مطلب فعلی :

معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه زلزله نگار برای آیفون

رفتن به بالا

معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه زلزله نگار برای آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی و دانلود 11 تا از بهترین برنامه زلزله نگار برای آیفون

معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه زلزله نگار برای آیفون

یکی از اتفاقات طبیعی که هر از چند گاهی همه ما را غافلگیر می‌کند، زلزله 🌎 است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در مناطق زلزله‌خیز زندگی می‌کنید، داشتن یک برنامه زلزله نگار روی تلفن همراتان ضروری است. با استفاده از این برنامه‌ها شما می‌توانید فعالیت‌های لرزه‌ای زمین را مشاهده کرده و هشدارهایی دریافت کنید. ما در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه زلزله نگار برای آیفون خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

دانلود برنامه زلزله نگار برای گوشی آیفون

Download Earthquake Tracking Apps for iPhone

شاید در گذشته برای اطلاع از اخبار زلزله باید ساعت‌ ها منتظر پخش آن در تلویزیون می‌ماندیم. یا اصلاً از هیچ طریقی نمیتوانستیم فعالیت‌های لرزه‌ای را در اطراف محل زندگی‌مان شناسایی کنیم. اما خوشبختانه در حال حاضر و با پیشرفت همه‌گیر تکنولوژی، پیگیری زلزله‌های سراسر جهان به راحتی انجام می‌شود. برای این کار شما تنها نیاز به یک برنامه زلزله نگار آیفون دارید.

برنامه‌های معرفی شده در ادامه را میتوانید از اپ استور یا سرویس‌های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه آلارم زلزله آیفون QuakeFeed

می‌توان گفت این برنامه بهترین برنامه برای هشدار زلزله در لیست پیش رو است. وقتی برنامه را نصب و اجرا کنید، در صفحه اول لیستی از زلزله‌های اخیر سراسر جهان را خواهید دید. این زلزله‌ها با توجه به تاریخ به وقوع پیوستن آنان، مرتب شده‌اند. اما شما می‌توانید با قابلیت مرتب سازی برنامه، زلزله‌ها را بر اساس عمق، فاصله و بزرگی آنان مرتب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید منطقه‌ای را مشخص کرده و برنامه هنگام وقوع زلزله در آن منطقه به شما هشدار دهد. از قابلیت‌های دیگر برنامه QuakeFeed، پیگیری آتش سوزی‌های جنگلی است. این قابلیت در نسخه پولی برنامه قابل مشاهده است.

برنامه هشدار زلزله برای ایفون QuakeFeed

اپلیکیشن زلزله نگار آیفون MyShake

این برنامه زلزله نگار ایفون توسط دانشگاه برکلی کالیفرنیا ساخته شده است. برنامه MyShake از سیستم ShakeAlert سازمان زمین شناسی ایالات متحده استفاده می‌کند. در هنگام وقوع زلزله هشدار صوتی بلندی از طرف برنامه با مضمون “Drop, cover, and hold on” به شما داده می‌شود. حتی در زمانی که تلفن همراهتان بی‌صدا یا در حالت فوکوس است، باید انتظار این هشدار را داشته باشید.

اپلیکیشن زلزله نگار برای گوشی های ایفون MyShake

برنامه زلزله نگار آیفون My Earthquake Alerts & Feed

این برنامه نیز دارای سرویسی خبری بوده که زلزله‌های اخیر در سراسر جهان را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از این برنامه زلزله سنج آیفون شما حتی می‌توانید زلزله‌های مربوط به تاریخ‌های گذشته را نیز جستجو و با توجه به منطقه و بزرگی مرتب کنید. برنامه My Earthquake Alerts & Feed نقشه‌ای دارد که با توجه به آن می‌توانید خطوط گسل را شناسایی کنید. نسخه پرو این برنامه از ساعت‌های هوشمند اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه هشدار زلزله برای ایفون

برنامه لرزه نگار EarthQuake+

شاید بتوان این برنامه را یکی از ساده‌ترین برنامه‌های زلزله نگار در نظر گرفت. برنامه EarthQuake+ لیستی از زمین لرزه‌های اخیر را به شما نمایش داده و شما می‌توانید با ضربه زدن روی هر کدام یک از آنان، اطلاعات کامل مربوط به آن را دریافت کنید. این برنامه از ساعت‌های هوشمند اپل پشتیبانی کرده و شما می‌توانید هشدارهایی سفارشی را برای نمایش روی اپل واچتان تنظیم کنید.

برنامه لرزه نگار آیفون EarthQuake+

برنامه زلزله نگار آی او اس Earthquakes – Latest & Alert

وقتی این برنامه را نصب کردید، از شما خواسته می‌شود که از بین ۲۲ منبع مختلف لرزه نگاری همچون سازمان زمین شناسی ایالات متحده و موارد دیگر، یک مورد را انتخاب کنید. صفحه اول این برنامه را می‌توانید با توجه به حداکثر بزرگی، منطقه و تاریخ به وقوع پیوستن زلزله فیلتر کنید. برنامه زلزله نگار آیفون از سرویس نقشه خود اپل برای نشان دادن مکان و نماهای مختلف استفاده می‌کند. اگر به دنبال ردیاب زلزله خوب هستید، Earthquakes – Latest & Alert می‌تواند گزینه‌ای عالی محسوب شود.

برنامه الارم زلزله برای گوشی های ایفون

اپلیکیشن زلزله نگار LastQuake

این مورد یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های زلزله نگار بوده، اما دارای دقت فوق العاده زیادی است. برنامه به شما تاریخ، زمان، مکان و منطقه دقیق هر فعالیت لرزه‌ای را نشان می‌دهد. حتی دارای نقشه‌ای بوده که نشان می‌دهد کدام مناطق بیش‌تر تحت تأثیر زلزله قرار گرفته‌اند. از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌توانیم به بخش Near Me موجود در آن اشاره کنیم. این بخش به شما می‌گوید که آیا اخیراً در مناطق نزدیک به شما زلزله‌ای رخ داده است یا نه. LastQuake همچنین دارای نکاتی ایمنی در هنگام وقوع زلزله یا سونامی بوده و شما می‌توانید تجربه خود از زلزله‌ای را که به تازگی رخ داده است، در آن ثبت کنید.

هشدار زلزله در گوشی ایفون با برنامه های کاربردی

برنامه آیفون Earthquake+ Alerts, Map & Info

برنامه Earthquake+ Alerts, Map & Info نیز لیستی از زلزله‌های اخیر را به شما نشان می‌دهد. اما با این تفاوت که شما با ضربه زدن روی هر یک از آنان می‌توانید ببینید چند نفر گفته‌اند که این زلزله را احساس کرده‌اند. از قابلیت‌های دیگر این برنامه باید به اطلاعات سونامی، هشدارهای منطقه‌ای و فیلترهای دقیق برای سفارشی سازی اشاره کنیم.

برنامه آیفون Earthquake+ Alerts, Map & Info

اپلیکیشن زلزله نگار ایفون Earthquake: American Red Cross

این برنامه زلزله نگار آیفون علاوه بر هشدار دادن در رابطه با زمین لرزه‌ها، دارای آموزش‌هایی با آزمون‌هایی سرگرم کننده نیز است. برنامه Earthquake: American Red Cross به شما آموزش می‌دهد که قبل از وقوع زلزله برای رسیدن به مکان‌های امن و پناهگاه باید چه فعالیت‌هایی را انجام دهید.

نمایی از فضای داخلی اپلیکیشن زلزله نگار ایفون Earthquake: American Red Cross

برنامه زلزله نگار Tremor Tracker

با این برنامه زلزله نگار iOS، شما متوجه شوید که آیا زمین لرزه‌های زیادی در اطراف شما وجود دارد یا آنان در کجا در حال وقوع هستند. برنامه Tremor Tracker تصویری از کره زمین را در اختیارتان قرار می‌دهد که به وسیله چرخاندن آن می‌توانید متوجه شوید چه اتفاقاتی در روی زمین در حال وقوع هستند.

نمایی از نقشه سیاره زمین در برنامه Tremor Tracker

برنامه الارم زلزله آیفون Earthquake Network

این برنامه دارای قابلیت هشدار در زمان وقوع زلزله برای اکثر کشورهای جهان است. در این برنامه زلزله سنج آیفون شما می‌توانید هرگونه فعالیت‌های لرزه‌ای را گزارش کرده که برنامه در سیستم خود ذخیره کند. همچنین با استفاده از چت روم موجود در برنامه می‌توانید به تبادل اطلاعات با سایر افراد در هنگام وقوع زلزله بپردازید. برنامه Earthquake Network مدعی است که تنها سیستم هشدار زلزله‌ای بوده که می‌تواند قبل از وقوع آن به شما هشدار دهد. کاربران این برنامه می‌توانند در صورت شناسایی زلزله، پیام‌ها یا ایمیل‌هایی را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

فضای داخلی برنامه الارم زلزله ایفون Earthquake Network

دانلود برنامه زلزله نگار برای آیفون Volcanoes & Earthquakes

همان‌طور که از نام برنامه Volcanoes & Earthquakes پیداست، این برنامه اطلاعات مفیدی درباره آتشفشان‌ها نیز در اختیارتان قرار خواهد داد. این برنامه زلزله نگاری ایفون اطلاعات خود را از بیش‌تر از ۲۵ منبع از جمله سازمان زمین شناسی ایالات متحده دریافت می‌کند. با استفاده از آن شما می‌توانید از اخبار مربوط به زلزله‌ها و آتشفشان‌ها، هشدارهای قبلی و توصیه‌های مختلف باخبر شوید.

قسمت های مختلف برنامه زلزله نگار ایفون Volcanoes & Earthquakes

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مقاله سعی شد لیستی از بهترین برنامه زلزله نگاری ایفون مورد بررسی قرار گیرد. با استفاده از برنامه‌های گفته شده در بالا می‌توانید اخبار زلزله سراسر جهان را دنبال کنید. اگر تا به حال تجربه کار با این برنامه‌ها را داشته‌اید. می‌توانید تجربه خود را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب