مطلب فعلی :

۵ روش کنترل و ریموت گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر از راه دور!

رفتن به بالا

۵ روش کنترل و ریموت گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر از راه دور!

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
کنترل و ریموت گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر از راه دور!

۵ روش کنترل و ریموت گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر از راه دور!

شاید این موضوع همیشگی نباشد ولی وقت هایی است که نیاز به این دارید که صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را در دیگر گوشی های اندرویدی نمایش دهید یا به اشتراک بگذارید. مثلا برای توضیح نحوه کار یک برنامه یا شیوه حل یک مشکل. در چنین مواردی می توانید از برنامه هایی تحت عنوان ریموت گوشی استفاده کنید که در این مطلب کلاسیک وب به معرفی بهترین برنامه های کنترل و ریموت گوشی اندروید به گوشی اندروید دیگر از راه دور خواهیم پرداخت.

آموزش ریموت اندروید به اندروید

How to Remote Android from Android

ریموت کردن در واقع قابلیتی است که به ما امکان کنترل و مدیریت دستگاه های دیگر را از راه دور می دهد. از این قابلیت می توان برای کاربردهای متنوعی استفاده کرد. قبلا در کلاسیک وب به توضیح چند روش کنترل از راه دور کامپیوتر با کامپیوتر دیگر پراخته شده است. اما این بار قصد داریم به معرفی برنامه هایی جهت کنترل گوشی اندروید با اندروید از راه دور بپردازیم.

کنترل اندروید با اندروید از طریق Skype

کنترل گوشی اندروید با اندروید از راه دور

برای استفاده از این قابلیت اسکایپ حتما باید آخرین نسخه آن را نصب کنید. زیرا این قابلیت به تازگی به آن اضافه شده است. پس از اجرای اسکایپ، روی نام کاربر مورد نظر خود را لمس کرده و سپس آیکون تماس صوتی یا تصویری را از بالای صفحه نمایش انتخاب نمایید. پس از برقراری تماس، روی سه نقطه پایین صفحه لمس کنید تا گزینه های مورد نیاز را ببینید. در اینجا گزینه Share Screen را انتخاب کنید. به همین راحتی می توانید از قابلیت اشتراک صفحه نمایش در اسکایپ بهره ببرید. از جمله مزایای استفاده از اسکایپ برای این کار می توان به رایگان بودن، امکان کار با وای فای و داده و نیز اخطار گرفتن اسکرین شات اشاره کرد که جایگزین مناسب برای برنامه تیم ویور اندروید به اندروید میباشد .

کنترل از راه دور گوشی سامسونگ و.. با Inkwire Screen Share

تیم ویور اندروید به اندروید

Inkwire Screen Share یک نرم افزار بسیار ساده و البته قوی برای اشتراک گذاری صفحه گوشی اندروید است. نکته خوب در مورد این برنامه این است که در عین سادگی شامل قابلیت های زیادی مثل چت صوتی است. همچنین قابلیتی مثل رسم بر روی صفحه نمایش در هنگام برقراری ارتباط است. این امکان می تواند در مواقعی که از طریق ریموت گوشی اندروید، صفحه نمایشی در پی آموزش طرف مقابل هستید بسیار به کار می آید. یکی دیگر از امکانات این برنامه این است که حتی از طریق مرورگر های کامپیوتر نیز می توان به برقراری ارتباط ریموت گوشی پرداخت. این برنامه نیز رایگان است.

تبدیل گوشی به موس و کیبورد وای فای را نیز می توانید در کلاسیک وب یاد بگیرید.

RemoDroid برای کنترل گوشی دیگران با گوشی خود رایگان

کنترل دوربین گوشی با گوشی دیگر

RemoDroid برنامه ای بسیار خوب است که فرآیند ریموت را در گوشی های اندرویدی بسیار ساده می کند. البته یک تفاوت اساسی این برنامه با دیگر نرم افزارهای موجود در این لیست در عدم استفاده آن از اینترنت است. در واقع RemoDroid برنامه ای برای اشتراک صفحه نمایش گوشی اندروید در بستر شبکه های محلی است.

همچنین گوشی همراه شما باید حتما روت شده باشد تا بتوانید از این برنامه استفاده کنید. از آنجا که RemoDroid از آدرس های IP برای برقراری ارتباط استفاده می کند بنابراین شما می توانید از طریق مرورگرهای نصب شده روی کامپیوتر نیز به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه کنترل گوشی اندروید با گوشی اندروید دیگر کاملا رایگان است و علاوه بر اندروید، دارای نسخه هایی برای اپل و کامپیوترهای دسکتاپ نیز می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از RemoDroid به کنترل کامل گوشی اندرویدی خود نیز بپردازید.

دانلود برنامه ریموت اندروید به اندروید رایگان ApowerMirror

کنترل گوشی دیگران با گوشی خود رایگان

درست مثل برنامه کنترل اندروید با اندروید قبلی، ApowerMirror نیز فقط بر روی شبکه های محلی کار می کند. با این حال می توان آن را برنامه ای به مراتب قوی تر از RemoDroid دانست. شما می توانید گوشی اندرویدی خود را بر روی هر دستگاه دیگری که این برنامه را اجرا می کند ریموت کنید. چه اندروید باشد چه اپل یا ویندوز. برای مثال شما می توانید با استفاده از این برنامه به کنترل و مدیریت گوشی اندرویدی خود از طریق کامپیوتر بپردازید. ضبط تصویر، نمایش اعلانات گوشی در کامپیوتر و قابلیت ارسال پیام از دیگر مزایای برنامه ApowerMirror است.

کنترل از راه دور با گوشی از طریق Anydesk

کنترل گوشی اندروید با اندروید از راه دور

نرم افزار AnyDesk یکی از بهترین برنامه ها و جایگزین Teamviewer اندروید است (Teamviewer به دلیل تحریم ایران در این لیست قرار داده نشده است) که فقط یکی از قابلیت های پر شمار آن، امکان برقراری ریموت بین دو گوشی اندرویدی است. برای کار با این برنامه ابتدا در موبایلی که می خواهید از طریق آن به گوشی دیگر دسترسی داشته باشید آدرس گوشی مورد نظر را مشخص می کنید. سپس از وارد شدن به برنامه AnyDesk از طریق گوشی همراهی که می خواهید به صفحه نمایش آن دسترسی داشته باشید دکمه START NOW و سپس ACCEPT را لمس کنید. پس از این کار می توانید بلافاصله تصویر آن را بر روی دیگر دستگاه اندرویدی مشاهده نمایید. آموزش کامل برنامه AnyDesk را می توانید در کلاسیک وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز چند مورد از بهترین برنامه های کنترل از راه دور با گوشی در اندروید را به شما معرفی کردیم. از بین این برنامه ها کدام را ترجیح می دهید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب