مطلب فعلی :

دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید

رفتن به بالا

دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و... اندروید

دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید

گاهی ممکن است در جایی آهنگی بشنوید 🎶 که از آن خوشتان میاید اما نه اسم خواننده و نه اسم آهنگ را میدانید. در این شرایط میتوانید از یکسری برنامه ها برای پیدا کردن آهنگ استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید میپردازیم.

دانلود برنامه پیدا کردن اهنگ با صدا اندروید

List of 10 Best Song Finder & Detector Apps

امروزه برنامه های مختلفی هستند که ما میتوانید از آن ها بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنیم. در صورتی که موزیک زیاد گوش میدهید یکی از برنامه هایی که میتواند برای شما پر کاربرد باشد برنامه های پیدا کردن اهنگ است. در ادامه به معرفی چند برنامه پیدا اهنگ با صدا میپردازیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های ایرانی دانلود و نصب کنید.

پیدا کردن اهنگ از روی ویدیو با Shazam

برنامه پیدا کردن اهنگ با صدا Shazam یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که کاربران زیادی از آن برای یافتن آهنگ های خود از آن استفاده میکنند. این برنامه در تشخیص و پیدا کردن آهنگ شما سرعت بسیار بالایی دارد. بعد از اینکه در برنامه Shazam آهنگ خود را پیدا کردید گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. این گزینه ها شامل پخش کردن قسمتی از آهنگ، تماشا ویدیو یوتیوب آهنگ، نشان دادن متن آهنگ و… میشود.

جستجوگر اهنگ صوتی

این برنامه قابلیت این را دارد تا به صورت پاپ آپ آهنگ را در زمانی که داخل سایر برنامه های گوشی خود هستید پیدا کنید. همچنین Shazam به صورت آفلاین نیز کار میکند که بعد از آنلاین شدن شما موسیقی را به صورت خودکار شناسایی و پیدا میکند. برنامه آهنگ یاب Shazam به شما نشان میدهد که در شهر یا کشور شما کدام آهنگ ها محبوب تر هستند.

پیدا کردن اهنگ از روی ویس با استفاده از SoundHound

SoundHound بسیار شبیه به برنامه های پخش کننده موسیقی موجود است. این برنامه به غیر از جست جو و پیدا کردن موسیقی مورد نظر شما دسته بندی های مختلفی دارد که در آن دسته بندی ها آهنگ های پیشنهادی قرار دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. SoundHound به شما این امکان را میدهد تا با خواندن قسمتی از اهنگ آن را پیدا کنید. اگرچه شاید این بخش به درستی همیشه کار نکند. با این حال گاهی از این قابلیت برای پیدا کردن آهنگ میتوانید استفاده کنید.

بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ

برای اینکه آهنگی که در اطراف شما در حال خوانده شدن است را پیدا کنید برنامه را باز کنید. Ok Hound را بگویید. سپس برنامه به صدای اطراف گوش میدهد و آهنگ را به شما نشان میدهد. همچنین این برنامه یک ابزار آنلاین به نام Midomi دارد. Midomi سایت جستجوی آهنگ با صدا در گوگل است. شما میتوانید آن را در مرورگر خود باز کنید و بدون نصب برنامه ای آهنگ مورد نظر را جست جو کنید. برای دیدن سایر سایت ها و ابزار های آنلاین جستجوگر آهنگ میتوانید مطلب ۸ روش پیدا کردن و شناسایی اسم آهنگ به صورت آنلاین را مطالعه کنید.

Musixmatch بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ

برخلاف سایر برنامه های معرفی شده که به غیر از پیدا کردن آهنگ کار های مختلفی انجام میدهند، Musixmatch روی پیدا کردن آهنگ تمرکز دارد. یکی از ویژگی های Musixmatch این است که حین پخش آهنگ اشعار آهنگ را نیز نشان میدهد. این برنامه اشعاری که در حال خوانده شدن هستند را پر رنگ تر میکند. شما هر موزیکی را که بخواهید میتوانید در برنامه Musixmatch پیدا کنید. این برنامه تقریبا تمام آهنگ ها را دارد. همچنین این برنامه میتواند اشعار را ترجمه کند. البته این قابلیت برای تمامی آهنگ ها و تمامی زبان ها نیست. باز با این حال برای برخی از آهنگ ها میتوانید از ترجمه استفاده کنید.

پیدا کردن اهنگ با صدا گوگل اندروید

Musixmatch میتواند ویدیو های یوتیوب آهنگ را به صورت تمام صفحه به شما نشان دهد و یا آهنگ را به لیست پخش اسپاتیفای شما اضافه کند. این برنامه زمانی که آهنگی را جست جو میکنید و برای شما پیدا میکند اطلاعات کاملی از آن و کاور آن را به شما نشان دهد.

Audio tag تشخیص آهنگ با Genius

Genius یکی دیگر از برنامه های محبوبی است که شما میتوانید این برنامه را دانلود کرده و آهنگ مورد نظر خود را در آن پیدا کنید. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و شما به سادگی میتوانید از آن استفاده کنید و آهنگ های خود را پیدا کنید. Genius به غیر از موزیک متن آن را نیز به شما نمایش میدهد و میتوانید اشعار شعر را همزمان با پخش موزیک ببینید. به غیر از این در صورتی که موزیک ویدیو نیز داشته باشد آن را میتوانید پخش کنید و موزیک ویدیو را مشاهده کنید.

Audio tag تشخیص آهنگ با Genius

در صورتی که میخواهید از Genius در زمانی که آفلاین هستید نیز استفاده کنید میتوانید متن آهنگ ها را دانلود کنید. این گونه زمانی که به اینترنت متصل نباشید نیز میتوانید از این برنامه استفاده کنید. اگر اسم آهنگ را نمیدانید میتوانید شعر آن را در Genius جست جو کنید. بعد از جست جو  میتوانید اسم و اطلاعات آهنگ را پیدا کنید.

دانلود BeatFind برای پیدا کردن اهنگ با زمزمه

BeatFind برنامه ای برای پیدا کردن موزیک با صدا است. BeatFind لذت گوش دادن به آهنگ را برای شما چند برابر میکند. حین پخش آهنگ پیدا شده در برنامه BeatFind انیمیشن هایی روی صفحه نمایش داده میشوند. این انیمیشن ها با آهنگ در حال پخش همزمان هستند. BeatFind آهنگ هایی که قبل ها در آن جست جو کرده اید را برای شما نگه میدارد تا بعد ها دوباره آن ها را پخش کنید. اینگونه نیاز نیست که از اول به دنبال آهنگ ها بگردید. شما میتوانید برنامه BeatFind را طوری تنظیم کنید که حین پخش موسیقی با استفاده از چراغ گوشی جلوه نوری را به آهنگ اضافه کند.

دانلود BeatFind برای پیدا کردن اهنگ با زمزمه

Soly برنامه پیدا کردن اهنگ با صدا گوگل اندروید

اگر به دنبال برنامه ای هستید که آهنگ را برای شما پخش کند و شعر ها و متن آهنگ را نیز به شما نمایش دهد میتوانید از برنامه جستجوگر اهنگ Soly استفاده کنید. این برنامه یک پخش کننده موسیقی داخلی نیز دارد. این به این معنی است که به غیر از آهنگ هایی که در این برنامه هستند، شما میتوانید آهنگ هایی که داخل گوشی خود ذخیره کردید را پخش کنید. Soly بخش جست جو دارد. در این بخش میتوانید به صورت دستی قسمتی از آهنگ را که به یاد دارید وارد کنید تا Soly آهنگ کامل را در اختیار شما قرار دهد.

جستجوی آهنگ ایرانی

پیدا کردن اهنگ اینستاگرام با گوگل از طریق Google Assistant

پیدا کردن اهنگ با صدا گوگل Google Assistant برنامه ای است که به صورت یک دستیار برای شما عمل میکند. (این ابزار به صورت پیشفرض در بسیاری از گوشی های اندروید وجود دارد و نیاز به نصب آن نیست) شما میتوانید از Google Assistant در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. Google Assistant برای پخش موسیقی، برقراری تماس، درست کردن لیست کارهایی که باید انجام دهید، ساعت هشدار و…. است. همچنین به غیر از موارد گفته شده یکی دیگر از کاربرد های مهم این برنامه پیدا کردن آهنگ مورد نظر شما است.

پیدا کردن آهنگ از روی صدا

برای پیدا کردن آهنگ با Google Assistant وارد برنامه شوید و What’s this song را بگویید. سپس آهنگ مورد نظر را پخش کنید و یا اینکه خودتان آهنگ را بخوانید. بعد از آن با توجه به آهنگی که برای برنامه گذاشتید جست جو میکند. سپس آهنگ مورد نظر شما را پیدا میکند. اگر به دنبال برنامه ای میگردید که به غیر از پخش و پیدا کردن موسیقی کارهای مختلفی برای شما انجام دهد، میتوانید Google Assistant را نصب کنید.

پیدا کردن اهنگ از روی ویدیو تلگرام با SoundCloud

جستجوگر اهنگ صوتی SoundCloud به دلیل تشخیص پیشرفته ای که دارد معروف است و کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. پس از اینکه آهنگی را با استفاده از SoundCloud پیدا کردید میتوانید آهنگ های بیشتری را در رابطه به خواننده آهنگ مشاهده کنید و آن ها را نیز گوش دهید. بنابر این SoundCloud یکی از بهترین انتخاب های شما برای پیدا کردن آهنگ است.

پیدا کردن موزیک با صدا

Song Finder برنامه پیدا کردن آهنگ از روی ویدیو

همانطور که از نام برنامه Song Finder & Identifier مشخص است، این برنامه برای پیدا کردن آهنگ هایی است که در اطراف شما در حال پخش است و شما نام آهنگ را نمیدانید. در این شرایط میتوانید از Song Finder & Identifier استفاده کنید و آهنگ را پیدا کنید. برنامه Song Finder & Identifier سرعت بالایی در پیدا کردن آهنگ های مورد نظر شما دارد. بعد از جست جو آهنگ در عرض چند ثانیه آهنگ را به شما نمایش میدهد.

برنامه پیدا کردن آهنگ از روی ویدیو

پس از پیدا شدن آهنگ توسط Song Finder & Identifier، این برنامه اطلاعات دیگری مانند نام خواننده، عنوان و نام آهنگ را به شما نشان میدهد. این برنامه با تمام ویژگی هایی که دارد برای آهنگ های قدیمی تر بهتر عمل میکند.

Song Identifier بهترین برنامه پیدا کننده آهنگ

Song Identifier یک برنامه اندرویدی است که میتوانید از آن برای پیدا کردن موزیک هایی که نام آن را نمیدانید استفاده کنید. پس از اینکه با استفاده از Song Identifier توانستید آهنگی را پیدا کنید میتوانید ویدیو آن را در یوتیوب مشاهده کنید و یا متن آهنگ را به شما نشان میدهد. به غیر از موارد گفته شده Song Identifier تمام اطلاعات آهنگ را به شما نشان میدهد که میتوانید از اطلاعات آن در صورت نیاز استفاده کنید.

پیدا کردن اهنگ از روی ویس

پیدا کردن آهنگ از روی صدا اندروید با WhoSampled

جستجوگر اهنگ WhoSampled یکی از برنامه هایی است که همه آهنگ ها را میتوانید در آن پیدا کنید. پایگاه داده این برنامه شامل بسیاری از آهنگ ها میشود. این برنامه میتواند آهنگ های اطراف شما را شناسایی و ریمیکس های آن را نیز به شما نشان میدهد. همچنین در صورت دلخواه میتوانید آهنگ های این برنامه را از طریق یوتیوب پیدا کنید.

برنامه پیدا کردن اهنگ با صدا

نحوه پیدا کردن اهنگ با گوگل و بدون نصب برنامه

گوگل بخش های مختلفی برای جست جو انواع فایل ها را دارد. به عنوان مثال شما میتوانید برای جستجو عکس از گوگل استفاده کنید. به غیر از این گوگل جست جو آهنگ را نیز در اختیار شما قرار میدهد. برای پیدا کردن آهنگ از طرق گوگل آهنگ ابتدا وارد مرورگر خود شوید. سپس روی نماد میکروفون کنار آیکن جست جو ضربه بزنید. سپس در یک دستگاه دیگر آهنگ را پخش کنید. همچنین میتوانید خودتان قسمتی از آهنگ را بخوانید. با این کار گوگل با توجه به قسمت خوانده شده جست جو میکند. بعد از چند ثانیه آهنگ مورد نظر شما را پیدا میکند.

گوگل آهنگ

استفاده از گوگل ابزاری ساده برای پیدا کردن آهنگ است و مانند برنامه های بالا گزینه های پیشرفته ای ندارد. این ابزار برای پیدا کردن آهنگ با سرعت بالا بسیار مناسب است. بهترین مزیت گوگل این است که شما برای پیدا کردن آهنگ با استفاده از آن نیازی به نصب برنامه خاصی ندارید و دسترسی به آن نیز ساده است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی فیلم و یا فایل صوتی پرداختیم. شما چه برنامه های دیگری برای جستجوی آهنگ ایرانی میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه پیدا کردن آهنگ از روی صدا در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب