مطلب فعلی :

آموزش ۹ روش کاربردی بزرگ کردن کیبورد آیفون

رفتن به بالا

آموزش ۹ روش کاربردی بزرگ کردن کیبورد آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 9 روش کاربردی بزرگ كردن كيبورد آیفون

آموزش ۹ روش کاربردی بزرگ کردن کیبورد آیفون

آیا اندازه استاندارد کیبورد آیفون ⌨️ برای شما کوچک است و نمیتوانید به راحتی مطالب و پیام های خود را تایپ کنید؟ در صورتی که اندازه کیبورد آیفون برای شما کوچک است با چند روش ساده میتوانید آن را بزرگتر کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۹ روش کاربردی بزرگ کردن کیبورد آیفون میپردازیم.

نحوه بزرگ کردن کیبورد آیفون

?How to Make iPhone Keyboard Bigger

اندازه کیبورد آیفون به صورت استاندارد است و به همین دلیل برای همه گوشی ها یکسان است. با این حال برخی افراد به دلایل مختلفی نیاز دارند که کیبورد گوشی خود را بزرگتر کنند تا راحت تر بتوانند مطلبی را تایپ کنند. برای این کار روش ها و برنامه های مختلفی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه به آموزش روش های بزرگ کردن کیبورد آیفون میپردازیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

نحوه بزرگ کردن کیبورد آیفون با فعال کردن Zoomed View

شما با فعال کردن Zoomed View میتوانید برخی قسمت های روی صفحه نمایش گوشی خود را بزرگتر کنید این گونه کیبورد گوشی آیفون شما نیز بزرگتر میشود. برای این کار وارد Settings گوشی iOS خود شوید.

بزرگ کردن کیبورد در آیفون

گزینه Display & Brightness را پیدا کرده و انتخاب کنید.

بزرگ کردن کیبورد آیفون

سپس در بخش Display روی Display Zoom ضربه بزنید.

چگونه فونت کیبورد آیفون را بزرگ کنیم؟

در صفحه باز شده حالت Zoomed را انتخاب کنید و روی Set برای تنظیم ضربه بزنید.

بزرگ کردن صفحه کیبورد آیفون

یک پیام مبنی بر اینکه آیا میخواهید از این حالت استفاده کنید به شما نمایش داده میشود. روی Use Zoomed ضربه بزنید.

روش بزرگ کردن کیبورد آیفون

همچنین اگر اندازه کیبورد گوشی مناسب نیست شما میتوانید کیبورد کامپیوتر را به گوشی متصل کنید. برای اینکار میتوانید مطلب آموزش ۳ روش اتصال کیبورد به گوشی و تبلت را مطالعه کنید.

چگونه فونت کیبورد آیفون را بزرگ کنیم؟ با فعال کردن Bold Text

همچنین شما میتوانید برای بزرگ شدن کیبورد آیفون قابلیت Bold Text  آیفون را فعال کنید. برای این کار در Settings وارد بخش Accessibility شوید.

بزرگ شدن کیبورد آیفون

گزینه Display & Text Size را انتخاب کنید.

نحوه بزرگ کردن کیبورد ایفون اپل

Bold Text را فعال کنید.

درشت کردن کیبورد آیفون

بعد از آن تغییر کیبورد خود را میتوانید مشاهده کنید.

بزرگ شدن کیبورد آیفون

غیر فعال کردن Lowercase Keys

زمانی که Lowercase Keys را غیر فعال میکنید حروف اینگلیسی به صورت بزرگ نوشته میشوند و اینگونه خواناتر هستند. برای این کار در Settings وارد بخش Accessibility شوید.

بزرگ شدن کیبورد آیفون

روی Keyboards ضربه بزنید.

روش بزرگ کردن کیبورد آیفون

سپس گزینه Show Lowercase Keys را غیر فعال کنید.

روش بزرگ کردن کیبورد آیفون

افقی کردن گوشی برای بزرگ کردن صفحه کیبورد آیفون

در صورتی که شما چرخش خودکار گوشی خود را روشن کنید و گوشی را به صورت افقی نگه دارید صفحه گوشی میچرخد. زمانی که صفحه گوشی به صورت افقی نشان داده شود اجزا صفحه مانند کیبورد بزرگتر نمایش داده میشود. برای فعال کردن چرخش خودکار و بزرگ کردن فونت کیبورد آیفون Control Center را باز کنید و روی آیکن که با قفل نشان داده شده است و دور قفل فلش دارد ضربه بزنید تا غیر فعال شود.

کیبورد فارسی بزرگ برای آیفون

بزرگ شدن کیبورد آیفون با کیبورد Typewise

همچنین شما میتوانید از یکسری برنامه برای بزرگ کردن کیبورد آیفون استفاده کنید. این برنامه ها کیبورد هایی در اختیار شما قرار میدهند که شما میتوانید سایز آن ها را تغییر دهید. Typewise یکی از برنامه هایی است که میتوانید به عنوان کیبورد آیفون آن را دانلود کنید. کیبورد این برنامه به صورت لونه زنبور است و از نظر زیبایی خوب است. همچنین از حالت کیبورد پیشفرض گوشی کمی بزرگتر است.

درشت کردن کیبورد آیفون

استفاده از برنامه ReBoard بهترین روش بزرگ کردن کیبورد آیفون

بعد از دانلود و نصب ReBoard، آن را فعال کنید. سپس زمانی که کیبورد باز شد میتوانید روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید. برای بزرگتر کردن کیبورد روی آیکن + و برای کوچک تر کردن آن روی – ضربه بزنید.

بزرگ شدن کیبورد آیفون

درشت کردن کیبورد آیفون با برنامه TuneKey

برای بزرگ کردن کیبورد با استفاده از TuneKey ابتدا آن را باز کنید. سپس Adjust Key Size را انتخاب کنید. اکنون میتوانید با کشیدن اسلایدر به سمت راست و چپ کیبورد خود را بزرگ و کوچک کنید.

بزرگ شدن کیبورد آیفون

نحوه بزرگ کردن کیبورد آیفون اپل با نرم افزار XL Keyboard

برنامه XL Keyboard به شما این امکان را میدهد تا از کیبورد بزرگ تر برای گوشی خود استفاده کنید. این کیبورد امکان تصحیح خودکار دارد و کلمات شما را تصحیح میکند. این برنامه قابلیت های دیگری مانند تغییر طرح کیبورد، تغییر اندازه، انتخاب زبان از بین زبان های مختلف، فعال و یا غیر فعال کردن صدای کیبورد و…. دارد. برای استفاده از این برنامه بعد از نصب آن ابتدا مسیر Settings> General> Keyboard> Keyboards> Add New Keyboard را طی کنید. کیبورد جدید را انتخاب کنید تا فعال شود.

روش بزرگ کردن کیبورد آیفون

استفاده از Larger Keyboard برای کیبورد فارسی بزرگ برای آیفون

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید از آن برای بزرگ کردن کیبورد در آیفون استفاده کنید، Larger Keyboard است. چیدمان حروف در این برنامه به صورت QWERTY است. این کیبورد تم تاریک و روشن دارد و همچنین رنگ حروف را با توجه به پس زمینه تغییر میدهد. برای استفاده از Larger Keyboard مانند برنامه قبل بعد از نصب باید آن را فعال کنید. برای فعال کردن برنامه مسیر Settings> General> Keyboard> Keyboards> Add New Keyboard را طی کنید. در این بخش کیبورد های مختلفی که میتوانید از آن استفاده کنید را مشاهده میکنید. برنامه Larger Keyboard را انتخاب کنید تا کیبورد آن برای شما فعال شود.

کیبورد فارسی بزرگ برای آیفون

برای دیدن سایر برنامه های کیبورد آیفون میتوانید مطلب معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های بزرگ کردن صفحه کیبورد آیفون صحبت کردیم. آیا شما توانستید با روش های بالا کیبورد خود را بزرگ کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بزرگ شدن کیبورد آیفون در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب