مطلب فعلی :

۲۴ تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه

رفتن به بالا

۲۴ تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
24 تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه

۲۴ تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه

اگر شما یا یکی از اطرافیان تان به طور مداوم کلید خانه خود 🔑 را فراموش می کنید و مدام پشت در بسته می مانید ۲۴ تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه امروز کلاسیک وب را دنبال کنید و یک مخفیگاه عالی برای خود انتخاب نمایید.

محل های مخفی برای مخفی کردن کلید

Hiding Places To Conceal Spare Keys and Other Valuables Outside Your Home

گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که برای کاری بیرون آمده باشید و درب اتفاقی بسته شده باشد و شما پشت درب مانده باشید. برای پشت سر گذاشتن این مشکل منطقی است که جایی در خارج از خانه برای مخفی کردن کلید یدکی برای این نوع موقعیت ها داشته باشید. در ادامه ما ۲۴ تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مخفی کردن کلید در شلنگ

هر شخصی می داند که اغلب افراد کلید خانه یدکی خود را در زیر فرش یا پادری پنهان می کنند. در اینجا ما یک ایده بهتر برای شما داریم. می توانید کلید خود را در داخل شلنگ پنهان کنید. اگر کلید شما از جنس برنج است زنگ نمی زد و احتمالا افراد غریبه شلنگ شما را برای پیدا کردن کلید بررسی نمی کنند.

مخفی کردن کلید در شلنگ

جاساز کلید در داخل هواکش یا کانال کولر

با استفاده از چسب حرارتی یک آهنربا را به کلید یدکی خود بچسبانید و آن را دور از دید و داخل هواکش قرار دهید. اگر هواکش آلومینیومی یا لاستیکی است می توانید یک تکه آهنربای دیگر را به داخل هواکش بچسبانید.

جاساز کلید در داخل هواکش

دفن کردن یکی از بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه

کلید خود را داخل یک بطری یا نایلون قرار دهید و در گلدانی دفن کنید. برای دسترسی سریعتر و جلوگیری از رفتن خاک به زیر ناخن ها، یک سنگ یا میوه کاج را روی ان قرار دهید. ممکن است سارقان به ذهنشان نرسد که اطراف گیاه آپارتمانی شما را حفر کنند.

دفن کردن یکی از بهترین راه های مخفی کردن کلید در خانه

پنهان کردن کلید خارج از خانه

برای پنهان کردن کلید در خارج از خانه می توانید کلید خود را در محوطه ای که دارید دفن کنید و از سنگ هایی مانند تصویر زیر برای پوشش آن استفاده کنید. اگر سنگ های مختلفی در محوطه خود داشته باشید احتمال کمی وجود دارد که سارقان یک راست سر وقت سنگ خاص شما بروند. در تصویر زیر شما یک هولدر یا نگهدارنده کلید را مشاهده می کنید که دارای یک قسمت فلزی مشکی است که در خاک دفن و کلید در وسط آن قرار داده می شود و سنگ روی آن قرار دهید. قسمت فلزی از کثیف شدن کلید و ناخن های شما جلوگیری خواهد کرد.

پنهان کردن کلید خارج از خانه

علاوه بر روش های اشاره شده در بالا شما می توانید از بهترین روش های قایم کردن و جاسازی اشیا مهم و وسایل قیمتی در خانه استفاده کنید.

جاساز کلید در لاستیک زاپاس

می توانید لاستیک چرخ دستی یدکی خود را بردارید و کلید را در لایه داخلی آن قایم کنید.

جاساز کلید در لاستیک زاپاس

پنهان کردن کلید در جعبه برق خارج از خانه

اگر می خواهید کلید خود را مخفی کنید غیر زیر فرش و بالای در می توانید از جعبه های اتصالات پلاستیکی استفاده کنید. آن را به دیوار پیچ کنید و سر پیچ پایینی جعبه را باز کنید و کلید را در آن قرار دهید و دوباره پیچ کنید.

پنهان کردن کلید در جعبه برق خارج از خانه

مخفی کردن کلید در توپ

توپ فوتبال مکان مناسبی برای اشیاء کوچک است. اجازه دهید مقداری هوا از توپ خارج شود و یکی از درزها را با استفاده از یک چاقو یا کاتر برش دهید. پس از قرار دادن کلید یا سایر لوازم خود تکه برش خورده را در جای خود قرار دهید و توپ را بین وسایل ورزش خود قایم کنید.

مخفی کردن کلید در توپ

جاساز کلید در پیچ

بولت یک مکان ذخیره سازی ایمن و موثر برای پنهان کردن بسیاری از اقلام گرانبها است. سر پیچ بالایی را برداشته تا یک محفظه داخلی مخفی برای شما آشکار شود.

جاساز کلید در بولت

پنهان کردن کلید در خانه پرنده

یک خانه پرنده خالی مناسب را برای کلید یدکی خود پیدا کنید. برای جلوگیری از ورود پرنده ها درب را ببندید.

پنهان کردن کلید در خانه پرنده

مخفی کردن کلید در کفش

برخی از کفش ها دارای یک آستر قابل جابجایی هستند. این آستر را بیرون بیاورید و کلید خود را در آن پنهان کنید. اینجا مکانی خوبی هم برای پنهان کردن پول نقد است.

مخفی کردن کلید در کفش

پنهادن کردن کلید در سیستم آبیاری

اگر سیستم آبیاری دارید؛ یک سر آبپاش ساختگی را نزدیک درب ورودی نصب کنید و یک کلید را در آن پنهان کنید. می توانید یک سر آبپاش اضافی را جدا کنید یا یک سر فیک خریداری کنید که برای نگه داشتن کلید طراحی شده است.

پنهادن کردن کلید در سیستم آبیاری

جاساز کلید در کیپد درب بازکن

یک روش دیگر برای مخفی کردن کلید؛ استفاده از درب بازکن است. می توانید قسمت کیپد درب بازکن را باز کنید و کلید را در آنجا پنهان کنید.

جاساز کلید در کیپد درب بازکن

جاساز کلید پشت پلاک

اگر ماشین یا تریلر دارید، این ترفند عالی است. به یاد داشته باشید که اگر ماشین خود را می فروشید، کلید را از پشت پلاک بردارید.

جاساز کلید پشت پلاک

مخفی کردن کلید در خارج خانه و بین اجر

اگر دیواری در حیاط خلوت خود دارید، آجری را پیدا کنید که کمی از بقیه متمایز باشد و یک سوراخ کوچک در داخل آن ایجاد کنید. حالا کلید خود را در آنجا مخفی کنید.

مخفی کردن کلید در خارج خانه و بین اجر

کلید خود را داخل درپوش تخلیه پنهان کنید

برای این ترفند، به یک ظرف پلاستیکی و یک درپوش تخلیه نیاز دارید. کلید یدکی خود را در ظرف پلاستیکی قرار دهید و درپوش تخلیه را به آن وصل کنید. حالا ظرف را در سنگریزه ها دفن کنید به طوری که درپوش تخلیه قابل مشاهده باشد.

کلید خود را داخل درپوش تخلیه پنهان کنید

کلید خود را داخل درپوش تخلیه پنهان کنید

جاساز کلید در درکوب

آهنربایی را به پشت درکوب بچسبانید و آن را به یک در فلزی وصل کنید. باید فضای کافی برای نگه داشتن کلید یدکی در پشت آن وجود داشته باشد.

جاساز کلید در درکوب

مخفی کردن کلید در خارج خانه

شاید این روش کمی حال به هم زن به نظر برسد ولی گزینه ای عالی برای مخفی کردن کلید در خارج خانه است. با استفاده از چسب حرارتی شکل مدفوع سگ را ایجاد کنید و اجازه دهید خشک شود.

مخفی کردن کلید در خارج خانه

پس از خشک شدن آن را به شکل قهوه ای رنگ کنید. حالا آن را روی سر بطری که کلید را در آن قرار داده اید بچسبانید و آن را در محوطه دفن کنید.

مخفی کردن کلید در خارج خانه

مخفی کردن کلید در خارج خانه

جاساز کلید در بادزنگ

نکته جالب در مورد بادزنگ این است که در بالای سر آویزان می شود. اگر کسی سعی دارد با استفاده از کلید یدکی شما به خانه نفوذ کند، این احتمال وجود دارد که مکان های زیر و روی زمین را جستجو کند. تعداد کمی از افراد واقعا به بالای سرشان توجه می کنند. یک بادزنگ با طراحی خاص انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی کلید خود را پنهان کنید.

علاوه بر این زمانی که بادزنگ را نصب می کنید مطمئن باشید که خیلی پایین نیست. در غیر این صورت ممکن است چندان روش کاربردی نباشد.

جاساز کلید در بادزنگ

مخفی کردن کلید در کنترل دما

کنترل دما به شما کمک می کند تا از دمای بیرون اطلاع پیدا کنید تا بدانید که میزان لباسی را باید بپوشید. مهمتر از آن، می تواند یک مخفیگاه عالی برای جاساز کردن کلید باشد. اکثر مردم وقتی که به کنترل دما نگاه می کنند فکر نمی کنند که چیزی در ان پنهان شده باشد. بنابراین با خیال راحت کلید خود را در آن تعبیه کنید.

پنهان کردن کلید در پشت یک سوکت

یکی دیگر از نقاط هوشمندانه برای پنهان کردن کلید در خارج از خانه یا آپارتمان، استفاده از یک سوکت تقلبی است. سوکت ها می توانند خطرناک باشند بنابراین هیچ کس برای نزدیک شدن به آن هیجان زده نمی شود چه برسد. می توانید خودتان یک سوکت ساده بخرید یا انواع سوکت هایی که برای این کار طراحی شده اند را خریداری کنیدو مطمئن شوید که در یم مکان عادی آن را نصب کرده اید و بعد کلید خود را پشت آن قرار دهید.

پنهان کردن کلید در پشت یک سوکت

کلید را در خانه نگه ندارید

اگر راحت نیستید که کلیدهای آپارتمان خود را در فضای باز نگه دارید می توانید آن را در جاهایی مانند ماشین تان پنهان کنید. می توانید یک کلید یدکی زیر صندلی ها قایم کنید و همیشه آن را با خود داشته باشید. اگر ایده ای برای مکان های مخفی ماشین خود ندارید می توانید از ۱۲ نقطه برای مخفی کردن اشیا ارزشمند خود در ماشین استفاده کنید.

کلید خود را به مدیر آپارتمان بسپارید

گزینه دیگر مدیر آپارتمان است. اکثر ساختمان های آپارتمانی معمولا یک مدیر یا سرپرست دارند. می توانید کلید یدکی آپارتمان خود را به آنها بدهید. هر زمان دیدید که بیرون درب ماندید می توانید به مدیر آپارتمان خود مراجعه کنید.

اغلب مدیران آپارتمان خودشان دارای کلیدهای اضافی هستند و حتی ممکن است مجبور نباشید کلیدی را به آنها بدهید. تنها مشکلی که وجود دارد شما نمی توانید شب هایی که خیلی دیر است برای گرفتن کلید مزاحم مدیر آپارتمان خود شوید.

از همسایگان خود کمک بگیرید

وقتی خانه تان را ترک می کنید می توانید از یک همسایه قابل اعتماد کمک بخواهید. گذاشتن کلید نزد همسایه می تواند کمک کننده باشد زیرا:

  • هنگامی که از خانه دور هستید آنها مراقب خانه تان هستند.
  • اگر مشکلی پیش بیایید سریع به شما اطلاع می دهند.
  • در مواقعی که نیستید همسایه شما می تواند به شناسایی سارق یا فعالیت مشکوک کمک کند.

سایر بهترین مکان ها برای پنهان کردن کلید

علاوه بر مکان های بالا می توانید از برای پنهان کردن کلید از راه حل های زیر استفاده کنید:

  • از یک سنگ توخالی استفاده کنید.
  • جاساز کردن کلید در کباب پز حیاط خلوت
  • زیر پای صندلی در پاسیو
  • زیر یک سنگ فرش شل در پیاده رو
  • داخل یک اسباب بازی کودکانه
  • داخل خانه سگ

توصیه می کنیم از روش های زیر و مکان های عمومی برای مخفی کردن کلید استفاده نکنید:

  • روی درب
  • زیر زیرپایی درب
  • زیر گلدان کنار در
  • در صندوق پستی

 نیاز به کلید یدکی را از بین ببرید

اگر از نگه داشتن کلید یدکی احساس ناراحتی می کنید می توانید از قفل های هوشمند درب استفاده کنید. از مزایای این قفل ها می توان به ورود بدون کلید؛ نمایش اعلان های متنی با هر بار باز کردن قفل اشاره کرد. شما می توانید از طریق اپلیکیشن گوشی قفل درب منزل خود را به راحتی باز کنید. اگر نگران دادن کد قفل هوشمند به پرستار کودک یا خدمه خانه خود هستید می توانید به راحتی کدها را تغییر دهید.

حتی می توانید باز هم پیش بروید و از دوربین های امنیتی استفاده کنید که به شما امکان می دهد از طریق گوشی همراه خانه تان را نظارت کنید. اگر حرکتی در خانه یا ملک شما تشخیص داده شود اعلان هایی برای شما ارسال می شود. علاوه بر این، اگر مدرک، سند یا چیزی گم کرده اید و می خواهید آن را سریع تر پیدا کنید می توانید از ۶ تا از بهترین سامانه های اعلام و پیدا کردن گم شده ها و روش های پیدا کردن اشیا گمشده مثل کلید ، فلش و.. کمک بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با استفاده از ۲۴ تا از بهترین جاساز ها و روش های مخفی کلید در بیرون از خانه امروز کلاسیک وب شما می توانید به یک مخفیگاه مطمئن دست پیدا کنید. در صورتی که شما جاساز کلید دیگری را می شناسید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب