مطلب فعلی :

معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون

رفتن به بالا

معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون

معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون

اگر جز افرادی هستید که به شنیدن پادکست علاقه دارید، 🎙️ می‌توانید برنامه‌های مخصوص آن را روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون میپردازیم.

دانلود برنامه های پادکست برای آیفون و اندروید

?The Best Podcast Apps for Android and iOS

برنامه های مختلفی برای شنیدن پادکست و ساخت آن وجود دارد. کاربران اندروید و آیفون می توانند از برنامه های متنوعی در این زمینه استفاده کنند. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی بهترین برنامه های پادکست آیفون و اندروید می پردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین نرم افزار پادکست اندروید و آیفون: Pocket Casts

بهترین نرم افزار پادکست اندروید

از برنامه های پادکست برای آیفون و اندروید Pocket Casts است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد. با این برنامه می‌توانید هم پادکست درست کنید و هم بشنوید. افکت های صوتی، قابلیت زمان گذاری برای دانلود، امکان همگام سازی کاربری بین اندروید و آیفون از جمله قابلیت های این برنامه است. این برنامه با Chromecast و Android Auto هم همگام است. تمامی اطلاعات نیز در فضای ابری ذخیره می شوند تا در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آنان را از دست ندهید.

بهترین اپلیکیشن پادکست اندروید و آیفون: Spotify

بهترین نرم افزار پادکست اندروید

Spotify از دیگر برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون است. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و برای همین استفاده از آن آسان است. کافی است اسم پادکست مدنظر خود را سرچ کنید و آن را پیدا کنید. این برنامه قابلیت های زیادی دارد. به راحتی می‌توانید سرعت پخش را تغییر دهید. تایمر خواب بگذارید. پادکست ها را دانلود کنید و… . این برنامه دو بخش رایگان و اشتراکی دارد.

دانلود گوگل پادکست اندروید و آیفون

بهترین نرم افزار پادکست اندروید

نرم افزار پادکست اندروید و آیفون Google Podcasts نیز گزینه مناسبی است. این برنامه حجم کمی دارد و به راحتی می توانید در آن پادکست های مختلفی را پیدا کنید. از ویژگی های مثبت این برنامه این است که بر اساس علاقه شما پادکست های جدیدی را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید برای این برنامه تایمر خواب بگذارید. سرعت پخش را تغییر دهید. اپیزودها را دانلود کنید و… .

بهترین برنامه پادکست برای آیفون و اندروید Stitcher

بهترین برنامه پادکست برای آیفون

Stitcher از دیگر برنامه های پادکست برای اندروید و آیفون است. این برنامه رایگان است. جالب است بدانید که شما می توانید پادکست های مورد علاقه خود را به هم متصل کنید و بدون گشتن مداوم بین پادکست ها همه آن ها را پشت سر هم گوش کنید. این برنامه پادکست های مشابه مواردی را که گوش می‌کنید، به شما پیشنهاد می کند.

دانلود برنامه Castbox برای آیفون و اندروید

بهترین برنامه پادکست برای آیفون

کست باکس برنامه پادکست برای اندروید و آیفون است. این برنامه میلیون ها پادکست دارد. رابط کاربری آن ساده و مینیمال است. به همین دلیل استفاده از آن بسیار ساده است. در بخش Network می توانید پادکست های مختلف مثل BBC، NPR، TED و… را پیدا کنید. شما می توانید سرعت پخش را عوض کنید. اپیزودها را دانلود کنید. صدا را تغییر دهید و… . بخش حذف سکوت نیز موجود است که موجب می شود پادکست سریع‌تر پخش شود.

بهترین اپ پادکست اندروید و آیفون: Podbean

بهترین برنامه پادکست برای آیفون

Podbean هم برنامه خوبی برای شنیدن پادکست است. این برنامه برای آیفون و اندروید عرضه شده است. رابط کاربری این برنامه ساده است. شما می توانید عضو کانال های معروفی مثل CBC شوید. به راحتی هم می توانید از بین پادکست های ترند شده جستجو کنید. دسته بندی های مختلفی در این برنامه وجود دارد که کار شما را راحت تر می کند. امکان دانلود اپیزودهاف افزایش سرعت و… نیز وجود دارد.

برنامه پادکست های انگلیسی و… Podcast Republic

بهترین برنامه پادکست برای آیفون

Podcast Republic نیز برنامه خوبی برای علاقه مندان به پادکست است. این برنامه برای اندروید و آیفون عرضه شده است. رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی قابل مدیریت کردن است. با کمک این برنامه می توانید کانال های یوتوب، SoundCloud و… را نیز مدیریت کنید. با این برنامه می توان بخش سکوت را جلو زد. سرعت پخش را تغییر داد و صدا را تنظیم کرد. همچنین می توانید برای برنامه زمان بگذارید و میزان استفاده از آن را مدیریت کنید.

اپ پادکست اندروید و آیفون Snipd

بهترین برنامه پادکست برای آیفون

Snipd از برنامه های پادکست اندروید و آیفون است. این برنامه برای اکثر قابلیت ها دارای هوش مصنوعی است. با کمک این هوش مصنوعی می توانید پادکست های حدید را بر اساس علاقه خود پیدا کنید. هر زمان هم که بخواهید می توانید پادکست را قطع کنید و خلاصه ای از آن را شکل متن دریافت کنید. همچنین می توانید یاداشت اضافه کنید و نظرات خود را بنویسید. این برنامه رایگان است و هیچ تبلیغاتی ندارد.

بهترین برنامه پادکست اندروید: Podcast Addict: Podcast player

بهترین برنامه پادکست اندروید: Podcast Addict: Podcast player

Podcast Addict: Podcast player یک برنامه مناسب برای افرادی است که نمی خواهند برای گوش دادن به پادکست چندین برنامه نصب کنند. زیرا با کمک آن می توانید پادکست یوتوب، SoundCloud و… را یک جا داشته باشید. این برنامه دارای تایمر، اعلان و… است و شما می توانید پادکست های محبوب خود را در لیست علاقه مندی‌ها ذخیره کنید. بخش رایگان برنامه امکانات زیادی را به کاربران ارائه می دهد.

دانلود پادکست برای آیفون و مک: Apple Podcasts

بهترین برنامه های پادکست

Apple Podcasts اپ پادکست برای آیفون است. در این برنامه بیش از یک میلیون شو وجود دارد و به طور کلی بیش از سی میلیون اپیزود وجود دارد. این برنامه رایگان است اما می توانید اشتراک آن را هم خریداری کنید. سیستم عامل دستگاه شما باید iOS 10 یا بالاتر باشد. از این برنامه در الکسا هم می توانید استفاده کنید. پیدا کردن اپیزودها بسیار راحت است. حتی می توانید پادکست ها را بر اساس موضوع یا اشخاص شرکت کننده پیدا کنید.

برنامه پادکست Audible

برنامه پادکست Audible

از دیگر برنامه های پادکست می توان به Audible اشاره کرد. این برنامه برای اندروید و آیفون موجود است. این برنامه هم بخش رایگان و هم اشتراکی دارد. بیش از ۱۰۰۰۰۰ پادکست در آن وجود دارد. با انتخاب هر برنامه می توانید نظر دیگران را بخوانید و نظر خود را هم به اشتراک بگذارید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. این برنامه دارای تایمر خواب است و امکان گوش دادن به پادکست ها به صورت آفلاین هم وجود دارد.

برای آشنایی با بهترین سرویس های آنلاین پادکست انگلیسی مطلب سایت پادکست های یادگیری زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

دانلود برنامه پادکست TuneIn Radio

بهترین برنامه های پادکست

در برنامه TuneIn Radio نیز بیش از ۴ میلیون پادکست وجود دارد. استفاده از برنامه رایگان است اما برای استفاده از سایر قابلیت ها می توانید اشتراک خریداری کنید. این برنامه را می توان در اکثر سیستم عامل ها مثل اندروید، آیفون، کروم کست و… استفاده کرد. امکان اتصال آن به الکسا هم وجود دارد. امکان فعال سازی حالت ماشین هم وجود دارد. در این حالت دیگر نیازی نیست بین اپیزودها بگردید. موارد انتخاب شده پخش می شوند.

بهترین برنامه های پادکست: PlayerFM

بهترین برنامه های پادکست

PlayerFM را هم کاربران اندروید و هم آیفون می توانند استفاده کنند. در این برنامه موضوعات مختلفی با دسته بندی های گوناگون وجود دارد. حدود ۵۰۰ موضوع در آن موجود است. حتی امکان مشاهده ویدئوی پادکست ها هم وجود دارد. اگر پادکست مورد علاقه شما در این برنامه وجود نداشته باشد هم می توانید با کمک RSS feeds آن را به برنامه اضافه کنید.

برنامه پادکست آیفون Castro

بهترین برنامه های پادکست

Castro برنامه ای رایگان برای کاربران آیفون است. البته با خرید اشتراک می توانید از قابلیت های بیشتر این برنامه بهره مند شوید. با کمک این برنامه می توانید سرعت پادکست را به صورت هوشمندانه تغییر دهید. امکان تنظیم صدا نیز وجود دارد. قسمت های جدید پادکست موردعلاقه شما نیز در بخش New tab نمایش داده می شود تا نیازی نباشد دوباره آنها را جستجو کنید. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که صفحه خود را به خوبی شخصی سازی و مدیریت کنند.

بهترین برنامه های پادکست آیفون PodCruncher

بهترین برنامه های پادکست

PodCruncher نیز گزینه مناسبی برای کاربران iOS است. استفاده از این برنامه ساده است. شما می توانید به راحتی به پادکست های موردعلاقه خود گوش بدهید. امکان مشاهده ویدئوهای پادکست ها نیز وجود دارد. این برنامه هیچ چیز اضافی ندارد که ذهن شما را درگیر کند. تنها چیزی که در آن وجود دارد، پادکست است!

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب به اپلیکیشن های پادکست فارسی و انگلیسی برای گوشی پرداختیم. شما از کدام برنامه های پادکست فارسی و انگلیسی استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب