مطلب فعلی :

آشنایی با بیمه بازار و سرویس هایی که توسط این وبسایت ارائه می شود

رفتن به بالا

آشنایی با بیمه بازار و سرویس هایی که توسط این وبسایت ارائه می شود

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
آشنایی با بیمه بازار و سرویس هایی که توسط این وبسایت ارائه می شود

آشنایی با بیمه بازار و سرویس هایی که توسط این وبسایت ارائه می شود

پلتفرم بیمه بازار از سال ۱۳۹۵ به دنبال نوآوری در صنعت بیمه بوده است و حالا بستری جامع و کاملا آنلاین برای خرید انواع بیمه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این مجموعه توانسته با سرعت بالای ارائه خدمات، فراهم کردن مجموعه متنوعی از شرکت‌های بیمه و پوشش انواع بیمه‌های ضروری و کاربردی به یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌های خرید و تمدید بیمه تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با ساده‌ترین روش خرید اینترنتی بیمه، یعنی استفاده از سرویس‌های بیمه بازار، به خواندن ادامه دهید.

معرفی سرویس‌های بیمه بازار

بیمه بازار، بازار آنلاین مقایسه و خرید بهترین بیمه است و خدمات خود را برای انواع بیمه ارائه می‌کند. ارزش‌های بیمه بازار شامل امکان خرید قسطی بیمه، همکاری با تمامی شرکت‌های بیمه، صدور بیمه‌نامه در همان روز و پشتیبانی و همراهی تخصصی ۲۴ ساعته هستند. بیمه‌های این مجموعه در سه دسته بیمه وسایل نقلیه، بیمه اشخاص و بیمه اموال قرار می‌گیرند. در ادامه به شرح جزئیات این خدمات می‌پردازیم.

خرید بیمه وسایل نقیله از بیمه بازار

یکی از پرفروش‌ترین بیمه‌ها، بیمه‌ وسایل نقلیه است که شامل موارد زیر می‌شود:

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث تنها بیمه اجباری خودروی شماست و رانندگی بدون این بیمه می‌تواند عواقب قانونی و مالی گزافی برای شما داشته باشد. از آن جا که حتی یک روز تأخیر در تمدید این بیمه با جریمه روزانه همراه خواهد بود، بیمه بازار امکان صدور بیمه‌نامه را در همان‌روز فراهم می‌‌کند، به طوری که اگر پیش از ساعت ۲۱ سفارش خود را ثبت کنید، همان روز تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرید. تنها کافیست لیست کامل شرکت‌های بیمه را مقایسه کنید و با انتخاب بهترین گزینه و بارگذاری مدارک خود، مراحل خرید آنلاین بیمه را به پایان برسانید.

بیمه بدنه خودرو

خرید بیمه بدنه برای وسایل نقلیه اجباری نیست، اما به دلیل پوشش‌های کاربردی خود، از محبوبیت قابل‌توجهی برخوردار است. خوب است بدانید که یکی از مهم‌ترین مراحل خرید این بیمه، بازدید خودرو توسط نماینده شرکت بیمه است؛ اما با خرید از بیمه بازار، نیازی نیست خودروی خود را به شعبه یا نمایندگی بیمه ببرید، زیرا امکان بازدید خودرو در محل مورد نظرتان نیز وجود دارد. همچنین مجموعه کاملی از پوشش‌های اضافی به همراه توضیحات هر پوشش در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به بهترین نحو هزینه‌های سنگین تعمیر یا تعویض خود را تحت پوشش قرار دهید.

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت

مانند خودرو، بیمه شخص ثالث برای رانندگان موتورسیکلت نیز اجباریست و همان خسارات مهم را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. برای خرید ارزان‌ترین و بهترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، لازم است مشخصات این وسیله نقلیه را در فرم بیمه بازار وارد کنید و به مقایسه و انتخاب بهترین گزینه بپردازید.

خرید بیمه اشخاص از بیمه بازار

منظور از بیمه اشخاص، بیمه‌هاییست که خسارات شما یا اعضای خانواده‌تان را تحت پوشش قرار می‌دهد. مهم‌ترین این بیمه‌ها شامل:

بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی توانسته یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بیمه‌های موجود باشد، زیرا برخلاف بیمه درمانی عادی، که تنها ۳۰ درصد از هزینه‌های درمان را پوشش می‌دهد، بیمه تکمیلی به جبران ۷۰ تا ۹۰ درصد از هزینه‌های درمانی اشخاص می‌پردازد. در واقع خرید بیمه تکمیلی به شما این اطمینان را می‌دهد که در شرایط سخت بیماری، امکان جبران همه هزینه‌های سنگین درمان را خواهید داشت. برخی از مهم‌ترین پوشش‌های این بیمه، شامل هزینه زایمان، آمبولانس، خدمات آزمایشگاهی، هزینه عیوب چشم، دندان‌پزشکی و جراحی‌های مهم می‌شود. برای خرید این بیمه، کافیست یکی از بیمه‌نامه‌های انفرادی، خانوادگی و سازمانی را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات خود، به لیست کاملی از ارائه‌دهندگان این بیمه دسترسی داشته باشید.

بیمه عمر

خرید بیمه عمر قدمی ضروری برای تأمین آینده‌ای روشن و مطمئن محسوب می‌شود، زیرا برای پاسخ به همه نگرانی‌های افراد در طول زندگی طراحی شده است. این بیمه‌نامه در واقع نوعی سرمایه‌گذاری با سود تضمینی است که به شیوه‌های مختلف، در آینده به کمک شما می‌آید. برای مثال، در زمان بروز بیماری‌های خاص، از کارافتادگی، نقص عضو یا فوت شخص، می‌توانید از اندوخته‌های این بیمه برای تأمین هزینه‌های خود یا افراد تحت تکفل استفاده کنید. البته بیمه عمر طرح‌ها، پوشش‌ها و قراردادهای متنوعی دارد، به همین دلیل لازم است به کمک بیمه بازار، به بررسی دقیق طرح‌ها و انتخاب بهترین گزینه بپردازید.

بیمه مسافرتی

اگر از علاقه‌مندان به سفر هستید و بی‌وقفه به کسب تجارب جدید در سفرهای خارجی می‌پردازید، لازم است با یک بیمه مسافرتی مطمئن به دغدغه‌های خود در این سفرها پایان دهید. اتفاقاتی مانند بیماری، فوریت دندان‌پزشکی، مشکلات قانونی یا مفقود شدن مدارک شناسایی می‌توانند سفر شما را چالش‌برانگیز کنند، اما با حمایت یک بیمه مسافرتی بین‌المللی مناسب، همه این هزینه‌ها و مشکلات تحت پوشش خواهند بود.

خرید بیمه اموال از بیمه بازار

بیمه اموال شامل بیمه دارایی‌هایی مانند املاک، حیوانات، محصولات کشاورزی و… در برابر آتش‌سوزی، زمین‌لرزه یا سیل است. بیمه بازار امکان خرید آسان مهم‌ترین بیمه اموال، یعنی بیمه آتش‌سوزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیمه آتش‌سوزی

خرید بیمه آتش‌سوزی به شما اطمینان خاطر می‌دهد که حتی در صورت از دست رفتن همه دارایی‌هایتان در یک سانحه غیرقابل‌پیشبینی، امکان جبران خسارات خود را خواهید داشت. البته در نظر داشته باشید که این بیمه تنها برای جبران خسارات آتش‌سوزی نیست، بلکه با خرید پوشش‌های اضافی، می‌توانید خسارات ناشی از زلزله، آتشفشان، سیل، برف و باران، طوفان، ترکیدن لوله آب، ریزش کوه و… را نیز تحت پوشش قرار دهید. بیمه بازار در پیدا کردن کامل‌ترین بیمه بر اساس نیازهایتان به شما کمک می‌کند.

سایر بیمه‌ها

بیمه‌های موجود برای پوشش دغدغه‌های شما به دسته‌های ذکر شده در بالا محدود نیستند، به همین دلیل پلتفرم بیمه بازار امکان خرید بیمه‌های زیر را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد:

·        باربری (داخلی، صادراتی، وارداتی، ترانزیت)

·        بیمه تجهیزات الکترونیک

·        بیمه حوادث انفرادی یا گروهی

·        بیمه حیوانات خانگی

·        بیمه مهندسی

·        بیمه مسئولیت آسانسور

·        بیمه مسئولیت مدیر ساختمان

·        بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

سخن پایانی

بیمه بازار یکی از بهترین پلتفرم‌های تخصصی خرید انواع بیمه محسوب می‌شود، زیرا ارائه اطلاعات ضروری، پشتیبانی تخصصی، امکان مقایسه بیمه‌های مختلف و ارائه سریع بیمه‌نامه را اولویت قرار می‌دهد. همچنین برای انتخاب بهترین شرکت بیمه، می‌توانید دیدگاه‌ها و اطلاعات ضروری هر شرکت را در سایت بیمه بازار مشاهده و مقایسه کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب