مطلب فعلی :

آموزش ۹ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون

رفتن به بالا

آموزش ۹ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 9 روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون

آموزش ۹ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون

با استفاده از برنامه های آنلاین و آفلاین تغییر دهنده صدا افکت های صوتی خاص 🎙️ به صدای اصلی خود اضافه کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند که در دنیای آنلاین ناشناس باقی بمانند و جنسیت صدای خود را تغییر دهند. در ادامه این مطلب کلاسیک وب به آموزش ۹ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون میپردازیم.

نحوه تغییر صدا ضبط شده و هنگام مکالمه

Best Free Voice Changers

یکی از بهترین راه‌ های ساخت ویدئو و پادکست طنز و شوخی با دوستان، استفاده از افکتهای تغییر صدا است. برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارد که قبلا ما ۱۱ تا از بهترین برنامه تغییر صدا اندروید را به شما معرفی کردیم، در ادامه ما قصد داریم ۷ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون را به شما آموزش دهیم برخی از این روش های سرویس های آنلاینی هستند که به شما کمک می کنند تا بدون نصب برنامه، صدای خود را در عرض چند ثانیه تغییر دهد. برخی دیگر برنامه های اندروید و آیفونی هستند که باید روی دستگاه خود نصب کنید.

Voice Changer IO  برای تغییر صدا آنلاین

Voice Changer IO یک سایت تغییر صدا است که به شما امکان می دهد به طور رایگان افکت هایی را به صدای خود اضافه کنید و آن را تغییر دهید. شما می توانید صدای خود را طوری تغییر دهید که بم به نظر برسید یا می توانید صدای خود را شبیه دختر کنید و خود را ناشناس جلوه دهید. برای استفاده از این سایت، روی دکمه آبی رنگ use microphone کلیک کند تا صدای شما از طریق مرورگر وب ضبط شود. بعد از ضبط صدا، روی یکی از ۵۰ تصویر موجود در سایت کلیک کنید تا صدای پردازش شده پخش شود.

برای ذخیره صدای پردازش شده، روی پلیر صدا کلیک راست کنید و Save Audio As را کلیک کنید تا یک فایل WAV روی دستگاه شما ذخیره شود. این صدای تولید شده را می توانید برای هر منظوری از جمله تغییر صدا در اینستاگرام استفاده کنید.

Voice Changer IO  برای تغییر صدا آنلاین

تغییر صدا در ویس چت تلگرام با Voice Changer, Auto tuner

اگر به دنبال برنامه تغییر صدای خواننده برای اندروید هستید می توانید Voice Changer, Auto tuner را دانلود کنید. این برنامه تغییر صدا به شما این امکان را می دهد که نه تنها فایل های صوتی خود را تغییر دهید بلکه به شما فرصت استفاده از ویژگی های ضبط صدا، ویرایش صدا و تنظیم خودکار استفاده کنید.

بیش از ۱۵ حالت صوتی وجود دارد که می توانید از میان آنها برای اضافه کردن افکت به صدا انتخاب داشته باشید. این برنامه به شما کمک می کند تا صدای خود را مانند یک خواننده حرفه ای تغییر دهید و یا صدای حیوانات را اضافه کنید. حتی قابلیت ضبط صدا برای ضبط فایل های صوتی با کیفیت مختلف (از ۳۲ کیلو بیت بر ثانیه تا ۳۲۰ کیلو بیت در ثانیه) وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های عالی ارائه شده توسط این برنامه تغییر صدا آنلاین اندروید این است که می توانید متن را به صدا تبدیل کنید. افکت های صوتی را می توان بر اساس ترجیحاتی که دارید انتخاب کنید. افکت های زیادی برای افزایش وضوح صدا و حتی حرفه ای تر کردن صدا وجود دارد.

تغییر صدا در ویس چت تلگرام با Voice Changer, Auto tuner

تغییر صدا آنلاین کامپیوتر Online Tone Generator

برای تبدیل صدای مرد به زن آنلاین می توانید از Online Tone Generator به شما این امکان را می دهد تا صدای خود را زیر و بم کنید و این در حالی است که روی سرعت تاثیری نمی گذارد. همچنین می توانید فایل های خود را با فرمت MP3 ذخیره کنید. برای شروع، روی دکمه choose file کلیک کنید تا فایل صوتی را از سیستم خود انتخاب کنید.

با کلیک روی دکمه Play می توانید فاصل صوتی خود را پخش کنید و با تغییر نور لغزنده  Pitch Shift یا وارد کردن عدد در کادر زیرین صدا را تغییر دهید. اگر می خواهید صدای کندی داشته باشید می توانید گزینه Maintain Tempo را از حالت انتخاب خارج کنید.

اگر می خواهید فایل صوتی تغییر یافته ر ذخیره کنید گزینه save output to downloadable file را انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که این ابزار از جدیدترین فناوری های وب استفاده می کنید، بنابراین از به روز ترین نسخه های کروم، سافاری و فایرفاکس باید استفاده کنید.

تغییر صدا آنلاین کامپیوتر Online Tone Generator

علاوه بر این روش، اگر می خواهید صدای خود را در هنگام ارسال پیام صوتی در واتساپ تغییر دهید می توانید از ۱۱ روش تغییر صدا در واتساپ که قبلا آمورش دادیم استفاده کنید.

Voice Changer Plus بهترین برنامه تغییر صدا به دختر

برای عوض کردن صدا می توانید از Voice Changer Plus در دستگاه های آیفون، آیپد و مک استفاده کنید. با کمک یک ضربه می توانید هر چیزی که می خواهید را ضبط کنید. شما می توانید از بین ۵۵ افکت صوتی مختلف انتخاب داشته باشید. این برنامه همچنین به کاربران امکان می دهد تا صدای ضبط شده را با استفاده از ویژگی های تغییر صدا کوتاه کنند. اگر چند فایل صوتی از پیش ضبط شده دارید، می توانید آنها را در برنامه بارگذاری کنید و افکت های مختلفی به آنها اضافه کنید.

Voice Changer Plus بهترین برنامه تغییر صدا به دختر

تغییر صدا به زن با Voice Spice

وب سایت Voice Spice یک برنامه تغییر صدا رایگان است. صدایی را که ضبط می کنید را می توانید تغییر دهید و با دیگران به اشتراک بگذارید. ۵ حالت صوتی دیو جهنمی، ربات، مرد، زن، سنجاب فضایی و عادی را می توانید استفاده کنید.

شما می توانید بعد از ورود به سایت روی دکمه Record کلیک کنید و صدای خود را ضبط کنید. از طریق منوی Voice می توانید حالت های صوتی را انتخاب کنید و با استفاده از نوار لغزنده زیر منوی Voice می توانید صدا را کند و تند کنید.

تغییر صدا به زن با Voice Spice

پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه VIPole Secure Messenger

اگر به تغییر صدا هنگام مکالمه علاقه دارید می توانید از برنامه VIPole Secure Messenger استفاده کنید. تغییر صدا هنگام مکالمه زنده باعث می شود که به سادگی بتوانید با دوستان و آشنایان خود شوخی کنید. کاربران اندروید و آیفون می توانند برای تغییر صدا در تلگرام یا تغییر صدا در واتساپ از این برنامه استفاده کنند.

VIPole در واقع یک پیام رسان امن است که از فناوری های رمزگذاری قوی برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی کامل کاربر و محافظت قابل اعتماد از ارتباطات و فایل ها در برابر تلاش های غیر مجاز یا ردیابی استفاده می کند.

VIPole پیام‌های فوری، چت‌ های گروهی، تماس‌های صوتی، تماس‌های ویدیویی و فایل‌ها را به‌ طور ایمن رمزگذاری می‌کند تا هیچ کس دیگری نتواند مکالمات را استراق سمع کند یا پیام را رهگیری کند. به دلیل رمزگذاری استفاده شده در سرور، دسترسی به اطلاعات کاربر وجود ندارد و دسترسی به آن غیر ممکن است. شما می توانید پیام های ارسال شده را ویرایش و حذف کنید، صدای خود را در حین تماس تغییر دهید، اتصال به سرور را نظارت کنید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید.

پیشرفته ترین برنامه تغییر صدا هنگام مکالمه VIPole Secure Messenger

برنامه تغییر صدای اندروید AndroidRock Voice Changer

AndroidRock Voice Changer یک برنامه تغییر صدا است که می توانید روی دستگاه های اندروید خود نصب کنید. ابن برنامه ده ها افکت صوتی از جمله زنبور عسل، پیرمرد، مریخی، خشن، زیر آب و غیره را پشتیبانی می کند و مانند اکثر برنامه های تغییر صدا کار می کند. شما باید صدای خود را ضبط کنید و یک فیلتر روی آن اعمال کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد فیلترهایی را روی فایل های صوتی از قبل ضبط شده اعمال کنید.

برنامه تغییر صدای اندروید AndroidRock Voice Changer

تغییر صدا با برنامه Baviux Voice Changer with Effects

همانطور که از نام برنامه Baviux Voice Changer with Effects پیداست شما صداها را با استفاده از افکت تغییر خواهید داد. این برنامه در واقع یکی از محبوب ترین برنامه های تغییر دهنده صدای اندروید است که بیش از چهل افکت را در یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد. می توانید صدای خود را ضبط کنید و افکت ها را عمال کنید و بعد برای کسی که می خواهید ارسال کنید. می توانید صدای تغییر داده شده را به عنوان صدای زنگ یا اعلانات گوشی تنظیم کنید.

تغییر صدا با برنامه Baviux Voice Changer with Effects

هندزفری تغییر صدا

در بازار می توانید هندزفری های تغییر صدا را پیدا کنید که صدای پسر را به دختر و صدای دختر را به پسر تغییر می دهد. شما می توانید از این هندزفری ها به عنوان هندزفری معمولی استفاده کنید و در حین مکالمه صدای خود را تغییر دهید.

هندزفری تغییر صدا

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۹ روش تغییر صدا آنلاین ، اندروید و آیفون امروز کلاسیک وب ما سعی کردیم روش های ساده ای را به شما یاد دهیم تا بتوانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید و یا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید. چنانچه شما راه حل دیگری سراغ دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب