مطلب فعلی :

آموزش ۸ روش حل مشکل برنامه ایمو (imo) در آیفون و اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۸ روش حل مشکل برنامه ایمو (imo) در آیفون و اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 8 روش حل مشکل برنامه ايمو (imo) در آیفون و اندروید

آموزش ۸ روش حل مشکل برنامه ایمو (imo) در آیفون و اندروید

یکی از برنامه‌های خوب برای ارتباطات اجتماعی که توسط ایرانی‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایمو (imo) است. 📽️ این روزها محبوبیت ایمو از روزهای گذشته نیز بیشتر شده است و افراد بسیاری از آن به عنوان پیام رسان اصلی استفاده می‌کنند. اگر با مشکل برنامه imo مواجه شده‌اید و به دنبال راه حل می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۸ روش حل مشکل برنامه ایمو (imo) در آیفون و اندروید خواهیم پرداخت.

رفع مشکل ایمو در اندروید و آیفون

How to Solve the Problems of imo in Android and iOS Phones

برنامه تماس تصویری و چت رایگان ایمو ممکن است به دلیل وجود مشکلاتی در گوشی یا مشکل اتصال اینترنت برای شما کار نکند. برای حل مشکل برنامه imo می‌توانید از راه حل‌های ارائه شده در ادامه استفاده کنید.

حل مشکل ایمو اندروید با پاک کردن دیتا و کش

به تنظیمات تلفن همراه خود بروید و روی گزینه App Manager یا مدیریت برنامه ضربه بزنید.

رفع مشکل برنامه ایمو در سیستم عامل اندروید

برنامه ایمو را از میان برنامه‌های موجود پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

مشکل برنامه imo در گوشی اندروید

حالا روی توقف اجباری یا Force stop ضربه بزنید.

مشکل نصب ایمو در اندروید

در این مرحله به قسمت حافظه یا Storage بروید.

رفع مشکل ایمو در اندروید

حالا باید در ابتدا روی پاک کردن داده‌ها یا Clear the Data و سپس روی پاک کردن کش یا Clear Cache ضربه بزنید. اگر دارای تلفن همراه با سیستم عامل iOS هستید، می‌توانید با مطالعه مطلب آموزش ۶ روش حذف کش و دیتا برنامه آیفون اقدام به انجام این کار کنید.

پاک کردن حافظه کش برای رفع مشکل ایمو

به قسمت مجوزها یا Permissions بروید.

آموزش رفع مشکل برنامه imo

تمام مجوزهای داده شده به برنامه را در این قسمت فعال کنید.

نمایی از مجوزهای داده شده به برنامه ایمو

حالا به صفحه قبل باز گردید و روی App Manager یا مدیریت برنامه ضربه بزنید. پس از باز شدن App Manager یا مدیریت برنامه روی گزینه بیشتر یا More ضربه بزنید.

رفع مشکل برنامه ایمو در اندروید

در این قسمت باید روی Reset App Preferences یا بازنشانی تنظیمات برگزیده برنامه‌ها ضربه بزنید.

حل مشکل برنامه تماس تصویری و چت ایمو

در مرحله آخر حل مشکل imo در آیفون و اندروید باید تلفن همراه خود را مجدداً راه اندازی (Restart) کنید.

حل مشکل تماس تصویری ایمو وقتی صفحه نمایشگر سیاه یا سفید می‌شود

این مورد یکی از مشکلات رایج در سیستم عامل اندروید است. وقتی برنامه را باز می‌کنید برای چند ثانیه صفحه‌ای سیاه می‌بینید و سپس برنامه با نشان داده پیغام خطا یا حتی بدون نشان دادن آن از کار می افتد. برای حل این مشکل می‌توانید از راه حل‌های زیر استفاده کنید.

در منویی که برنامه‌های اخیراً باز شده را به شما نمایش می‌دهد، برنامه ایمو را بسته و دوباره اقدام به باز کردن آن کنید. با انجام این کار ممکن است، مشکل بر طرف شود.

دکمه‌های Home و Power را در موبایل اندرویدی خود همزمان فشار داده و حداکثر ۱۰ ثانیه نگه دارید. حالا این دکمه‌ها را رها کرده و دکمه Power را نگه دارید که صفحه روشن شود. با روشن شدن دستگاه می‌توانید برنامه را باز کرده و مشکل برنامه imo رفع شده باشد.

اگر با انجام روش‌های بالا، مشکل برطرف نشد، ممکن است لازم باشد که برنامه را حذف نصب کرده و دوباره نصب کنید. در گوشی‌های اندرویدی معمولاً پس از نصب مجدد و ورود به برنامه همه تنظیمات بازیابی می‌شوند. اگر مشکل همچنان رفع نشد، باید به نصب نسخه‌های قدیمی‌تر ایمو بپردازد.

رفع مشکل تماس ایمو وقتی برنامه ارور و خطاهای مختلفی می‌دهد

گاهی اوقات ممکن است مشکل ایمو در آیفون و اندروید در اثر بروز خطاهایی همچون خطای بارگیری، خطای سرور، خطای اتصال و … باشد. یکی از دلایل بروز این مشکل احتمالاً از کار افتادن سرور برنامه ایمو است. پس شما باید پس از چند دقیقه دوباره برنامه را باز کنید. دلیل دیگر ممکن است مشکل در اتصال اینترنت باشد، بنابراین اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.

حل مشکل برنامه imo مربوط به ورود به حساب کاربری

اگر در هنگام ورود به حساب کاربری ایمو خود دچار مشکل شدید، احتمالاً یکی از دلایل زیر سبب ساز شده‌اند.

ممکن است سرور برنامه ایمو از کار افتاده باشد. شما می‌توانید پس از چند دقیقه وارد سیستم شوید.

اینترنت شما به درستی کار نمی‌کند. شما باید از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کرده و مجدداً تلاش کنید.

احتمال دارد که حساب شده به دلیل برخی از فعالیت‌ها مسدود یا غیرفعال شده باشد. پیام‌های خطا را به خوبی مطالعه کنید.

اگر برای ورود به برنامه از شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند فیس بوک، توییتر، گوگل و … استفاده می‌کنید، با مراجعه به وب سایت رسمی آن‌ها بررسی کنید که آیا آن سرویس به درستی کار می‌کند یا نه.

رفع مشکل نصب ایمو در اندروید و آیفون

اگر دچار مشکل نصب ایمو شده‌اید، می‌توانید برای رفع آن از روش‌های زیر استفاده کنید.

در گوشی‌های اندرویدی باید بررسی کنید که نسخه اندروید شما از برنامه‌ای که در حال نصب آن هستید، پشتیبانی می‌کند یا نه.

فضای ذخیره سازی تلفن همراه خود را بررسی کنید. اگر فضای کافی در تلفن همراه خود نداشته باشید، ممکن است با مشکل نصب imo مواجه شوید.

رفع مشکل صدا در imo

مشکل بارگیری صدا می‌تواند آزار دهنده باشد. در صورت بروز این مشکل، میزان صدای گوشی خود را بررسی کنید. سعی کنید از هدفون استفاده کرده که متوجه شوید مشکل از بلندگوی گوشی شماست یا از برنامه.

حل مشکل برنامه imo در به درستی نشان دادن اعلان‌ها

در تنظیمات گوشی خود به قسمت Apps یا برنامه‌ها رفته و سپس روی برنامه ایمو ضربه بزنید. حالا باید بررسی کنید که آیا اعلان‌های این برنامه فعال است یا نه. در صورت فعال نبودن، آن را فعال کنید.

حل مشکل نصب imo در آیفون های دارای iOS 14 و..

برای افرادی که دارای گوشی‌های آیفون با iOS 14 هستند، ممکن است این سؤال پیش آمده باشد که چرا ایمو کار نمیکند؟ مشکلات مشکل imo در آیفون شامل عدم بارگیری، مصرف باتری بالا، عدم اتصال و … است. برای حل این مشکلات باید به دنبال به روز رسانی های برنامه ایمو باشید و برنامه را آپدیت کنید. علاوه بر این در چنین مواردی توصیه می‌شود که آیفون خود را مجدداً راه اندازی کرده که خطای به وجود آمده رفع شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش ۸ روش حل مشکل برنامه ایمو (imo) در آیفون و اندروید پرداختیم. از آنجایی که در حال حاضر افراد بسیاری از این برنامه برای چت و تماس ویدیویی استفاده می‌کنند، ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند. اگر تا به حال از روش‌های گفته شده در بالا برای حل مشکل برنامه imo استفاده کرده‌اید، می‌توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب