مطلب فعلی :

چرا اینستا باز نمیشه؟ این ۱۹ کار را انجام دهید درست میشود

رفتن به بالا

چرا اینستا باز نمیشه؟ این ۱۹ کار را انجام دهید درست میشود

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
چرا اینستا باز نمیشه؟ این 18 کار انجام دهید درست میشود

چرا اینستا باز نمیشه؟ این ۱۹ کار را انجام دهید درست میشود

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار است که علاوه بر جنبه سرگرمی، اهمیت تجاری برای بسیاری از افراد و آنلاین شاپ‌ها نیز دارد.

به همین خاطر خطای باز نشدن اینستاگرام ❌ میتواند مشکل نگران کننده ای باشد. در این مطلب از کلاسیک وب به این سوال پاسخ میدهیم که چرا اینستا باز نمیشه؟ و ۱۹ کاری که باعث حل مشکل میشود را به شما آموزش میدهیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید:
نمایش

چرا اینستا بالا نمیاد؟ حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

Why Instagram Doesn’t Open? How To Fix It

به طور خلاصه با استفاده از این راهکارها میتوانید مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و آیفون را برطرف کنید:

  • وضعیت سرور اینستاگرام را بررسی کنید.
  • اینستاگرام را ببندید و مجددا باز کنید.
  • برنامه را بروز رسانی کنید.
  • تلفن همراه را ریستارت کنید.
  • وضعیت اینترنت را بررسی کنید.
  • مجوزهای برنامه را چک کنید.
  • کش اینستاگرام را پاک کنید.
  • تداخل سایر برنامه ها با اینستاگرام را بررسی کنید.
  • سازگاری سیستم عامل دستگاه با ورژن اینستاگرام را چک کنید.
  • از ورژن‌های قدیمی تر برنامه استفاده کنید.
  • از سایر روش‌ها و ابزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.
  • با یک دستگاه دیگر لاگین کنید.
  • از داشتن فضای خالی در گوشی مطمئن شوید.
  • مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید.
  • ایرادات اکانت را بررسی کنید.
  • تنظیمات ساعت و تاریخ را آپدیت کنید.
  • حالت Safe mode را امتحان کنید.
  • گوشی را ریست فکتوری کنید.

توجه داشته باشید در حال حاضر برای استفاده از اینستاگرام نیاز به نرم افزارهای تغییر دهنده IP یا سایر روش‌های مشابه دارید. بنابراین لازم است ابتدا روند عملکردی VPN ، پروکسی و.. همچنین DNS leak را بررسی کنید.

۱- وضعیت سرور اینستاگرام را بررسی کنید

شاید شما تنها کسی نیستید که با مشکل از کار افتادن اینستاگرام مواجه شده است. برخی اوقات قطعی یا مشکلات بوجود آمده از سمت سرورهای اصلی برنامه میتواند عامل اصلی این موضوع باشد. اگر میخواهید بدانید اینستا چرا باز نمیشه، شاید بهتر باشد ابتدا وضعیت سرورهای برنامه را از طریق وبسایت Downdetector بررسی کنید. این سرویس ردیابی اپلیکیشن‌ها با پیگیری وضعیت برنامه‌هایی نظیر اینستاگرام، به شما کمک میکند بدانید مشکل پیش آمده از سمت شما یا سرور اصلی است.

بررسی وضعیت سرورهای اینستاگرام

۲- اینستاگرام را ببندید و مجددا باز کنید

به طور کلی اگر اینستاگرام مشکلی نداشته باشد ممکن است تنها دلیل این موضوع یک ناهماهنگی نرم افزاری ساده باشد. به همین خاطر میتوانید به سادگی یکبار برنامه را ببندید و مجددا باز کنید. حذف کامل و نصب اینستاگرام در گوشی‌های اندروید و آیفون و بستن اجباری آن نیز ممکن است به شما کمک کند. که در ادامه به پاسخ سوال چرا اینستا باز نمیشه از روش بستن اجباری آن میپردازیم:

بستن اجباری برنامه یا Force stop در اندروید

شما میتوانید در گوشی‌های اندرویدی از روش بستن اجباری برنامه یا Force stop نیز استفاده کنید. برای این منظور بخش تنظیمات گوشی را باز کنید و وارد قسمت Apps شوید. در لیست برنامه ها اینستاگرام را پیدا و انتخاب کنید. سپس دکمه Force stop را بزنید و تایید کنید. ممکن است این مراحل در نسخه‌ها و مدل‌های مختلف گوشی‌های اندرویدی کمی متفاوت باشد.

بستن اجبار اینستاگرام در اندروید

حذف اینستاگرام در اندروید

برای آنکه بتوانید اینستاگرام را در گوشی‌های اندرویدی پاک کنید، همانند روش قبل به تنظیمات و سپس بخش Apps بروید. از لیست برنامه‌ها اینستاگرام را پیدا کنید و این بار روی گزینه Uninstall بزنید. در بسیاری از نسخه‌ای اندروید نیز میتوانید با نگه داشتن انگشتتان برای چند لحظه روی برنامه اینستاگرام، دکمه Uninstall را ببینید.

پس از حذف شدن برنامه میتوانید مجددا نسخه سالم آن را از طریق گوگل پلی استور دانلود کنید.

حذف نصب اینستاگرام در اندروید

بستن اجباری برنامه یا Force stop در آیفون

برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در ایفون، انگشتتان را از پایین صفحه به بالا بکشید و کمی نگه دارید حال برنامه اینستاگرام را از لیست پیدا کنید و تا آخر به بالا بکشید.

حذف اینستاگرام در آیفون

ابتدا برنامه اینستاگرام را پیدا کنید سپس انگشتتان را روی آن برای چند لحظه نگه دارید. روی گزینه Remove App و سپس Delete App بزنید. برای نصب دوباره برنامه میتوانید از طریق اپ استور این کار را انجام دهید.

۳- بروز رسانی‌ها را بررسی کنید

اگر مدتی است با مشکلات اینستاگرام مواجه شده‌اید، بهتر است وجود بروز رسانی جدید برای آن را بررسی کنید. قدیمی شدن ورژن برنامه ها معمولا به مرور زمان دردسر ساز میشوند. بنابراین اگر میخواهید بدانید چرا اینستا باز نمیشه و زمان زیادی است که هیچ یک از آپدیت‌های جدید را نصب نکرده‌اید؛ احتمالا برنامه شما از کار افتاده است.

بروزرسانی اینستاگرام در اندروید

برای اینکار ابتدا برنامه گوگل پلی را باز کنید. سپس روی عکس پروفایلتان از بالای صفحه بزنید و وارد Manage apps & device شوید. در بخش Updates available شما میتوانید برنامه هایی که نسخه جدید آنها منتشر شده است را ببینید. در صورتی که اینستاگرام را در لیست پیدا کردید روی گزینه Updates کنار آن بزنید و صبر کنید تا برنامه به طور کامل نصب شود. برای سریع‌تر پیدا کردن برنامه میتوانید نام آن را از بالای صفحه جستجو کنید.

اپدیت اینستاگرام در اندروید

بروز رسانی اینستاگرام در آیفون

برای آپدیت برنامه ها در آیفون نیز لازم است ابتدا وارد برنامه Apple App Store شوید و روی تصویر پروفایل بزنید. حال صفحه را به پایین اسکرول کنید تا اینستاگرام را پیدا کنید. روی دکمه Update در کنار آن بزنید.

در صورتی که با مشکل باز نشدن اینستاگرام بعد از آپدیت مواجه شدید یا خواستید یک گام فراتر بروید میتوانید سیستم عامل گوشی را نیز آپدیت کنید. ورژن‌های جدید منتشر شده برای اندروید و آیفون غالبا مشکلات پیش آمده برای نرم افزارها را نیز حل میکنند. در ادامه به بررسی روش آن میپردازیم:

آپدیت سیستم عامل اندروید

ابتدا به بخش تنظیمات گوشی (Settings) بروید. سپس وارد قسمت System شوید و System update را بزنید. در برخی از نسخه های اندروید، یک بخش جداگانه به نام Software updates وجود دارد که شما میتوانید از طریق آن بروز رسانی سیستم عامل را انجام دهید.

چرا اینستا باز نمیشه؟ سیستم عامل اندروید را اپدیت کنید

آپدیت سیستم عامل iOS

وارد برنامه تنظیمات (Settings) شوید. به بخش General بروید و روی Software Update بزنید در صورتی که نسخه جدیدی وجود داشت، Download and Install را انتخاب نمایید.

۴- تلفنتان را ری استارت کنید

یکی دیگر از راهکارهای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام، ری استارت کردن تلفن همراه است. این روش در عین سادگی میتواند بسیار مفید و موثر باشد و باعث شود تا همه چیز به حالت عادی باز گردد.

روش ری استارت کردن گوشی در اندروید

برای انجام اینکار در گوشی‌های اندرویدی لازم است دکمه کناری و افزایش صدا را به طور همزمان نگه دارید و Restart را انتخاب نمایید. نگه داشتن دکمه کناری پاور در برخی گوشی‌ها نیز میتواند همین کار را انجام دهد.

چرا اینستا باز نمیشه؟ گوشی را ری استارت کنید

روش ری استارت کردن گوشی در آیفون

در دستگاه‌های اپل معمولا باید دکمه کناره گوشی و افزایش صدا را به صورت همزمان نگه دارید و برای چند لحظه نگه دارید. سپس نوار را بکشید تا دستگاه خاموش شوند. چند لحظه بعد دکمه کناری را برای چند ثانیه فشار دهید تا لوگوی اپل نمایش داده شود.

۵- چرا اینستا باز نمیشه؟ اینترنت را بررسی کنید

زمانی که بحث مشکلات نرم افزارهای آنلاین مطرح میشود قطعا اینترنت میتواند یکی از عوامل تاثیرگذار در عملکرد آنها باشد. بنابراین اگر تا  الان موفق به حل مشکلتان نشدید، یک سایت یا برنامه اینترنتی رندوم را باز کنید و از عملکرد اینترنت مطمئن شوید. تمام شدن بسته اینترنتی، اتصال به شبکه و مسائل مربوط به سیمکارت میتواند در این بحث موثر باشد. اگر از اینترنت همراه استفاده میکنید، حالت شبکه را روی WiFi بگذارید و بالعکس را نیز امتحان کنید. در صورت نیاز مودم را یکبار ری استارت یا روشن خاموش کنید و دوباره بررسی کنید.

اگر از اینترنت همراه یا Mobile data استفاده میکنید و میخواهید از عملکرد آن مطلع شوید در دستگاه های مختلف مطابق روش زیر عمل کنید:

روشن کردن Mobile data در اندروید

به بخش تنظیمات (Settings) بروید. وارد تنظیمات Network & internet یا Connection شوید سپس گزینه SIMs یا SIM manager را انتخاب کنید. سپس سیمکارت مورد نظرتان را انتخاب و Mobile data را روشن کنید.

چرا اینستا باز نمیشه؟ اینترنت را بررسی کنید

روشن کردن cellular data در آیفون

برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون و ایجاد دسترسی به اینترنت، ابتدا وارد تنظیمات شوید. سپس به قسمت Cellular بروید و مطمئن شوید که Cellular Data روشن است.

اگر میخواهید بدانید چرا نوت اینستاگرام نمیاد، هم باید مواردی همچون اینترنت را مورد بررسی قرار بدهید.

۶- مجوزهای استفاده برنامه را فعال کنید

بخش Permissions مربوط به صدور مجوزهای لازم برای دسترسی برنامه ها در تلفن همراه است. گاهی اوقات تنظیمات این بخش باعث ایجاد محدودیت‌هایی در عملکرد برنامه ها میشود. به همین خاطر در صورتی که نمیتوانید به قسمت خاصی از اینستاگرام دسترسی داشته باشید، بهتر است این تنظیمات را بررسی کنید.

روش فعال کردن مجوزهای اینستاگرام در اندروید

برای رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام و محدودیت آن، وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید و به بخش Apps بروید. در لیست برنامه ها اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن بزنید. سپس Permissions را انتخاب کنید و از این طریق مجوزهای داده شده به برنامه را به صورت جداگانه مشاهده کنید و سعی کنید تمام مجوزهای لازم مثل دوربین، لوکیشن و.. را به برنامه بدهید.

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام

روش فعال کردن مجوزهای اینستاگرام در آیفون

در این روش ابتدا تنظیمات را اجرا کنید. سپس برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و در قسمت Allow Instagram To Access همه گزینه ها را روشن کنید.

۷- چرا اینستا باز نمیشه؟ کش را پاک کنید

کش یا حافظه پنهان بخش موثری از هر برنامه است که میتواند به سرعت عملکردی آن کمک کند. اما گاهی این قسمت با اطلاعات نادرست یا داده‌های مشکل دار پر میشود و میتواند برایتان دردسر ساز باشد. بنابراین در صورتی که با مشکلات اینستاگرام یا سایر نرم افزارها مواجه شدید، میتوانید کش مربوط به آن را پاک کنید. برای این منظور روش‌های زیر را دنبال کنید:

پاک کردن کش در اندروید

وارد بخش تنظیمات شوید. به قسمت Apps بروید و اینستاگرام را پیدا کنید. صفحه را اسکرول کنید و سپس روی Storage & cache بزنید و Clear Cache را انتخاب کنید. شما همچنین میتوانید از گزینه Clear data نیز استفاده کنید.

پاک کردن کش برنامه اینستاگرام

متاسفانه امکان پاک کردن کش برنامه ها در گوشی‌های آیفون وجود ندارد و شما ناچار به نصب برنامه و نصب دوباره آن هستید.

۸- تداخل برنامه‌ها را با اینستاگرام چک کنید

اگر میخواهید بدانید چرا اینستا باز نمیشه امروز، بهتر است برنامه‌های تازه نصب شده را بررسی کنید. برخی اوقات ممکن است با نصب برنامه‌ای جدید یا اعمال برخی از تغییرات در گوشی اختلالاتی در روند اینستاگرام ایجاد شود. بنابراین اگر حس میکنید برای شما هم چنین مشکلی پیش آمده، بهتر است تنظیمات گوشی را به حالت اولیه برگردانید یا اپلیکیشن نصب شده را حذف کنید.

۹- سازگاری دستگاه با اینستاگرام را بررسی کنید

برخی اوقات ممکن است دستگاه شما به دلیل قدیمی بودن با نسخه های جدیدتر اینستاگرام سازگار نباشد. در این حالت ممکن است از خودتان بپرسید چرا اینستا صفحه سفید میاد؟ مشکلات این چنینی بر اساس ایجاد ناسازگاری‌های سیستم عامل یا نرم افزار ایجاد میشود. برای اطمینان از این مسئله میتوانید اطلاعات مربوط به نسخه نرم افزار و سیستم عامل مورد نیاز آن را از بخش جزئیات مطالعه کنید. به طور مثال در حال حاضر اطلاعات برنامه نشان میدهد آخرین نسخه ارائه شده آن مناسب اندروید ۹ به بالا است.

چرا اینستا باز نمیشه

۱۰- از ورژن‌های قدیمی‌تر اینستاگرام استفاده کنید

در صورتی که از گوشی‌های قدیمی استفاده میکنید ممکن است برای نصب ورژن‌های جدیدتر اینستاگرام دچار مشکل شوید. برای رفع این مسئله و جلوگیری از ایجاد ناسازگاری بین برنامه و سیستم عامل میتوانید به سادگی ورژن‌های قدیمی‌های‌تر برنامه را نصب کنید. منابعی مثل سایت Apkmirror نسخه‌های مختلفی از برنامه ها را ارائه میکنند که شما میتوانید اینستاگرام را از این طریق نصب و استفاده کنید.

وبسایت apkmirror

۱۱- از روش‌های دیگر برای تغییر آی پی استفاده کنید

همانطور که اشاره کردیم ابزارهای تغییر دهنده IP یا VPN در عملکرد اینستاگرام تاثیر است. برخی اوقات ممکن است برنامه شما از کار افتاده باشد یا اتصال آن به درستی انجام نشده باشد. بنابراین پس از بررسی این موضوع میتوانید در صورت نیاز از روش یا برنامه‌های دیگری برای تغییر آی پی گوشی استفاده کنید.

۱۲- با یک دستگاه دیگر لاگین کنید

چرا اینستا باز نمیشه؟ اگر همچنان با این مشکل رو به رو هستید، شاید بهتر باشد یک دستگاه دیگر را نیز امتحان کنید یا نسخه وب را امتحان کنید تا مطمئن شوید مشکل پیش آمده مربوط به اکانت اینستاگرام یا تلفن همراهتان است. شما میتوانید با استفاده از یک گوشی دیگر وارد اینستاگرام شوید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، لاگین (Login) کنید و عملکرد اکانت تان را بررسی نمایید. در صورت نیاز میتوانید با استفاده از گزینه Create new account یک حساب کاربری جدید بسازید.

لاگین کردن در اینستاگرام با یک دستگاه دیگر

۱۳- از داشتن فضای خالی مطمئن شوید

یکی از مسائلی جدی که میتواند علت باز نشدن اینستاگرام در گوشی شیائومی ، سامسونگ، هواوی و.. باشد، پر شدن حافظه گوشی است. این مسئله نه تنها اینستاگرام بلکه برنامه های دیگر را نیز میتواند دچار مشکل کند. بنابرین برای رفع این مشکل بهتر است در صورت دریافت پیام‌های کمبود حافظه بهتر است برنامه‌ها یا فایل‌های غیر ضروری را پاک کنید یا برخی از اطلاعاتتان را به یک فضای ذخیره سازی خارجی منتقل کنید.

۱۴- مشکل را گزارش دهید

اگر همچنان موفق به حل مشکل باز نشدن اینستاگرام نشدید، میتوانید این مسئله را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید. برای اینکار لازم است از طریق دستگاه دیگر وارد اکانت خود شوید و اطلاعات دقیقی درباره مسئله پیش آمده ارائه کنید. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام و سپس پروفایل اصلی شوید. سپس علامت سه خط را از بالای صفحه سمت راست بزنید و وارد Setting and privacy شوید. صفحه را به پایین اسکرول کنید تا گزینه Help را ببینید. متن مشکل پیش آمده را به زبان انگلیسی در این بخش بنویسید و ارسال کنید.

ارتباط پشتیبانی اینستاگرام

اگر میخواهید بدانید چرا در اینستاگرام نمیشود فالو کرد، نیز میتوانید از این روش برای دریافت کمک از اینستاگرام استفاده کنید.

۱۵- مشکلات اکانت را بررسی کنید

اگر برنامه اینستاگرام شما باز میشود اما نمیتوانید وارد اکانت شوید یا برای دسترسی به بخش‌های مختلف مشکل دارید، احتمالا حساب کاربری شما دچار مشکل شده است. برای رفع این موضوع میتوانید یک اکانت جدید بسازید یا برنامه را یکبار حذف و دوباره نصب کنید. در صورت لزوم میتوانید مشکل پیش آمده برای حساب کاربریتان را گزارش دهید.

۱۶- تنظیمات ساعت و تاریخ را آپدیت کنید

میخواهید بدانید چرا اینستا باز نمیشه؟ بهتر است تنظیمات مربوط به ساعت و تاریخ و بررسی کنید. برخی اوقات به هم خوردن این تنظیمات در گوشی و یا آپدیت نبودن آنها میتواند عامل اصلی بروز برخی مشکلات و ناهماهنگی‌ها در تلفن‌های همراه یا اپلیکیشن‌ها باشد.

برای اعمال این تنظیمات در سیستم‌های اندروید، وارد تنظیمات گوشی شوید و سپس Date and time را در نوار سرچ جستجو کنید یا آن را از طریق بخش General management پیدا کنید. سپس Automatic date and time را فعال کنید. در صورتی که این تنظیمات از قبل فعال بود آن را یکبار روشن و خاموش کنید و گوشی را به اینترنت متصل کنید.

در صورت لزوم میتوانید بخش Set time zone based on location را نیز فعال کنید تا بر اساس موقعیت مکانی شما، ساعت به صورت اتوماتیک تنظیم شود.

چرا اینستا باز نمیشه

۱۷- حالت Safe Mode را امتحان کنید

اگر تا اینجای آموزش حل مشکل باز نشدن اینستاگرام نتوانستید مشکلتان را حل کنید شاید بهتر باشد حالت تلفن همراهتان را به Safe Mode تغییر دهید تا ببینید برنامه در این حالت اجرا میشود یا خیر. توجه داشته باشید که استفاده از حالت Safe Mode میتواند شکل ظاهری و برخی از تنظیمات گوشی را تغییر دهد. در حالت سیف مد تلفن همراه میتوانید به خوبی عیب‌یابی کنید و مشکلات مربوط به آن را برطرف نمایید.

اگر برنامه در این حالت اجرا شد پس مشکل از برنامه های موجود مخصوصا برنامه های جدید نصب شده یا دستکاری تنظیمات اخیر است که بهترین راه حل ریست کردن تنظیمات و حذف برنامه های جدید است.

روش فعال کردن حالت ایمن در اندروید

ابتدا تلفن همراه را روشن کنید و دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا گزینه خاموش شدن به شما نشان داده شود. سپس انگشتتان را برای چند لحظه روی دکمه Power Off قرار دهید و صبر کنید تا صفحه جدید به شما نمایش داده شود. در این مرحله میتوانید Safe Mood را انتخاب و آن را فعال کنید.

فعال کردن حالت Safe mood

روش فعال کردن حالت ایمن در آیفون

برای سیستم آیفون تلفن را به طور کامل خاموش کنید و مجدد روشن نمایید. پس از نمایش داده شدن لوگوی اپل، دکمه کم کردن صدا را نگه دارید تا وقتی صدای بوق را بشنوید و متوجه شوید حالت سیف مود فعال شده است.

۱۸- از برنامه رسمی اینستاگرام استفاده کنید

استفاده از برنامه های غیر رسمی اینستاگرام (اینستاگرام طلایی و..) و برنامه های نظیر آنفالو یاب و.. که گاها بدافزار هستند باعث میشود عملکرد اکانت شما و برنامه اصلی تحت تاثیر قرار بگیرد، به شدت توصیه میکنم تنها از نسخه رسمی اینستاگرام استفاده کنید.

۱۹- گوشی را ریست فکتوری کنید

در راهکار آخر از اگر همچنان موفق به حل مشکل باز نشدن اینستاگرام نشدید و احساس میکنید مسئله پیش آمده مربوط به تلفن همراه شما است، میتوانید گوشی را ریست فکتوری کنید.

با ریست فکتوری کردن گوشی تمامی اطلاعات شما پاک میشود و تلفن به حالت اولیه و کارخانه‌ای باز میگردد بنابراین لازم است پیش از هر چیز اطلاعاتتان را در یک حافظه خارجی ذخیره کنید و بدانید که تمامی اپلیکیشن های نصب شده نیز پاک خواهند شد.

نحوه ریست فکتوری در اندروید

برای انجام اینکار لازم است وارد تنظیمات و سپس بخش General management شوید. حال گزینه Reset و سپس Factory data reset را انتخاب کنید تا فرایند کامل شود.

ریست فکتوری گوشی اندروید

سوالات متداول

چرا اینستا قطع شده؟

قطع شدن اینستاگرام میتواند به دلیل مشکلات مربوط به سرور اصلی، ایرادات و یا تنظیمات مربوط به تلفن همراه، مشکلات اینترنت و یا عدم اتصال به ابزارهای تغییردهنده آی پی باشد.

چرا اپلیکیشن اینستاگرام باز نمیشه؟

اگر با مشکل باز نشدن اینستاگرام مواجه شده‌اید، میتوانید پس از بررسی اتصال به اینترنت یکبار برنامه را بسته و مجددا باز کنید. سپس در صورت نیاز برنامه را بروز رسانی کنید. در صورتی که مشکل شما حل نشد برنامه را یکبار حذف و مجددا نصب کنید.

چرا اکانت اینستاگرام من باز نمیشه؟

در صورت باز نشدن اکانت اینستاگرام بهتر است ابتدا برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. در صورت نیاز میتوانید اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید. سپس یکبار به طور کامل از اکانت تان خارج شوید و مجددا لاگین کنید. اگر مشکل شما رفع نشد، ورود به حساب کاربری را با یک دستگاه دیگر امتحان کنید.

چرا صفحه هوم اینستا باز نمیشه؟

باز نشدن صفحه هوم اینستاگرام میتواند به دلایل مختلفی مثل عدم اتصال به اینترنت، اختلال در عملکرد ابزارهای تغییر دهنده آی پی (VPN) یا مشکلات نرم افزاری باشد.

چرا اکانت دوم اینستا بالا نمیاد؟

اگر در اینستاگرام دو اکانت دارید و یکی از آنها دچار مشکل شده است، بهتر است یکبار به طور کامل از آن خارج شوید و مجددا فرایند ورود به حساب کاربری را انجام دهید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم مشکل باز نشدن اینستاگرام با وای فای را بررسی کنیم. روش‌هایی مثل انجام بررسی تنظیمات اینترنت، بروز رسانی و باز و بسته کردن اینستاگرام، ری استارت کردن تلفن همراه و پاک کردن کش برنامه موثرترین راهکارهایی هستند که شما میتوانید انجام دهید. در صورتی که مشکل شما از طریق این روش‌ها حل نشد میتوانید سایر راهکارهای تخصصی‌تر نظیر بررسی مجوزهای برنامه، گزارش مشکل به پشتیبانی اینستاگرام، استفاده از نسخه های قدیمی‌تر برنامه و لاگین کردن با دستگاه های دیگر را امتحان کنید.

نظرات و پیشنهادات شما

دلیل اینکه چرا اینستا باز نمیشه را متوجه شدید؟ به نظر شما چه راهکارهای دیگری برای حل این مسئله وجود دارد؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید یا راهکارهای برطرف کردن این ایراد را میشناسید، نظراتتان را با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب