مطلب فعلی :

۴ تا از بهترین سرویس های جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی

رفتن به بالا

۴ تا از بهترین سرویس های جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
4 تا از بهترین سرویس های جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی

۴ تا از بهترین سرویس های جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی

یادگیری زبان از طریق جستجو کلمه در فیلم و انیمیشن خارجی 📽️ بسیار مفید است.

شما می توانید با این کار مهارت شنیداری خود را تقویت کنید. در این مطلب از کلاسیک وب، ۴ تا از بهترین سرویس های جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی را بررسی می کنیم.

سایت های جستجو اصطلاحات انگلیسی در فیلم های خارجی

Best Websites for Search and Find Word in Movies

به طور خلاصه برای جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی می توانید از سرویس های زیر استفاده کنید:

  • سایت Search4
  • سایت PlayPhraseMe
  • سایت Quodb
  • سایت Pop mystic

در ادامه به معرفی سایت های بالا می پردازیم.

۱- سایت Search4

سایت Search4 یک سرویس آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد تا کلمه یا اصطلاح انگلیسی را جستجو کنید. سپس این سرویس، چندین سکانس از فیلم ها و انیمیشن های مختلف را به شما نشان می دهد. سکانس هایی که در این سرویس نمایش داده می شود دارای زیرنویس فارسی و انگلیسی است.

شما می توانید سطح زبان خود را مشخص کنید تا سامانه بر این اساس، تیکه های فیلم انگلیسی را به شما نشان دهد. در صورت تمایل اپلیکیشن آن را دانلود کنید تا دسترسی سریعتری به امکانات این سرویس داشته باشید. جهت استفاده از تمام امکانات برنامه، می توانید اقدام به خرید اشتراک کنید.

تیکه های فیلم انگلیسی

ابتدا باید از طریق ورود یا ثبت نام، وارد سامانه شوید. پس از ورود، سطح زبان خود از مقدماتی را پیشرفته انتخاب نمایید.

برای نمونه در بخش جستجو کلمه، boat را جستجو می کنیم.

تیکه های فیلم انگلیسی

۲- سایت PlayPhraseMe

در سایت PlayPharseMe می توانید تلفظ صحیح کلمات و اصطلاحات انگلیسی را در یک فیلم خارجی ببینید. علاوه بر زبان انگلیسی، در این سایت می توانید جستجو کلمه را به زبان های فرانسوی، ژاپنی، اسپانیایی و آلمانی نیز انجام دهید.

اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی

برای نمونه عبارت put your hands in the air را جستجو کردیم.

جستجو حرف و جمله در فیلم

۳- سایت Quodb

سایت Quodb از سایت های مشابه Playphrase me می باشد. شما می توانید اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی یا هر عبارت دیگری را در این سایت جستجو کنید. پس از نمایش نتایج انتخاب کنید که تلفظ آن را در کدام یک از ژانرهای فیلم خارجی مانند تاریخی، کمدی، مستند و… ببینید. با این حال برخلاف دو سایت قبلی، سکانس فیلم نمایش داده نمی شود. بلکه زمانی که در فیلم از عبارت جستجو شده، استفاده شده است، برای شما نمایش داده می شود.

جستجو حرف و جمله در فیلم

برای نمونه جستجو حرف و جمله در فیلم خارجی، عبارت “first day on the job” را در این سرویس جستجو کردیم و انتخاب کردیم که کلمه را در یک انیمیشن ببینیم. این عبارت در دقیقه ۳ و ۲۸ ثانیه در انیمه Psycho Pass استفاده شده است.

تیکه های فیلم انگلیسی

۴- سایت Pop mystic

در سایت آموزش اصطلاحات انگلیسی با فیلم کوتاه Pop mystic می توانید عبارت مورد نظر خود را از میان ۲۲۵ هزار فیلم و نمایش تلویزیونی جستجو کنید. این سایت، شامل اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی است و این امکان برای شما وجود دارد که مکالمه و نقل قول مورد نظر خود را در فیلم های خارجی مشاهده کنید.

پس از جستجو کلمه و یا عبارت، می توانید زمانی که عبارت در فیلم بیان می شود را ببینید. اما سکانس فیلم برای شما پخش نمی شود.

جستجو حرف و جمله در فیلم

برای نمونه عبارت it’s going to rain را در این سایت جستجو می کنیم. مشاهده می کنیم که این عبارت در زمان ۱:۲۳:۰۰ در فیلم Battle Royal استفاده شده است. شما می توانید یک فیلم خارجی را در این سایت جستجو کنید و اصطلاحات پرکاربردی که از آن استفاده شده است را ببینید.

اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی

جمع بندی

با استفاده از سرویس های جستجوی کلمه و جمله می توانید مهارت شنیداری خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. در این سایت ها می توانید یک عبارت را جستجو کنید تا آن را در یک سکانس از فیلم ببینید و با نحوه به کار بردن و تلفظ صحیح آن آشنا شوید. Search4 و PlayPhraseMe از جمله این سرویس ها می باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

۴ تا از بهترین سرویس های جستجو کلمه و جمله در فیلم های خارجی را معرفی کردیم. با استفاده از این سایت ها می توانید در یک سکانس از فیلم یا انیمیشن، عبارت مورد نظر خود را مشاهده کنید. اگر شما از سرویس های دیگری جهت جستجو کلمه در فیلم خارجی استفاده می کنید، آنها را به ما و دیگران در بخش نظرات این پست معرفی کنید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب