مطلب فعلی :

مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان

رفتن به بالا

مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان

نوشته admin

11 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان

مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان

مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان در میان برند های متعددی که وجود دارد به ما کمک می کند.

مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان به ما کمک می کند بر اساس نیاز هایی که داریم بتوانیم اقدام به خرید تجهیزات مد نظرمان کنیم. در دنیای کنونی، تکنولوژی هوشمند سازی ساختمان به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است. این فناوری همه جای دنیا را فراگرفته است. برندهای مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند و تلاش می‌کنند تا با ارائه محصولات و خدمات خود، بیشترین سهم بازار را به دست آورند. در این مقاله، به بررسی برترین برندهای هوشمند سازی دنیا پرداخته‌ایم و مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها را بررسی می‌کنیم. امروزه تجهیزات هوشمندسازی در کشورهایی مثل چین و آمریکا و قاره اروپا و آسیا تولید می شوند و به طبع نسبت به محلی که در آنجا ساخته می‌شوند و با توجه به هزینه‌های آن کشور، قیمت های مختلفی هم دارند. برندهایی مثل ABB و CONTROL4،CRESTRON برندهایی هستند که نسبت به برندهای دیگر گرانتر هستند. در مقابل، برندهایی مثل Akuvox و TIS ،ORVIBO، ارزانتر هستند و بازار خوبی در ایران دارند. برندABB و اشنایدر در واقع در بخش صنعتی فعال بوده اند و از حالت صنعتی به خانگی تبدیل شده است. بنابراین آپشن کمتری هم نسبت به برندهای جدیدتربرای خانه‌های هوشمند دارند.

اورویبو

 

برند هوشمندسازی اورویبو

این برند نیز یکی دیگر از پیشروان در زمینه تجهیزات هوشمند ساختمان است. اورویبو محصولات مختلفی از جمله پریزهای هوشمند، سوئیچ ها، چراغ ها و دیگر تجهیزات هوشمند ساختمان را تولید می کند. با توجه به کیفیت بالای تجهیزاتی که اورویبو عرضه می‌کند، این برند نیز یکی از برترین برندهای هوشمندسازی ساختمان است. تجهیزات اورویبو از دیزاین زیبا و ظریفی برخوردارند و به طور کلی برای مصارف خانگی و تجاری طراحی شده‌اند. این برند همچنین خدمات پس از فروش بسیار عالی و قابل اعتمادی را برای مشتریان خود دارد.قیمت اورویبو نسبت به تی آی اس پایین تر است ولی در عین حال همچنان کیفیت بالایی دارد.

برند هوشمندسازی Crestron

از جمله برندهای برتر در حوزه هوشمند سازی ساختمان می باشد. محصولات Crestron در طراحی و اجرای پروژه های بزرگ و حرفه ای عملکرد خوبی دارند و برای ساختمان های بزرگ مناسب هستند. با این حال، با توجه به کیفیت و عملکرد بالای محصولات Crestron، هزینه های آن بسیار بالاست و برای پروژه های کوچک و متوسط ممکن است مناسب نباشد. همچنین، Crestron خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهد و در صورت نیاز به پشتیبانی و تعمیرات قابل اعتماد است.
در نهایت، طراحی محصولات Crestron بسیار زیبا و شیک است که باعث می شود در ظاهر ساختمان هوشمند، شکوه و جذابیت بیشتری ایجاد شود. برند CRESTRON برندی است که در امریکا تولید می‌شود، بنابراین نسبت به بقیه برندها گران تر هم هست.

برند ۴Control

 

برند هوشمندسازی 4Control

 

یک برند مطرح در صنعت هوشمند سازی ساختمان است که تجهیزات هوشمند را ارائه می دهد. شرکت Control4 بازارخوبی در صنعت هوشمند سازی دارد و با ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی، خدمات با ارزشی را به مشتریان خود ارائه می دهد. Control4 به دلیل دیزاین شیک و جذاب، برندهایی مانند Crestron و Savant را به چالش می کشد. با این حال، در مقایسه با Crestron، Control4 به لحاظ ارائه قابلیت ها و امکانات ضعیف تر است و بیشتر به سمت بازار مصرف عمومی متمرکز شده است. در نهایت، قیمت تجهیزات Control4 نسبتاً مناسب است و مشتریان می توانند به عنوان یک جایگزین مناسب و با کیفیت برای Crestron در نظر بگیرند.

آکووکس

این برند نیز یکی دیگر از برندهای محبوب در صنعت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است. آکووکس تجهیزات مختلفی از جمله سنسورها، سوئیچ ها، درب ها و پنجره های هوشمند و دیگر تجهیزات را تولید می کند. این برندها همگی در زمینه تجهیزات هوشمند سازی ساختمان فعالیت می کنند و محصولات با کیفیت و کارایی بالا تولید می کنند. انتخاب برند مناسب،قطعا بستگی به نیازهای شما و بودجه ای که برای هوشمند سازی ساختمان خود در نظر گرفته اید دارد.

با توجه به مقایسه‌ی برندهای معروف در زمینه‌ی تجهیزات هوشمند ساختمان، برندهای مانند اورویبو، آکووکس و تی آی اس در زمینه‌ی محصولات هوشمند و تجهیزات خانگی دارای تفاوت هایی هستند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

تی ای اس (TIS)

 

برند هوشمندسازی tis

 

این برند یکی از پیشروان در صنعت تجهیزات هوشمندسازی ساختمان است. تی ای اس تجهیزات مختلفی را برای ساختمان های هوشمند ارائه می دهد. از جمله کنترلر ها، سنسورها، رله ها، سوئیچ ها و دیگر تجهیزات برای تجهیز ساختمان به سیستم هوشمند. این برند در ایران بازار خوبی دارد. تی آی اس به عنوان یکی از برندهای بزرگ صنعت هوشمندسازی، تلاش می‌کند تا بهترین تجهیزات را با کیفیت بالا و قابلیت انعطاف‌پذیری برای مشتریان خود ارائه دهد. این برند در مقایسه با سایر برندها، به دلیل قدرتمند بودن سیستم‌های کنترلی و کیفیت بالای تجهیزات، قیمت بیشتری هم دارد.

نتیجه گیری

برند اورویبو، به‌عنوان یکی از برترین برندهای تولیدکننده‌ی تجهیزات هوشمند ساختمان، تمرکزش روی کیفیت بالا و تنوع بالای محصولاتش است. تولیدکننده‌ی این برند، با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، تجهیزات
هوشمندی مانند سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های هوشمند خانگی، و نیز سیستم‌های امنیتی و نظارتی را تولید می‌کند. همچنین، تمرکز اورویبو بر روی تنوع محصولاتش به این معناست که می‌توانید محصولات آن را برای مکان‌های مختلفی از ساختمان، از جمله منازل، مراکز تجاری و ساختمان های اداری و بیمارستانها و هتل ها و غیره استفاده کنید.
با این حال، برند آکووکس، تمرکزش روی تجهیزات خانگی هوشمند است. این برند محصولاتی را برای مصارف خانگی تولید می‌کند، که شامل سیستم‌های هوشمند خانگی، مانیتورینگ و کنترل سیستم‌های تهویه مطبوع، وهمینطور سیستم‌های صوتی و تصویری می‌شود.
در مورد برند تی آی اس باید گفت که این برند نیز محصولاتی را برای هوشمند سازی ساختمان عرضه می کند. تی آی اس یکی از پیشگامان بازار هوشمند سازی ساختمان است و محصولاتی از جمله سیستم های کنترل دما، نورپردازی، گیت ورودی، دزدگیر و دوربین های مداربسته را تولید می کند. در مقایسه با دو برند قبلی، می توان گفت که تی آی اس از نظر ارائه محصولاتی با کیفیت و متنوع در بازار مطرح است.

جمع بندی

آکووکس نیز برای هوشمند سازی ساختمان محصولاتی را تولید می کند. این برند به عنوان یک شرکت مستقل در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و محصولاتی از جمله سیستم های کنترل دما، نورپردازی، اتوماسیون خانگی و دزدگیر را عرضه می کند.
محصولات آکووکس برخی ویژگی هایی مانند طراحی زیبا، امنیت بالا و کارایی مناسب را داراست. اورویبو نیز برای هوشمند سازی ساختمان محصولات متنوعی را ارائه می دهد. این برند محصولاتی از جمله سیستم های کنترل دما، نورپردازی، اتوماسیون خانگی، دزدگیر، سیستم های اعلان حریق و دوربین های مداربسته را تولید می کند.اورویبو در ایران بازار بسیار خوبی دارد و در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.اورویبو با توجه به خدماتی که ارائه میدهد قیمت پایین تری دارد و میتوان آنرا جز برندهای اقتصادی دانست.
با توجه به توضیحاتی که در ارتباط با مقایسه برترین برندهای جهانی هوشمند سازی ساختمان ارائه شد،شما هم اگر به دنبال هوشمند کردن ساختمان خود هستید برای مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما در شرکت هوشمند سازی ساختمان گوزن زرد تماس بگیرید تا  بهترین تصمیم را برای ساختمان خود با توجه به بودجه و نیاز خود داشته باشید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 11 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب