مطلب فعلی :

۷ تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران

رفتن به بالا

۷ تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
7 تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران

۷ تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران

دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن کارگر، متخصص فنی و… 👷‍♂️ به دنبال افرادی بگردید و حضورا به جایی مراجعه کنید. حال می توانید از سایت ها و برنامه های مخصوص این کار استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب ۷ تا از بهترین برنامه و سایت های خدمات فنی و تخصصی فارسی در ایران را معرفی می کنیم.

برنامه های ارائه‌ کننده خدمات آنلاین

Best Online Sites and Apps for Home Services

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، انجام هر گونه خدمت و سرویسی راحت شده است. اکنون می توانید برای اسباب کشی، رنگ کردن ساختمان، تعمیر لوازم خانه، شست و شو، نظافت منزل، باغبانی و… به صورت آنلاین درخواست ثبت کنید. در این مطلب از کلاسیک وب بهترین برنامه ها و سایت های خدمات فنی، منزل و… را معرفی می کنیم.

انواع خدمات آنلاین منزل و… با هوم سرویز

سایت های خدمات آنلاین

در سایت هوم سرویز می توانید انواع خدمات را پیدا کنید. این خدمات برای شهر تهران فعال است. کافی است از لیست خدمات یکی را انتخاب کنید. سپس قیمت‌ها، نحوه خدمت رسانی، متخصصین و… را مشاهده کنید. در بخش توضیحات سرویس اطلاعات لازم درباره آن سرویس وجود دارد. با کلیک روی سربرگ همیاران، می‌توانید شرکت‌ها و افرادی که آن سرویس را ارئه می‌دهند مشاهده کنید. همچنین می‌توانید میزان امتیاز آن همیار را ببینید و با توجه به امتیاز آن‌ها، یکی را انتخاب کنید. برای ارسال درخواست روی دکمه ثبت سرویس بزنید و سپس اطلاعات لازم مانند نوع دقیق خدمات، آدرس، زمان و… را وارد کنید. برای استفاده راحت تر از این خدمات می‌توانید برنامه هوم سرویز را روی گوشی خود نصب کنید.

شرکت های خدمات فنی آنلاین تعمیر آنلاین

سایت های خدمات آنلاین

تعمیر آنلاین نیز برای افرادی مناسب است که به دنبال تعمیر لوازم در منزل هستند. برای استفاده از خدمات این سایت باید روی نوع تعمیرات خود کلیک کنید. سپس اطلاعات لازم را بخوانید. حال روی ثبت سفارش خدمات کلیک کنید و کادرها را پر کنید. سپس روی ثبت درخواست بزنید. همچنین می‌توانید با شماره ۴۵۳۹۶ تماس بگیرید. کارشناسان پس از تایید اطلاعات با شما تماس خواهند گرفت تا هماهنگی های لازم انجام شود. سپس کارشناسان دستگاه را بررسی می‌کنند و هزینه را تخمین می‌زنند. در صورت تایید کالا تعمیر یا نصب می‌شود.

انواع خدمات آنلاین با خدمت از ما

انواع خدمات آنلاین

یکی از بهترین اپلیکیشن های خدمات ساختمانی و… خدمت از ما است. شما می‌توانید از سایت آن هم استفاده کنید. برای مشاهده قیمت ها می توانید روی سربرگ قیمت خدمات در بالای صفحه بزنید. حال در این بخش می توانید قیمت خدمات مختلف را با جزییات مشاهده کنید. کافی است روی هر کدام از خدمات موردنظر خود کلیک کنید. روی استعلام قیمت کلیک کنید. سپس از کادر شهر را انتخاب کنید. حال اطلاعات لازم را با توجه به خدمت موردنظر وارد کنید. سپس می توانید قیمت را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را سفارش دهید. برخی از خدمات دارای متخصصین مختلفی هستند که شما می‌توانید با توجه به امتیاز آن ها و نظرات کاربران، انتخاب کنید.

خدمات نظافت منزل و… در آچاره

انواع خدمات آنلاین

یکی از بهترین سایت های خدمات آنلاین آچاره نام دارد. شما می توانید برنامه این سایت را هم نصب کنید. برای ثبت سفارش روی سربرگ ثبت سفارش بزنید. از بخش دسته بندی خدمات هم می توانید انواع خدمات را مشاهده کنید. سپس روی خدمت موردنظر کلیک کنید. با انتخاب خدمت و نوع دقیق آن می توانید قیمت ها را مشاهده کنید. در صورت تمایل روی شروع کنید کلیک کنید. سپس اطلاعات لازم را وارد کنید و سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید متخصص را انتخاب کنید یا صبر کنید تا اولین متخصص درخواست شما را قبول کند و در صورت تمایل با آن ها هماهنگ کنید یا آن را رد کنید. همه مراحل هم به صورت پیامک برای شما ارسال می شود. پس نیازی نیست مدام سایت یا برنامه را چک کنید.

خدمات اینترنتی فنی آنلاین و… با اسپارد

خدمات اینترنتی فنی آنلاین

برای خدمات منزل و… می توانید از سایت یا برنامه اسپارد استفاده کنید. برای مشاهده خدمات اسپارد روی سربرگ خدمات اسپارد بزنید. حال می توانید سرویس موردنظر خود را انتخاب کنید. اطلاعات لازم را به همراه قیمت مطالعه کنید. در صورت تمایل روی ثبت سریع سفارش کلیک کنید. حال اطلاعات کامل‌تر سرویس انتخاب شده را مطالعه کنید. در صورت پذیرش روی ثبت سفارش کلیک کنید. ابتدا باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا در سایت ثبت شود. سپس اطلاعات لازم را وارد کنید و متخصص موردنظر را انتخاب کنید. سایر هماهنگی‌ها پس از ثبت سفارش با شما انجام می شود.

خدمات تاسیسات آنلاین و… در سنجاق

خدمات اینترنتی فنی آنلاین

برای استفاده از خدمات فنی آنلاین و… سنجاق ابتدا ثبت نام کنید. سپس از میان خدمات، سرویس موردنظر خود را انتخاب کنید. اطلاعات لازم درباره آن را به همراه قیمت های مختلف می توانید مشاهده کنید. تمامی بخش های لازم را با دقت پر کنید تا بتوانید قیمت دقیق را داشته باشید و متخصصین هم بدانند که قرار است چه کاری انجام دهند. آدرس خود را هم به درستی وارد کنید. سپس سفارش را ثبت کنید و منتظر بمانید تا متخصصین به شما درخواست ارسال کنند. سپس از بین آنها یکی را که به نظر شما بهتر است انتخاب کنید. برنامه سنجاق را هم می توانید از پایین صفحه سایت دانلود کنید.

خدمات فنی منزل و… با استادکار

خدمات اینترنتی فنی آنلاین

برای ثبت درخواست خدمات فنی کولر گازی و… می توانی از استادکار استفاده کنید. ابتدا در سایت ثبت نام کنید. سپس از بخش دسته بندی خدمات سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید تا بتوانید اطلاعات و جزییات لازم را مشاهده کنید. در هر بخش می توانید قیمت ها را ببینید. متخصصین برتر را مشاهده کنید. نظرات دیگر کاربران را بخوانید. سپس با توجه به این موارد سفارش خود را ثبت کنید. امکان دانلود برنامه استادکار هم از سایت وجود دارد.

اگر در زمینه مشاوره املاک به دنبال جایی می گردید، مطلب بررسی برترین اپ و سایت های مسکن یابی و مشاورک املاک فارسی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب بهترین برنامه ها و سایت های خدمات ساختمانی آنلاین و… را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این برنامه ها و سایت ها استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب