مطلب فعلی :

رپورتاژ آگهی : تالار عروسی

رفتن به بالا

رپورتاژ آگهی : تالار عروسی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

سایر

مجله اینترنتی دانستنی ها
تالار عروسی

رپورتاژ آگهی : تالار عروسی

به گزارش سایت تالار، در کشور ما روزانه میلیون‌ها تومان پول صرف برگزاری مراسم مختلف عروسی می‌شود. اما به نظر می رسد که برای برگزاری یک جشن باشکوه و آبرومندانه، برنامه ریزی و انتخاب هوشمندانه بیشتر از هزینه کردن اهمیت دارد. برای هزینه‌ های عروسی نمی توان سقفی تعیین کرد. چرا که عده ای عروسی های لوکس و مجلل برپا می کنند و در سوی دیگر شهر، مردم از برگزاری یک جشن ساده نیز عاجزند. پس برای انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری جشن عروسی، ابتدا بودجه مناسب خود را تعریف کرده سپس نکته های طلایی انتخاب یک تالار را مورد تفقد قرار دهید.

تالار عروسی

در ابتدا لازم است که پاسخ چند سوال را قبل از رزرو تالار از مدیر آن جویا شوید.

بیست سوال مهم که باید از مدیر تالار پرسید:

۱-این محل در چه تاریخ‌هایی قابل رزرو و برگزاری مراسم است؟

۲-گنجایش فصای خارجی و داخلی این مکان چقدر است؟

۳-هزینه ی اجاره و هرگونه خدمات اصلی و اضافه این محل چه میزان است؟

۴-نحوه پرداخت این هزینه به صورتی است؟ چند درصد هزینه را باید بعد از برپایی جشن پرداخت می‌کنیم؟

۵-آیا در اعیاد و آخرهفته هزینه‌ها افزایش می‌یابد؟

۶-در صورت فسخ قرارداد چه درصدی خسارت پرداخت خواهیم کرد؟

۷-آیا می‌توان از تزیینات دل‌خواه برای تالار  استفاده کرد؟

۸-یا پارک‌بان ،خدمت‌گزار و محافظ کافی وجود دارد؟

۹-آیا برگزار کننده یا آشپز و میهمانداران مخصوص ما می‌توانند از آشپزخانه، اجاق و یخچال‌های استفاده کنند؟
۱۰-آیا می‌توانیم دی جی و یا گروه موسیقی خودمان را به تالار یا باغ دعوت کنیم؟

۱۱-پکیج‌های خدمات شما چیست؟ هزینه هر کدام چقدر است و اگر بخواهیم آیتمی از آنها کم یا زیاد کنیم هزنیه‌ها چه تغییری می کنند؟

۱۲-آیا امکان تعویض روکش‌های صندلی، رومیزی‌ها و تزیین‌های سالن وجود دارد؟ در صورتی که این تزیینات را خودمان تقبل کنیم در هزینه‌مان چه تغییری ایجاد می‌شود؟

۱۳-آیا در پخش موسیقی محدودیتی وجود دارد؟ چه سبک موسیقی‌هایی اجازه پخش دارند؟

۱۴-وضعیت سالن از نظر سرویس بهداشتی و امکانات بهداشتی چگونه است؟

۱۵-جهت پذیرایی، به ازای هر ۱۰۰ مهمان چند خدمه وجود دارد؟

۱۶-آیا مازاد غذاها را به میزبان تحویل داده می شود؟

۱۷-مسئولیت تمیز کردن سالن بر عهده مسئولین باغ یا تالار است یا برگزار کننده؟

۱۸-در صورت مفقود شدن اشیاء و یا دزدیده شدن، تالار یا باغ مسئولتی را متقبل می شود؟

۱۹-آیا برای بچه‌ها پرستار یا محافظ و با فضای بازی کودک وجود دارد؟

۲۰-آیا قبل از برگزاری مراسم میتوان از کیفیت غذاها مطلع شد؟

موقعیت مکانی و دسترسی

محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پر ترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.

وسعت سالن

وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد. اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد.

تست غذا و کیفیت پذیرایی

وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند؛ غذا سفارش دهید. سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید. متداول است که بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود.

سرکشی و بررسی نهایی

حتما روز قبل از مراسم، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها، تعداد صندلی ها، نور پردازی، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید؛ در نتیجه در جهت جلب رضایت شما بیشتر تلاش خواهد کرد.

منبع : به گزارش سایت تالار (www.Talar.org)

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • سایر

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب