مطلب فعلی :

انزل وب پنج ساله شد !

رفتن به بالا

انزل وب پنج ساله شد !

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

سایر

مجله اینترنتی دانستنی ها
کلاسیک وب پنج ساله شد !

کلاسیک وب پنج ساله شد !

با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان ، کلاسیک وب امروز پنج ساله و وارد ششمین سال فعالیت خود در حوزه آموزش و معرفی فناوری شد ، در ادامه اتفاقات خوب و بد چند سال گذشته را به صورت خلاصه با هم مرور میکنیم.

در ۷ تیر ماه سال ۱۳۹۰ کلاسیک وب با یک علاقه شخصی به آموزش و فناوری با منتشر کردن اولین پست کار خود را در زمینه انتشار مقالات آموزشی و اخبار فناوری در وب فارسی شروع کرد ، در ابتدا راه ما کم تجربه بودیم و مشتاق برای یادگیری که همین موضوع باعث شد با گذشت زمان راه برای ما روشن تر شود و برای بهبود کیفیت تلاش و سعی بیشتری کنیم.

قالب اول کلاسیک وب

در آن زمان روند رشد ما بسیار خوب بود اما متاسفانه پس از گذشت یک سال به دلیل مشغله های فراوان کاری و درسی نویسندگان سایت ، قادر به ادامه فعالیت نبودیم و چند سال خاموشی را تجربه کردیم که در این بین همیشه نظرات دلگرم کننده شما امید برگشت برای ما روشن نگه میداشت.

خوشبختانه در سال ۹۴ این امکان برای ما فراهم شد کلاسیک وب را که بدون فعالیت در چند سال خاموشی هنوز رتبه الکسا ۵۰۰۰ و ماهانه به طور میانگین ۵۰,۰۰۰ بازدید داشت را مجددا با ظاهر و هدف جدید راه اندازی کنیم ، در این تولد دوباره بسیاری از بخش نظیر اخبار فناوری و.. از حوزه کار فعالیت ما خارج شد و به صورت تخصصی در زمینه آموزش ، معرفی سرویس و مقالات مرتبط با حوزه فناوری روند انتشار پست ها را شروع کردیم.

قالب سوم کلاسیک وب

در یک سال گذشته نویسندگان بسیار خوبی که در زمینه نگارش مطالب آموزش و فناوری متخصص هستند به تیم ما اضافه شدند ، خانم منا ظاهری که با قلم بسیار خوب خود به مطالب سایت جان بخشیدند و خانم شیما عظیمی که در حوزه نگارش مطالب آموزشی از تسلط بسیار بالایی برخوردار هستند ، از این عزیزان نیز بابت همراهی ما در این راه کمال تشکر را داریم. با یاری خدا و شما دوستان کلاسیک وب اکنون با روند رشد بسیار خوبی همراه است و در زمان نگارش این پست با ۹۸۷ پست منتشر شده دارای رتبه الکسا ۷۲۵ ایران و به طور میانگین ماهانه ۳۰۰,۰۰۰ بازدید است.

آمار الکسا سال پنجم کلاسیک وب

از همه شما که در طی این مدت همیشه صبورانه همراه ما بودید و هستید بسیار تشکر میکنیم . هدف ما از انجام اینکار به هیچ عنوان اقتصادی نبوده و نخواهد بود و ما با عشق به کار خود ادامه میدهیم و امیدواریم در آینده با یاری خدا و شما خوانندگان گرامی بتوانیم بیشتر از قبل پیشرفت کنیم و در زندگی دیجیتالی افراد سراسر دنیا تاثیر خوبی برجای بگذاریم.

در پایان خوشحال میشویم نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقا سطح کیفیت کلاسیک وب با ما به اشتراک بگذارید

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • سایر

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب