مطلب فعلی :

رپورتاژ آگهی : نکات طلایی در مورد طراحی ساک دستی تبلیغاتی

رفتن به بالا

رپورتاژ آگهی : نکات طلایی در مورد طراحی ساک دستی تبلیغاتی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
طراحی ساک دستی

رپورتاژ آگهی : نکات طلایی در مورد طراحی ساک دستی تبلیغاتی

به گزارش چاپ آقا، ساک دستی تبلیغاتی، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، به خصوص در یک دهه اخیر  جایگاه خاصی پیدا کرده است.

نام های متنوعی برای این محصول مجود است از جمله: «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره.

ساک دستی تبلیغاتی غالبا در موارد زیر بکار برده می گردد:

۱- بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت،  قطعات کامپیوتری و الکتریکی . طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، و غیره.

۲- بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، کتاب های گرانبها ، ست های مدیریتی، لوح بزرگداشت و یادبود و غیره.

۳- بسته بندی جهت  کاتالوگ ها، برشورها .  فولدر ها، اسناد و فهرست بها و غیره . خصوصا در هنگام برگزاری فستیوال ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها.

از مزیت های ساک دستی های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاوم بودن و ماندگاری تبلیغ شما
  • شکیل و زیبا بودن تبلیغ
  • قیمت مناسب نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر
  • تنوع رنگی
  • امکان استفاده به صورت چندین بار

مزایای ساک دستی پارچه ای:

  • ساک دستی های پارچه ای از مواد کاملا قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست تولید می شوند که مطمئنا استفاده از این نوع ساک دستی ها توجه شما را به مسائل زیست محیطی نشان خواهد داد . ساک دستی های پارچه ای با قابلیت استفاده مجدد برای تبلیغ خدمات یا محصولات شما گزینه ای بسیار مناسب هستند و مشتریان شما با استفاده مجدد از این ساک دستی ها ، هر جا که می روند بارها و بارها تجارت شما را ترویج خواهند کرد . زمانی که شما از ساک دستی های پارچه ای به عنوان ساک دستی تبلیغاتی ، ساک دستی نمایشگاهی و یا ساک دستی خرید استفاده می کنید تاثیری ماندگار روی مشتریان خود خواهید گذاشت . طیف گسترده ساک دستی های پارچه ای با قیمت فوق العاده پایین به آن ها اجازه می دهد تا بدون اینکه هزینه های شما را بیهوده بالا ببرند نماینده ای منحصر به فرد برای کسب و کار شما باشند.

البته مزیت های دیگری نیز برای ساک دستی وجود دارد اما همین موارد به شما می گوید که این کالا می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.

در نتیجه طراحی این محصول تاثیر مستقیمی بر محقق کردن این هدف دارد زیرا یکی از پر اهمیت ترین مراحل ساخت ساک دستی مرحله ی طراحی است. مرحله ی طراحی بر روی تمامی مراحل فرایند ساخت ساک دستی تبلیغاتی مانند چاپ و … به صورت مستقیم تاثیر دارد و این باعث می شود اهمیت آن بیشتر شود.

مواردی که در طراحی ساک دستی باید مورد توجه قرارگیرند:

  • متن تبلیغاتی در ساک دستی:

یکی از موضوعات مهم در بحث طراحی ساک دستی نوشته های(متن تبلیغاتی)  این محصول است که تاثیر زیادی در طرح نهایی دارد اشاره می کنیم:

  • تعداد فونت های محدود

برای فونت های لوگو، تیتر و توضیحات ساک دستی از انواع فونت های ساده ای استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن باشد، اما تنوع فونت ها نباید زیاد باشد زیرا چشم سخت تر به آن ها عادت می کند. به یاد داشته باشید که هدف نوشته، خوانده شدن است و استفاده از چندین نوع فونت مختلف خوانایی متن را کاهش می دهد همچنین انتخاب فونت های محدود باعث می شود یکپارچگی طراحی حفظ شود.

  • استفاده از سایز های مختلف

تغییر اندازه ی فونت یک ابزار موثر برای تاکید بر روی نوشته است. اهمیت این موضوع در مورد انواع ساک دستی به خاطر کاربرد این محصولات تبلیغاتی  بیشتر است. به طور کلی انواع ساک دستی تبلیغاتی به صورت گذرا و به مدت زمان کمی دیده می شود، به همین دلیل سایز و اندازه ی فونت اثر زیادی در قابل خواندن بودن متن بر روی ساک دستی تبلیغاتی دارد. استفاده از رنگ های مختلف می تواند اثر این موضوع را افزایش دهد.

  • فاصله ی بین المان ها

برای پر کردن فضاهای اضافی  در طرح ساک دستی می توان از فاصله ی بین حروف، aligning و متراکم کردن کلمات استفاده کرد. البته باید توجه داشت که فاصله ی بین حروف و کلمات به اندازه ای زیاد نشود که از هم جدا دیده شوند و همچنین زیاد هم در هم  ادغام نشوند  که خوانایی متن کم شود.

  • طراحی ساک دستی تبلیغاتی باید به گونه ای انجام شود که وقتی فردی ساک دستی تبلیغاتی را از دور و برای مدت زمان کوتاه می بیند باز هم تمام پیغامی که میخواهیم انتقال بدهیم را دریافت کند. در عین حال نباید در طراحی، نکات مهم و برجسته فقط اسم و لوگوی شرکت وجود داشته باشد بلکه  باید بیشتر روی مسائلی که برای مشتریان مهم است و به آنها سود می رساند تمرکز کرد. این مساله برای تهیه عکس مربوط به تبلیغی که در نظر دارید بسیار حائز اهمیت است.

منبع: سفارش چاپ آنلاین – چاپ آقا http://www.chapagha.com

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب