مطلب فعلی :

حل مشکلات رایج کامپیوتر با آپدیت درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر

رفتن به بالا

حل مشکلات رایج کامپیوتر با آپدیت درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
حل مشکلات رایج کامپیوتر با آپدیت درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر

حل مشکلات رایج کامپیوتر با آپدیت درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر

همیشه یکی از راه حل های رایج برای حل مشکلاتی که در کامپیوتر یا لپ تاپ رخ میدهد آپدیت کردن درایورهای ویندوز و.. است. با آپدیت کردن درایور به آخرین نسخه خیلی از باگ ، ارورها و مشکلات ناهنجار سیستم شما براحتی حل میشود. در ادامه یک نرم افزار کاربردی برای آپدیت بدون دردسر درایورهای لپ تاپ و کامپیوتر به شما معرفی میکنیم.

دانلود نرم افزار آپدیت درایورهای ویندوز ۱۰ ، ۱۱ و..

Download Best Software for Scan and Update Drivers

بروز نگه داشتن داریور باعث میشود از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی در سیستم شما جلوگیری شود. آپدیت کردن درایور هر سخت افزار کاری زمان بر است. در ادامه ما driver updater Driver Booster نرم افزار به شما معرفی میکنیم که با داشت پایگاه عظیم ، بروز و تایید شده از آخرین درایورهای سخت افزارها کار را برای شما بسیار راحت میکند.

نرم افزار Driver Booster در دو نسخه رایگان و حرفه ای عرضه شده است.

Driver Booster

کاربران کلاسیک وب با وارد کرد کد هدیه ۶ ماه CF2F9-07E34-5D109-92040 میتوانند از نسخه حرفه ای این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنند. توجه کنید این کد هدیه تنها محدود برای ۲۰۰ نفر است پس سریعتر اقدام به دانلود و نصب برنامه کنید.

در ادامه برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار را بررسی میکنیم:

  • پایگاه داده گسترده برای پشتیبانی از به روز رسانی حداکثر ۸۵۰۰۰۰۰ درایور برای اکثر دستگاه ها
  • اکثر درایورهای ویندوز ۱۱ اضافه و از سخت افزارهای جدید پشتیبانی شده است
  • به روز رسانی درایور پیشرفته برای ارائه درایورهای بازی بهتر و درایورهای پایدارتر
  • اسکن بهینه شده تا ۲۰٪ سریعتر
  • موتور به روز رسانی بهینه برای به روز رسانی ۱۰٪ سریعتر و نرخ موفقیت بسیار بالاتر
  • افزایش اثر Game Boost تا ۱۲٪
  • رابط کاربری کاملاً جدید برای تجربه کاربر پسندتر
  •  پشتیبانی از ۳۸ زبان

Driver Booster یک ابزار ضروری است که برای به روز رسانی تمام درایورهای قدیمی در ویندوز طراحی شده است. درایورهای منسوخ ممکن است بر عملکرد رایانه شما تأثیر زیادی بگذارند و حتی بدتر از آن، ممکن است باعث خرابی سیستم شوند. Driver Booster که توسط کمپانی IObit توسعه یافته است، بهترین راه حل با یک کلیک را برای به روز رسانی سریع و ایمن درایورهای قدیمی، نصب درایورهای گمشده و رفع درایورهای معیوب ارائه می دهد. علاوه بر به روز رسانی درایورها، Driver Booster چندین ابزار قدرتمند مانند display driver uninstaller را نیز برای سازگاری و ثبات بهتر سیستم معرفی می کند.

چرا Driver Booster در میان ابزارهای مختلف به‌روزرسانی درایور برجسته است؟

با جدیدترین ویندوز همگام باشید

اگر کامپیوتر یا لپ تاپ جدیدی دارید یا می خواهید سیستم را به آخرین ویندوز ارتقا دهید، چه؟ آیا نمی دانید چگونه سیستم را بدون مشکل اجرا کنید؟ Driver Booster را امتحان کنید. IObit تضمین میکند که Driver Booster همیشه با آخرین نسخه ویندوز کاملاً سازگار باشد تا مطمئن شود کاربران می‌توانند یک سیستم پایدار را روی رایانه‌های شخصی یا لپ‌تاپ خود داشته باشند.

پایگاه داده عظیم درایور ها (بیش از ۸,۵۰۰,۰۰۰ درایور)

نگران سیستم یا مشکلات امنیتی هنگام به روز رسانی درایورها هستید؟ Driver Booster به‌روزرسانی‌های گسترده درایور را ارائه می‌کند و همچنین تضمین می‌کند که تمام درایورهای ارائه شده از وب‌سایت‌های رسمی یا ویندوز هستند و قوانین بازبینی سخت‌گیرانه WHQL و IObit را قبول کرده‌اند.

اسکن و به روز رسانی خودکار

نمی دانید چه زمانی باید درایورها را اسکن یا به روز کنید؟ یک زمانبندی برای اسکن در یک فرکانس ثابت یا در هر راه اندازی ویندوز ایجاد کنید. علامت زدن کادر انتخاب «به‌روزرسانی خودکار درایورها در حالی که سیستم بی‌کار است» باعث صرفه‌جویی در زمان و تلاش شما می‌شود. این کاملاً شما را از بررسی وضعیت درایورها و به روز رسانی درایورها یک به یک آزاد می کند.

اسکن و به روز رسانی خودکار

ابزارهای کاربردی

آیا با سردردهایی مانند عدم داشتن صدا، وضوح بد یا عدم اتصال به اینترنت مواجه شده اید؟ با فناوری پیشرفته IObit، Driver Booster از ابزارهای بی‌خطر خود استفاده می‌کند: Fix No Sound، Fix Failure Network، Fix Bad Resolution، Fix Device Error و غیره. این ابزارها باید یکی از بزرگترین دستاوردهای Driver Booster باشند. رفع این نقص‌های عمومی رایانه شخصی به بازی کودکانه تبدیل می‌شود.

پشتیبان گیری و بازیابی توانا

اگر هنگام آپدیت درایورها مشکلی پیش بیاید چه؟ همانطور که همه ما می دانیم، هیچ کس نمی تواند تضمین کند که اگر درایور را به روز کنید، هرگز مشکلی پیش نخواهد آمد. برای به حداقل رساندن تأثیر بد هر گونه مشکل غیرمنتظره ای که ممکن است توسط به روز رسانی درایور ایجاد شود، Driver Booster استراتژی های قدرتمندی از جمله پشتیبان گیری از درایورها و ایجاد یک نقطه بازیابی سیستم را ارائه می دهد. در صورت بروز هرگونه مشکلی پس از به‌روزرسانی درایور، می‌توانید به‌روزرسانی را معکوس کنید یا سیستم را بازیابی کنید تا مشکلات را برطرف کنید.

به روز رسانی آفلاین درایور

آیا وقتی اتصال اینترنت کامپیوتر شما قطع می شود نا امید میشود؟ Driver Booster همچنین می تواند به شما در رفع مشکل شبکه ناشی از درایورها کمک کند. به‌روزرسانی آفلاین درایور برای آن دسته از رایانه‌های بدون اتصال به اینترنت، به‌ویژه برای رایانه‌های ویندوزی تازه نصب شده استفاده می‌شود.

تجربه بهتر در اجرا بازی

همچنین می خواهید تجربه بازی بهتری داشته باشید؟ Driver Booster همچنین می تواند تجربه بازی را به سطح بالاتری برساند. این نه تنها درایورهای لازم بازی را فراهم می کند، بلکه Game Boost را نیز ارائه می دهد که می تواند عملکرد رایانه شخصی را برای بازی بهتر بهینه کند.

تجربه بهتر در اجرا بازی

نتیجه

وقتی به ابزار به‌روزرسانی درایور نیاز دارید، Driver Boost اولین انتخاب است، مهم نیست که برای بهبود عملکرد رایانه شخصی یا تجربه بازی بخواهید از آن استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

بعد از معرفی ویژگی های نرم افزار Driver Booster 10 برای آپدیت درایورهای ویندوز و بهینه سازی سیستم شما، حتما تجربه خود را در زمنیه بروزرسانی درایورهای سیستم عامل خود با ما و دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب