مطلب فعلی :

معرفی چند هندزفری بی سیم برای موسیقی

رفتن به بالا

معرفی چند هندزفری بی سیم برای موسیقی

نوشته admin

5 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
راه های خرید اقساطی هدفون

معرفی چند هندزفری بی سیم برای موسیقی

چند سالی است که هندزفری‌های بی‌سیم یا همان بلوتوثی بازار هدفون را در بر گرفته‌اند و حالا با هر برندی و در هر طیف قیمتی، می‌توانید یک هندزفری بلوتوثی برای خودتان بخرید و همیشه همراه داشته باشید. از شیائومی و هیلو که برندهای اقتصادی اما باکیفیت چینی هستند، تا سامسونگ که یک  غول ژاپنی است و حتی اپل که در کنار گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمندش، یک تجربه کامل از محصولات این کمپانی را ارائه می‌دهد. اما بهترین هندزفری بی‌سیم برای عاشقان موسیقی چیست؟ افرادی که در طول روز چندین ساعت موسیقی و پادکست گوش می‌دهند، دوست دارند که موسیقی را از طریق یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت بشنوند. در این مطلب چند هندزفری بی‌سیم مناسب برای موسیقی را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت یک مسیر را برای خرید هدفون قسطی معرفی می‌کنیم.

هندزفری بی سیم برای موسیقی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر برایتان مهم است که موسیقی، پادکست یا ویدیوهایتان را با کیفیت بالا بشنوید، باید در هندزفری خود به دنبال این ویژگی‌ها بگردید:

  • کیفیت صدا: یک هندزفری خوب برای موسیقی، باید صدای واضح و متعادل را با بیس خوب در اختیار شما بگذارد. چه در جاهایی که صدا بالا می‌رود و چه در سطح پایین‌ صدا. همچنین هندزفری باید بتواند صداها را از هم تفکیک کند و وضوح آن‌ها را بالا ببرد.
  • سخت‌افزار مناسب: قدرت بدنه و مقاومت در برابر آب و ضربه، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که یک هدفون بی‌سیم باید داشته باشد. بعضی‌ها هندزفری را هنگام ورزش یا دویدن استفاده می‌کنند و این یعنی وقت عرق کردن، دستگاه نباید از گوش بیفتد. بعضی‌ها پیاده‌روی می‌کنند و ممکن است هدفونشان به صورت اتفاقی از گوش دربیاید. سری‌های هندزفری نباید با یک بار ضربه یا افتادن روی زمین از کار بیفتند.
  • طراحی زیبا و ارگونومیک: این روزها برندها هرچه بیشتر به زیبایی و طراحی ارگونومیک سری هندزفری توجه می‌کنند. خیلی از کاربران درست به اندازه کیفیت صدا، به رنگ و طراحی هم اهمیت می‌دهند. از طرفی طراحی درست و مهندسی هندزفری باعث می‌شود تا موقع استفاده از هدفون تجربه لذت‌بخشی داشته باشید.
  • نویز کنسلینگ یا حذف صدا: هندزفری‌های جدید معمولا این قابلیت را دارند که صداهای محیط اطراف را حذف کنند؛ این مسئله خصوصا در زمان مکالمه در فضاهای شلوغ اهمیت پیدا می‌کند. حتما هنگام خرید توجه داشته باشید که هندزفری شما این فیچر را داشته باشد.

معرفی هدفون‌های بی سیم پرچم‌‌دار برای گوش کردن به موسیقی

اگر به دنبال هدفون‌های جدید و پرچم‌دار بازار هستید و می‌خواهید آخرین مدل‌ها را داشته باشید، این گزینه‌ها انتخاب خوبی خواهند بود:

  • سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

یکی از آخرین مدل‌های ایربادهای معروف سامسونگ، که با طراحی بسیار زیبا و سه رنگ فانتزی ساخته شده، و می‌تواند به عنوان یک اکسسوری زیبا هم به کار برود بادز ۲ پرو است. این هدفون نویز کنسلینگ دارد و تمام صداهای اطراف را به صورت کامل حذف می‌کند. همچنین د صدای Hi-Fi و ۲۴ بیت صدای ۳۶۰ درجه، پشتیبانی از فرامین صوتی، کیفیت صدای HD در مکالمه و حالت Ambient Sound از دیگر فیچرهای بادز ۲ پرو هستند.

  • Airpods Max از اپل

ایرپاد مکس اپل که طراحی آن یادآور هدفون‌های بزرگ دهه هشتاد و نود میلادی است به نوعی جذاب‌ترین هندزفری بی‌سیم اپل است. نگهداری ۲۰ ساعته باتری با یک بار شارژ، شارژ از طریق لایتنینگ، مکالمه با دستیار صوتی و بافت شبکه‌ای گوشی‌ها برای راحتی روی گوش از مهمترین ویژگی‌های ایرپاد اپل هستند.

ایرپاد قسطی

  • اپل Airpods New Generation

نسل جدید ایرپادهای اپل که نگهداری باطری آن از همه مدل‌ها بیشتر است (تا ۲۴ ساعت)، و جعبه کوچک و ظریفش به شما اجازه می‌دهد که همه جا آن را حمل کنید، حتی هنگام دویدن و ورزش! سنسورهای اپتیکال و شتاب‌سنج تجربه این هدفون را حتی برای کاربران قدیمی اپل، جدید و جالب کرده‌اند.

چند هدفون بلوتوثی اقتصادی اما باکیفیت

هدفون‌هایی که تا الان معرفی کردیم، قیمت‌هایی از ۵ تا ۴۰ میلیون تومان داشتند. اما برای داشتن یک هدفون مناسب موسیقی، حتما نیازی نیست که این قدر هزینه کنید. شما می‌توانید با زیر ۵ میلیون گزینه‌های خوبی داشته باشید  و از شنیدن موسیقی و همراهی هدفون در کارهای روزمره لذت ببرید. این‌ها، چند گزینه اقتصادی با قیمت مناسب هستند:

  • هدفون Haylou مدل 

W1 این هدفون در برابر رطوبت و عرق مقاوم است، و دو گوشی بسیار ارگونومیک دارد که به خوبی در گوش قرار گرفته و با حرکت جدا نمی‌شوند. هایلو به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان هدفون اقتصادی، این مدل را با پشتیبانی از کدک صوتی APTX و SBC تولید کرده که هم تاخیر صدا را کم می‌کند، هم قابلیت نویز کنسلینگ دارد.

  • هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Active 

یکی از خوش قیمت‌ترین هدفون‌های بازار که قیمتی زیر یک میلیون تومان دارد، و البته به خوبی تمام امکانات لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت. این هدفون بسیار سبک است و طراحی خوبی دارد، همچنین محفظه شارژ آن تا مدت‌ها باتری را نگه می‌دارد و نیازی به اتصال مستقیم به برق نیست.

  • هدفون شیائومی Buds 3 Pro

هنزفری قسطی

یکی از مدل‌های شیائومی که به صورت تخصصی ساخته شده و البته قیمت بالاتری هم دارد (حدود ۳ میلیون تومان). بادز ۳ پرو دو رنگ مشکی و طوسی دارد و با یک ساعت شارژ شدن می‌تواند سه ساعت مکالمه و شش ساعت پخش موسیقی را (به صورت بدون وقفه) به شما بدهد. این هدفون در برابر رطوبت و عرق هم مقاوم است.

خرید هدفون قسطی در ازکی‌وام

اگر می‌خواهید هدفون بلوتوثی خود را از مدل‌های پیشرفته بخرید، اما امکان پرداخت یک جای مبلغ آن را ندارید، ازکی‌وام امکان خرید هدفون قسطی را فراهم کرده، تا بتوانید با یک فرایند سریع و انلاین اعتبار دریافت کرده و محصولات مورد نظرتان را قسطی تهیه کنید. بعد از خرید هم طی ۱۰ یا ۱۸ ماه مبلغ را بازپرداخت کنید.

فرایند خرید و ثبت نام در ازکی‌وام بسیار ساده و سریع است، و بعد از بارگذاری مدارک تنها کافی است تعدادی از آن‌ها را به صورت حضوری تحویل بدهید یا پست کنید. نهایتا تا سه روز کاری،   مد نظر شما صادر شده و می‌توانید هر هدفونی که می‌خواهید را به صورت قسطی بخرید. امکان خرید قسطی هدفون و هندزفری از ازکی‌وام، بهترین گزینه برای افرادی است که مدل‌های به روز و جدید را می‌خواهند.

سوالات متداول

  • کدام برندهای هدفون بلوتوثی در ازکی‌وام قابل خریداری هستند؟

بیشتر برندهای ایرانی و خارجی و مدل‌‌های پرطرفدار در فروشگاه‌های ازکی‌وام قابل خریداری هستند و می‌توانید با جستجو و مقایسه، هندزفری مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

  • آیا برای دریافت اعتبار از ازکی‌وام به ضامن نیاز دارم؟

برای خرید اعتباری و قسطی، نیازی به ضامن ندارید. تنها ضمانت شما در این خرید، یک چک صیادی است که البته باید حتما به نام خود شما (خریدار) باشد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 5 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب