مطلب فعلی :

معرفی ۴ تا از بهترین سرویس و برنامه کمک های اولیه پزشکی فارسی

رفتن به بالا

معرفی ۴ تا از بهترین سرویس و برنامه کمک های اولیه پزشکی فارسی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی 5 تا از بهترین برنامه کمک های اولیه پزشکی

معرفی ۴ تا از بهترین سرویس و برنامه کمک های اولیه پزشکی فارسی

روش های مختلفی برای یادگیری کمک های اولیه پزشکی ⛑️ وجود دارد. شما می توانید از برنامه ها و پلتفرم های مختلفی استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به معرفی ۴ تا از بهترین برنامه کمک های اولیه پزشکی فارسی میپردازیم.

دانلود برنامه کمک های اولیه فارسی

Best Persian Apps and Services for Learning First Aid

شما می توانید برای یادگیری رایگان کمک های اولیه از برنامه های مخصوصی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب قصد داریم برنامه ها و… مناسب آموزش کمک های اولیه را معرفی کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

برنامه ی کمک های اولیه آموزش کامل تزریقات

برنامه کمک های اولیه پزشکی

برنامه کمک های اولیه آموزش کامل تزریقات به شما کمک میکند تا در این زمینه مهارت کسب کنید. این برنامه آموزش تصویری دارد. سرفصل های آموزشی این برنامه شامل موارد زیر میشوند:

  • آماده کردن آمپول
  • آماده کردن ویال
  • ابزار تزریقات: سرنگ‌ها- اسکالپ وین- آنژیوکت- ست سرم
  • انواع تزریقات: عضلانی- رگ گیری و تزریق وریدی- داخل پوستی- زیر پوستی
  • تست پنی سیلین
  • سرم درمانی

نصب برنامه کمک های اولیه پزشکی First aid

برنامه دیگری که برای یادگیری کمک های اولیه می توانید نصب کنید، First aid نام دارد. این برنامه هم برای اندروید و هم برای iOS منتشر شده است. این برنامه توسط جمعیت هلال احمر ساخته شده است.

نصب برنامه کمک های اولیه پزشکی First aid

برنامه کمک اولیه IFRC

برنامه کمک اولیه

این برنامه توضیحات لازم را به صورت تصویری و ویدئو در اختیار شما می گذارد. آموزش ها به صورت مرحله به مرحله هستند و شما می توانید به سادگی آنان را یاد بگیرید.

آموزش تصویری کمک های اولیه در YouTube

آموزش تصویری کمک های اولیه

از بهترین پلتفرم ها برای مشاهده برنامه آموزشی کمک های اولیه YouTube است. شما می توانید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با این موضوع بهترین ویدئوهای آموزش رایگان کمک های اولیه را در یوتوب پیدا کنید. ویدئوهای مختلفی به زبان های مختلف وجود دارند. حتی ویدئوهای فارسی خوبی در یوتوب برای آموزش کمک های اولیه و فوریت های پزشکی وجود دارد.

مشاهده ویدئوها و برنامه های کمک های پزشکی در آپارات

برنامه کمک های اولیه پزشکی

راه دیگری هم برای یادگیری کمک های اولیه دندانپزشکی و پزشکی وجود دارد. آپارت یک پلتفرم ایرانی است که شما می توانید در آن کلمات کلیدی مرتبط با کمک های اولیه را جستجو کنید و ویدئوهای آموزشی را مشاهده کنید. استفاده از آپارات ساده است و با یک کلیک می توانید ویدئو را پخش کنید.

برای یادگیری جستجوی پزشک و استعلام شماره نظام پزشکی می توانید مطلب آموزش کار با سایت استعلام شماره نظام پزشکی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب برنامه ها و پلتفرم های آموزش رایگان کمک های اولیه را معرفی کردیم. شما از کدام یک از موارد ذکر شده برای یادگیری کمک های اولیه پزشکی استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب