مطلب فعلی :

نکات مهم برای انتخاب تور اروپا و آفریقای جنوبی نوید گشت

رفتن به بالا

نکات مهم برای انتخاب تور اروپا و آفریقای جنوبی نوید گشت

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
نکات مهم برای انتخاب تور اروپا و آفریقای جنوبی نوید گشت

نکات مهم برای انتخاب تور اروپا و آفریقای جنوبی نوید گشت

امروزه درخواست زیادی برای انتخاب تور اروپا و تور آفریقای جنوبی در نوید گشت وجود دارد. زیرا جاذبه های توریستی که در کشورهای اروپایی وجود دارد و تبلیغات گسترده ای که در مورد آنها صورت می گیرد سبب شده است توریست ها از سراسر دنیا جذب این کشورها شوند و ترجیح دهند حتی برای یکبار هم که شده از آن دیدن کنید. سفر به کشورهای اروپایی اگر طبق برنامه ریزی و همراهی با یک آژانس هواپیمایی مناسب باشد می تواند پر از خاطره باشد. نوید گشت از جمله آژانس های معتبری است که به شما کمک می کند از سفر اروپا خود لذت ببرید.

آیا برای تور اروپا نیازمند ویزا هستم؟

اولین و مهمترین مسئله ای که تمامی مسافران تور اروپا باید به آن توجه داشته باشند دریافت ویزا برای کشورهای اروپایی است. برای اینکه شما بتوانید به هر کدام از این کشورها سفر کنید نیازمند ویزا هستید و ویزا شما از نوع توریستی است. توصیه می شود حداقل ۱ ماه قبل از تاریخ سفر برای دریافت ویزا اقدام کنید. همچنین، می توانید پروسه دریافت ویزا را به آژانس نوید گشت بسپارید. شاید نکته ای که اشاره به ان خالی از لطف نباشید این موضوع است که : ضمانت نامه تور اروپا در واقع مقدار مشخصی از پول یا سند مالکیتی با ارزشی متناسب با پول موردنظر است که آژانس‌های گردشگری از اشخاصی که تور اروپا خریده‌اند دریافت می‌کنند تا به عنوان ضمانت برگشت از سفر پیش خود نگه‌دارند. همچنین برای خرید تور اروپا می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

https://navidgasht.com/tours/تورهای-اروپا

در فصول پر گردشگر نروید!

یکی از مواردی که تمامی مسافران در انتخاب تور اروپا باید به آن توجه داشته باشند عدم سفر به این کشورها در فصول پرگردشگر است. برای اینکه به این مشکل نخورید ابتدا باید کشوری را که می خواهید به آن سفر کنید انتخاب نمایید. پس از آن فصول پرگردشگر را مشخص نمایید. به طور مثال اگر در ماه خاصی در آن کشور جشنواره برگزار می شود مشخص است که گردشگران زیادی در آنجا حضور دارند. زمانیکه در فصول پرگردشگر به یک کشور سفر می کنید معمولا باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. از طرف دیگر، ممکن است شلوغی باعث شود از حضور خود در آن کشور لذت نبرید.

آیا بودجه محدودی دارید؟

از جمله مواردی که تمامی افراد در انتخاب تور اروپا باید به آن توجه داشته باشند این مسئله است که آیا بودجه آنها محدود است یا خیر! اگر شما می خواهید با بودجه محدود به اروپا سفر کنید بهتر است از همان ابتدا تمامی راهکارهایی را انتخاب کنید که باعث می شوند پول شما ذخیره شود. به طور مثال، در انتخاب ایرلاین خود بسیار محتاط باشید و از ایر لاین هایی که بلیط های خود را ارزان ارائه می دهند استفاده نمایید.

توجه به انتخاب هتل

مسئله دیگری که در انتخاب تور اروپا مطرح می گردد نوع هتلی است که قرار است در آن اقامت داشته باشید. برای انتخاب هتل باید به تعداد ستاره های آن توجه داشته باشید. بی شک هر چقدر ستاره های یک هتل بیشتر باشد به همان اندازه قیمت آن بالاتر است. از طرف دیگر، ممکن است هزینه اقامتگاه های محلی از هتل ها پایین تر باشد. در نتیجه بهتر است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس هتل را انتخاب نمایید. در انتخاب هتل باید به موارد دیگری نظیر دسترسی به شهر توجه داشته باشید.

مقدار پول همراه

آخرین مسئله ای که در تور اروپا مطرح می گردد مقدار پول همراه در این سفر است. باید بدانید واحد پولی کشورهای اروپایی یورو است و شما می توانید در این سفر دلار و یا یورو همراه خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید مقدار پول همراه خود را مشخص نمایید باید به این موضوع توجه کنید چقدر قرار است در آنجا اقامت داشته باشید. کمترین پولی که توصیه می شود در سفرهای اروپایی همراه خود ببرید ۱۰۰۰ دلار است. اما باید بدانید مواردی مانند روش خرج کردن پول و تعداد روزهای اقامت شما در آن کشور بسیار مهم هستند.

تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی در نوید گشت، تور خاصی و به یادماندنی

اگر به دنبال یک تور خاص برای سفر هستید، باید تور آفریقای جنوبی در نوید گشت را انتخاب نمایید. آفریقای جنوبی از جمله کشورهایی است که دیدار آن خالی از لطف نیست. در تور آفریقای جنوبی در نوید گشت می توانید از معادن طلایی که در این کشور وجود دارند دیدن کنید. همچنین، موزه نلسون ماندلا یکی دیگر از جاذبه های تور آفریقای جنوبی در نوید گشت به شمار می رود. به طور کلی، سفر به آفریقای جنوبی می تواند شما را با فرهنگ مردم این کشور آشنا کند و تجربه ای است که کمتر برای دیگران اتفاق می افتد. قیمت تور آفریقای جنوبی بر اساس شرایط مختلفی تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور هایی که بر قیمت تورها تاثیر می گذارد ؛ فصول و زمان مورد نظر شما برای مسافرت می باشد.

خرید تور اروپا از نوید گشت

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تور اروپا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید برای سفر به تمامی کشورهای اروپایی نیازمند ویزا هستید و بهتر است در فصول پرگردشگر تور نوروز ۱۴۰۲ به این کشورها سفر نکنید. اگر بودجه شما محدود است باید در انتخاب پرواز و هتل محتاط باشید.

اگر به دنبال آژانس معتبری برای خرید تور اروپا هستید می توانید به آژانس نوید گشت اعتماد داشته باشید. این آژانس در تلاش است با استفاده از اصول علمی گردشگران را جذب نماید و به آنها کمک نماید از سفر خود به کشورهای مختلف لذت ببرند. تور آفریقای جنوبی در نوید گشت بسیار خاص و به یاد ماندنی است.

خرید تور اروپا از نوید گشت

درباره نوید گشت

نوید گشت (https://navidgasht.com) یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک ۱۳۴

تلفن تماس : ۷۱۱۴۷

ساعات تماس : از ۸:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ شب

ایمیل : info@navidgasht.com

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب