مطلب فعلی :

جریمه نشوید! تمدید به‌موقع بیمه شخص ثالث خودرو [رپورتاژ آگهی]

رفتن به بالا

جریمه نشوید! تمدید به‌موقع بیمه شخص ثالث خودرو [رپورتاژ آگهی]

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

سایر

مجله اینترنتی دانستنی ها
تمدید به‌موقع بیمه شخص ثالث خودرو

جریمه نشوید! تمدید به‌موقع بیمه شخص ثالث خودرو [رپورتاژ آگهی]

از این پس در سامانه بیمه‌بازار، می‌توانید تنها با یک کلیک بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنید و جریمه نشوید…

پایان سال معمولا برای ما با درگیری‌ها و شلوغی بسیاری همراه است. در این روزها حجم کار‎ها افزایش یافته و این باعث کمبود وقت و بی ‌برنامگی در انجام فعالیت‌ها می‌شود. حال اگر اعتبار بیمه‌نامه خودرو نیز به پایان رسیده باشد و نیاز به تمدید بیمه شخص ثالث باشد دغدغه‌ای به به دغدغه‌های پایان سال اضافه می‌شود! در چنین شرایطی بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای استفاده بهینه از زمان جهت انجام به موقع فعالیت‌ها هستند.

استفاده از سامانه‌های اینترنتی در این روزها به افراد کمک می‌کند تا فعالیت‌های روزمره خود را با سرعت بیشتری انجام دهنده و به طور بهینه از زمان خود استفاده کنند. به طور مثال به کمک این سامانه‌ها افراد به سادگی می‌توانند تعداد بسیاری از کالا و خدمات را بدون مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه خریداری کنند.

خرید بیمه نیز از این قاعده مستثنی نیست و این روزها کمتر کسی به صورت حضوری بیمه اتومبیل خود را خریداری می‌کند. در خرید اینترنتی بیمه تمامی کارها بسیار سریع‌تر پیش خواهد رفت و شما در مدت زمان کوتاهی می‌توانید قیمت بیمه را استعلام گرفته و ضمن مقایسه شرایط قیمتی شرکت‌های مختلف بهترین بیمه را خریداری کنید. شرایط خرید آنلاین انواع بیمه مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی سامان و سایر شرکت‌ها در وب سایت بیمه‌بازار فراهم شده است. تا در روزهای پایانی سال، کمی به صرفه جویی در زمان و انرژی کمک کند.

تمدید نکردن به موقع بیمه شخص ثالث چه عواقبی دارد؟

بیمه شخص ثالث بیمه‌ای اجباری است و در صورت پرداخت نکردن یا به تعویق انداختن پرداخت حق بیمه‌ به ازای هر روز تاخیر،‌ جریمه دیرکرد به آن تعلق می‌گیرد. و شرکت بیمه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت خودوریی که بیمه شخص ثالث نداشته است بر عهده نمی‌گیرد و مالک خودرو بایستی تمام هزینه‌ها را خود پرداخت کند.

با توجه به اهمیت تمدید بیمه شخص ثالث، بیمه بازار با در نظر گرفتن دغدغه‌های شما عزیزان «برای اولین بار» این امکان را فراهم کرده است تا به سادگی و با یک کلیک بیمه شخص ثالث بیمه بازار خود را تمدید کنید. این بدان معناست که:

افرادی که بیمه‌نامه قبلی خود را از بیمه‌بازار تهیه کرده باشند، تنها با یک کلیک و بدون طی کردن مجدد فرآیند خرید، بیمه خود را با شرایط قبلی تمدید کنند.

اطلاعات خودرو و بیمه‌نامه شما در وب‌سایت بیمه‌بازار موجود بوده و نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات برای تمدید بیمه‌نامه نیست.

در صورتی که قصد تغییر اطلاعات بیمه،‌ مشخصات فردی‌ یا تغییر شرکت بیمه را دارید به سادگی می‌توانید نسبت به ویرایش اقدام کنید و در زمان کوتاهی بیمه‌نامه خود را تمدید کنید.

برای مثال،‌ در صورتی که قصد محاسبه قیمت و خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث پراید در بیمه بازار را دارید و برای نخستین بار است که نسبت به خرید این بیمه‌نامه از این سامانه اقدام می‌کنید‌، می‌بایست پس از استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و شروع فرآیند خرید، تصویر کارت ماشین و تصویر بیمه‌نامه قبلی را آپلود کنید.

اما در صورت خرید بیمه‌نامه قبلی از بیمه‌ بازار برای تمدید بیمه ثالث خودرو نیازی به طی کردن مراحل بالا نیست. تنها کافیست وارد حساب کاربری شده و برای تمدید سریع بیمه خودرو بر روی “تمدید بیمه‌نامه” کلیک کنید. در فرآیند تمدید سریع بیمه‌نامه قبلی، می‌توانید به آسانی اطلاعات خود را تغییر داده و اصلاح کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • سایر

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب