مطلب فعلی :

برندهای لپ تاپ در ایران

رفتن به بالا

برندهای لپ تاپ در ایران

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها

برندهای لپ تاپ در ایران

به طور قطع زمانی که قصد خرید لپ تاپ را دارید می‌خواهید که بهترین برند را انتخاب کنید.

اما تعیین بهترین برند لپ تاپ کار آسانی نیست زیرا موارد بسیاری مانند نوع کارایی، قابلیت ها، هزینه لپ تاپ و… باید در نظر گرفته شوند. البته امروزه کیفیت ساخت لپ‌تاپ‌ها در برندهای برتر تقریباً مشابه یکدیگر است. با این وجود ما سعی کردیم تا در این مقاله با در نظر داشتن لیست قیمت انواع لپ تاپ در بازار و تنوع خدمات آن‌ها، بهترین برندهای لپ‌تاپ موجود در ایران را معرفی کنیم.

معرفی ۹ برند برتر لپ تاپ در ایران

۱. لپ تاپ برند اپل

لپ تاپ ها ی برند اپل به دلیل سخت افزار قدرتمند ، کیفیت ساخت بالا ، طراحی زیبا و ظریف ، شارژ دهی عالی و … مورد توجه کاربران در ایران قرار گرفته اند. لپ تاپ های اپل برای استفاده های مهندسی ، تجاری ، آموزشی مناسب هستنند. اما مشکلی که وجود دارد قیمت بالای مک بوک های اپل است که باعث می شود قشر متوسط جامعه توانایی خرید آن را نداشته باشند. لذا ما در مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران سعی داریم در این لیست لپ تاپ های قدرتمند از سایر کمپانی ها با قیمت های مناسب را نیز معرفی کنیم.

۲. لپ تاپ برند ASUS

در مقایسه با لپ‌تاپ‌های دیگر، لپ تاپ های برند  ASUS به ‌تازگی وارد بازار شده‌اند، با این وجود توانسته‌اند حدود ۸ درصد از بازار جهانی را از آن خود کنند. برند  ASUS مربوط به یک شرکت تایوانی است که به تولید سخت‌افزارهای باکیفیت معروف است. لپ تاپ های ایسوس به قدرتمندترین سخت‌افزارها مجهز هستند. لپ تاپ های برند ایسوس در کلاس‌های مختلف ازجمله زنبوک، ویوو بوک و گیمینگ تولید می‌شوند. ویژگی مشترک در تمام این سری‌ها بدنه آلومینیومی بسیار نازک، عمر باتری بسیار طولانی و یک صفحه‌نمایش مات است. در صورت نیاز به تعویض ال سی دی لپ تاپ لازم است ال سی دی اورجینال استفاده شود.

  • در صورتی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید، سری TUF به‌عنوان لپتاپ‌های گیمینگ اقتصادی و سری ROG به‌عنوان لپ‌تاپ‌های گیمینگ بالارده این برند مناسب شما هستند.
  • اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یک لپ‌تاپ سبک‌وزن داشته باشید، الترابوک‌های سری زنبوک به‌واسطه کیفیت بالا، وزن پایین و بدنه باریک خود می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

۳. لپ تاپ برند Lenovo

 لنوو را می توان بزرگ ترین تولیدکننده کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان نامید. محصولات لنوو در ایران به‌خوبی درخشیده‌اند. لپ تاپ های لنوو در رنج قیمتی و خدمات متنوع تولید می‌شوند. از جمله مدل‌های اقتصادی برند  Lenovo مانند مدل‌های سری آیدیاپد در میان دانش جویان ایرانی بسیار پر طرفدار شده است. در زمان خرید لپ تاپ کارایی کیبورد آن را امتحان کنید که نیاز به تعویض کیبورد لپ تاپ نداشته باشید.  مدل‌های پیشرفته این برند نیز محبوبیت زیادی دارد. در بین لپ‌تاپ های گیمینگ این برند مدل لنوو Legion Y540 یکی از بهترین ‌ها است. همچنین، محصولات این برند به دلیل قیمت مناسبی که دارند برای برنامه‌نویسی بسیار پرکاربرد هستند. انواع لپ تاپ های لنوو از سری‌های Thinkpad، Thinkbook و Ideapad می‌توانند برای این منظور مناسب باشند.

بهترین مارک لپ تاپ

۴. لپ تاپ برند Acer

برند ایسر یک برند تایوانی است که بیش از ۴۰ سال در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی فعالیت داشته است. این شرکت ششمین تولیدکننده بزرگ کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان شناخته می‌شود و حدود ۷ درصد از سهم بازار جهانی را دارد. انواع لپ تاپ های ایسر در ایران توسط شرکت‌های مختلف پشتیبانی می‌شوند که ضمانت ۱۸ ماهه یا ۲۴ ماهه می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی محصولات این برند عبارتند از: به حمل آسان لپ‌تاپ‌ها، استفاده از فناوری‌های پیشرفته، کارایی بالا و طراحی زیبا و… سری‌های نیترو، پریدیتور، تراول میت، وان، سوییفت، اسپین، سوییچ و اسپایر به بازار عرضه می‌شوند. در بین این سری ها آخرین گزینه در ایران بیشترین استقبال را دارد.

۵. لپ تاپ برند HP

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده های لپ تاپ در جهان برند HP است که تا کنون حدود ۶۰ میلیون دستگاه لپ تاپ تولید کرده است. این شرکت از قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید لپ تاپ است و محصولات متنوعی تولید می‌کند. مهم‌ترین علت محبوبیت بالای انواع لپ تاپ های برند اچ‌پی چه در جهان و چه در داخل ایران، طراحی‌های شیک و عملکرد بالای آن‌ها است. با توجه به لیست قیمت انواع لپ تاپ در بازار ایران، محصولات این برند بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و در میان کاربران ایرانی بسیار پر طرفدار شده است. اچ پی  da1023nia  پرفروش ترین لپ تاپ اچ پی در ایران است. این لپ تاپ از پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i5 و چهار گیگابایت رم بهره می برد.

۶. لپ تاپ برند Dell

سومین تولیدکننده بزرگ لپ‌تاپ در جهان برند Dell است که تا کنون حدود ۳۵ میلیون دستگاه لپ تاپ تولید کرده است. برند دل در ایران اکنون کمیاب است. اما کاربرانی که لپ تاپ های قدیمی دل را دارند  از عملکرد آن راضی هستند.

سری Precision شرکت دل قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های کار و مهندسی (Workstation) را عرضه می‌کند. همچنین نوت بوک‌های برند دل معمولاً نسبت به هم رده‌های خود کیفیت بالاتری دارند. پرفروش‌ترین سری این برند در ایران سری اینسپایرون است که باوجود قیمت مناسب، کارایی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. یکی از قابلیت های این برند آن است که شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل کانکت دل، امکان برقراری تماس یا انتقال سریع و بیسیم فایل بین موبایل و سیستم خود را داشته باشید.

۷. برند Microsoft

اکثر افراد شرکت مایکروسافت را با  نرم‌افزارهای قوی که تولید می کند می شناسند. اما چند سال پیش،‌ این شرکت از اولین لپ‌تاپ خود با نام سرفیس رونمایی کرد. محصولات این برند نسبت به سایر برند ها بسیار محدود است. اما عملکرد عالی محصولات این برند باعث شده در جهان و ایران بسیار محبوب واقع شوند. در کنار تنوع پایین، مدل‌های این برند قیمت بالایی هم دارند. این دو ویژگی ممکن است ارزش خرید انواع لپ تاپ های مایکروسافت را کاهش دهد. به‌طورکلی، محصولات این برند برای افرادی که به قیمت اهمیت نمی‌دهند مناسب است. میزان خرابی این لپ‌تاپ‌ها به دلیل استفاده از بهترین قطعات بسیار پایین‌تر از برندهای دیگر است. یکی از مدل‌های پرفروش این برند در ایران، سرفیس بوک ۲ است که ازنظر طراحی و کارایی جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

۸. برند MSI

برند MSI به تولید سخت‌افزارهای قوی کامپیوتر مانند مادربورد و کارت گرافیک شناخته می‌شود، اما این شرکت در تولید لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ این برند در ایران بسیار مورد استقبال قرارگرفته‌اند. از بارزترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به لبه‌های تیز، خطوط مورب، لوگوی قرمزرنگ و کیبورد با نورپردازی ویژه اشاره کرد. تنوع کم و قیمت بالا باعث شده استقبال چندانی از ام اس آی نشود. اما برای افرادی که عاشق گیمینگ هستند توصیه می شود.

۹. لپ تاپ برند Xiaomi

برند xiaomi یک برند مخصوص کشور چین است که لپ های این شرکت در دو سری ردمی و می عرضه می‌شوند. کارایی بالا، طراحی زیبا و قیمت مقرون‌به‌صرفه ازجمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها است. در نوت بوک‌های این برند، تا حد زیادی از مک بوک‌های شرکت اپل الهام گرفته‌شده است. اما به‌طورکلی، لپ‌تاپ‌های این برند به‌خوبی توان مهندسی آن را به رخ می‌کشند.

یکی از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های شیائومی در ایران، RedmiBook 14 است که با وضوح Full HD، پردازنده نسل هشتمی Core i7، هشت گیگابایت رم، حافظه SSD و کارت گرافیک انویدیا ارائه می‌شود. نکته مهم این است که برای خرید این لپ‌تاپ ایده‌آل نیازی به پرداخت مبلغ گزاف نیست.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب