مطلب فعلی :

۱۰ تا از بهترین بازی پازل آنلاین برای بزرگسالان و کودکان

رفتن به بالا

۱۰ تا از بهترین بازی پازل آنلاین برای بزرگسالان و کودکان

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین بازی پازل آنلاین برای بزرگسالان و کودکان

۱۰ تا از بهترین بازی پازل آنلاین برای بزرگسالان و کودکان

بسیاری از افراد فارغ از هر سنی که داشته باشند به حل کردن پازل ها علاقه دارند. این بازی علاوه بر جنبه سرگرمی می تواند چالشی جذاب برای پرورش ذهن هم باشد. در این مطلب کلاسیک وب قصد داریم برخی از سایت هایی را که با استفاده از آن ها می توانید به بازی پازل آنلاین مناسب بزرگسالان و کودکان بپردازید را معرفی نماییم.

سایت های بازی آنلاین پازل برای کودکان و بزرگسالان

Best Free Online Puzzles Games

اگر از حل پازل های تکراری خسته شده اید در این پست کلاسیک وب به شما دنیایی از پازل ها با موضوعات و طرح های متفاوت را پیشنهاد خواهیم داد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب با بهترین سایت های ارائه دهنده بازی پازل آنلاین رایگان آشنا شوید.

Jigsaw Planet بازی پازل آنلاین مرحله ای برای کودک و بزرگسال

پازل آنلاین کودکان

Jigsaw Planet یکی از محبوب ترین سایت ها برای اجرای بازی های آنلاین پازل است. این سایت دارای هزاران پازل است که به راحتی از طریق لیست های تعبیه شده در آن یا به وسیله جستجو قابل پیدا کردن هستند. این بازی ها قابلیت اجرا شدن در حالت تمام صفحه مرورگر را نیز دارند. برای بازی کردن در سایت Jigsaw Planet نیاز به نصب هیچ افزونه یا نرم افزار جانبی دیگری نخواهید داشت.

همچنین می توانید به صورت رایگان در آن ثبت نام کنید. گرچه حتی ایجاد حساب کاربری هم برای بازی در سایت الزامی نیست. شاید تنها ایراداتی که می توان به این وبسایت وارد دانست، طراحی قدیمی آن باشد. ضمن اینکه هیچ مزیت خاصی برای اعصای آن که دارای حساب کاربری هستند در نظر گرفته نشده است.

Microsoft Jigsaw بازی پازل برای کامپیوتر آنلاین

بازی پازل آنلاین کودکانه

Microsoft Jigsaw یک وبسایت آنلاین حل پازل است که برای پلتفرم ویندوز توسعه داده شده است. گرچه هم می توان از موس برای بازی در آن استفاده کرد و هم از امکانات لمسی در گوشی های موبایل. برخی از پازل ها در سطوح بالاتر با حل کردن پازل های اولیه باز خواهند شد. می توانید پازل ها را در صورت علاقه با سکه هایی که درون بازی به شما تعلق گرفته است خریداری کرده و باز نمایید. یکی از قابلیت های جالب این سایت، امکان درست کردن پازل از عکس های خودتان است. چیزی که Microsoft Jigsaw از دیگر سایت های شبیه خود متمایز می کند، حس رقابتی است که در حل کردن پازل ها به وجود آورده است. برای مثال شما باید در زمانی خاص، یک پازل را حل کنید. همچنین می توانید بازی های این وبسایت را در کنسول ایکس باکس نیز اجرا نمایید.

چیدن پازل آنلاین در GamesGames

پازل آنلاین بزرگسالان

سرویس بازی پازل آنلاین مرحله ای GamesGames  دارای صدها نوع پازل است که قابل اجرا و بازی کردن روی همه مرورگرهای شناخته شده از جمله Microsoft Edge، گوگل کروم و فایرفاکس می باشد. تم پازل ها گستره متنوعی دارد؛ از غذاها و شهرها گرفته تا انواع حیوانات و نیز کراکترهای سینمایی. همه پازل ها از طریق HTML5 کدنویسی شده اند و به همین دلیل برای اجرای آن ها نیازی به افزونه جانبی نخواهید داشت.

هر کدام از پازل ها در این سایت، دارای سه مرحله سختی هستند. هرچه سطح سختی بالاتر باشد، تعداد قطعات پازل ها بیشتر و انداره ان ها کوچکتر خواهد بود. سرعت کم بارگذاری پازل ها می تواند یکی از ایراداتی باشد که مخصوصا برای افرادی که از اینترنت با سرعت کم استفاده می کنند به چشم بیاید.

Jigsaw Explorer بازی آنلاین پازل هزار تکه

بازی پازل آنلاین بزرگسالان

یکی از خوبی های سایت حل پازل آنلاین Jigsaw Explorer این است که از تبلیغات بسیار کمی در محیط بازی ها استفاده می کند. تنها تبلیغی که در هنگام اجرای هر بازی به چشم می خورد یک بنر در بالای صفحه است که این موضوع مزیت خاصی به این وبسایت به نسبت سایر همنوعانش بخشیده است. شما می توانید بازی های پازل سخت یا آسان آنلاین مورد نظر خود را از طریق نوار جستجو با تمرکز بر موضوعات مختلفی که می توانند داشته باشند بیابید. هر روز به تعداد این پازل ها افزوره می شود. همچنین کاربران قادر به آپلود تصاویر مد نظر خود در سایت برای ایجاد یک پازل و سپس به استراک گذاری آن هستند.

حل پازل آنلاین در سایت Jig Zone

بازی پازل آنلاین مرحله ای

Jig Zone با قالب پویا و همگام سازی بی نظیری که ایجاد کرده است یکی از بهترین سایت ها در زمینه بازی های آنلاین پازل با تم دخترانه و پسرانه لقب گرفته است. شیوه بازی در این سایت بسیار ساده است. شما می توانید سطوح دشواری مختلفی را برای هر پازل انتخاب کنید. شاید ایرادی که می توان به Jig Zone وارد دانست محدود بودن آن به استفاده از موس برای بازی می باشد و نمی توان در گوشی های لمسی از آن بهره برد. همچنین در این سایت خبری از تمام صفحه شدن بازی نیست.

Doodle God بازی پازل آنلاین بزرگسالان

بازی آنلاین پازل اعداد

سرویس Doodle God بازی آنلاین پازل مرحله ای و از جهاتی متفاوت ترین بازی موجود در این لیست است. در واقع پازلی که توسط این سایت ارائه می شود به هیچ وجه با انتظارات شما همخوانی نخواهد داشت. به شما چهار عنصر باد، خاک، آب و آتش داده می شود. سپس باید بیش از ۱۱ ترکیب مختلف را با استفاده از این ۴ عنصر به دست آورید. بدین ترتیب جنبه هایی از زندگی که این عناصر در آن نقش به سزایی دارند را فرا خواهید گرفت.

اگر به سودوکو علاقه دارید، مطلب سایت بازی حل جدول سودوکو را از دست ندهید.

Armor Picross 2 بازی پازل سخت آنلاین

پازل آنلاین کودک

Armor Picross 2  شامل انواع پازل ها با صدها مرحله است که مطمئنا با درگیر کردن فکر شما، سرگرم و راضیتان خواهد کرد. محیط این بازی بسیار جذاب است و با موسیقی های زیبا جالب تر هم شده است. پازل ها داریا ۵ سطح دشواری هستند. ضمن اینکه برای هر پازل فقط تا ۵ بار حق اشتباه کردن خواهید داشت.

Super Stack 2 بازی آنلاین فکری

بازی آنلاین پازل جدید

Super Stacker 2 از بازی های قدیمی است که حالا با آپدیت هایی جدید برگشته است. آپدیت هایی که شامل ۴۰ سطح جدید، گرافیکی بهتر و سرعت بالاتر در اجرای بازی است. در این بازی باید بسته ها را طوری روی هم قرار دهید که نیفتند. سازه ای که درست می کنید باید حداقل تا ده ثانیه دوام بیاورد. این بازی کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

جهت پیدا کردن بهترین سرویس های جدول آنلاین به کلاسیک وب مراجعه نمایید.

Rotate and Roll بازی پازل دخترانه آنلاین

بازی پازل دخترانه آنلاین

Rotate and Roll به طرز جالبی بازی پازل را با قوانین فیزیک ترکیب نموده است. هدف بازی، مدیریت توپ ها برای خروج از حباب در زمان درست است. بعضی از مراحل برای باز شدن نیاز به جمع آوری حداقل یک ستاره توسط بازیکن خواهند داشت. شما می توانید از کلیدهای مکان نما روی کیبورد برای چرخاندن توپ ها استفاده کنید. مطمئنا از این بازی لذت خواهید برد. پس آن را از دست ندهید.

Perfect Balance 2 بازی آنلاین پازل جدید

بازی فکری پازل بزرگسالان

Perfect Balance 2 باید اشیاء مختلف را روی هم قرار داده و توازن آن ها را حفظ کنید. همواره باید قبل از گذاشتن شی جدید به قبلی ها توجه کنید تا موجب خراب شدن سازه نشوید. این بازی دارای ۱۰۰ مرحله است. شما می توانید با کلیدهای A و D، اشیا را کنترل نمایید. برای بقیه کارها نیز از موس خود استفاده کنید.

 بهترین بازی های آنلاین اندروید را نیز می توانید در کلاسیک وب پیدا نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در کلاسیک وب بهترین سایت های ارائه دهنده بازی پازل آنلاین را به شما معرفی کردیم، شما چه سایت های دیگری در این زمینه می شناسید و از بین آن ها کدام یک را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب