مطلب فعلی :

بهترین بازی‌های مزرعه داری و کشاورزی آیفون

رفتن به بالا

بهترین بازی‌های مزرعه داری و کشاورزی آیفون

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
بازی های کشاورزی آیفون

بهترین بازی‌های مزرعه داری و کشاورزی آیفون

بازی‌های مزرعه داری و کشاورزی از سبک های جذابی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و همین موضوع باعث شده است تا بازی های باکیفیتی در این حوزه توسعه داده شود.

به همین دلیل قرار است به صورت اختصاصی به بهترین بازی های مزرعه داری و کشاورزی آیفون بپردازیم و ۷ تا عد برترین بازی های این سبک را معرفی کنیم تا نیازی به آزمایش و خطا بازی‌های دیگر نباشید.

در میان بازی های منتخب، برخی رایگان و برخی غیر رایگان هستند که اطلاعات و قیمت و حتی روش خرید آن‌ها را نیز شرح خواهیم داد (بازی ها ارزان قیمت هستند و خرید ریالی آن‌ها بسیار ساده است).

لیست بازی‌هایی منتخب مزرعه داری و کشاورزی آیفون

لیستی که برای معرفی در نظر گرفته ایم را در مشاهده می کنید:

  • Stardew Valley
  • Hay Day
  • Township
  • It’s Literally Just Mowing
  • Funky Bay – Farm & Adventure
  • Tiny Pixel Farm
  • Family Farm Seaside

برخی از بازی‌های بالا حتی برای بزرگسالان نیز جذابیت ویژه‌ای دارد و با پوشش دادن این جامعه‌ی آماری توسعه داده شده است. در توضیحات هر یک از بازی ها درباره این موضوع نیز صحبت کرده ایم.

بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley

اگر به من (نویسنده) بگویید که فقط یک بازی کشاورزی برای آیفون معرفی کن، قطعا انتخاب من Stardew Valley خواهد بود. این بازی در میان بازی‌های غیر رایگان اپ استور و در سبک نقش آفرینی، رتبه اول را در میان دیگر بازی‌ها دارد.

سایت زومجی درباره این بازی می‌گوید:

دوری از زندگی مدرن، رفتن به یک مزرعه، کشاورزی، ماهی‌گیری، دامداری، زندگی در یک دهکده بزرگ و تشکیل خانواده؛ Stardew Valley روی موبایل دقیقا همان بازی شگفت‌انگیزی است که پیش‌تر روی کنسول‌هایمان تجربه‌اش کردیم.

این بازی مناسب بزرگسالان و کودکان طراحی شده و از آنجایی که قیمت این بازی ۴.۹۹ دلار است، ارزش خرید دارد. برای خرید این بازی به گیفت کارت اپل نیاز خواهید داشت که بر اساس قیمت گیفت کارت اپل مبلغی در حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزارتومان می باشد ( قیمت بر اساس نرخ ارز ممکن است متغیر باشد و برای دریافت قیمت روز گیفت کارت اپل می توانید به این لینک https://giftbarg.com/apple-giftcard/ مراجعه نمایید).

بازی محبوب Hay Day

بازی هی دی

مهم‌ترین ویژگی که Hay Day را از دیگر بازی‌های مزرعه داری و کشاوری آیفون متمایز می‌سازد، خراب نشدن محصولات‌تان است. در این بازی قرار است به معامله با همسایگان بپردازید و محصولات مهم را انبار کنید. این بازی محبوب از محصولات Supercell است که سایت گیم آپ توضیح خوبی درباره ی آن ارائه کرده است:

شما می‌توانید در این بازی مزرعه ساخته، ماهی بگیرید و حیوانات مخصوص را در آن پرورش کنید. شما همچنین می‌توانید در مکان‌های اطراف مزرعه خود به گشت و گذار بپردازید. با پیشروی در بازی همچنین امکان شخصی سازی مزرعه به شکل کامل وجود دارد. بازی Hay Day می‌تواند کاری کند که شغلی همانند کشاورزی بسیار جذاب به نظر برسد. شما می‌توانید در این بازی محصولاتی مانند گمدم یا ذرت را رشد دهید. با تکرار اینکار می‌توانید به محصولات و در نهایت مزرعه بزرگتری دست پیدا کنید. همچنین در کنار مزرعه داری باید حواستان به حیوانات مزرعه باشد. این حیوانات نیاز به نگه‌داری و علوفه خواهند داشت. Hay Day یک شبیه‌ساز کامل برای کشاورزی به شمار می‌رود که می‌تواند به خوبی اوقات فراغت شما را پر کند.

نصب این بازی در آیفون رایگان می‌باشد و نیاز به تقریبا ۳۰۰ الی ۴۰۰ مگابایت فضا دارد.

بازی Township

بازی Township

شما در این بازی با رتبه ی یک سری بازی های شبیه سازی شده طرف هستید که بالغ بر ۱.۴ میلیون نفر درباره ی آن نظر داده‌اند و از این تعداد نظرات، رتبه ی ۴.۷ را کسب کرده است که واقعا رتبه ی فوق العاده ای است (اگر می خواهید مقایسه کنید و متوجه ارزش این رتبه شوید، اپلیکیشن تلگرام در اپ استور ۱۹۱ هزار رای و امتیاز ۴.۱ و share it دارای ۱۳۶ هزار رای و امتیاز ۴.۶ است).

در این بازی ۲ موضوع کشاورزی و شهر سازی در هم تنیده است. در این بازی همزمان قرار است شهر خود را ارتقا دهید و در عین حال مزرعه ای داشته باشید تا محصولاتتان به بار بشیند و آن را بفروشید تا در نهایت باعث رشد شهر شما شود. بازی بسیار جذابی برای کودکان و بزرگسالات است که حتما ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی It’s Literally Just Mowing

اگر به دنبال یک بازی ترکیبی از آرامش و سرگرمی هستید و قصد دارید از هیجانات دور باشید، این بازی گزینه ی مناسبی است. معنی این بازی می شود “ فقط همین چمن زنیه“.

پس قرار است چمن بزنید. حالا چه در مزرعه و یا چه در محوطه ی محل زندگی. این کار مانند خیلی از ویدیوهایی که حس رضایت بخشی به شما می‌دهد عمل می کند (ویدیو های Satisfy که بیشتر در اینستاگرام می بینید).

بازی Funky Bay – Farm & Adventure

یک بازی کشاورزی برای آیفون هیجان انگیز که شما در یک جزیره مزرعه داری می کنید و آن را گسترش می‌دهید.  هدف نهایی کسب درآمد و ارتقا مزرعه و شهر است. این بازی کمی فراتر می‌رود و آنقدر که فکر می کنید ساده نیست. مثلا می توانید دنبال گنج و طلا باشید یا منابع دیگری از زمین استخراج کنید. ماموریت های بازی را تکمیل کنید و … . در این بازی قرار نیست حوصله‌تان سر رود و برای هر علاقه‌ای می تواند جذاب باشد.

بازی Tiny Pixel Farm

یک بازی سرگرم‌کننده کشاورزی که در آن شما وظیفه‌ی نگهداری از حیوانات و گیاه‌ها را بر عهده دارید. تمام مزرعه‌ی شما در صفحه‌ی نمایش قابل مشاهده است و شما به‌صورت استراتژیک دسترسی کامل به آن دارید. این بازی از مرز ۵ میلیون نصب فقط در اپ استور عبور کرده است و امتیاز ۴.۸ را از ۵ کسب کرده که دستاورد خوبی محسوب می شود. شما می‌توانید به رایگان این بازی را دانلود و نصب کنید.

داستان این بازی بامزه و جذاب به این شکله که یک مزرعه قدیمی را از پدربزرگ به ارث می‌برید و باید آن را مدیریت و ارتقا دهید. مزرعه شما پر از حیوانات و مهمان‌هاست که داستان بسیار جذابی به خصوص برای کودکان دارد.

بازی Family Farm Seaside

همانطور که از اسم بازی مشخص است، قرار است مزرعه‌ای که اتفاقا لب دریا قرار گرفته را مدیریت کنید. در این بازی مدیریت کامل یک مزرعه را بر عهده دارید. یعنی از کشت محصول گرفته تا انبار و حتی تبدیل محصولات به غذا و فروش آن. با این بازی قرار است به شدت درگیر شوید و انتخاب بسیار جذابی برای کودکان و حتی بزرگسالان می باشد.

این بازی جزو بازی‌های رایگان مزرعه داری آیفون است که اتفاقا نسخه اندروید را نیز پشتیبانی می کند و می توان در هر دو نوع از دستگاه ها نصب کرد.

به پایان لیست سری بازی های کشاورزی ایفون رسیدیم و امیدوارم لیست بالا جزو سلیقه های شما باشد. اگر بازی خاصی را اجرا میکنید که در این دسته قرار دارد و در لیست ما نامبرده نشده، حتما از بخش نظرات نام بازی را اعلام کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب