مطلب فعلی :

آموزش ۸ روش برش عکس اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۸ روش برش عکس اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 8 روش برش عکس اندروید

آموزش ۸ روش برش عکس اندروید

روش های مختلفی برای برش تصویر در اندروید ✂️ وجود دارد. با توجه به این که این برش به چه شکل قرار است باشد، می توانید از برنامه های مختلفی در این زمینه استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۸ روش برش عکس اندروید میپردازیم.

دانلود بهترین نرم افزار برش عکس اندروید

?How to Crop Photos on Android

گاهی یک تصویر دارای کادر زیاد و اضافی است یا در بخشی از آن آیتم مزاحمی وجود دارد که با برش دادن عکس می‌توانید آن را حذف کنید. برنامه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این مطلب از کلاسیک وب بهترین روش و برنامه ها را برای برش عکس اندروید معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

دانلود برنامه برش عکس Google Photos

بهترین برنامه برش عکس Google Photos است. این برنامه اصولا به صورت پیش فرض روی گوشی‌های اندروید نصب شده است. برای استفاده از این برنامه برش ساده عکس روی Google Photos بزنید تا باز شود. اگر آن را ندارید، می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

برش عکس اندروید

وقتی برای اولین بار برنامه را باز کنید از شما پرسیده می‌شوید که آیا می‌خواهید Back Up & Sync را فعال کنید و از تصاویر خود بکاپ بگیرید یا خیر. اگر می‌خواهید می‌توانید علامت آن را روشن کنید. البته این کار برای استفاده از برنامه گوگل فوتو لازم نیست.

برش عکس اندروید

سپس روی Skip بزنید.

برش عکس اندروید

برای شروع، تصویری را انتخاب کنید. پوشه‌های دیگر را می‌توانید در سربرگ Library پیدا کنید.

برش عکس اندروید

وقتی تصویر باز شد، روی Edit بزنید.

برش عکس اندروید

حال می‌توانید تصاویر خود را به اشکال مختلف ویرایش کنید و از ابزارهای این برنامه استفاده کنید.

برنامه برای برش عکس اندروید

برای برش عکس در گالری باید روی Crop بزنید. در پایین صفحه بخش برش گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها بزنید و تصویر خود را بچرخانید یا با توجه به نسبت تصویر خاصی، عکس خود را برش بزنید. برای برش تصویر هم کافی است کادر درون تصویر را با دست خود جا به جا یا بزرگ و کوچک کنید.

برنامه برای برش عکس اندروید

در مرحله بعد می‌توانید روی Adjust بزنید و تصویر خود را از نظر کنتراست، روشنایی و… ادیت کنید.

در بخش Filters هم می‌توانید برای تصویر خود فیلتر بگذارید.

برنامه برای برش عکس اندروید

برای پیدا کردن گزینه‌های بیشتر می‌توانید روی More بزنید. برای کشیدن روی تصویر هم می‌توانید روی Markup بزنید.

برنامه برای برش عکس اندروید

هر زمان که ویرایش شما تمام شد، روی Save یا Save بزنید.

برنامه برای برش عکس اندروید

اگر می خواهید پس زمینه تصویر خود را حذف کنید، مطلب دانلود بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس اندروید را مطالعه کنید.

دانلود برنامه برش عکس اندروید Snapseed

دانلود برنامه برش عکس اندروید

برنامه برش و چسباندن عکس اندروید Snapseed می‌تواند گزینه مناسب دیگری باشد. این برنامه علاوه برش زدن، ابزارهای دیگری را هم در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه مناسب حرفه ای‌ها است. هیچ گونه تبلیغی درون برنامه وجود ندارد و رایگان است. در نگاه اول ممکن است استفاده از برنامه کمی برای تازه‌کارها دشوار باشد اما با کار کردن بیشتر می‌تواند یاد بگیرید که چگونه از ان استفاده کنید.

بهترین برنامه برش عکس اندروید: Adobe Photoshop Express

بهترین برنامه برش عکس اندروید

Adobe Photoshop Express دیگر برنامه برای برش عکس اندروید است. رابط کاربری این برنامه ساده است و شما می‌توانید خیلی راحت با آن کار کنید. این برنامه ابزارهای ابتدایی و ساده ادیت تصویر را در اختیار شما قرار می دهد. فیلترهای زیادی دارد و در کنار این موارد می‌توانید از قابلیت برش عکس و چسباندن آن هم استفاده کنید. البته برای استفاده از تمامی قابلیت‌ها باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

برش حرفه ای عکس اندروید با VSCO

برنامه برش عکس اندروید

برش عکس در گوشی سامسونگ و… با برنامه VSCO هم امکان‌پذیر است. این برنامه دیگر ابزارهای ویرایش تصویر را هم دارد. فیلترهای زیادی در برنامه وجود دارد. البته برخی از بخش‌های آن شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود اما برای استفاده از قابلیت Crop نیازی به پرداخت نیست. استفاده از آن آسان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد.

دانلود برنامه برش دایره ای عکس برای اندروید Image Shape Pro

برنامه برش عکس اندروید

برای برش قلبی، مثلثی و برش دایره ای عکس اندروید می‌توانید از برنامه Image Shape Pro استفاده کنید. در این برنامه اشکال بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید تصویر خود را به آن شکل دربیاورید. می‌توانید آن گونه که می‌خواهید تصویر را برش بزنید. علاوه بر این، امکان استفاده از ابزارهای ویرایشی پایه هم وجود دارد. با این حال، برخی از قابلیت‌های این برنامه شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شوند.

برنامه برش عکس اندروید PicsArt

برش گرد عکس اندروید

برنامه برش عکس ساده PicsArt هم گزینه مناسبی برای شما می‌تواند باشد. این برنامه دارای ابزارهای مختلفی برای ویرایش تصویر است. فیلترهای بسیار زیبا و زیادی دارد. با این حال، برنامه دارای تبلیغات زیادی است اما استفاده از اکثر بخش‌های آن رایگان است. استفاده از آن نیز ساده است و هر کاربری می‌تواند با این برنامه کار کند.

برش گرد عکس اندروید با Photo Crop

برش گرد عکس اندروید

برای برش اتوماتیک عکس اندروید می‌توانید از برنامه Photo Crop استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه ساده است و استفاده از آن آسان است. شما می‌توانید پس از ویرایش تصویر، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. وقتی تصویر را ویرایش کردید، کیفیت آن نمی‌آید. همچنین می‌توانید تصویر خود را در اشکال مختلفی مثل دایره برش بزنید.

سایت برش اتوماتیک عکس با Pixlr X

برش اتوماتیک عکس

Pixlr X سایت برش عکس است که کاربران اندروید می‌توانید از آن در مرورگر خود استفاده کنند. استفاده از این سایت ساده است. کافی است تصویر خود را آپلود کنید. سپس از منوی سمت چپ آن، گزینه Crop را انتخاب کنید. سپس تصویر خود را به اندازه دلخواه برش دهید و ذخیره کنید. استفاده از این بخش سایت رایگان است. ابزارهای رایگان دیگری هم وجود دارند که می‌توانید آنان را به کار بگیرید.

برای آشنایی با برنامه های ویرایش تصویر، مطلب دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های برش عکس اندروید را آموزش دادیم و برنامه های مخصوص این کار را معرفی کردیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب