مطلب فعلی :

۸ تا از بهترین افزونه های واتساپ کروم

رفتن به بالا

۸ تا از بهترین افزونه های واتساپ کروم

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
8 تا از بهترین افزونه های واتساپ کروم

۸ تا از بهترین افزونه های واتساپ کروم

واتساپ (WhatsApp) 📞 یک اپلیکیشن رایگان پیام‌رسان اجتماعی است. این پیام‌رسان متعلق به شرکت فیسبوک است. این پیام‌رسان با اغلب موبایل‌های هوشمند سازگار است و در حدود یک میلیارد نفر کاربر در سراسر جهان دارد. تعدادی افزونه واتساپ وجود دارد که اگر آنها نصب کنید‌، می‌توانید قابلیت‌های این نرم‌افزار در نسخه وب را توسعه دهید. در این مطلب انز‌ل‌وب، ۸ تا از بهترین افزونه‌های واتساپ کروم را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود و نصب افزونه واتساپ گوگل کروم

Download and Install Best WhatsApp Google Chrome Extensions

هرچقدر که واتساپ کاربران زیادی در سطح جهان داشته باشد و مزیت های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد، بازهم می‌توان با نصب چند افزونه واتساپ کروم،‌ قابلیت‌های واتساپ وب را بیشتر کرد. این افزونه‌ها عبارتند از:

افزونه واتساپ کروم پاسخ خودکار (AutoResponder)

یکی از افزونه‌های پر کاربرد واتساپ گوگل کروم،‌ افزونه پاسخ خودکار است که استفاده از آن تجربه خوبی برای کاربران خواهد بود. به کمک ربات چت، می‌توانید به صورت خودکار به پیام‌های دریافتی خود در واتساپ پاسخ دهید. شما می‌توانید پاسخ‌های دلخواه‌ خود را در این ربات ذخیره کنید و به موقع از آن‌ها استفاده نمایید.

دانلود و نصب افزونه واتساپ گوگل کروم

دانلود افزونه AutoResponder رایگان است. این افزونه واتساپ در کروم قابلیت اتوماسیون زیادی دارد و برای مشاغل گزینه مناسبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید به کمک آن پیام‌های خاصی را برای مشتریان‌تان ارسال کنید؛ مثلا به آنها خوش‌‌آمد بگویید یا از آنها تشکر کنید یا پیام تبلیغاتی برای باشگاه مشتریان‌تان ارسال کنید. این افزونه حتی قابلیت زمان‌بندی ارسال پیام‌های خودکار را نیز دارد.

این افزونه هم با مخاطبین موجود در موبایل شما کار می‌کند و هم می‌تواند به سایر افراد حاضر در واتساپ پیام ارسال کند. اگر از نسخه تجاری واتساپ (Whatsapp Business) استفاده می‌کنید،‌ این افزونه می‌تواند در حکم نماینده شخصی شما عمل کند.

به کمک این افزونه فقط می‌توانید پیام‌های متنی ارسال کنید و هنوز نسخه وب واتساپ کار نمی‌کند. اما این افزونه هنوز در مرحله آزمایشی است و وعده داده شده که به زودی قابلیت‌های زیادی روی آن قرار خواهد گرفت.

نصب افزونه واتساپ رونویسی (Transcriber)

دانلود افزونه واتساپ Transcriber نیز رایگان است. این افزونه کاربردی فایل‌های صوتی واتساپ را به متن تبدیل می‌کند. به کمک این افزونه می‌توانید پیام‌های صوتی که در واتساپ دریافت می‌کنید را به پیام متنی تبدیل کرده و آنها را به راحتی بخوانید.
افزونه واتساپ کروم

کاربری این افزونه بسیار راحت است. فقط کافی است آن را نصب کنید و سپس فایل صوتی را انتخاب کرده و روی نماد اشتراک گذاری در واتساپ کلیک کنید و گزینه Transcriber را انتخاب کنید تا متن پیاده شده فایل صوتی را در همان صفحه برای شما ارسال کند. این افزونه این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهد.

این برنامه برای عزیزانی که مشکل شنوایی دارند، بسیار کاربردی و مفید است. قابلیت تنظیم زبان نیز برای افزونه وجود دارد اما در حال حاضر فقط از زبان‌های انگلیسی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند. تنها نکته مهم برای اینکه این افزونه فایل صوتی را به درست به متن تبدیل کند،‌ آن است جملات باید به صورت شمرده بیان شوند تا بتواند بدون جا انداختن کلمه‌ای آن را به متن تبدیل نماید.

نصب افزونه واتساپ WAToolkit

اگر از وب‌اپلیکیشن واتساپ در مرورگر گوگل کروم دسکتاپ خود استفاده می‌کنید، افزونه WAToolkit برای شما ضروری است. استفاده و نصب افزونه واتساپ در کروم رایگان است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا عرض صفحه چت واتساپ وب کروم را به حالت دلخواه خود تغییر بدهید. به این ترتیب می‌توانید از عرض صفحه مانیتور خود به صورت بهینه استفاده کنید.

افزونه واتساپ گوگل کروم

در نوار ابزار گوگل کروم، آیکن WAToolkit را مشاهده می‌کنید که با علامتی، ‌پیام‌های خوانده نشده را برای شما مشخص می‌کند. با نگه‌داشتن موس روی آن می‌توانید تمام پیام‌های دریافتی را بدون اینکه آن‌ها را باز کنید، بخوانید. این کار هم باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود و هم می‌توانید پیام دیگران را بدون اینکه تیک آبی به معنی دیده شدن بخورد،‌ مطالعه کنید.

اگر تلفن همراه شما در اتصال به واتساپ در گوگل کروم مشکل داشته باشد، این افزونه در قسمت نوار ابزار کروم به رنگ نارنجی در می‌آید.

دانلود افزونه واتساپ WikiBot

یکی دیگر از گزینه های دانلود افزونه واتساپ برای کروم، افزونه WikiBot است. این افزونه با ویکی‌پدیا لینک بوده و توضیحات در مورد کلمات و موضوعات خاص را بلافاصله از ویکی‌پدیا دریافت کرده و به شما در واتساپ ارائه می‌دهد. در واقع این افزونه شبیه به یک کتاب فرهنگ لغات به کمک شما می‌آید. برای استفاده از این افزونه نیازی به دانلود و نصب آن ندارید.

دانلود افزونه واتساپ برای کروم

برای استفاده از آن باید شماره‌ای که در سایت این افزونه است را در مخاطبان خود ذخیره کنید. سپس با تایپ دستور و ارسال پیام به آن می‌توانید از آن استفاده نمایید. این افزونه را امتحان کنید و با تایپ و ارسال یک عبارت به آن خواهید دید که تعریف موجود در ویکی‌پدیا از آن عبارت را برای شما ارسال خواهد کرد. این افزونه به شما کمک می‌کند پس از ورود به واتساپ از طریق گوگل کروم، برای جستجو در خصوص برخی کلمات لازم نیست از واتساپ خارج شوید.

افزونه واتساپ کروم استیکرساز (Sticker Maker)

به کمک این افزونه می‌توانید استیکرها و برچسب‌های خاص و منحصر به فرد خود را در پیام‌رسان واتساپ ایجاد کنید. برای استفاده از افزونه استیکرساز می‌توانید تصاویر موجود در گالری خود را نیز بکار بگیرید. برای تولید استیکر مورد نظر باید ابتدا یک دسته به وجود بیاورید. در هر دسته می‌توانید حداکثر سی استیکر بسازید. البته محدودیتی در تعداد دسته‌هایی که ایجاد می‌کنید، وجود ندارد.
نصب افزونه واتساپ

افزونه پیام‌رسان واتساپ برای گوگل کروم

افزونه پیام‌رسان دسکتاپ (Desktop Messenger)، دسترسی آسان به واتساپ را برای کاربران فراهم می‌کند. هر پیامی که در واتساپ به شما فرستاده شود را اطلاع ‌رسانی می‌کند. این افزونه، واتساپ را مانند یک آیکون کوچک در نوار ابزار گوگل کروم نشان می‌دهد و به محض دریافت پیام‌، اعلانی برای شما ارسال می‌کند. نکته مهم آن است که این افزونه، یک افزونه رسمی برای واتساپ در گوگل کروم نیست.
افزونه واتساپ در کروم

افزونه واتساپ گوگل کروم WA Web Plus

افزونه WA Web Plus به منظور حفظ حریم خصوصی و ارتقای امنیت کاربران واتساپ وب کروم ارائه شده است. برای استفاده‌های شخصی و تجاری از واتساپ بسیار مفید است. با نصب این افزونه می‌توانید امنیت محیط واتساپ را در دسکتاپ خود بالا ببرید.
واتساپ وب کروم

افزونه Multi Massenger برای واتساپ وب کروم

به کمک افزونه Multi Massenger می‌توانید در مرورگر کروم، مدیریت همزمان چند حساب‌تان در پیام‌رسان‌های مختلف مثل واتساپ و تلگرام را انجام دهید. این افزونه نیز یک افزونه رسمی نیست و به طور مستقل ارائه و توسعه داده شده است. هدف آن دسترسی آسان به چند پیام‌رسان به صورت مشترک است.
واتساپ برای گوگل کروم

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی هشت تا از بهترین افزونه های واتساپ کروم بپردازیم. استفاده از این افزونه‌ها قطعا می‌تواند کاربری واتساپ را خیلی بیش از حال حاضر ارتقا دهد. آیا شما افزونه واتساپ گوگل کروم دیگری میشناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب