مطلب فعلی :

۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان : فارسی و انگلیسی

رفتن به بالا

۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان : فارسی و انگلیسی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
10 تا از بهترین بازی های فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان

۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان : فارسی و انگلیسی

هر سبک از بازی های اندروید، طرفدار خاص خود را دارند. بازی های فکری نیز از دسته پرطرفدار بازی ها هستند. بازی های فکری، هوش و تمرکز را به چالش می کشند و در بین کودکان و هم بزرگسالان محبوب اند زیرا علاوه بر سرگرم شدن، شما با انجام این بازی ها ذهن خود را نیز پرورش می دهید. امروز در کلاسیک وب ۱۵ تا از بهترین بازی های فکری ایرانی و خارجی برای اندروید را معرفی می کنیم.

دانلود بهترین بازی فکری فارسی اندروید برای بزرگسالان

The Best Persian Android Mind and Puzzle Games For Adult and Child’s

در اوقات بیکاری معمولا بازی کردن با گوشی تفریحی سرگرم کننده و امروزی محسوب می شود. اگر شما بازی های فکری را دوست دارید، می توانید با بازی کردن آن هم خود را سرگرم کنید و یا با کمک دوستانتان بازی کنید و همزمان ذهن خود را تقویت کنید. بازی ساز های ایرانی نیز بازی های جالبی در همین زمینه تهیه کرده اند که در ادامه به معرفی بهترین بازی ها در این سبک می پردازیم.

بازی فکری آمیرزا برای اندروید

بازی فکری آمیرزا برای اندروید

یکی از محبوب ترین بازی های فکری ایرانی و بازی جدول کلمات اندروید در این سبک، بازی آمیرزا است. این بازی در اپ استور کافه بازار بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است. آمیرزا بازی متفاوت، سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ دعوت میکند. هدف بازی پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته شده است و در این بین شما باید هوش و ذکاوت خود را در بین بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را افزایش دهید. این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت ایرانی، انیمیشن های جذاب و موسیقی سنتی شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. این بازی رایگان بوده و قابلیت پرداخت درون برنامه ای نیز دارد.

بازی فکری و بازی اطلاعات عمومی آنلاین Quiz of kings

بازی فکری و آنلاین Quiz of kings

احتمالا نام بازی Quiz of kings را شنیده باشید. بازی که هم فکری است و هم آنلاین! این بازی سوال و جواب فارسی به صورت دو نفره آنلاین انجام می شود. هدف این بازی افزایش اطلاعات عمومی و به چالش کشیدن اطلاعات کاربران است. بیش از ۱ میلیون سوال متنوع در موضوعات مختلف در این بازی وجود دارند که شما باید به سرعت پاسخ مناسب را از بین چهار گزینه انتخاب کنید. هر مسابقه هم ۶ مرحله دارد که هر کاربر ۳ موضوع را انتخاب می کند. در پایان هر کسی که سوالات بیشتری را جواب داده باشد برنده می شود. این بازی ایرانی بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران از کافه بازار دانلود شده است که امکان بازی گروهی و چت بین کاربران نیز دارد.

اگر از طرفدار های بازی های اکشن هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید دیتا دار و سبک بدون دیتا را مطالعه نمایید.

دانلود رایگان بازی فکری اندروید باقلوا

بازی ایرانی و فکری باقلوا

بازی باقلوا دیگر بازی این لیست و همینطور یکی از بهترین های بازی فکری است. هدف این بازی حل جدول‌ هایی نامرتب است که شما باید در آن کلمه مورد نظر را پیدا کنید. این بازی بیش از ۸۰۰ مرحله دارد که هر کدام میزان هوش و ذکاوت شما را مورد سنجش قرار می‌دهد. در طول حل جدول‌ها نیز با مناظر و زیبایی‌ های ایران بیشتر آشنا خواهید شد. بازی دارای ۳۲ کاراکتر است که هر کدام بیانگر میزان هوش شما است. اگر جدول‌های بیشتری را حل کنید هوش شما ارتقاء پیدا می‌کند اما ویژگی های این بازی فقط به این موارد خلاصه نمی‌شود. ویژگی‌ های گرافیکی، هنری، استفاده از کاراکتر‌های ایرانی و موسیقی سنتی در این بازی استفاده شده است.

بازی جدولانه (جدول شرح در متن) برای اندروید

بازی جدولانه (جدول شرح در متن) برای اندروید

از جمله سرگرمی بزرگتر ها حل جدول های شرح در متن روی روزنامه ها و مجلات بود. بازی سازان ایرانی این سرگرمی را نیز به نام جدولانه تحت عنوان بازی جدول اندروید هم ساخته اند. این بازی کم حجم شامل ۱۰۰۰ جدول متنوع می باشد که به صورت رایگان قادر به دانلود آن می باشید. با این بازی هم سرگرم شوید و هم اطلاعات خود را افزایش دهید و هم هوش و حافظه خود را تقویت کنید. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است. برای حل کردن جدول‌ها کافیست خانه‌های جدول را با هم جابجا کنید و نیازی به تایپ کردن ندارید.

بازی جدول پلاس برای اندروید

اگر به این سبک علاقه مندید، بازی دیگری نیز به عنوان جدول پلاس وجود دارد که هدف مشابهی را دارند. ابن بازی نیز شامل آپدیت مرتب و هفتگی، عدم استفاده از لغات بسیار سنگین، امکان استفاده از راهنمایی برای حل جدول، امکان زوم کردن و جابجا کردن جدول در صفحه می شود.

دانلود بازی فکری ایرانی برای اندروید، لانتوری

بازی فکری لانتوری

بازی لانتوری نیز بازی اطلاعات عمومی آنلاین بر مبنای حدس کلمات ساخته شده است. امکان مرحله آنلاین و آفلاین در این بازی تعبیه شده است. در بازی های آنلاین هر کس تعداد بیشتری کلمه حدس بزند برنده می شود. این بازی صد ها مرحله متنوع دارد که با به چالش کشیدن دوستان و خانواده، به تقویت هوش و حافظه نیز کمک می کند. این بازی رایگان بوده و امکان خرید درون برنامه ای نیز دارد.

بازی فکری هندونه برای اندروید

بازی فکری هندونه برای اندروید

هندونه نام دیگر بازی است که ۵ بازی دیگر را در دل خود جای داده است. فصل اول در بازی به عنوان غلط نامه، فصل دوم به نام سین جیم، سوم پاک کن، چهارم جواب معکوس و فصل پنجم جدول شرح در متن است. با وجود این تنوع شما می توانید ساعت ها از اجرای این بازی حتی در کنار خانواده خود لذت ببرید.

همچنین می توانید با مطالعه مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا و با دیتا گرافیک بالا را هم بشناسید.

دانلود بازی فکری ارثیه آقام!

دانلود بازی فکری ارثیه آقام!

بازی ارثیه آقام یک بازی متنوع و با امتیاز بالا در اپ استور های ایرانی است. این بازی ۳ بخش متفاوت دارد که در سبک حدس کلمات است. شما باید با حروفی که در اختیار دارید، کلمه مورد نظر را بسازید. این کار علاوه بر افزایش هوش و دقت، سرگرم کننده نیز می باشد. این بازی سعی دارد با ارائه داستانی جالب و پر افت و خیز، شما را تا انتهای مسیر جذب کند. شما می توانید به صورت رایگان این بازی را دانلود کنید.

بازی سوال و جواب آنلاین فارسی اندروید Quiz Panic

بازی سوالی آنلاین Quiz Panic

بازی Quiz Panic امکان استفاده آنلاین نیز دارید. این بازی به عنوان بازی اطلاعات عمومی آنلاین برای اکثر رده های سنی می تواند جالب باشد. شما همچنین می توانید با ۲۰ نفر به صورت آنلاین بازی کنید و اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید. بیش از ۲۰ هزار سوال به همراه ۱۰۰ ماموریت در این بازی گنجانده شده اند که می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند. این بازی با حجم ۳۷ مگ در دسترس است که می توانید از آن به همراه سایر دوستانتان لذت ببرید.

بازی ایرانی چوپان

بازی ایرانی چوپان

بازی چوپان در سبک بازی های فکری سعی در به چالش کشیدن هوش، تمرکز و حافظه شما دارد. این بازی به ظاهر ساده به نظر می رسد. شما باید کلمات در مسیر چوپان را حدس بزنید تا گله حیوانات راه خود را پیدا کنند! هرچه محبوبیت شما به عنوان چوپان افزایش پیدا کند، می توانید کار های بیشتری برای انجام ماموریت های اهالی روستا انجام دهید.

بازی سلطان قلب ها برای اندروید

بازی سلطان قلب ها برای اندروید

داستان بازی سلطان قلب ها مربوط به دو دلداده به نام های مراد و زری خانوم می باشد. شما باید با اتصال حروف و پیشرفت در روند بازی به این دو نفر کمک کنید. با شروع بازی یک گردونه شانس در اختیار شما قرار می گیرد که باید کلمه مشخص شده را حدس بزنید. مراحل مخفی نیز برای بازی ساخته شده اند.

بازی های استراتژیک نیز می توانند برای شما مفید باشند. در همین زمینه مطلب معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید آنلاین و آفلاین را مطالعه نمایید.

دانلود بازی فکری مستر بوف

دانلود بازی فکری مستر بوف

در بازی مستر بوف، شما با شرکت در چالش های متنوع و لیگ های متفاوت، اطلاعات عمومی خود را محک بزنید و جایگاه خود را در بین رقبا ارتقا ببخشید. در مستر بوف شما موضوع مورد علاقه خود را انتخاب می کنید تا بازی آغاز شود اما این همه ماجرا نیست، مراحل مختلف هم مخفی شده اند که باید آن ها را پیدا کنید.

بازی کم حجم غلط نامه برای اندروید

بازی غلط نامه برای سیستم عامل اندروید

غلط نامه یک بازی جذاب، فکری و سرگرم کننده است که ذهن شما را به چالش خواهد کشید. در این بازی باید کلمه ای که عکس به طور غیر مستقیم و کاملا بی ارتباط به معنا، به شما نشان میدهد را حدس بزنید. ظاهر این بازی نیز کاربر پسند و راحت طراحی شده است. گروه سازنده سعی کرده اند با صرف وقت و تلاش مراحل استانداردی را طراحی کنند.

دانلود بازی Peak برای اندروید

دانلود بازی Peak برای اندروید

بازی های فکری جالبی هم توسط بازی ساز های خارجی ساخته شده است که از جمله آن ها می توان به یکی از بهترین بازی های فکری، Peak اشاره کرد. برنامه ای که بیش از ۳۰ بازی در مجموع برای تقویت ذهن، حافظه و چابکی ذهن را دارا می باشد. این برنامه دانلود رایگان دارد ولی برای استفاده از همه بازی های آن مجبور به پرداخت اشتراک ماهیانه هستید.

توجه داشته باشید برای استفاده از نسخه کامل این برنامه ها، می توانید به اپ استور ها و سایت های ایرانی مراجعه کنید.

Elevate بازی فکری اندروید

بازی فکری Elevate

بازی Elevate نیز به عنوان رقیبی برای بازی Peak در این لیست به عنوان بازی فکری اندروید قرار دارد. در این بازی نیز بیش از ۳۰ مینی بازی برای تست حافظه، تمرکز، ریاضی و درک سایر مهارت های ذهنی وجود دارد. این برنامه مشتاق است که شما به صورت منظم وارد بازی شوید به همین دلیل بر اساس تقویم به شما اطلاع می دهد که بازی کنید! این بازی نیز یک اشتراک Pro دارد که نیازمند پرداخت هزینه است.

بازی Unblock Car برای اندروید

بازی Unblock Car برای اندروید

در بازی Unblock Car ماشین شما در پازل بلوک شده ای پارک می شود. در این بازی پازل اندروید شما باید با حرکت دادن محدود شده سایر ماشین ها، ماشین خود را از پارک خارج سازید. این بازی هم سرگرم کننده است و فکر شما را باز تر می کند. این بازی بیش از ۳۰۰۰ پازل ماشینی برای شما آماده کرده است.

همچنین اگر با ارور لایسنس در بازی مواجه می شوید، مطالعه مطلب ۵ راه برای حل مشکل ارور لایسنس بازی ها در اندروید را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز بهترین بازی های فکری اندروید را به شما معرفی کردیم. کدام بازی در سبک بازی های فکری مورد پسند شما است؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب