مطلب فعلی :

معرفی بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران از نظر استخربلیط

رفتن به بالا

معرفی بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران از نظر استخربلیط

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران از نظر استخربلیط

معرفی بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران از نظر استخربلیط

اگر به دنبال سرگرمی یا اوقات فراغت هیجان انگیز آخر هفته هستید، بازدید از پارک های آبی بهترین گزینه برای شماست چرا که با رفتن به این پارک های آبی همچون استخر دانش کرج, پارک ساحلی آفتاب و…می توانید روزی فراموش نشدنی داشته باشید و از هر لحظه از زندگی خود نهایت را لذت ببرید. بنابراین به شما توصیه می کنیم ابتدا بهترین پارک های آبی ایران را بشناسید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در حال حاضر هر یک از شهرها یا استان های کشورمان دارای چندین پارک آبی منحصر به فرد هستند اما در بین گزینه های موجود، برخی از این پارک ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و از امکانات بهتری نیز برخوردارند. پس اگر شما نیز می خواهید با کامل ترین و جذاب ترین پارک های آبی ایران آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بزرگترین و بهترین پارک های آبی ایران

این روزها در اکثر شهرهای ایران، علاوه بر دیدنی ها یا مکان های دیدنی تاریخی، می توانید از پارک های آبی بسیاری نیز دیدن کنید و از وجود ورزش های آبی و فعالیت های تابستانی لذت ببرید. البته به خاطر داشته باشید که انتخاب یک پارک آبی ایده آل در میان گزینه های متعدد کار ساده ای نبوده و به همین منظور سعی داریم معروف ترین و بهترین پارک های آبی ایران را به شما معرفی کنیم.

  • پارک آبی ائل گلی تبریز

اگر روزی به شهر زیبای تبریز سفر کردید، رفتن به پارک آبی ائل گلی تبریز را از دست ندهید چرا که این پارک آبی معروف دارای امکانات بسیار عالی بوده و به همین دلیل می تواند لذت سفر شما را چند برابر کند. این پارک آبی دارای رودخانه مصنوعی به طول ۱۷۰ متر و فضای بازی مجزا برای کودکان بوده و از دیگر امکانات رفاهی مطلوب این مجموعه می توان به مه سرد، استخر موج بلند، استخر موج سواری، رعد و برق، تونل وحشت، پرده باران در ورودی تونل، سونا، بوفه و جکوزی اشاره کرد.

  • پارک آبی آریا موج البرز

نمونه دیگری از جذاب ترین پارک های آبی ایران را در شهر البرز می توانید مشاهده کنید که این پارک آبی شگفت انگیز آریا موج دارای امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی برای افراد در سنین مختلف بوده و کسانی که به آنجا می روند می توانند از آموزش شنا، سرسره آبی، سونای بخار، رودخانه های خروشان، سونای خشک، آب درمانی و ماساژ لذت ببرند. این پارک آبی حداکثر ظرفیت ۱۵۰ نفر را در روز دارد و فضای بسیار دلنشینی را برای شما رقم می زند. شما عزیزان می توانید با خرید بلیط پارک آبی آریا موج البرز از استخربلیط, حدود یک ساعت و نیم در آنجا به تفریح ​​بپردازید و وقت خود را به بهترین نحو سپری کنید.

  • پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد نیز یکی از مدرن ترین مجموعه های آبی مشهد بوده که این پارک آبی به سه قسمت پارک آبی مردانه، زنانه و VIP تقسیم می شود. بیشترین تعداد سرسره را می توان در پارک آبی آقایون پیدا کرد و این مجموعه شامل سرسره سقوط آزاد به ارتفاع ۲۰ متر، سرسره دوتایی، سرسره مارپیچ، استخر غواصی، سرسره آهسته، حفره فضایی، رودخانه ۱۷۰ متری، استخر موج، آبشار خروشان به ارتفاع بیش از ۱۸ متر می باشد. پارک ساحلی آفتاب مشهد توسط پیشرفته ترین سیستم نظافت و ضد عفونی یا همان OZONE نظافت می شود و از این باین نیازی به نگرانی ندارید. در قسمت VIP نیز می توانید از امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر، استخر نمک دریایی، غار نمک، سونای بخار و خشک، جکوزی، چایخانه سنتی، حمام سنتی و … دیدن کرده و این مجموعه رستوران و فست فود آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

  • استخر دانش کرج

یکی از مراکز تفریحی شهر البرز استخر دانش کرج است که سال هاست پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به تفریح ​​بی شماری می باشد. این مرکز تفریحی با پارک آبی و استخر در سال ۱۳۹۲ در شهر کرج افتتاح گردید که مساحت استخر دانش کرج حدود ۲۴۰۰۰ متر مربع بوده و تمامی تجهیزات و امکانات منحصربفرد در این مجموعه آبی برای بهره مندی مشتریان ساخته و قرار داده شده است. اگر شما هم به دنبال چنین مرکز تفریحی هستید، توصیه ما خرید بلیط پارک آبی دانش کرج از سایت استخربلیط است چرا که تخفیف های بی نظیری را برای شما مهمانان عزیز تدارک دیده اند.

استخر دانش کرج

سخن پایانی

در این محتوا از سایت خواستیم شما عزیزان را با بهترین پارک آبی ایران آشما کنیم که در این میان تنها تعداد معدودی از آن ها را برای شما به صورت مفصل توضیح دادیم. اگر می خواهید اقدام به تهیه بلیط برای مراجعه به یکی از این پارک های آبی کنید, می توانید از مرجع اصی استخربلیط به نشانی اینترنتی https://www.estakhrbilit.com/ مراجعه کرده و بلیط خود را با تخفیف مناسب خریداری نمائید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب