مطلب فعلی :

۴ روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید

رفتن به بالا

۴ روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید

نوشته admin

10 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
4 روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید

۴ روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید

گاهی اوقات پیش آمده است که بخواهید از یک ویژگی خاص در یک برنامه استفاده کنید. اما نمی‌دانید که چه نسخه‌ای از این برنامه در تلفن همراه اندرویدی شما نصب است. 🕵 دانستن ورژن برنامه‌های گوشی اندروید بسیار آسان بوده و ما در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۴ روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید خواهیم پرداخت.

روش فهمیدن نسخه برنامه ها اندروید

How to Know the Version of Android Applications

برای فهمیدن ورژن برنامه ها در اندروید نیازی به نصب برنامه دیگری ندارید. تنها با انجام چند مرحله ساده می‌توانید از نسخه برنامه مورد استفاده خود آگاه شوید. از روش‌های زیر برای انجام این کار استفاده کنید.

فهمیدن ورژن برنامه با استفاده از تنظیمات دستگاه

در ابتدا به تنظیمات تلفن همراه خود رفته و سپس به بخش برنامه‌ها و اعلان‌ها (Apps and notifications) بروید. در این قسمت به دنبال برنامه‌ای که قصد دانستن ورژن آن را دارید بگردید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید از نسخه برنامه واتس اپ خود باخبر شوید، روی آن ضربه زده که بخش اطلاعات برنامه (App Info) برای شما به نمایش در آید. در این مرحله اگر صفحه را به پایین پیمایش کنید، نسخه برنامه مورد استفاده‌تان را مشاهده خواهید کرد.

تشخیص نسخه برنامه اندروید

فهمیدن ورژن برنامه ها در اندروید با استفاده از App info

این روش از روش قبلی آسان‌تر بوده و با انجام چند مرحله ساده می‌توانید از نسخه برنامه خود آگاه شوید. روی نماد برنامه در صفحه اصلی ضربه زده و چند ثانیه انگشت خود را نگهدارید. حالا باید روی app info یا اطلاعات برنامه ضربه بزنید. با انجام این کار وارد تنظیمات خواهید شد. در این قسمت اطلاعات برنامه به شما نشان داده می‌شود. حالا باید روی منوی کشویی Advanced ضربه بزنید. در پایین این قسمت می‌توانید مشاهده کنید که از چه نسخه‌ای از برنامه مورد نظر استفاده می‌کنید.

از کجا بفهمیم ورژن برنامه اندروید چند است

استفاده از قسمت About در خود برنامه

این روش بسیار آسان بوده، به شرطی که برنامه مور نظر شما دارای قسمت About در تنظیمات خود باشد. بخش About معمولاً در قسمت تنظیمات برنامه‌ها قرار دارد.

روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید

با ضربه زدن روی بخش About، می‌توانید نسخه برنامه مورد نظرتان را مشاهده کنید.

روش فهمیدن نسخه برنامه ها اندروید

استفاده از گوگل پلی (Google Play) برای فهمیدن ورژن برنامه ها در اندروید

برنامه Play Store را در تلفن همراه خود باز کنید. روی نماد سه خط در سمت چپ و بالای صفحه ضربه بزنید. حالا روی My apps & games ضربه بزنید.

فهمیدن ورژن برنامه ها در اندروید

روی بخش Installed ضربه زده و صفحه را به پایین پیمایش کنید که به برنامه مورد نظرتان برسید. اگر روی قسمت Open در کنار نام برنامه ضربه بزنید، برنامه اجرا خواهد شد. بنابراین در این قسمت باید تنها روی نام برنامه ضربه بزنید.

تشخیص نسخه برنامه اندروید

حالا صفحه را به پایین پیمایش کرده که به About this app برسید. سپس روی این بخش ضربه بزنید.

از کجا بفهمیم ورژن برنامه اندروید چند است

صفحه باز شده را به پایین پیمایش کرده که به بخش App info برسید. در این قسمت می‌توانید از نسخه برنامه مورد نظرتان با خبر شوید.

روش فهمیدن ورژن برنامه ها اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

همان طور که مشاهده کردید برای فهمیدن ورژن برنامه ها در اندروید نیازی به نصب هیچ برنامه دیگری ندارید. تنها با انجام چند مرحله ساده به راحتی می‌توانید از نسخه برنامه مورد استفاده خود با خبر شوید. اگر از ۴ روش معرفی شده در این مطلب استفاده کرده‌اید، می‌توانید تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان کلاسیک وب به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 10 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب