مطلب فعلی :

چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم

رفتن به بالا

چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم

چگونه زبان انگلیسی یاد بگیریم

آموزش زبان انگلیسی رایگان در حال حاضر توسط بسیاری از افراد در فضای مجازی  و فصای حقیقی صورت می گیرد. زبان انگلیسی یک زبان رایج و بین المللی است؛ این زبان به عنوان سومین زبان بین المللی جهان شناخته شده است، پس بدون شک یادگیری انگلیسی برای تاجرین، اساتید، مدیران روابط خارجی، دانشجویان بورسیه شده، مسئولین امورات اقتصادی و… ضروری است.

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

برای یادگیری هر زبانی نیاز است ابتدا آموزش های اولیه به فرد زبان آموز داده شود، تا بتواند با آن زبان علاوه بر آشنایی ارتباط برقرار کند. زبان انگلیسی یک زبان شیرین، جذاب و کاربردی است که برای یادگیری آن باید زمانی را در نظر گرفت. در حال حاضر موسسه های مختلقی به صورت آنلاین و حضوری این زبان شیرین را به داوطلبان آموزش می دهند. این زبان نیز مانند دیگر زبان ها از سطوح مختلفی برای یادگیری برخوردار است که زبان آموز ابتدا باید از سطوح اول عبور کند تا بتواند به دیگر سطوح برسد و آن ها را یاد بگیرد.

برای یادگیری این زبان می توان از طریق راه های مختلفی اقدام نمود، برخی از این راه ها که رایگان و بدون هزینه هستند از طریق گوگل و فضای مجازی صورت می گیرند. این دوره از آموزش ها به طور کاملا جامع نیستند، ولی اگر قصد دارید که این زبان را تا حدودی بلد باشید و قصد ندارید از این بابت هزینه ای خرج کنید، یادگیری از این طریق توصیه می شود.

دیگر نوع یادگیری پرداخت هزینه و ثبت نام در کلاس های مختلف است. برای این کار لازم است که ابتدا یک موسسه کاملا معتبر با پایه های قوی پیدا کرده و سپس برای ثبت نام به آن موسسه مراجعه کنید. سطح تدریس موسسه ها با توجه به سنین کاملا متفاوت است. برخی از این موسسه ها تنها مختص کودکان و برخی دیگر مختص افراد با سنین بالاتر هستند.

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

معمولا اساتیدی که در این موسسه ها مشغول تدریس این زبان هستند دارای مدرک قبولی در رشته زبان می باشند. در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا بیشتر کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند، این امر باعث شده است که برخی از کلاس های زبان نیز به صورت آنلاین برگزار شوند. با آنلاین شدن این کلاس ها، افراد بیشتری نیز می توانند در یادگیری این زبان شرکت نمایند. این افراد معمولا دارای مشغله زیاد هستند و نمی توانند به طور حضوری سر این کلاس ها حضور پیدا کنند.

یادگیری زبان انگلیسی در موسسه ملل

برای یادگیری این زبان می توانید از طریق یکی از راه های معرفی شده در بخش بالا اقدام کنید تا هرچه سریع تر این زبان شیرین را یاد بگیرید. موسسه ملل یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین مجموعه های مستقر در سطح کشور است که از اساتید بین المللی زیادی برخوردار است. این موسسه سالانه تعداد بسیار زیادی داوطلب را به بهترین نحو آموزش می دهد. اساتیدی که در این موسسه فعالیت دارند، دارای مدرک بین المللی هستند. این اساتید از مهارت بالایی در آموزش برخوردارند.

چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

شاید تصور کنید که سریع انجام دادن کاری تنها به افراد عجول ربط دارد، درحالی که این صفت را می توان به افراد زرنگ نسبت داد. افرادی که قصد دارند فعالیت های خود را در زمان کمتری انجام دهند عجول نیستند، بلکه افرادی فعال و زرنگ هستند که می خواهند از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنند. در همین راستا افرادی هستند که قصد دارند سریع تر زبان انگلیسی را یاد بگیرند. به همین خاطر به دنبال راهکارهای ساده و مطمئن هستند تا بتوانند خواسته خود را عملی کنند.

راه های مختلف برای یادگیری سریع زبان انگلیسی

  1. اولین قدم برای یادگیری سریع تقویت شنوایی است، یعنی اگر در زمان تدریس میزان دقت خود را برای توجه کردن بالا ببریم می توانیم این زبان را سریع تر یاد بگیریم.
  2. دومین قدم در یادگیری سریع این زبان شیرین و جذاب این است که شباهت ها را در یابیم، به طوری که ساختارها کاملا منطقی و مغزی باشند و مغز به طور ناخود آگاه آن را تشخیص می دهد.
  3. در سومین مرحله سعی کنید به درستی و جدا از هم صداها را یاد بگیرید. با یادگیری زبان انگلیسی می توانید به تقویت و رشد مغز خود کمک شایانی کنید. هرچه یک زبان را سریع تر و بهتر یاد بگیرید می توانید دیگر زبان ها را به راحت ترین شکل یاد بگیرید؛ چراکه مغز شما رشد و تقویت یافته است.
  4. در زمان یادگیری سعی کنید از واژگان مرتبط کمک بگیرید. در زبان انگلیسی مانند زبان فارسی واژگان مترادف زیادی وجود دارد. شما می توانید با یادگیری کلمات ساده تر سریع تر این زبان را یاد بگیرید.
  5. با فرا گرفتن الگوهای زبان می توانید راه یادگیری سریع تر را برای خود هموار کنید. مثلا به جای یادگیری و حفظ کردن گرامر بیشتر به مثال ها توجه کنید و بر اساس آن ها جمله بندی کنید.
  6. لغت ها را در جملات یاد بگیرید: زمانی که دارید یک عبارت را مطالعه می کنید، سعی کنید معنی کلمات را درون جمله بفهمید.
  7. در این مرحله از یادگیری می توانید همراه موسیقی به مطالعه بپردازید. تحقیقات نشان داده است که موسیقی می تواند کمک زیادی به زبان آموزان کند، به شرطی که در زمان یادگیری و مطالعه از موسیقی استفاده شود.

چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس یاد بگیریم؟

راه های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند بدون مراجعه به کلاس زبان انگلیسی را یاد بگیرند. مهم ترین راه هایی که می توان از طریق آن ها بدون مراجعه به کلاس زبان انگلیسی را یاد گرفت موارد زیر هستند:

  1. در اولین مرحله می توانید صدای خودتان را ضبط کنید: برای این کار لازم است ابتدا یک متن یا فیلم انگلیسی را مشاهده یا گوش کنید و سپس از روی آن بخوانید و صدای خود را ضبط کنید. مجددا صدای خود را گوش کنید تا بتوانید ایرادات و نواقص خود را بهتر و سریع تر رفع نمایید.
  2. سعی کنید یک مکان خلوت تهیه کنید و سپس در طول روز ده الی پانزده دقیقه با صدای بلند به مطالعه بپردازید. این امر برای تقویت ماهیچه های صوتی است؛ زیرا ماهیچه های صوتی ما به صدای بلند این زبان عادت ندارند.
  3. خواندن و گوش دادن به ترانه های انگلیسی می تواند به شما کمک زیادی کند.
  4. تماشای مکرر و متعدد فیلم های کوتاه هم برای یادگیری کلمات هم برای تلفظ صحیح بهتر است.
  5. آشنایی با حروف صدا دار و بدن صدا و همچنین روش جای گیری این حروف در کنار یک دیگر می تواند به شما در تسریع یادگیری کمک کند.
  6. یکی از مهم ترین و رایج ترین صدا در زبان انگلیسی شوا است که شما باید با آن و کاربردش آشنایی داشته باشید.
  7. در زمان یادگیری باید به زیر و بم صداها به خوبی توجه کنید تا بتوانید در زمان صحبت به درستی کلمات را به کار ببرید.
  8. در زبان انگلیسی مانند زبان فارسی باید به تعداد بخش واژه ها توجه شود.
  9. آشنایی خواننده با موکد که مفهوم خاصی را انتقال می دهد.
  10. بر روی جملات و عبارات کوتاه محاوره ای باید کار شود تا به بهترین شکل آن ها را یاد بگیرید؛ چراکه از کاربرد زیادی در زبان انگلیسی برخوردارند.
  11. سعی کنید بین کلماتی که به کار می برید نظم و ارتباط درستی برقرار کنید.
  12. در زبان انگلیسی افعالی به نام افعال چند قسمتی وجود دارد که شما باید آن ها را نحو درست یاد بگیرید.
  13. باشناسایی پاسخ های سریع و کوتاه می توانید صحبت کردن خود را تسریع کنید.
  14. پس از یادگیری سعی کنید داستان های کوتاه به زبان انگلیسی را مطالعه کنید و سپس خودتان داستان گویی های کوتاه را شروع کنید.
  15. در زمان گفتگو و همچنین خواندن باید در جای مورد نیاز مکث کنید تا بتوانید به بهترین نحو منظور خود را انتقال دهید.

علاوه بر موارد گفته شده در قسمت بالا موارد دیگری نیز هستند که ما در بخش زیر به طور خیلی مختصر به آن ها اشاره خواهیم کرد، از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناسایی واژگانی که معنی واحدی دارند
  • تلفظ حروف و آواها
  • انتخاب لهجه دلخواه
  • تقلید از مشاهیر
  • به کاربردن آیینه در ادای کلمات
  • به کار بردن اعداد
  • دقت به الگوهای افت و خیز جملات
  • شناسایی خاستگاه صحیح ادای حروف
  • تقلید از انگلیسی زبان ها
  • توجه ویژه به آهنگ جملات
  • یادگیری صحیح اصطلاحات
  • دقت کلی به جزئیات
  • آرام و شمرده حرف زدن
  • تمرین مکرر با ریتم
  • یادگیری ابراز احساسات به این زبان
  • معادل سازی عبارات
  • به کار بردن شکل کوتاه کلمات

هر کدام از این موارد در یادگیری بدون کلاس نقش مهمی ایفا می کنند.

چگونه زبان انگلیسی را بدون کلاس یاد بگیریم؟

کلام پایانی

زبان انگلیسی یک زبان شیرین  است که برای یادگیری آن باید زمانی صرف شود تا به خوبی یاد گرفته شود. برای یادگیری سریع این زبان باید موارد متعدد را در نظر گرفت. داشتن علاقه به یادگیری یک امر موثر در یادگیری سریع این زبان است. این زبان یک زبان بین المللی است محبوبیت خاصی نزد مردم دارد. آموزش این زبان توسط اشخاص و موسسه های زیادی در سراسر کشور صورت می گیرد. اما پیشنهاد ما به شما مراجعه به موسسه زبان ملل است.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب