مطلب فعلی :

۱۰نشانه مهم که به راه اندازی وب سایت برای افزایش فروش نیاز دارید

رفتن به بالا

۱۰نشانه مهم که به راه اندازی وب سایت برای افزایش فروش نیاز دارید

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
10 نشانه مهم که به راه اندازی وب سایت برای افزایش فروش نیاز دارید

۱۰نشانه مهم که به راه اندازی وب سایت برای افزایش فروش نیاز دارید

راه اندازی سایت فروشگاهی از نظر صاحبان مشاغل ممکن است کاری بیهوده باشد.

شاید گمان کنند که در اینستاگرام فروش خوبی دارند پس چه نیازی به طراحی سایت دارند؟ در پاسخ باید بگوییم که بعد از مدتی متوجه خواهید شد فروش در اینستاگرام یا صفحات اجتماعی تا یک زمانی می تواند برای شما پاسخگو باشد و از یک جایی به بعد با مواجه شدن با یک سری نشانه ها و علائم در می یابید باید به سراغ طراحی سایت فروشگاهی در کنار مدیریت صفحه ی اینستاگرام خود بروید. عدم پاسخگویی به موقع به مشتری، پیگیری کد رهگیری و مواردی از این دست نشانه هایی هستند که به یک صاحب کسب و کار اعلام می کند که دیگر باید ساخت سایت فروشگاه اینترنی کسب و کار خود اقدام کنید. برای درک بهتر این مطلب تا انتها با ما باشید.

چه زمانی باید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنیم؟

اگه توی کسب و کارت به این نشانه ها خوردی حتما سایت فروشگاهی خودت رو راه اندازی کن:

طراحی سایت برای صاحبان مشاغل خصوصاً افرادی که کسب و کار خود را به صورت اینترنتی راه اندازی کرده اند و از طریق صفحات مجازی مانند اینستاگرام محصولات خود را به فروش می رسانند، بسیار راهگشا خواهد بود.اگر شما هم دارای یک کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام هستید با ما باشید تا ۱۰ نشانه مهم که هر کسب و کاری باید برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی اقدام نماید را باهم بررسی کنیم. این ۱۰ نشانه عبارتند از:

۱- عدم پاسخگویی به موقع به مشتری

در اینستاگرام مشتری باید در دایرکت یا کامنت سوال خود را بپرسد و احتمالاً در دایرکت پاسخ بگیرد. حال اگر این فاصله زمانی دریافت پاسخ زیاد طول بکشد می تواند باعث از دست رفتن مشتری گردد. اما با طراحی سایت می توانید این مشکل را حل کنید. به این صورت که سایت های فروشگاهی امکانی را دارند که با کمک یک سیستم پشتیبانی، قادر به پاسخگویی سریع به مشتریان می باشند.

۲- محدودیت در تبلیغات

تبلیغات در فروشگاه های اینستاگرامی محدود به پست و استوریست. در حالی که در وب سایت های فروشگاهی شما با کمک سئو می توانید فروشگاه خود را در کل اینترنت تبلیغ نمایید و حتی مشتریان خارجی نیز داشته باشید.

۳- پیگیری کد رهگیری

اگر شما وب سایت کسب و کار خود را داشته باشید، کلیه ی پروسه ثبت سفارش برای مشتری قابل پیگیری می باشد و این شرایط هم از طریق پیامک و خود وب سایت قابل پیگیری نیز می باشد. و کاربر با نگرانی کمتری به خرید می پردازند.

۴- مشکلات در آپدیت کردن موجودی انبار

یکی از معضلاتی که در فروش اینستاگرامی با آن مواجه هستید، به روز کردن موجودی انبار است. یعنی شما برای آپدیت کردن تعداد محصولات موجود، تک تک پست ها را اصلاح کرده و موجودی را تجدید نمایید. اما با طراحی سایت این مشکل نیز حل می شود. شما کافیست از طریق پنل مدیریتی تنها با چند کلیک تعداد موجودی هر محصول را مشخص نمایید. حتی می توانید قیمت کالاها را نیز با همین روش به راحتی به روز کنید.

۵- نداشتن لیست اطلاعات مشتریان سابق

در فروشگاه های اینستاگرامی شما برای دریافت اطلاعات مشتریان باید تک به تک به سراغ پیج های آن ها رفته یا با کمک الگوریتم های خاصی بتوانید اطلاعات هرکدام را بدست بیاورید. اما با راه اندازی سایت فروشگاهی می توانید به راحتی اطلاعات مشتریان را از قسمت پنل مدیریت دریافت نمایید و حتی لیست آن ها را وارد باشگاه مشتریان کرده و امتیازات و تخفیف هایی را برای مشتریان دائمی خود قائل شوید.

۶- هزینه زمانی زیاد

مدت زمانی که برای مدیریت یک صفحه اینستاگرامی نیاز دارید شما را از کلیه امورات زندگی باز می دارد. نیروی کار شما مجبور است تمام وقت خود را فقط برای پاسخگویی و مدیریت پیج بگذارد در حالی که با طراحی سایت می توانید از نیروی کار خود استفاده بهتری نمایید و شاید خودتان به تنهایی از پس این کار بربیایید.

۷- عدم اعتماد بعضی مشتریان برای خرید از پیج اینستاگرامی

بسیاری از افراد برای خرید از پیج های اینستاگرامی دچار شک و تردید هستند و برخی از آن ها کلاً منصرف می شوند. چرا که اعتماد کردن به یک صفحه ی مجازی که هیچ استاندارد یا نماد اعتمادی ندارد کاری سخت و شاید حتی اشتباه باشد. چرا که بسیاری از این صفحات کلاه بردار بوده و هدفشان فقط خالی کردن جیب کاربران باشد. اما با طراحی سایت و دریافت نماد اعتماد (اینماد) می توانید به مشتریان خود این اطمینان را بدهید که توسط یک سیستم قدرتمند کنترل و زیر نظر گرفته می شوید و آن ها می توانند با خیال راحت وجه پرداختی را بپردازند.

۸- محدودیت در تولید محتوا

اینستاگرام مانند یک صاحب خانه ایست که به شما منزلی را اجاره داده و فقط مجاز هستید که برای زندگی از آن استفاده کنید. یعنی نمی توانید شرکت یا دفتر تجاری در آن جا راه بیاندازید. در حالی که طراحی سایت مثلاً طراحی سایت فروشگاهی پوشاک این امکان را به شما می دهد تا با خیال راحت هر آنچه که دلتان می خواهد و گمان می کنید که به بیشتر شدن درآمدتان کمک می کند، سفارش دهید. شما در سایت فروشگاهی خود مجاز به تولید هرگونه محتوایی می باشید.

۹- به خطر افتادن امنیت شغلی

اینستاگرام یکی از پلتفرم هاییست که در کشورهایی مانند ایران با فیلترینگ مواجه است. اگر شما تمامی درآمد و کسب و کار خود را بر پایه ی اینستاگرام برنامه ریزی کرده باشید، ممکن است یک روز با فیلتر شدن دائمی آن کاسبی شما نیز از بین برود. در حالی که با طراحی سایت می توانید یک شغل دائمی برای خود داشته باشید. در حال حاضر بسیاری از سایت های فروشگاهی لباس، علاوه بر پیج اینستاگرام خود، سایتی را نیز راه اندازی کرده اند که در کنار اینستاگرام فعالیت گسترده ای دارند و اگر روزی اینستاگرام به کلی قطع یا دچار اختلال شد کار و کسبشان به خطر نمی افتد و به راحتی کارش را در فروشگاه اینترنتی خود ادامه خواهند داد.

۱۰- نبود الگوریتم دقیق در تجزیه و تحلیل

درست است که اینستاگرام یک پلتفرم قدرتمندیست ولی برای تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و ترافیک صفحه کاری شما ناتوان است. با طراحی سایت می توانید از یک سیستم قدرتمندی جهت جمع آوری داده های مفید در خصوص رفتار مشتریان خود داشته باشید.

چرا باید سایت فروشگاهی راه اندازی کنی

چرا شرکت طراحی سایت هیرکانا ؟

شرکت طراحی سایت هیرکانا با سابقه بیش از ۱۰ سال در امر خدمت رسانی به کسب و کارهای مختلف، با هدف دیجیتال کردن کسب و کارها همکاری داشته و دارد. و این اتفاق بزرگی هست که خانواده هیرکانا هرساله بزرگتر و بزرگتر میشود. امروزه هیرکانا بصورت تخصصی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی لباس و پوشاک فعالیت دارد. و این تجربه گران بها برای هر کسب و کاری می تواند مفید و کارگشا واقع گردد.

فروشگاه ساز هیروشاپ محصول شرکت هیرکانا می باشد که وب سایتی قدرتمند و مطابق با اصول سئو طراحی و راه اندازی مییشود. برای دیدن نمونه کار و کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت hircana.com شوید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 2 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب