مطلب فعلی :

۵ تا از بهترین های تست سنجش سن عقلی آنلاین رایگان

رفتن به بالا

۵ تا از بهترین های تست سنجش سن عقلی آنلاین رایگان

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین های تست سنجش سن عقلی آنلاین رایگان

۵ تا از بهترین های تست سنجش سن عقلی آنلاین رایگان

دانشمندان و روانشناسان با مطالعات و تحقیقات خود، به این نتیجه رسیده اند که انسان ها ۳ نوع سن دارند! یکی از آن ها سن حقیقی یا شناسنامه ای، دیگری سن جسمی و در نهایت هر شخص سن عقلی نیز دارد. سن عقلی نشان از رشد عقلانی، پختگی، ضریب هوشی و.. دارد به همین منظور اکثر افراد تمایل دارند تا با آن اشنا شوند. شما می توانید این کار را از طریق تست های آنلاین انجام دهید. امروز در کلاسیک وب بهترین تست های سنجس سن عقلی آنلاین رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سایت های آزمون سنجش سن عقلی فارسی و انگلیسی آنلاین

The Best Mental Age Online Tests

سن شناسنامه ای هر فرد مشخص است. سن جسمی نیز با انجام تست های ورزشی و.. می تواند محاسبه شود. اما سن عقلی به مغز و هوش شما بستگی دارد و از طریق انجام تست ها و پرسشنامه های مختلف به دست می آید. این تست های توسط کارشناسان و روانشناسان بزرگ طراحی شده و با راحتی با کمک سرویس های آنلاین، می توانید آن را به صورت رایگان انجام دهید.

آزمون سنجش سن عقلی سایت ایران محتوا، فارسی

یکی از سرویس های فارسی زبانی که تست سنجش سن عقلی آنلاین را ارائه می دهد، سایت Iran Content است. برای شروع ابتدا باید نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس ۱۰ سوال تستی موجود را با انتخاب گزینه مورد نظر، پاسخ دهید.

آزمون سنجش سن عقلی سایت ایران محتوا

در نهایت روی دکمه مشاهده نتیجه تست کلیک کنید تا نتیجه تست و سن عقلی خود را مشاهده کنید. از معایب بزرگی که این سایت دارد، نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی است زیرا بدون این کار نتیجه نمایش داده نمی شود. به همین دلیل در این تست  شاهد عدم رعایت حریم شخصی می باشیم. همچنین بر اساس نوع ازمون استفاده شده، احتمال دارد که جواب مورد نظر شما در بین گزینه ها نباشد.

آزمون سنجش سن عقلی سایت ایران محتوا

از نقاط قوت این تست هم امکان تغییر پاسخ می باشد.

همچنین اگر می خواهید بینایی خود را هم بسنجید، پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین نرم افزار و سرویس های تست آنلاین بینایی و کوررنگی چشم ها را هم مطالعه نمایید.

سایت سنجش سن عقلی آکا

در سایت فارسی زبان آکا هم قسمتی برای برای سنجش سن عقلی شما قرار داده شده است. برای شروع ابتدا در باکس مربوط به سنجش سن عقلی، ابتدا باید سن شناسنامه ای خود را وارد کنید. سپس روی دکمه شروع کلیک کنید.

سایت سنجش سن عقلی آکا

حال سنجش شروع شده و هر سوال به صورت جداگانه به شما نمایش داده می شود. با پاسخ به هر سوال، به سوال بعدی هدایت می شوید.

سایت سنجش سن عقلی آکا

سوال ها و پاسخ های به زبان عامیانه مطرح شده است تا حس راحت تری داشته باشید. تعداد سوال ها کمی زیاد به نظر می رسد و اطلاعی از تعداد سوالات به شما داده نمی شود. اما از نقاط مثبت این سایت این است که نیاز به وارد کردن هیچ اطلاعات شخصی ای ندارد. با پاسخ به آخرین سوال، سن عقلانی شما نمایش داده می شوید.

سایت سنجش سن عقلی آکا

از معایب این سرویس می توان به عدم امکان بازگشت به سوال قبلی و تصحیح آن و همینطور رابط کاربری نه چندان به روز اشاره کرد.

آزمون آنلاین سنجش سن عقلی انگلیسی My Mentalage

قابل ذکر است که اگر نمی توانید به راحتی از سرویس های با زبان انگلیسی استفاه کنید، می توانید با کمک مطلب بهترین سرویس های مترحم آنلاین اقدام به ترجمه این تست ها کنید.

سنجش سن عقلی آنلاین بین المللی بوده و سرویس My Mentalage نیز آن را ارائه می دهد. این سرویس تست های خود را معمولا بروز می کند تا با جدید ترین متد بتوانید به سن عقلی خود برسید. قابلیت استفاده از زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی هم در این سایت وجود دارد. برای شروع تست روی دکمه Start کلیک کنید.

آزمون آنلاین سنجش سن عقلی انگلیسی My Mentalage

هنگام شروع تست فقط صفحه ای سفید نمایش داده می شود که سوال و پاسخ های را در آن خواهید دید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید با دقت و تمرکز بیشتری پاسخ ها را انتخاب کنید. در مجموع ۲۰ سوال در انتظار شما است که روند پیشرفت را در بالای صفحه خواهید دید.

آزمون آنلاین سنجش سن عقلی انگلیسی My Mentalage

از نقاط مثبت این سرویس آزمون آنلاین تست سن عقلی می توان به عدم نیاز به اطلاعات شخصی، بروز بودن تست، امکان ادامه دادن تست در زمان های بعدی، نمایش تصادوفی و.. اشاره کرد.

همینطور اگر احساس می کنید که افسرده شده اید، مطالعه مطلب معرفی بهترین سایت های تست افسردگی آنلاین فارسی و انگلیسی هم می تواند در تشخیص این موضوع به شما کمک کند.

تست سن عقلی رایگان در Quizony

سرویس Quizony نیز تست های مختلفی از جمله سنجش سن عقلی را در خود جای داده است. تست های انگلیسی موجود در این سرویس، یکی از کوتاه ترین تست ها می باشد.

تست سن عقلی رایگان در Quizony

از شما فقط ۶ سوال پرسیده می شود که با پاسخ آن ها می توانید به سن عقلی خود برسید. محیط کاربری هم ساده بوده و می توانید بدون نیاز به ثبت نام و.. از آن به راحتی استفاده کنید.

Proprofs برای محاسبه سن عقلی استاندارد

با ورود به بخش تست سن عقلی معتبر آنلاین Proprofs، ابتدا کل ۱۱ سوال موجود به همراه پاسخ های قابل انتخاب به شما نمایش داده می شود.با مطالعه آن ها و کسب آمادگی، روی دکمه Start کلیک کنید.

Proprofs برای محاسبه سن عقلی استاندارد

حال سوال ها به ترتیب از شما پرسیده می شود و باید پاسخ خود را انتخاب کنید. از نکات مثبت این سرویس می توان به نمایش درصد و سوالات باقیمانده اشاره کرده.

Proprofs برای محاسبه سن عقلی استاندارد

همچنین استرس نیز از جمله دیگر مسائلی است که افراد زیادی را درگیر خود کرده است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در پایان مطلب ۷ تا از بهترین آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین را هم مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های تست سن عقلی رایگان فارسی و انگلیسی را به شما معرفی کردیم. تصمیم به استفاده از چه سرویسی گرفتید و نتیجه کسب شده چگونه بود؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه تست سن عقلی آنلاین را در دیدگاه این پست با ما در میان گذاشته و همینطور این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم با سن عقلی خود آشنا شوند.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب