مطلب فعلی :

لیست جدید ۱۵ تا از بهترین بازی های تلگرام (گروهی و تک نفره)

رفتن به بالا

لیست جدید ۱۵ تا از بهترین بازی های تلگرام (گروهی و تک نفره)

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
لیست جدید 15 تا از بهترین بازی های تلگرام (گروهی و تک نفره)

لیست جدید ۱۵ تا از بهترین بازی های تلگرام (گروهی و تک نفره)

تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های چند سال اخیر در ایران است که از آن نه تنها به عنوان پیام رسان، بلکه ابزار سرگرمی میتوان استفاده کرد.

🎮 با متنوع شدن فعالیت ربات‌ها و پلتفرم‌های دیگر در تلگرام امروزه می توان بازی‌های مختلف و جذابی را به صورت تک نفره یا گروهی در این برنامه انجام داد. به همین دلیل در این مطلب از کلاسیک وب به بررسی لیست جدید ۱۵ تا از بهترین بازی های تلگرام (گروهی و تک نفره) میپردازیم.

معرفی بهترین بازی های تلگرامی

Introducing the Best Telegram Games

به طور کلی بازی های تلگرامی انلاین و مشخصات هر یک از آنها مطابق جدول زیر است:

نام بازی نوع بازی تعداد بازیکن آدرس ربات
بازی دوز Tic Tac Toe  سرگرمی_ بازی دوز تک نفره، دو نفره @xoBot
بازی کلمه پیچ بازی فکری_ پیدا کردن کلمات دو نفره، گروهی با دوستان یا فرد ناشناس @KalamePich_bot
 بازی چالش اطلاعات بازی هوش- اطلاعات عمومی دو نفره- با دوستان یا فرد ناشناس @hooshrobot
بازی Wordi – Word Game Bot کلمه سازی به انگلیسی دو نفره_ با دوستان یا فرد ناشناس @WordiBot
 بدو بازی ۶ بازی سرگرمی متنوع دو نفره_ گروهی @bodobazibot
بازی کوییزی بازی اطلاعات عمومی دو نفره- با دوستان یا فرد ناشناس @QEasyBot
بازی منچ تلگرام سرگرمی_ منچ گروهی _ دو تا چهار نفره @MenchoolBot
حکم بازی سرگرمی گروهی _ دو تا چهار نفره @hokmbazibot
جرات حقیقت بازی چالشی دو نفره_ گروهی @BgoGameBot
بازی استراتژی جنگ کلمه ساختن کلمات دو نفره_ با فرد ناشناس یا دوستان @WordWar_bot
بازی اسم فامیل اطلاعات عمومی_ سرگرمی دو نفره _ گروهی _ امکان بازی با فرد ناشناس @esm_famil_bot
بازی حدس بزن بازی کلمات تک نفره_ دو نفره_ گروهی @hadsbazanbot
ربات واژه بازی بازی کلمات دو نفره _ گروهی _ امکان بازی با فرد ناشناس @vajebazibot
 بازی مافیا آنلاین بازی چالشی گروهی_ ۹ نفره، ۱۲ نفره @dohat1bot

برخی از ربات‌های تلگرامی مثل gamee@ یا bazihaabot@ نیز شامل چند بازی مختلف میشوند که میتوانید از بین آنها بازی دلخواهتان را پیدا کنید. بنابراین حتی اگر نتوانید موفق به فرستادن اپلیکیشن در تلگرام یا دانلود بازی جدید شوید، میتوانید از طریق همین پیامرسان با دوستانتان بازی کنید و سرگرم شوید.

۱- بازی با ایموجی‌های تلگرام

ایموجی‌های متحرک یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های تلگرام در چند سال اخیر هستند. اما این امکان کمی فراتر از زیبایی ایموجی‌ها است چون شما بوسیله آن‌ها میتوانید بازی‌های جالبی را با دوستانتان انجام دهید. با ارسال برخی از شکلک‌های دسته Activity شما میتوانید شانستان را برای یک بازی جدید امتحان کنید. خوشبختانه برای انجام اینکار نیاز به هیچ رباتی ندارید. تنها لازم است ایموجی‌های مشخصی را برای یکدیگر بفرستید و شانستان را برای هر کدام امتحان کنید تا ببینید کدامیک برنده بازی هستید. در تصویر زیر ایموجی‌هایی که میتوانید با استفاده از آنها بازی دونفره انجام دهید را نشان داده‌ایم.

بازی با ایموجی‌های تلگرام

ایموجی‌هایی مثل تاس، توپ فوتبال، توپ بسکتبال، بولینگ یا دارت هر بار به صورت رندم به یک شکل خاص نمایش داده میشوند. بنابراین هر بار که ایموجی بولینگ را برای دوستتان بفرستید، توپ به تعداد متفاوت و رندمی از موانع برخورد میکند. پس هر کس که بتواند تعداد بیشتری از موانع را بزند، برنده است. یا هر کس که بتواند با فرستادن ایموجی تاس زودتر به عدد ۶ برسد برنده خواهد بود. با زدن بر روی ایموجی‌های مشخص شده، پیامی به شما نمایش داده خواهد شد که باز زدن Send شما میتوانید آن را مجدد ارسال کنید و نتیجه را ببینید. در صورتی که این قابلیت برای شما فعال نیست، تلگرامتان را بروز رسانی کنید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره
  • بدون نیاز به ربات
  • سرگرمی

بازی با ایموجی‌ها در تلگرام

۲- بازی دوز Tic Tac Toe

یکی از کارهای جذابی دیگری که میتوانید به صورت تک نفره یا با دوستانتان انجام دهید، استفاده از ربات بازی تلگرام دوز است. با ربات تلگرامی Tic Tac Toe  پس از زدن دکمه استارت و تنظیم زبان (Language) روی فارسی، مشخص کنید که آیا تمایل به بازی کردن با دوست یا خود ربات را دارید. شما حتی میتوانید درجه سختی بازی را هم مشخص کنید و در بخش آمار نتیجه بازی‌ها را ببینید.

ویژگی‌های بازی

  • تک نفره – دونفره
  • سرگرمی – بازی دوز در تلگرام
  • نام ربات: @xoBot

ربات بازی تلگرام دوز

۳- بازی کلمه پیچ

اگر به بازی با کلمات علاقه دارید و میتوانید کلمات را بر اساس حروف حدس بزنید، کلمه پیچ را امتحان کنید. در این بازی شما باید کلمات را بر اساس حروف داده شده پیدا کنید و به نوعی یک جدول ساده را حل کنید. هر کلمه با پیدا شدن از جدول  حذف میشود و با اینکار امتیاز بیشتری بگیرید. کلمه پیچ یک بازی چند نفره است و شما میتوانید آن را با دوستتان، افراد ناشناس یا در گروه‌های تلگرامی به صورت چند نفره نیز انجام دهید.

ویژگی‌های بازی

  • چند نفره با دوستان، فرد ناشناس یا گروهی
  • بازی فکری_ پیدا کردن کلمات
  • نام ربات: @KalamePich_bot

ربات بازی تلگرامی کلمه پیچ

۴- بازی چالش اطلاعات

اگر اطلاعات عمومی بالایی دارید یا به بازی‌های هوش علاقه‌مند هستید، چالش اطلاعات یکی از بازی‌های جذاب تلگرامی برای شما خواهد بود. در این ربات میتوانید با یک فرد ناشناس یا با دوستانتان بازی کنید و سطح سوالات را از طیف آسان تا سخت یا درهم انتخاب کنید. در پایان میتوانید سکه یا رتبه بگیرید و حتی یک لیگ بسازید. شرکت در این بازی قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود.

ویژگی‌های بازی

  • دونفره- با دوستان یا فرد ناشناس
  • بازی هوش- اطلاعات عمومی
  • نام ربات: @hooshrobot

بازی چالش اطلاعات در تلگرام

۵- بازی Wordi – Word Game Bot

اگر سطح اطلاعات عمومی بالایی از زبان دارید و دوست دارید دامنه لغاتتان را گسترده‌تر کنید، Wordi – Word Game Bot یکی از بازی‌هایی است که شاید برای شما جذاب باشد. شما میتوانید این بازی را با دوستانتان یا با بازیکن‌های ناشناس انجام دهید. روش بازی به این صورت است که شما باید با استفاده از حروف انگلیسی انتخاب شده کلمات معنی دار بسازید. هر کدام از افراد که بتواند کلمات بیشتری بسازد و امتیاز بیشتری دریافت کند برنده است. شما برای این بازی ۵ دقیقه فرصت دارید تا کلمات را پیدا کنید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره با دوستان یا فرد ناشناس
  • کلمه سازی به انگلیسی
  • نام ربات: @WordiBot

بازی Wordi - Word Game Bot

۶- ربات بدو بازی

بدو بازی یکی از ربات بازی تلگرام دونفره و گروهی است که شما میتوانید با آن بازی‌هایی همچون نقطه بازی، XO ، تیکو، جمشید، مین روب و گیربازار را انجام دهید. این ربات ایرانی شامل ۶ بازی متنوع و جذاب است که به شما امکان بازی گروهی یا دو نفره با دوستانتان را میدهد. بنابراین اگر به دنبال پیدا کردن چند بازی مختلف در یک ربات هستید، میتوانید با استفاده و فعالسازی این ربات اطلاعات مربوط به هر بازی را بخوانید و از آنها استفاده کنید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره گروهی
  • شامل ۶ بازی متفاوت
  • نام ربات: @bodobazibot

بهترین بازی های تلگرام

۷-  بازی کوییزی

اگر به دنبال ربات بازی تلگرام اطلاعات عمومی هستید، قطعا بازی کوییزی یکی از ربات‌های پیشنهادی ما به شما است. شما میتوانید با دوستانتان یا افراد ناشناس همبازی شوید تا به سوالات چالشی و اطلاعات عمومی پاسخ دهید. دسته بندی‌های مختلفی مثل جغرافیا، اطلاعات عمومی، علم و تکنولوژی، سرگرمی و… وجود دارد که بر اساس آن میتوانید با افراد مسابقه دهید و سرگرم شوید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره – با دوستان یا فرد ناشناس
  • بازی اطلاعات عمومی
  • نام ربات: @QEasyBot

ربات بازی تلگرام سوالات

۸- بازی منچ تلگرام

یکی از بهترین بازی های تلگرام که میتوانید آن را به صورت دو تا چهار نفره انجام دهید، منچ است. ربات منچول که به عنوان یک ربات بازی چند نفره در تلگرام شناخته میشود یکی از جالب‌ترین ربات‌ها در این اپلیکیشن است. برای شروع بازی پس از جستجوی نام ربات و عضویت، دوستانتان را اضافه و بازی را شروع کنید. ربات بازی منچ تلگرام میتواند برای گروه‌های دوستانه هم گزینه بسیار خوب و مفرحی باشد.

ویژگی‌های بازی

  • گروهی _ دو تا چهار نفره
  • سرگرمی – منچ
  • نام ربات: @MenchoolBot

ربات بازی منچ در تلگرام

۹-  حکم بازی

بدون شک یکی از بازی های چالشی تلگرام، حکم است. خوشبختانه در این بازی میتوانید با هر تعداد از افرادی که میخواهید بازی کنید یا آن را در چت‌ها گروهی بازی کنید. شما میتوانید پس از زدن گزینه بازی با دوستان از بین گزینه‌ها حکم دو نفره یا چهار نفره را انتخاب کنید. بعد از مشخص شدن افراد و اعلام آمادگی آن‌ها، میتوانید در صورت نیاز روش و دستور بازی را بخوانید و شروع کنید.

ویژگی‌های بازی

  • گروهی _ دو تا چهار نفره
  • سرگرمی _ حکم
  • نام ربات: @hokmbazibot

ربات بازی حکم در تلگرام

اگر خواستید برای بازی حکم در تلگرام از ربات دیگری استفاده کنید، میتوانید telehokmbot@ را در نظر داشته باشید.

۱۰- ربات جرات حقیقت

ربات بازی تلگرام جرات حقیقت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دونفره یا گروهی محسوب میشود. در این ربات‌ها شما و همبازیتان میتوانید از بین دو گزینه جرات و حقیقت یکی از آنها را انتخاب کنید و منتظر سوال رندم ربات بمانید. شما میتوانید نوع سوالات را نیز مشخص کنید و سپس آن را داخل گروه یا صفحه چت فرد موردنظر بفرستید. سپس با عضو شدن در کانال‌ها و زدن گزینه عضو شدم میتوانید آمادگی خودتان را برای شروع بازی اعلام کنید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره_ گروهی
  • جرات حقیقت
  • نام ربات: @BgoGameBot

ربات بازی تلگرام جرات حقیقت

۱۱- بازی استراتژی جنگ کلمه

یکی دیگر از بهترین بازی های تلگرام که در عین حال میتواند جذاب و هیجان انگیز باشد، استراتژی جنگ کلمه است. این بازی به صورت دو نفره یا گروهی است و هر بازیکن یک قلعه مشخص داد که میتواند با ساختن کلمات بیشتر با حروف معین شده قلمروی خودش را گسترش دهد. این حروف باید نزدیک به قلمرو باشند تا تبدیل به امتیازات شما شوند.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره با فرد ناشناس
  • ساختن کلمات
  • نام ربات: @WordWar_bot

بهترین بازی های تلگرام

۱۲- بازی اسم فامیل

بدون شک مناسب‌ترین ربات بازی تلگرام برای گروه اسم فامیل است. این بازی دوستانه قدیمی طرفداران بسیار زیادی دارد و شما حالا میتوانید از آن برای سرگرم شدن با دوستانتان استفاده کنید. علاوه بر آن شما میتوانید حتی با حریفان شانسی‌ هم بازی کنید. اما ابتدا لازم است در کانال اسپانسرها عضو شوید و سپس بازی را شروع کنید. به محض مشخص شدن حرف، جواب را بنویسید و در صورتی که یکی از جواب‌ها را نمیدانید، گزینه نمیدانم را برای دیدن سوال بعدی بزنید. به خاطر داشته باشید که به محض تمام شدن پاسخ یکی از بازیکن‌ها مسابقه تمام میشود. اسم فامیل یکی از بازی های تلگرام دونفره و گروهی است که حتما باید آن را امتحان کنید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره _ گروهی _ امکان بازی با فرد ناشناس
  • اسم فامیل _ سرگرمی
  • نام ربات: @esm_famil_bot

ربات اسم فامیل تلگرام و بازی گروهی

۱۳- بازی حدس بزن

اگر اطلاعات عمومی بالایی دارید یا دوست دارید با افراد جدید بازی‌های چالشی انجام دهید، میتوانید بازی حدس بزن را امتحان کنید. این ربات بازی تلگرام گروهی میتواند به صورت جمع دوستانه، با افراد ناشناس یا حتی تک نفره استفاده شود. شما باید بر اساس حروف داده شده و سوال مشخص، کلمه درست را حدس بزنید و امتیاز کسب کنید. هر فرد که امتیاز بیشتری دریافت کند برنده است.

ویژگی‌های بازی‏

  • تک نفره_ دونفره_ گروهی
  • بازی کلمات
  • نام ربات: @hadsbazanbot

بهترین بازی های تلگرام حدس بازی

۱۴- ربات واژه بازی

یکی دیگر از بازی‌های چالشی در زمینه پیدا کردن کلمات، واژه بازی است. شما میتوانید این بازی را هم به صورت گروهی، دو نفره یا حریف ناشناس انجام دهید. با شروع شدن مسابقه شما میتوانید روی دکمه سوال بزنید و بر اساس پرسش مطرح شده با استفاده از حروف، کلمه درست را بسازید. در صورت نیاز سوالات را رد کنید تا با جواب دادن به باقی سوالات امتیاز بیشتری بگیرید.

ویژگی‌های بازی

  • دو نفره _ گروهی _ امکان بازی با فرد ناشناس
  • بازی با کلمات
  • نام ربات: @vajebazibot

ربات واژه بازی تلگرام

۱۵- بازی مافیا آنلاین

یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم کننده گروهی در تلگرام مافیا است. این بازی برای جمع‌های ۹ تا ۱۲ نفره مناسب است و شما میتوانید در گروه‌های تلگرامی با راه اندازی مافیا اوقات خوبی را در کنار دوستانتان داشته باشید. افراد گروه پس از پیوستن به بازی میتوانند بر اساس تعداد، نقش بگیرند و با انجام آن امتیاز دریافت کنند. سناریوهای مختلفی برای این بازی تعریف شده است که بر اساس سطح بازیکنان برای آنها تعریف میشود.

ویژگی‌های بازی

  • گروهی ۹ نفره، ۱۲ نفره
  • بازی چالشی مافیا
  • نام ربات: @dohat1bot

ربات بازی مافیا در تلگرام

سوالات متداول

بازی های تلگرام که پول میده کدام است؟

اگر علاوه بر بازی کردن، قصد درآمدزایی از طریق تلگرام را نیز داری، میتوانید با انجام برخی از بازی‌ها نات کوین دریافت کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی بهترین بازی های تلگرام مانند اسم فامیل، منچ، مافیا، بازی با کلمات، اطلاعات عمومی و … به شما کمک کنیم تا بتوانید از قابلیت‌های تفریحی تلگرام نیز استفاده کنید. برخی از بازی‌ها را میتوانید به صورت تک نفره، با دوستانتان، افراد ناشناس یا به شکل گروهی استفاده کنید بنابراین هیچ محدودیتی از بابت همبازی نخواهید داشت.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا تا به حال با استفاده از ربات‌های تلگرام بازی کرده‌اید؟ به نظر شما کدامیک از بازی های تلگرامی گروهی معرفی شده در این مطلب جالب و سرگرم کننده تر است؟ اگر شما هم بازی جدید دیگری می شناسید یا تجربه‌ای در زمینه بازی کردن در این برنامه دارید، لطفا آن را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب