مطلب فعلی :

مرکز خرید محصولات اپل در تهران کجاست؟

رفتن به بالا

مرکز خرید محصولات اپل در تهران کجاست؟

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها

مرکز خرید محصولات اپل در تهران کجاست؟

مهم تر از محصولی که قصد دارید برای خود خریداری کنید، مرکزی است که انتخاب می کنید.

این مسئله زمانی مهم تر می شود که بخواهید محصولات شرکت اپل را خریداری کنید که هیچ نمایندگی رسمی در داخل کشور ندارد. بسیاری از شرکت ها در ایران چنین عنوان می کنند که نمایندگی رسمی اپل در داخل کشور هستند ولی باید بگوییم ما در داخل، تنها وارد کننده داریم ولی اپل هیچ نماینده ای در ایران ندارد.

بهترین محصولات اپل برای خرید

شرکت اپل محصولات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بر اساس نیازی که دارند، بهترین مورد را خریداری کنند. از نظر کارشناسان، خرید مک بوک بیشترین بازدهی را به همراه داشته و می توانید با استفاده بهینه از آن ها تمامی کارهای سیستمی خود را انجام دهید. فارغ از اینکه قصد خرید مک بوک پرو و یا ایر را دارید، باید مولفه های متعددی را در نظر داشته باشید که مهم ترین آنها انتخاب یک مرکز بسیار معتبر است. حالا با شما نگاهی به بهترین مراکز فروش مک بوک می اندازیم؛

مراکزی که باید برای خرید مک بوک به آنجا مراجعه کرد

به صورت سنتی در تهران دو مرکز اصلی برای فروش مک بوک ها وجود دارد که بازار رضا واقع در چهار راه ولیعصر اولین مرکز و بازار پایتخت نیز دومین جایی هست که محصولات معتبر را به فروش می رساند. ولی در طی چند سال اخیر علاوه بر این مراکز چند بخش دیگر نیز معرفی شده است که با هم به بررسی تمامی مراکز پرداخته و کمک می کنیم بهترین فروشنده را برای خرید مک بوک داشته باشید.

ایران مک بوک

اولین وارد کننده مک بوک در داخل ایران است که ابتدا کار خود را از پاساژ رضا در چهار راه ولیعصر شروع کرد و بعد از مدتی که به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت ها در این عرصه شناخته شد، شعبه دوم خود را نیز در پاساژ پایتخت واقع در خیابان میرداماد باز کرد. شرکت ایران مک بوک که در طی سالها به عنوان یکی از اصلی ترین واردکنندگان محصولات اپل شناخته می شود، در عرضه اینترنتی نیز فعالیت بسیار زیادی داشته و به شما این امکان را می دهد از طریق سایت نیز خرید مک بوک را عملی کنید. در این مرکز به روزترین مک بوک ها با قیمت مناسب عرضه می شود.

الماس پایتخت

یکی دیگر از مراکز فروش مک بوک که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ به صورت تخصصی در پاساژ پایتخت آغاز نمود و در بحث تعمیرات نیز فعال است. این مرکز نیز همانند ایران مک بوک در تلاش است بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهد. ولی بیشتر به عنوان عرضه کننده محصولات اپل به حساب می آید. اگر قصد دارید خرید مک بوک داشته باشید، از وب سایت و یا مغازه حضوری این شرکت نیز استعلام قیمت داشته باشید.

اپل استور چارسو

اپل استور چارسو بر خلاف بخش هایی که پیش از این معرفی کردیم، برای خرید مک بوک مناسب نیست و بیشتر بر روی فروش آیفون و محصولات مرتبط به گوشی تمرکز دارد. در صورتی که قصد دارید لوازم جانبی آیفون و یا خود گوشی را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم به این مرکز نگاهی انداخته و قیمت های آن ها را نیز استعلام بگیرید. نکته ای که در مورد این شرکت وجود دارد ارائه گوشی های خاص و به روز است که سبب شده نسبت به رقباء خود تا حد زیادی متمایز شود.

اپل استور شرق تهران

یکی از شرکت هایی که در بحث فروش مک بوک و آیفون فعال است. این شرکت که به صورت آنلاین و حضوری محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، به عنوان یکی از عرضه کننده های معتبر در شرق تهران معرفی می شود که در تهران پارس فعالیت خود را دنبال می کند. اگر قصد دارید خرید مک بوک و یا آیفون داشته باشید، این مرکز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما در نظر گرفته شود که از نظر قیمتی تا حد زیادی توانسته با شرکت های دیگر نیز رقابت کند. با وجود اینکه اپل استور شرق تهران بیشتر گوشی های آیفون را به فروش می رساند، ولی برای خرید مک بوک دست دوم و آک نیز می تواند شرکت خوبی در نظر گرفته شود.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب