مطلب فعلی :

۱۱ تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت آیکون و فاو آیکون آنلاین

رفتن به بالا

۱۱ تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت آیکون و فاو آیکون آنلاین

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
معرفی 11 تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت آنلاین آیکون

۱۱ تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت آیکون و فاو آیکون آنلاین

آیکون برای گوشی های اندروید، وب سایت ها، دسکتاپ ها و بسیاری از جاهای دیگر و برای اهداف مختلف استفاده می شود. امروز در کلاسیک وب قصد دارید سرویس های ساخت آیکون (Icon) آنلاین را به شما معرفی کنیم. این سرویس های آنلاین به شما اجازه می دهد بدون هیچ نرم افزاری روی سیستم خود آیکون با فرمت PNG و ICO بسازید یا عکس های خود را به آیکن تبدیل نمایید.

نحوه ساخت آیکن از روی عکس و طراحی آیکون (ICO) آنلاین

Top Best Free Online Icon Generator & Maker Tools

طراحی آیکون در برنامه هایی مانند فتوشاپ شاید برای افرادی که مهارت خاصی در طراحی و گرافیک ندارند کار سخت و طاقت فرسایی باشد. شاید شما فقط دوست داشته باشید یک آیکون ساده از عکسی که روی سیستم دارید ایجاد کنید و یا اصلا شاید دوست دارید از عکس خودتان آیکون بسازید. قبلا در کلاسیک وب بهترین سایت های ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی متحرک و ثابت رایگان آنلاین را به شما معرفی کردیم اما اگر شما دنبال راه حل ساده ای برای طراحی آیکون هستید می توانید از یکی از ۱۱ سرویس طراحی و ساخت آنلاین آیکون که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید.

ساخت آیکون (Icon) آنلاین

طراحی آنلاین آیکون اندروید و آیفون به کمک ابزار MakeAppIcon

سایت MakeAppIcon یک سرویس آنلاین طراحی آیکون است که از تمام فرمت های مورد نیاز iOS و اندروید پشتیبانی می کند. نحوه استفاده از این سایت بسیار آسان است بعد از اینکه وارد سایت شدید با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد. روی Choose File کلیک کنید و عکسی که می خواهید برای ساخت آیکون از آن استفاده کنید را انتخاب کنید.

طراحی آنلاین آیکون

برنامه شروع به پردازش می کند و عکس را تغییر اندازه می دهد.

طراحی آنلاین آیکون

حالا برای دانلود آیکون خود باید آدرس ایمیل تان را وارد کنید. همانطور که ملاحظه می فرمایید در قسمت پایین صفحه شما می توانید پیش نمایش آیکون اندروید و آیفون خود را مشاهده بفرایید.

طراحی آنلاین آیکون

طراحی آیکن آنلاین برای ویندور در ICO Convert

ICO Convert یک ابزار آنلاین طراحی آیکون و آیکون ساز است که می توانید با استفاده از آن از تصاویر PNG و JPG خود آیکن بسازید. شما فقط باید عکس مورد نظر خود را آپلود کنید، تغییر اندازه و برش بزنید، به شکلی که دوست دارید تبدیل کنید و سایه اضافه کنید و آن را به عنوان آیکون ویندوز یا تصویر PNG ذخیره کنید. برای طراحی آیکون وارد سایت شوید و روی دکمه Browse کلیک کنید در اینجا عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی Upload را کلیک کنید.

طراحی آیکون آنلاین برای ویندور

در مرحله دوم شما می توانید با درگ کردن قسمت خاصی از عکس خود را انتخاب کنید.

طراحی آیکون آنلاین برای ویندور

در مرحله سوم شما می توانید آیکن خود را بر اساس استایلی خاص ایجاد کنید به طور مثال با انتخاب استایل قلب آیکن شما به شکل قلب در خواهد آمد. این مرحله اختیاری است و در صورتی که از این مرحله استفاده نکنید آیکن شما به شکل مربع در نظر گرفته خواهد شد.

طراحی آیکون آنلاین برای ویندور

در مرحله چهارم شما باید گزینه ICO For Windows را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید شما با استفاده از این سرویس آنلاین می توانید برای ویندوز ۷، ۸، ویستا و اکس پی آیکون طراحی کنید.

طراحی آیکون آنلاین برای ویندور

در مرحله آخر شما باید دکمه Convert ICO را برای تبدیل عکس به آیکون انتخاب کنید بعد از کانورت برای شما دو لینک ظاهر خواهد شد برای دانلود آیکن خود روی Download Your Icon کلیک کنید.

طراحی آیکون آنلاین برای ویندور

نحوه ساخت Icon آنلاین از آیکون های قدیمی در سرویس Iconizer.net

سایت Iconizer.net یکی دیگر از برنامه های آنلاین طراحی آیکون است که به شما امکان آپلود و جستجوی آیکون ها را برای ایجاد موارد جدیدتر (طراحی آیکون از آیکن قدیمی) را می دهد. علاوه بر این شما همچنین می توانید عکس هایی که در سیستم دارید را به آیکون تبدیل کنید. برای ساخت آیکون های جدید از آیکن های موجود در سایت عنوانی که مد نظر دارید را در کادر جستجوی زیر وارد کنید برای مثال ما کلمه Computer را وارد می کنیم و روی دکمه Search Icons کلیک کنید.

 ساخت icon آنلاین از آیکن های قدیمی

حالا لیستی از آیکون های موجود برای شما ظاهر می شود روی یکی از آنها کلیک کنید.

 ساخت icon آنلاین از آیکن های قدیمی

صفحه مانند زیر برای شما ظاهر می شود که در آن می توانید آیکون را ویرایش کنید بعد از اعمال تغییرات روی دکمه Download کلیک کنید تا آیکون دانلود شود.

 ساخت icon آنلاین از آیکن های قدیمی

اما اگر قصد دارید از عکسی که روی سیستم خود دارید آیکون بسازید بعد از اینکه وارد سایت شدید روی فیلد Click To Select File کلیک کنید و فایل خود را از سیستم انتخاب کنید و روی دکمه Upload کلیک کنید بعد از اینکه عکس آپلود شد به همان صفحه ویرایش آیکون هدایت خواهید شد در این صفحه شما باید حتما در قسمت File Type گزینه ICO را انتخاب کنید و بقیه تغییرات مانند میزان روشنایی، اشباع رنگ، رنگ پس زمینه، اندازه آیکن و غیره را تعیین کنید و در نهایت روی دکمه Download کلیک کنید.

روش ساخت آیکون ICO و PNG رایگان و آنلاین در سایت Pic2Icon

Pic2Icon بهترین نرم افزار رایگان ساخت و طراحی آیکون است که به کمک آن می توانید آیکون ها را برای اندروید، کامپیوتر ویندوز، گوشی های هوشمند و وب سایت ها ایجاد کنید. بعد از اینکه وارد سایت شدید با صفحه ای مانند زیر روبرو خواهید شد در قسمت پایین صفحه شما باید تعیین کنید که آیکون را برای اندروید می خواهید یا کامپیوتر یا موارد دیگر. در اینجا ما آیکون ویندوز را انتخاب می کنیم.

ساخت آیکن رایگان و آنلاین در سایت Pic2Icon

حالا به صفحه دیگری هدایت خواهید شد در مرحله یک شما باید عکس را از سیستم تان انتخاب و آپلود کنید. در مرحله ۲ شما باید افکت، میزان چرخش، تغییر اندازه، برش و غیره را تعیین کنید و روی دکمه Apply کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود بعد از انجام این کارها لینک دانلود آیکون در اختیار شما قرار داده می شود.

ساخت آیکن رایگان و آنلاین در سایت Pic2Icon

معرفی سایت آیکن ساز Iconsflow برای تبدیل عکس به آیکون آنلاین

قبلا در کلاسیک وب ۷ سرویس آنلاین ویرایش، طراحی و ساخت عکس SVG را به شما معرفی کردیم، در سایت Iconsflow شما از فایل های SVG می توانید آیکون طراحی کنید. شما می توانید دکمه Upload را برای آپلود فایل SVG انتخاب کنید و یا از آیکن ها موجود در سایت استفاده کنید. برای استفاده از لینک های موجود روی یکی از آنها ماوس خود را نگه دارید تا یک پاپ اپ برای شما ظاهر شود روی Edit کلیک کنید.

معرفی سایت iconsflow برای تبدیل عکس به آیکون آنلاین

بعد از کلیک روی دکمه Edit پنجره زیر باز می شود که در آن می توانید تغییرات لازم را انجام دهید و روی دکمه Apply کلیک کنید.

معرفی سایت iconsflow برای تبدیل عکس به آیکون آنلاین

در نهایت برای ذخیره آیکن روی دکمه Save and Download Icons کلیک کنید.

معرفی سایت iconsflow برای تبدیل عکس به آیکون آنلاین

نحوه ساخت آیکون فولدر در سایت Icon Maker

سایت Icon Maker یکی از بهترین ابزارهای آنلاین طراحی آیکون پوشه و.. است که گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. بعد از اینکه وارد سایت شدید یک سری مراحل را پیش روی خود می بینید. از آیکون های موجود یکی را انتخاب کنید.

آیکون ساز آنلاین Icon Maker

اندازه و رنگ آیکون و نقطه کلیک کردن آیکون را مشخص کنید.

آیکون ساز آنلاین Icon Maker

متن آیکون را وارد کنید و سری بعدی مراحل را نیز انجام دهید در نهایت روی دکمه Generate کلیک کنید.

آیکون ساز آنلاین Icon Maker
اما همانطور که می بینید متن آیکون فارسی به هم میریزد و این ابزار تنها برای آیکون های انگلیسی مناسب است.

آیکون ساز آنلاین Icon Maker

روش ساخت فاو آیکن و آیکون از عکس در سایت Online Fav-icon Creator

با کمک برنامه تحت وب Online Fav-icon Creator شما می توانید آیکون های ۱۶×۱۶ را بسازید اگر آیکون های شفاف با جلوه های پیشرفته نیاز دارید به این سایت مراجعه کنید. در قسمت Browse عکس خود را از سیستم انتخاب کنید و برخی پیکسل ها را در صورت تمایل تغییر رنگ دهید و در آخر روی Download Icons کلیک کنید تا آیکون دانلود شود. اگر علاوه بر طراحی آیکون نیاز به طراحی بروشور دارید می توانید از ۵ روش ساخت و طراحی انواع مدل بروشور به صورت آنلاین و رایگان استفاده کنید.

ساخت آیکون از عکس در سایت Online fav-icon creator

آیکون ساز آنلاین X-Icon Editor

برنامه X-Icon Editor یکی از برنامه های HTML5 مبتنی بر Canvas است که به شما اجازه می دهد آیکون های رزولوشن بالا بسازید این برنامه با IE9 به بالا کار می کند. در قسمت Import عکس مورد نظر خود را وارد کنید و با استفاده از پنل ابزار شروع به ویرایش عکس کنید با انتخاب دکمه Preview پیش نمایش آیکون را مشاهده کنید و با انتخاب دکمه Export آیکونی که ساخته اید را اکسپورت کنید و برای سایت، پوشه سیستم عامل و.. استفاده نمایید.

آیکون ساز آنلاین X-Icon Editor

iConvert Icons نرم افزار آیکون سازی و تبدیل عکس به ICO

برنامه iConvert Icons یکی ازنرم افزارهای رایگان طراحی آیکون است که عکس PNG را به ICO, ICNS، آیکن های ویندوز، مک، لینوکس، آیفون و اندروید تبدیل می کند. شما تنها با کشیدن عکس در کادر سایت می توانید تصاویر را به آیکون تبدیل کنید. بعد از اتمام کار طراحی آیکون خود می توانید شروع به طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان کنید.

iConvert Icons نرم افزار تبدیل عکس به ICO

نحوه ساخت Favicon آنلاین

سایت Favicon هم مانند سایت هایی که امروز به شما معرفی کردیم برای طراحی آیکون استفاده می شود. ظاهر این برنامه راحت و واضح است. شما از طریق Browse عکس مورد نظر خود را از سیستم انتخاب می کنید و تعیین می کنید که آیکون را برای وب، اندروید، مایکروسافت و یا آیفون لازم دارید یا یک آیکون ۱۶×۱۶ را نیاز دارید با کلیک روی Favicon آیکون شما ساخته می شود. اما برای استفاده از آیکون های موجود در سایت می توانید در کادر Browse the Icon Gallery عنوان آیکن خود را وارد کنید.

ساخت favicon آنلاین

Iconfinder ویرایشگر و برنامه ساخت آیکن و فاو آیکون آنلاین

سایت Iconfinder یک ادیتور آیکون است که شما به کمک آن می توانید Icon دلخواه خود را آنلاین ایجاد کنید. شما می توانید متن و رنگ های دلخواه خود را به آیکن اعمال کنید و ابزارهای متنوع و کاربردی را بکار گیرید.

iconfinder برنامه ویرایشگر آیکن

شما موفق شدید آیکون مورد نیاز خود را طراحی کنید اگر به طراحی کارت پستال علاقه دارید می توانید از ۴ سرویس ساخت و طراحی کارت پستال تولد، عروسی، تبریک و.. آنلاین استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در کلاسیک وب ما ۱۱ برنامه طراحی آیکون آنلاین را با هم بررسی کردیم مطمئنا به کمک این سرویس های آنلاین به راحتی می توانید بدون نصب نرم افزار برای خود آیکون طراحی کنید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این این سرویس ها را در بخش دیدگاه این پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب