مطلب فعلی :

معرفی ۷ کتاب کاربردی برای آموزش آیلتس

رفتن به بالا

معرفی ۷ کتاب کاربردی برای آموزش آیلتس

نوشته admin

11 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
کتاب IELTS Grammar for Bands 6.5 and Above

معرفی ۷ کتاب کاربردی برای آموزش آیلتس

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، نگرانی و اضطراب درباره این آزمون طبیعی است! احتمالا مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. درباره شیوه‌های تعیین سطح آیلتس، منابع آیلتس، چگونگی انتخاب کلاس آیلتس (چه کلاس آیلتس آنلاین و چه کلاس آیلتس حضوری) و … سردرگم هستید. گاهی آیلتس و آماده شدن آن برای آن دشوار می شود. از همین روی برای شما لیستی از بهترین کتاب‌های آیلتس را آماده کرده‌ایم.

این کتاب‌ها به شما برای کسب نمره بالا و موفقیت در این آزمون کمک می‌کنند. طبیعتا هر چه مطالعه و تمرین هدفمند بیشتری داشته باشید، شانس شما برای موفقیت در این آزمون بیشتر است. آزمون آیلتس سخت است ولی سالانه افراد بسیاری در این آزمون نمره بالای ۷ کسب می‌کنید.

منابع آموزشی آیلتس مانند کتاب‌ها، پادکست‌ها، ویدئو‌ها، کلاس ها و … رقیب هم نیستند بلکه مکمل هم هستند. حتی بعضی افراد از چند منبع مختلف در کنار هم استفاده می‌کنند. البته فراموش نکنید که مطالعه نصفه‌نیمه از هر کتاب، روش مناسبی نیست و بهتر است که بر یک کتاب مسلط شوید و در صورت نیاز سایر کتاب‌ها را شروع کنید.

در ادامه این مقاله به معرفی ۷ کتاب کاربردی برای آموزش آیلتس و آماده شدن برای این آزمون می‌پردازیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، کتابThe Official Cambridge Guide to IELTS  برای شما کاربردی است. این کتاب شامل شش آزمون کامل آیلتس آکادمیک و دو آزمون آیلتس جنرال است. این کتاب آموزش آیلتس همچنین شامل فصول مفید با تمرینات و نکاتی است که به شما در آمادگی این آزمون کمک می‌کند.

اگر قصد خرید تنها یک کتاب را دارید، به احتمال زیاد این کتاب از بین تمام کتاب‌های آمادگی آیلتس برای شما مناسب‌تر است. هر چند این کتاب، یک ایراد اساسی دارد. در حالی که این کتاب، بهترین کتاب برای تمرین و آمادگی آیلتس آکادمیک است، شاید بهترین کتاب برای آمادگی آیلتس جنرال نباشد.

مجموعهBarron’s IELTS

مجموعه Barron’s IELTS از نظر فنی یک کتاب نیست، بلکه سه کتاب است: کتاب Barron’s IELTS، Barron’s IELTS Practice Exams  و Barron’s IELTS Essential Words. این مجموعه راهنمای کاملی به همراه مشاوره و آموزش برای هر بخش از بخش‌های ۴گانه آزمون آیلتس و همچنین شامل ۴ آزمون عملی آیلتس آکادمیک و دو آزمون آیلتس جنرال است.

در مجموع، این سه کتاب آموزش آیلتس، عالی هستند و مملو از نکات، ترفندها و مطالب تمرینی هستند که به شما کمک می‌کنند تا برای روز آزمون به خوبی آماده شوید. گفته می‌شود که سه کتاب بارون ایرادهای جزئی دارند: گاهی اوقات توصیه‌هایی می‌کنند که واقعاً درست نیستند. برای مثال، این کتاب‌ها به شما می‌گویند که سؤالات درست/غلط و بله/نه سخت‌ترین سؤالات آزمون هستند اما این موضوع، برای همه فراگیران درست نیست. از این سبک توصیه‌های نه چندان درست در این کتاب وجود دارد.

البته این دست از ایرادات چندان اهمیت ندارند. مجموعه کتاب‌هایBarron’s IELTS  برای آموزش آیلتس بسیار مناسب هستند و تهیه و مطالعه آن‌ها برای موفقیت در آزمون آیلتس کاربردی است.

کتاب Target Band 7

Target Band 7 for IELTS Academic  یکی از کتاب‌های کمتر شناخته شده آمادگی آیلتس است اما کتابی مناسب است! این کتاب شامل نکات مفید مختلفی است. بخش نوشتن این کتاب، قوی‌ترین فصل آن است، با استراتژی‌های محکم، سؤالات نمونه و پاسخ‌های کاربردی.

با این حال، این کتاب آیلتس به عنوان یک راهنمای مطالعه اولیه خیلی خوب کار نمی‌کند. تمرینات، مثال‌ها و بازخوردهای این کتاب، چندان زیاد نیست. این کتاب به عنوان یک کتاب جانبی برای آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک، مناسب است.

کتاب IELTS 15 (General Training and Academic)

آیلتس ۱۵ احتمالا بهترین کتاب تمرین آیلتس است. در اغلب موارد، منابع آمادگی آیلتس به خوبی هم مباحث و نمونه سوالات آیلتس جنرال و هم آیلتس آکادمیک را پوشش نمی‌دهند. این امر در مورد IELTS 15، از مجموعه کتاب‌های انتشارات کمبریج، صادق نیست

چگونه برای آژمون آیلتس آماده شویم؟

هر دو نسخه آکادمیک و جنرال مجموعه آیلتس ۱۵ به یک اندازه مفید هستند. هر کتاب چهار آزمون تمرینی را به همراه مجموعه‌ای از رونوشت‌های صوتی و یک راهنمای پاسخ ارائه می‌دهد که شامل مقاله‌های مدل همراه با تفسیر ممتحن است.

کتاب IELTS Trainer

کتاب IELTS Trainer شش تست تمرینی را جمع‌آوری کرده است اما تنها به جمع‌آوری نمونه سوالات محدود نشده است. دو تست اول، در بخش «آموزش و تمرین امتحان» کتاب، شامل نکات و راه‌کارهای بسیاری در مورد بهترین شیوه پاسخ‌گویی به سوالات است. هم‌چنین خود سوالات آزمون به دقت بررسی شده‌اند تا به شما کمک کنند تا بر مهارت‌های ضروری مختلف تمرکز کنید. در مجموع این کتاب گزینه‌ای ایده‌آل برای آمادگی و شبیه‌سازی آزمون آیلتس است.

کتابIELTS Vocabulary Up to Band 6

IELTS Vocabulary Up to Band 6  یکی دیگر از کتاب‌های رسمی از مجموعه کتاب‌های انتشارات کمبریج است. با این حال، بر خلاف بقیه، این کتاب شامل امتحانات عملی و آزمون‌های کامل آیلتس نیست. این کتاب، فعالیت‌های تمرینی زیادی دارد که به شما کمک می‌کند تا دانش واژگانی خود را برای آزمون آیلتس بهبود بخشید.

این کتاب بیشتر بر درک‌ مطلب آیلتس تمرکز دارد زیرا واژگان در این بخش اهمیت بسیاری دارند. در نتیجه این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های آمادگی برای ریدینگ آیلتس نیز محسوب می‌شود.

کتاب IELTS Grammar for Bands 6.5 and Above

مانند کتاب واژگان انتشارات کمبریج، مجموعه کتاب‌هایIELTS Grammar For Bands 6.5 and Above  به جای تمرین سوالات آزمون، بر تقویت مهارت و دانش گرامری تمرکز کرده است. با این حال، این کتاب همچنین شامل مجموعه سوالاتی از آزمون آیلتس می‌شود. در این کتاب گرامر را به صورت کاربردی یاد خواهید گرفت و می‌آموزید که چگونه در پاسخ‌های خود از ساختارهای گرامری به خوبی استفاده کنید.

کتاب IELTS Grammar for Bands 6.5 and Above

کلاس آیلتس آنلاین، شیوه‌ای مناسب برای آمادگی آزمون آیلتس

در بخش‌های پیشین به معرفی کتاب‌های کاربردی برای آمادگی آزمون آیلتس پرداختیم. یکی دیگر از شیوه‌های آماده‌شده برای آزمون آیلتس در کنار مطالعه و تمرین، استفاده از کلاس‌ها و دوره‌های آیلتس است که به مطالعه و آموزش شما نظم می‌دهد. اگر در طول روز زمان کمی دارید یا نمی‌خواهید که با مشکلاتی مانند ترافیک و دوری راه مواجه شوید، استفاده از کلاس آیلتس آنلاین گزینه‌ای مناسب برای شما به شمار می‌آید.

یکی از موسساتی که کلاس آیلتس آنلاین را با کمک اساتید حرفه‌ای و با هزینه‌ای مناسب برگزار می‌کند، موسسه دبستان ترجمیک است.

کلاس آیلتس آنلاین در دبستان ترجمیک

دبستان ترجمیک موسسه‌ای معتبر است که به برگزاری دوره‌های آنلاین آیلتس و زبان‌های خارجی می‌پردازد. کلاس‌های این موسسه با بهره‌گیری و کمک استادان مجرب آیلتس و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

در دبستان ترجمیک، دوره‌های آیلتس در سه سطح مقدماتی (فاندامنتال)، متوسط (پری آیلتس) و پیشرفته برگزار می‌شوند. هدف از شرکت در سطح Fundamental یا مقدماتی آیلتس، افزایش نمره آیلتس از ۴ به ۵، در سطح متوسط یا Pre-IELTS، ارتقای نمره از ۵ به ۶.۵ و در دوره پیشرفته آیلتس نیز ارتقای نمره از ۶ به ۷ است.

در کنار برگزاری کلاس آیلتس آنلاین، سایت دبستان ترجمیک امکانات خوبی را برای فراگیران آیلتس فراهم کرده است. برای مثال، با مراجعه به صفحه مجله آیلتس، از جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های آزمون آیلتس و نکات کاربردی برای موفقیت در این آزمون مطلع خواهید شد. هم‌چنین یکی دیگر از خدمات این موسسه تعیین سطح آیلتس است که به شیوه‌های تستی آنلاین و تلفنی انجام می‌شود. در این موسسه خدمات تصحیح رایتینگ آیلتس و تصحیح اسپیکینگ آیلتس نیز ارائه می‌شود.

کلیه دوره‌ها و جلسات این موسسه به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. اما این برگزاری آنلاین باعث نشده است که کلاس‌های این موسسه از کیفیت خوبی برخوردار نباشد بلکه همانند کلاس‌های حضوری، کلاس آیلتس آنلاین این موسسه به صورت کاملا تعاملی برگزار می‌شود. هم‌چنین تمامی جلسات ضبط می‌شود و در پنل کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین اگر جلسه‌ای را از دست دادید، لازم نیست که نگران شوید.

دوره‌های آنلاین دبستان ترجمیک از هزینه مناسبی برخوردارند و برای شرکت در آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه‌ای بالا ندارید. اگر به دنبال دوره‌های آیلتس با بالاترین کیفیت آموزشی می‌گردید، کلاس آیلتس آنلاین دبستان ترجمیک را از دست ندهید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 11 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب