه پاک می شود.

مشکل You've been logged out در اینستاگرام

در اندروید، وارد تنظیمات شوید. روی Apps بزنید. اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن بزنید. سپس روی  Storage > Clear Cache بزنید. صبر کنید کش پاک شود.

نکته: داده های شما در این روش پاک نمی شود.

اگر در اینستاگرام با ارور Try Again Later مواجه می شوید، مطلب حل مشکل پیام خطای Try Again Later اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های حل مشکل You’ve been logged out اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب