مطلب فعلی :

ساعت های رومانسون، ترکیب بی‌نقص ظرافت و زیبایی

رفتن به بالا

ساعت های رومانسون، ترکیب بی‌نقص ظرافت و زیبایی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها

ساعت های رومانسون، ترکیب بی‌نقص ظرافت و زیبایی

تقریباً ۱۰ سال است که ساعت‌های رومانسون جایگاه‌های برتر را در بازار جهانی اشغال کرده‌اند. این شرکت کره‌ای برای اولین بار در سال ۸۸ قرن گذشته محصولاتش را وارد بازار کرد. این برند به لطف مجموعه‌های زیبایی از کالکشنهای مختلف طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به دست آورده است. تمرکز اصلی این برند روی بانوان است، اما مدل‌های مردانه‌ی فراوانی نیز از این برند در بازار موجود هستند. این‌ها ساعت‌هایی ظریف با خطوط صاف هستند که ظرافت و دقت را منعکس می‌کنند.

در ادامه این مقاله به بررسی برند ساعت مچی رومانسون پرداخته شده است.

ویژگی‌های کلی

بسیاری از مدل‌ها توسط طراح مشهور در اروپا، وی جانسون ساخته شده اند. او موفق شد تا کیفیت مواد سازنده محصول را با ظاهری هوشمندانه و جزئیات ظریف همراه کند. موتور ساعت ها سوئیسی است که به عنوان بهترین موتور موجود شناخته می‌شوند. کیفیت و قیمت معقول، ساعت‌های رومانسون را به محصولی محبوب در روسیه تبدیل کرده است. اکثر مدل‌های پیشنهادی تولید کننده سبک کلاسیک دارند اما ساعت‌های کرونوگراف و مد محور آن نیز قابل توجه هستند. این اکسسوری می‌تواند در هر کمدی قرار بگیرد و برای هر مناسبتی استفاده شود. ساعت های رومانسون را می توانید هم اکنون از فروشگاه اشرافی خریداری کنید.

مدل‌های مردانه

ساعت‌های رومانسون (مردانه) با چند کالکشن جذاب شناخته می‌شوند که منحصر به فرد بودنشان آنها را متمایز می‌کند. در ساخت آن‌ها از توسعه‌ی خاصی در زمینه‌ی استفاده‌ی کاربردی از مواد اولیه و طراحی استفاده شده است. متداول‌ترین کالکشن، کالکشن «ادل» با ویژگی‌های ذاتی مردانه و کنترل است. ظاهر زیبا و قابل اعتماد بودن و عدم وجود عوامل تزیینی پر زرق و برق آن را متمایز می‌کند. این ساعت بهترین گزینه برای بیزینسمن‌ها است. بدنه‌ی ساعت می‌تواند مستطیل یا گرد باشد و بند آن از پوست مار یا کروکودیل شبیه سازی شده است. برای دوست داران دستبند نیز، بند‌های استیل با ساختار‌های متنوع ارائه شده‌اند. مدل‌هایی کاملاً یا تقریباً (شماره ها و عقربه ها) طلاکاری شده نیز موجود هستند.

ساعت های رومانسون

بدنه‌ی گرد ظاهری کلاسیک و با اصالت ایجاد می‌کند: زیر صفحه‌ی شیشه‌ای دو شماره وجود دارند (ساعت اصلی و منطقه‌ی زمانی متفاوت). در برخی از مدل‌ها برای ساعت دوم عقربه‌ای جدا طراحی شده است. یکی از مشخصه‌های این شرکت استفاده از اعداد عربی یا رومی با نواری باریک از پایین تا وسط ساعت است.

ساعت‌های کرونوگراف و مکانیکی

این ساعت کرنوگراف رومانسون بدنه‌ای بشکه شکل داشته و برای افراد عالی است. مکانیزم آن کوارتز بوده و یک سرعت سنج، اشاره‌گر تمام وقت و کرنومتر دارد. ساعت‌های مچی کرنوگراف مستطیلی دارای خطی نقطه چین هستند. تیتانیوم در نوع مواد سازنده متفاوت است. «gent automatics» که اکسسوری محبوبی در جهان است، گزینه‌ای زیبا در تناسب با ریتم سبک زندگی مدرن است. کیفیت سوئیسی عالی این ساعت با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد. ساعتهای رومانسون در نوع موتور متفاوت هستند. ساعت‌های مردانه‌ی مکانیکی خودکار که قابل اطمینان بودنشان تضمین شده است.

ویژگی‌های ظاهری منحصر به فرد ساعت های رومانسون

نظرات متفاوتی در مورد ویژگی‌های ظاهری این ساعت‌ها وجود دارند؛ اما دلیل آن موردپسند نبودنش نیست. بلکه به خاطر تنوع گزینه‌ها است. نقد و بررسی‌های برند رومانسون عموماً در طیفی مثبت هستند. برخی کاربران آن را به خاطر طراحی ظاهر هوشمندانه‌اش در رتبه‌ی اول قرار می‌دهند. افرادی که به دنبال دقت و موتوری مورد اطمینان هستند، چیزی که می‌خواهند را در این برند جهانی پیدا می‌کنند. استاندارد سوئیسی این ساعت نه تنها مونتاژ و هوشمندی قطعات را تضمین می‌کند، بلکه عمر کاری طولانی‌ای را نیز تضمین می‌کند. کیفیت اروپایی در کنار شیک بودن ویژگی‌های اصلی ساعت‌های رومانسون هستند.

تولید کنندگان در فرایند توسعه‌ی پویای محصول، فناوری‌های پیشرفته‌ای را در محصولاتشان ارائه کرده‌اند. رومانسون در این رابطه اطمینان میلیون‌ها مصرف کننده را در سراسر جهان جلب کرده است. امروزه شبکه‌ی توزیع محصول در ۸۰ کشور توسعه یافته است. همین شرکت بوده که ساعت‌های مچی با محافظ شیشه‌ای را بنیان گذاری کرده است. شکل هندسی برش آن شبیه به الماس و مشتقاتش است، درست مانند یک الماس!

مدل های زنانه

ساعت‌های زنانه‌ی رومانسون تنوع زیادی دارند. مدل‌ها بر اساس اندازه و نوع بند اتصال‌های فلزی کلاسیک و پیچیده، چرم براق یا مات و انواع دیگر دسته بندی می‌شوند. ویژگی‌های جواهر مانند ساعت به آن ظاهری منحصر به فرد می‌بخشند. هر سال مدل‌های جدیدی رونمایی می‌شوند که با مدل‌های قبلی متفاوت اند. این موضوع استعداد واقعی متخصصان هنر طراحی این برند را نشان می‌دهد. هنگام خرید مدل‌های زنانه‌ی خیره کننده، در کیفیت آن‌ها نیز شکی وجود ندارد. این شرکت به اعتبارش اهمیت می‌دهد این محصولات پرتوقع‌ترین مصرف کننده را نیز راضی می‌کنند. هر خانمی با شغل و علایق متفاوت می‌تواند گزینه‌ای مناسب با استایلش پیدا کند.

خانم‌های شاغل و اهل تجارت، یا طرفدار فشن، همه می‌توانند ساعت مورد پسندشان را پیدا کنند و اکسسوری‌ای که نتیجه‌ی مطالعات کامل متخصصان است، تکمیل کننده‌ی هر کمد لباسی خواهد بود.

طرح‌های تزئینی

قاب این ساعت‌ها از مواد مستحکم تیتانیوم یا استیل ساخته می‌شود. همه چیز به سلیقه و محدوده‌ی قیمت آن بستگی دارد. مهم است که بدانید تمرکز این شرکت روی ارائه‌ی بندهای چرم طبیعی است. حرفه‌ای‌های واقعی در زمینه‌ی طراحی و زیبایی به چند مدل ساعت مختلف نیاز دارند ساعت متفاوت، بسته به زمان و نوع لباس. مطمئنا رومانسون میتواند یکی از آنها باشد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب