مطلب فعلی :

۱۵ تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته

رفتن به بالا

۱۵ تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته

نوشته admin

11 ماه قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
15 تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته

۱۵ تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته

آیا می دانستید که می توانید با لامپ سوخته 💡 کاردستی درست کنید و از لامپ مجددا استفاده کنید؟ در این مطلب از کلاسیک وب قصد داریم ۱۵ تا از بهترین ایده های جالب استفاده مجدد از لامپ سوخته را معرفی کنیم.

ایده های جالب با لامپ

۱۵ Awesome Crafts Involving Old Light Bulbs

اگر چندین لامپ سوخته دارید، می توانید با استفاده از آن ها چیزهای خلاقانه ای بسازید. در این مطلب از کلاسیک وب بهترین ایده های استفاده مجدد از لامپ سوخته را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

کاردستی با لامپ ۱۰۰: ساخت تراریوم با لامپ سوخته

تزیین لامپ سوخته

یکی از بهترین ایده های استفاده از لامپ سوخته این است که از آن آن به عنوان شیشه تراریوم استفاده کنید. شما میتوانید هر گونه گیاه و سنگ کوچک را در آن قرار دهید. عطا می‌توانید به تراریوم های خود نخ یا طناب آویزان کنید و از آن ها به عنوان آویز تزیینی استفاده کنید.

ساخت آویز و گلدون با لامپ سوخته

ساخت آویز و گلدون با لامپ سوخته

اگر لامپ های سوخته شما شفاف هستند، می توانید از آن ها به عنوان گلدان آویز استفاده کنید و مراسم هایی همچون عروسی یا تولد را تزیین کنید یا حتی از آن ها برای تزیین خانه خود استفاده کنید.

ساخت آویز بالن با لامپ سوخته

تزیین لامپ سوخته

از آنجایی که بسیاری از لامپ های سوخته شبیه بالون هستند، شما هم می توانید با مقداری کاغذ یا پارچه رنگی و نخ و کنف آن ها را تبدیل به آویز بالن می کنید و در خانه کاردستی با لامپ سوخته درست کنید.

ساخت چراغ روغنی با شیشه لامپ

تزیین لامپ سوخته

کاربرد دیگر شیشه لامپ این است که آن را تبدیل به لامپ روغنی کنید. آفیس روغن مخصوص و فیتیله را در آن قرار دهید و سپس لامپ ها را روی تخت چوبی بچسبانید. به راحتی میتوانید این چراغ ها را روشن کنید.

ساخت عنکبوت با لامپ

کاردستی با لامپ

اگر قصد تزیین هالووین و ساخت کاردستی حشرات را دارید، می توانید با لامپ ها و مقداری سیم یا مفتول عنکبوت های بزرگی را درست کنید. کافی است لامپ ها را رنگ کنید و مفتول ها را به شکل پای عنکبوت دربیاورید و به لامپ بچسبانید.

ساخت بانکه ادویه با شیشه لامپ

کاردستی با لامپ

اگر می خواهید از لامپ ها به صورت خلاقانه استفاده کنید، میتوانید سر آن را باز کنید پس از شستن داخل آن ادویه های مختلفی را درون لامپ‌ها به بریزید و در نهایت با چوب پنبه به بخش باز لامپ را ببندید.

کاردستی با لامپ سوخته سفید: ساخت آدم برفی

کاردستی با لامپ

اگر می خواهید یک کاردستی بسیار ساده و زمستانی درست کنید، می توانید لامپ های شفافی را بردارید و درون آن ها را با اکلیل سفید پر کنید. سپس با رنگ آن را تزیین کنید و با کمک نخ یا کنف برای آدم برفی ها آویز درست کنید.

ساخت زیورآلات به سبک استیم پانک با شیشه لامپ

کاردستی با لامپ

برای ساخت این نوع زیورآلات می توانید از شیشه های کوچک لامپ استفاده کنید و با کمک مفتول مخصوص ساخت زیورآلات برای آنها پایه آویز درست کنید. لامپ ها باید بسیار کوچک باشند تا بتوان از آن ها به عنوان گوشواره یا پلاک استفاده کرد.

چگونه با لامپ گلدان درست کنیم؟

کاردستی با لامپ

شیشه لامپ خود را خالی کنید و آن را روی یک پایه چوبی یا فلزی بچسبانید. سپس قسمت بالایی لامپ را باز کنید و درون آن آب بریزید. با این روش می توانید گلدانی کوچک و مینیمال داشته باشید.

ساخت گوی زمستانی با لامپ

کاردستی با لامپ

حتماً گوی زمستانی را دیده اید که با تکان دادن آن اکلیل هایی در گوی پخش می شود. با کمک لامپ سوخته شفاف، مقداری اکلیل چیزهای زمستانی مانند درخت کاج کوچک یا آدم برفی بسیار کوچک میتوانید این گوی ها را در خانه بسازید.

ساخت گیفت عروسی با شیشه لامپ

کاردستی با لامپ

با کمک شیشه های لامپ بسیار کوچک می‌توانید گیفت عروسی یا تولد درست کنید. لامپ باید شفاف باشد. درون آن را میتوانید با اسمارتیزهای ریز یا موارد دیگر پر کنید و سپس کارت کوچکی را با نام خود به آن وصل کنید.

تزیین لامپ سوخته: ساخت پنگوئن با لامپ

کاردستی با لامپ

اگر به ساختار لامپ دقت کنید متوجه می شوید که می‌توانید از آن به عنوان بدن پنگوئن استفاده کنید. کافیست با مقداری رنگ بدن پنگوئن را روی لامپ کشید و سپس با کنف برای آن آویز درست کنید.

دکوری کاردستی با لامپ: ساخت زنبور

کاردستی با لامپ

از شیشه های لامپ به عنوان بدن زنبور می توانید استفاده کنید. کافیست شیشه‌ها را با رنگ مشکی و زرد رنگ آمیزی کنید و سپس برای زنبور چشم و بال بگذارید. از این مورد به عنوان کاردستی یا تزیین اتاق کودک می توانید استفاده کنید.

ساخت آباژور استیم پانک با شیشه لامپ

کاردستی با لامپ

اگر به این سبک علاقه دارید می توانید با چند چراغ ال ای دی، چند تکه چوب یا لوله کنسرو به عنوان پایه، آباژوری برای اتاق خود را درست کنید. کافیست لامپ های ال ای دی را درون لامپ های سوخته قرار دهید و سیم ها را از لوله کنید و همه این ها را به شکل دلخواه به پای متصل کنید.

ساخت گوی جادویی با شیشه لامپ سوخته

کاردستی با لامپ

ساخت این کاردستی با لامپ کار بسیار ساده است. کافیست چند چراغ ال ای دی رنگی را تهیه کنید و آن ها را وارد شیشه نام کنید. با روشن شدن چراغ ها نورهای رنگی نمایان میشود. از این گوی می‌توانید به عنوان چراغ خواب یا تزیین اتاق استفاده کنید.

برای ساخت این گوی ها می توانید از چراغ های استفاده کنید که با نرم افزار کنترل می‌شوند و حالت RGB دارند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب ایده لامپ سوخته و نحوه استفاده از آن را معرفی کردیم. شما کدام یک از ایده ها را دوست داشتید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 11 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب